Nanov- Relevant informasjon om Nanov for investorer.

focuss
NANOV 27.07.2021 kl 16:01 31238

Her kan relevant informasjon om Nanov deles. I selskapet er det nå ca 100 millioner aksjer og selskapet prises nå til ca 2100 millioner kroner. Hovedproduktet er et medikament under paraplybetegnelsen Radioimmunoterapi (RIT). Selskapets plan er å sende inn søknad til FDA om markedsadgang relativt tidlig i 2022 ca 3 år forsinket. Siden årsskifte 2016-2017 har Nanov vært blant børsens aller dårligste investeringer og ledelsesproblemer har vært en gjenganger.
Kappa3278
10.08.2021 kl 16:23 8859

Pentagon, må være lov å ha en formening om et selskape og dets ledelse uten å ha aksjer i selskapet, eller er dette for deg en komplisert og fremmed tanke?
bj111
10.08.2021 kl 16:24 8860

Siste avsnittet hans er da helt rett og helt typisk norske farma selskaper. De beriker seg selv og går ut med gevinst selv om selskapet går konk.

Ellers er det litt tull for han med tidene han oppgir men det er bagateller.

Har selv aksjer i selskapet men har heldigvis ikke vært med siden begynnelsen men kommet inn når festen nå nærmer seg. Forsøker å unngå de dyre vorspielene i farma.
Pentagon
10.08.2021 kl 16:30 8856

Det står enn selvfølgelig fritt til, men da bruker mann dog ofte ikke så mye tid på å sette seg nøye inn i de selskapene. Dette av den enkle grunn at enn da ikke har investert penger i dem.
Har du dog masse tid tilgjengelig noe alle klager på at de ikke har ( nok tid) så begrenser det seg vel selv hvor mye kunnskap enn kan tilegne seg i en masse selskaper eller?

Pentagon
Redigert 10.08.2021 kl 16:35 Du må logge inn for å svare
Fjellgutten
10.08.2021 kl 16:46 8822

Med forsinkelsen som er rapportert med tilhørende børsfall bør det vel ikke komme noe negativt ved Q2 rapporteringen som senker kursen ytterligere. Eller hva ?
Du Merlin som for meg fremstår som kanskje den mest kunnskapsrike mht Nano og medisin; om du et øyeblikk agerer som djevelens advokat, hva kan dukke opp av negative nyheter som forsterker kursfallet ?
Merlin
10.08.2021 kl 22:38 8831

Takk for det Fjellgutten. Vi må ta utgangspunkt i dagens markedsverdi og sammenholde med antatt fundamentalverdi. Da har vi et utgangspunkt for en slik drøftelse. Jeg viser til tidligere vurderinger om hva fundamentalverdien er. Endocyte mener jeg er den nærmeste realistiske sammenlignbare vi kan finne. Og det gir Nanov en verdi på 183 kr. aksjen fra for 3 år siden, så rund av til 200 kr. pr aksje i dag. Det er 10 ganger børsverdien i dag. Faktisk verdi mener jeg ligger på 500-1000 kr. aksjen om suksess med betinget markedsadgang og suksess med Archer-1. Alpha37 og Humalutin kan gi tilleggsverdi.

Jeg mener nedsiden er liten og at det meste er indiskontert. Til og med at det evt. kan komme en ny emisjon neste år på lav kurs.

Litt flaks i uflaksen for kjøpsmuligheten nå er Brauns avgang, som har dunket aksjen kraftig ned. At de ikke får innrullert flere pasienter står som et stort spørsmålstegn, der markedet ikke tror på at dette skyldes korona alene. Belastningen på sykehusene er jo langt under det de har vært, til tross for siste oppblomstring. Men det er likevel påskuddet.

Så hva i all verden er grunnen til at Nanov ikke klarer å få inn flere pasienter enn det som ble guidet etter 1Q21? Følger ikke ledelsen med? Hvordan kan de si 7-8 i mnd. mens det ble 3? Det skaper selvfølgelig usikkerhet og mistro, spesielt til styreleder Egberts. Er han ikke helt på nett? Er han urealistisk overoptimist? Nei han tok faktisk forbehold.

Så jeg mener alt er indiskontert av store fallmuligheter for Nanov. Selv med 3-4 pasienter i mnd fremover blir Paradigme ferdig 1H2022. Vaksinasjonsprosessen pågår for fullt fortsatt. Korona vil etter min mening dempes som problem fom september i år.

Derfor mener jeg Nanov er et fantastisk kjøp nå. Kjøp på bad news der selskapet blir undervurdert. Jeg satser på at Nanov kommer tilbake og ser ikke noen spesielle nye negative nyheter fremover. De dårlige nyhetene ligger stort sett bak oss.
Carrera
10.08.2021 kl 23:35 8695

Merlin : "Jeg satser på at Nanov kommer tilbake og ser ikke noen spesielle nye negative nyheter fremover. De dårlige nyhetene ligger stort sett bak oss."

- Hva mener du med fremover?
- Ser du for deg noen positive nyheter det kommende 1/2 år ?

Merlin
10.08.2021 kl 23:54 8651

Det kan komme bedre tall enn ventet på inklusjoner dersom koronaepidemien går kraftig tilbake.

Denne konferansen 8-9. desember kan bli interessant https://targeted-radiopharma.com/about/agenda/

Men det er klart at vi nå går inn i en vent og se fase i første rekke.

Legg merke til at de største aksjonærene ikke er i noen salgsmodus, men sitter ro.

De vet at kommer det først resultater vil vi se en voldsom kursoppgang i forhold til nå. Jeg akkumulerer for tiden.


Carrera
10.08.2021 kl 23:57 8645

Takk for svar.
SomSa
11.08.2021 kl 10:54 8288


Under 2Q presentasjonen skal folk forstå at de er nødt til å hente penger lenge før dataavlesning og dette kan sende aksjen nedover.
Sa ikke Brauns under 1Q presentasjonen at 4 pasienter var under scanning. Dersom hun sier ingen kommentar om dette under 2Q presentasjonen regn med at dataavlesningen blir 2H 2022.

Fra PHO´s 2Q 2021 presentasjonen side 4:
Hospitals preparing for 4th wave (Covid-19 Delta) after summer
https://photocure.com/globalassets/investor-relations/presentations/2021-pres/pho-q2-2021-pres-vf.pdf

Aldri har vært risiko med aksjen, bare løp og kjøp har noen sagt i mange år!
Merlin
11.08.2021 kl 12:17 8134

Mulig emisjon i 2022 er allerede indiskontert i kursen. Siste emi var på 22,75 og nå ligger kursen godt under det.

Nanov har kommet med gode resultater hele veien siden da innen Paradigme, Archer-1 og Alpha37, samt DLBCL.

Det er heller ingen tvil om at Paradigme vil bli fullført, evt. noe forsinket.

Du ser ut til å gi inntrykk av at kursen skal gå fra et høyt til et lavt nivå. Det er en opplagt forvrenging av situasjonen. Fordi kursen allerede er på et (altfor) lavt nivå ut fra en verdiforståelse om at Paradigme vil bli fullført.
Redigert 11.08.2021 kl 12:19 Du må logge inn for å svare
bj111
11.08.2021 kl 16:18 7844

Om du mener PHO i siste setning så har de som har sagt det i mange år tjent gode penger. I NANO går det dyre vorspielet mot slutten og festen nærmer seg, god grunn til å innta posisjon om man vil være med fra da festen starter. DU kommer vel inn på nachspiel skjønt det er tvilsomt for da mener du nok at den er for dyr.
stockwalker
12.08.2021 kl 09:19 7262

2 uker stilleperiode innledes av Nano imorgen, før Q2 ... det bør du også respektere SomSa
(edit)
Redigert 12.08.2021 kl 15:46 Du må logge inn for å svare
Kajtek
12.08.2021 kl 09:56 7169

Stockwalker, det er 27 aug. De skal presentere halvårsrapport. Det står det i alle fall på deres webside.
Sweetspot
12.08.2021 kl 10:46 7021

12 + 1 +14 = 27 ;)
Kappa3278
12.08.2021 kl 15:18 6718

"Du ser ut til å gi inntrykk av at kursen skal gå fra et høyt til et lavt nivå. Det er en opplagt forvrenging av situasjonen. Fordi kursen allerede er på et (altfor) lavt nivå ut fra en verdiforståelse om at Paradigme vil bli fullført."
Hvor mange ganger skal du predikere at kursen er for lav, du har holdt på med dette fra kursen var langt oppe på åttitallet.
Markedet har altså feil når de sender kursen ned etter gjentatte forsinkelser, emisjoner, og utskiftninger I ledelsen javel så vet vi drt.
Kappa3278
12.08.2021 kl 18:34 6350

Vil nok hjelpe voldsomt på kursen, bare å glede seg til morgendagen....
Har jo truffet bra med sine spådommer tidligere når det gjelder nanov.
Merlin
12.08.2021 kl 23:16 5981

Du er nettopp kastet ut av TI Kappa. Jeg leser ikke innleggene dine her, men regner med at de er sterkt bakoverskuende. Det blir du ikke rik av.

Litt artig at Jonas Einarsson gjentar omtrent akkurat det samme som jeg har hevdet. Det gir en god følelse. Caset nanov er intakt. Paradigme blir fullført med en liten forsinkelse. Markedet har overreagert på Brauns avgang.
Redigert 12.08.2021 kl 23:19 Du må logge inn for å svare
Chrisgunn
13.08.2021 kl 09:27 5514

Ser at Ultimovacs får inn pasienter og får lest av top linje data. 60% PR og 30% CR. Forstår at de har færre pasienter i flere cohorter i sine forsøk enn Paradigme til NANO.
Kan vi sammenligne dette selv om Ulti kjører imunterapi contra Radium terapi?
Forum forum
13.08.2021 kl 09:51 5447

Merlin, du blir ikke rik av å ha Jonas Einarsson som sannhetsvitne.

Det er sterkt bekymringsverdig at du for ente gang hevder at ting er indiskontert i dagens kurs. Det er selvfølgelig sprøyt fra ende til annen. En emisjon vil ha store konsekvenser for selskapet med sin historie. Om ditt case skal stemme vil det være informasjonen/bekreftelser i forkant av emisjonen og derav formålet med emisjonen som vil gi en høyere kurs. Blir det som det vanligvis har vært en hurtigemisjon på veien til resultater kommer den på lavere kurs enn siste dagers omsetningskurs.

Din unyanserte tilnærming er derfor sterkt missvisende som vanlig. Caset er ikke intakt basert på noen liten forsinkelse (3-4 år er vel store forsinkeler), men også på store tillitsbrudd og ledelsesproblemer.

Om man mener at dette er forbigående og at paradigme vil levere tall iht korrigert tidsplan er det en kjøpsmulighet. Om det kommer et lite glimt av forsinkelse står man derimot i risiko for nye tillitsbrudd og emisjon basert på ytterligere utsettelser.
Kappa3278
13.08.2021 kl 10:09 5407

merlin, det at jeg er utestengt fra TI tar jeg veldig lett.
Kom med kritiske innlegg angående nanov og dets ledelse, fikk da selvfølgelig en masse klovnefjes, sendte da noen i retur og ble utestengt.
merida1, har samme erfaring som meg når det gjelder TI og kritikk til nanov, nok om det.
Du bør nå absolutt se laaangt tilbake i bakspeilet å følge dine råd har vært rene katastrofen for de som dessverre må ha lyttet til deg og dine råd når det gjelder nanov.
Hva med å ta litt selvkritikk på akkurat det da.
Har advart mot dette selskapet og dets ledelse i laaang tid, og har så langt fått helt rett.
Ha en fortsatt fin dag.
focuss
13.08.2021 kl 10:21 5360

Merlin
Du skuffer litt nå. At Jonas Einarsson gjentar det du sier ville jeg ikke bli smigret av, tvert i mot. Det som kommer fra han når det gjelder børs, ledelse og strategi er nærmest 100% GPP og vås som det ikke vil koste en kalori å rive fra hverandre. Han bør holde seg til å snakke om medisin og forskning. Det har han vel litt greie på. Utover det er det tynn suppe og fremsnakking uten saklig grunnlag
Redigert 13.08.2021 kl 10:23 Du må logge inn for å svare
Merlin
13.08.2021 kl 11:54 5178

Focuss .

Det er skuffende å se deg igjen snu kappen. Det er ikke troverdig. Jeg legger merke til at du har gått fra konkret argumentasjon til synsing og skittkasting. Det kommer du ikke langt med. Caset Nanov er intakt og de store investorene sitter I ro og vil fullføre caset.
Merlin
13.08.2021 kl 11:56 5174

Focuss .

Det er skuffende å se deg igjen snu kappen. Det er ikke troverdig. Jeg legger merke til at du har gått fra konkret argumentasjon til synsing og skittkasting. Det kommer du ikke langt med. Caset Nanov er intakt og de store investorene sitter I ro og vil fullføre caset.
focuss
13.08.2021 kl 12:39 5097

Jeg snur ikke kappen. Jeg skriver det jeg mener enten det er positivt eller negativt. Mulig det er ukjent for deg, men du vet folk er ulike. Nanov er fortsatt min største investering og har vært det siden sist emisjonen. Selvfølgelig redusert noe grunnet Brauns avgang. Det har med å håndtere risiko å gjøre. Akkurat som da jeg var stort sett ute av Nanov gjennom det store fallet. Når det gjelder JE som mener jeg saken er så opplagt at den fortjener ingen ytterligere kommentarer. Han har vel aldri produsert en kritisk tanke om noen av selskapene til radforsk.
Merlin
13.08.2021 kl 13:23 5000

Poenget er at det JE sier i denne situasjonen stemmer. Ingen ting er forandret når det gjelder de biotekniske resultatene og Nanos muligheter på markedet, bortsett fra noen måneders forsinkelse. Det bør jo ikke få kursen til å falle med 800 mill. i markedsverdi. Derfor er Nanov nå billig.
focuss
13.08.2021 kl 13:41 4953

Merlin
Enig i det du skriver her. Poenget mitt er at det han sa rundt Brauns avgang var bullshit.
peaf
13.08.2021 kl 14:16 4868

Ja Einarsson var den første Briarwood måtte få bort i PHO når de hørt han på GF. Han har aldri vart i nærheten av en realitetsbeskrivelse av ett selskaps muligheter.
Men er man venn av evighetsforskning og Emisjoner, så er han absolut rette mannen. Og det återspeiler seg på de kandidater han finner til de ulike styrerne han har vart med og rekommendere. Det skjer aldri noe med dem.
Stranger
13.08.2021 kl 14:53 4764

Derfor har jeg købt lidt mere op i dag., men de gider ikke rigtig at sælge herned. Måtte vente flere timer på at købe omkring 19,05, men den gik igennem til sidst.
Redigert 13.08.2021 kl 15:03 Du må logge inn for å svare
heilo888
13.08.2021 kl 15:04 4726

Er i hovedsak enig i det Merlin og JE uttaler ang Nanov, men når det er sagt så har JE generelt en sterk tendens til male bilde litt for rosenrødt når det kommer til de selskapene han er engasjert i. Nå har jeg hørt han refse ledelsen i Trvx skikkelig en gang, men generelt sett er han for lite kritisk til "sine selskaper". Han har sin kompetanse på det medisinske og sine svakeste sider på børs og kapitalmarked.

Når det kommer til Nanov er jeg hellig overbevist om at markedet for tiden ser for mye i bakspeilet og for lite på veien foran seg. Om bare ett år, som er svært kort innen biotek, vil situasjonen for Nanov trolig være en helt annen og langt mer optimistisk.
Men vil man være med på reisen dit kan det umulig være galt å kjøpe aksjen på nåværende 19-20 kr.
Redigert 13.08.2021 kl 15:06 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
13.08.2021 kl 15:15 4701

Tviler ikke på at mange ser potensialet i NANOV, men litt for mange venter nok på å kunne få en enda mere gunstig inngang. Den kan selvsagt plutselig stige, men neppe så drastisk at de som sitter på gjerdet går glipp av så mye. Unntaket ville være om man våknet opp til en eller annen avtale. Selv er jeg ferdigkjøpt, og kommer heller ikke til å selge noe før vi ser helt andre kurser.
heilo888
13.08.2021 kl 15:41 4626

dr S.; Var ikke vi ferdigkjøpte i allerede i 2015/2016; du til kr 12 og jeg til kr 14 pr. aksje i snitt 😉?
Redigert 13.08.2021 kl 15:49 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
13.08.2021 kl 15:53 4586

Stemmer, men slik utviklingen har vært så har jeg funnet det nødvendig å doble antall aksjer. Snittet er dessverre godt oppe på 20-tallet nå.
heilo888
14.08.2021 kl 11:03 4026

Jeg har vel minst 3-doblet siden 2015 og har nå et snitt ca. nåværende kurs dvs. kr 20.
heilo888
14.08.2021 kl 14:19 3824

Kopierer et par innlegg fra TI ettersom det er så stille her:

"Jeg har tenkt (ønsketenkt kan man vel kanskje kalle det…) at svarene og oppdateringen rundt Paradigme forrige uke ikke var tilfeldig.

Selskapet ønsket ikke å komme ut med dette og vente til Q2-rapporten. De ville vise at de er hands on og ville slippe viktige oppdateringer utenom Q.

Samtidig ville de ikke svare på om noen var under screening, noe de derimot gjorde ved tidligere Q.
Og her komme min ønsketenkning / teori inn;

De var pro-aktive og meldte om utsatt avlesning for å vise at de ønsker at markedet skal ha oppdatert info.

De skjønner at markedet ville ha tatt i mot skuffelsen av utsatt Paradigme også ved Q2, nesten uansett rekruttering da utsettelse overskygger det faktiske pasientantallet. Hvis de er litt street-smarte så meldte de om 9 nye pasienter for å være helt ajour på tidspunktet for meldingen, men samtidig har de kanskje en håndfull gjeng under screening som kan bety 2 til 4 flere pasienter ved Q2-presentasjonen. Er så tilfelle vil fokuset ved Q2 være at rekrutteringen holder god fart, ikke at toplinjeavlesningen er skjøvet på."


"Vi får se om dette er skudd i blinde eller om selskapet skjønner verdien av gode meldinger i blant også for å fjerne fokuset fra skuffelser."
De rekrutterte 1 pasient pr 7,6 dag mellom Q1 presentasjon og børsmeldingen 3. august. Det betyr at dersom de skal holde samme takten så må de minst vise til 3 pasienter til (totalt 95 pasienter rekruttert) ved Q2. Det er 24 dager mellom børsmeldingen 3. august og Q2 presentasjon. Jeg tror Egberts er en street-smarting som du nevner, og klinker til med 97-98 pasienter rekruttert ved Q2. Med samme tempo vil de melde ca 112 pasienter ved Q3 og fullført rekruttering i månedskiftet desember/januar."
"
Redigert 14.08.2021 kl 14:20 Du må logge inn for å svare
Merlin
15.08.2021 kl 21:42 3162

Det er ingen markedsmessig forventning om inklusjoner i feriemåneden august, utover det som er rapportert. Det viser aksjekursen. Det blir overraskende om det kommer!

Husk likevel fortsatt at RIT er HOT!
Ikke minst tar stråling beviselig knekken på kreft.
Målstyringen angriper der den skal og bivirkningene blir meget lave. Det er ingen av konkurrentene som kan vise til så lave bivirkninger.
Enkel bruk og administrasjon.

Vi har ventet i årevis på at Betalutin skal godkjennes.

Ingen grunn til å gi opp nå. 90% av ventetiden er over.

Overveidende sannsynlig blir Betalutin godkjent og vi får en mangedobling av kursen i forhold til pr. i dag.

Jeg ser derfor ingen grunn til å selge nå, tvert i mot.

Her gjelder det å kunne jobbe mot egen psyke. Ikke tenk med følelser, men bruk sunn fornuft. Jeg tipper Nanov er en av børsvinnerne innen 12 mndr. Jeg ser for meg ca. en 10-bagger i forhold til dagens kurs.

Så hev blikket og tenk fremover.

Husk hva Egberts sa på siste presentasjon. Nanov har interessenter, men det er et krav om at man har data klare for fase 3 før det aktualiseres. Så AA (Accelerated Approval) er nå siktemålet. https://www.fda.gov/patients/fast-track-breakthrough-therapy-accelerated-approval-priority-review/accelerated-approval
Redigert 15.08.2021 kl 22:17 Du må logge inn for å svare
bj111
16.08.2021 kl 10:27 2663

Ser ut til at forventninger har gått mot null her. Avventer litt før jeg kjøper mer, ligger en short fortsatt og så langt har jo de hatt rett. Man kan få seg en overraskelse ved fremleggelsen av kvartalsresultatet som kan gjøre at mange får det travelt med å komme seg inn igjen. Får se hva shorteren gjør om han sitter over eller dekker inn før.
Kontur
16.08.2021 kl 10:32 2646

En ting å gjøre, kjøpe mer rimelige aksjer,
Dette blir bra
Merlin
16.08.2021 kl 13:05 2412

Covid 19. I Norge er det nå kun én pasient i respirator.

Men det virker som om helseeliten liker å være på nyhetene. Det gir muligens mer drama enn nødvendig? Nesten ingen ungdommer blir særlig syke. Professor Spurkeland, overdriver du ikke når du går ut i nyhetene og mener alle ungdommer skal ha vaksine? De fleste ungdommer får samme beskyttelse av å ha hatt en lett covid influensa? Men du mener 100 ungdommer da kommer til å dø? Nesten ingen har dødd i Norge i de seneste månedene. Kun 6 personer under 40 år har dødd i Norge totalt av covid. Og det er lenge siden den siste under 40 døde. De som har dødd har stort sett vært gamle. Men det var kanskje viktig for deg å se i avisene hvor "viktig og betydningsfullt" det du sier er? Noen skal på død og liv vise seg frem?

Covid innleggelser i UK flater ut og ser ut til å starte å gå tilbake. https://coronavirus.data.gov.uk/details/healthcare

Dette er mye mer positivt enn man får inntrykk av når man hører på helserådgiverne.

Jeg håper Nanov dermed får opp tempoet med inklusjoner fremover!
Redigert 16.08.2021 kl 13:06 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
16.08.2021 kl 13:51 2302

Har sikkert mye med hva som gir de mest spennende avisoverskriftene å gjøre. Man selger lite på å slå stort opp at Covid nå er under kontroll og ikke utgjør noe problem for folk flest. Og så er det jo min mening at de som får Covid fordi de har latt være å vaksinere seg får skylde på seg selv og ingen andre, og det er vel ikke samfunnets problem om de blir syke og dør.