Nano - Vil store ledelses- og produktproblemer ødelegge aksjen?

Slettet bruker
NANO 05.11.2017 kl 14:56 6118

Nano-Analyse av Spesialisten

Nå skriver vi snart desember og året sålangt har vært meget skuffende for de som eier nano aksjer, selffølgelig gjelder det ikke de som sitter til 2019/2020 da de bare kan late som om de ikke bryr seg om aksjekursen før om 2 året og dermed helgardere seg.

Men for de med litt kritisk sans har året avslørt mange essentielle svakheter i aksjen:

1) Ledelsen sin opptreden i forhold til aksjonærene er fullstendig uakseptabelt.
2) Ledelsen klarer ikke å forholde seg til en IR som er til aksonærenes beste, Costa sitter gjemt i Sveits med en lønn godt over 6.000.000 (korriger hvis jeg tar feil) og uttrykkte selv at han gir blaffen i aksjekursen som jeg oppfattet det (its not my job).
3) Produktet har vist betydelige svakheter (20/100 har gitt betydelig dårligere resultater, til tross for massiv haussing fra ledelsen sin side og noen av de verste haussernes side her inne)
4) 15/100 har også vist svakheter ved at DOR har avtatt betydelig.
5) Flere faktorer som en sovende, ikke-krevende aksjonærbase som liker best å skylde på andre enn seg selv når de ser investeringen sin gå til helv....

Konklusjon: Etter min mening kommer ikke NANO til å klare en like god markedspenetrering som de så for seg 2 år siden, jeg mener dette lover meget dårlig. Konkurransen i sektoren er KNALLHARD og jeg tror ikke det ikke blir enda tøffere i årene fremover. Det er USIKKERHET også knyttet til om nano får REKRUTTERT nok pasienter til Paradigme, så det er tvilsomt om tidslinien kommer til å holdes.

Konservativ Kursmål av meg: kr 55 i slutten av 2017, kr 30 i slutten av 2018.

Ærbødigst

Aksjespesialist(EN)

P.s. jeg tar gjerne imot takk for mine gratis analyser, men det trengs altså ikke, jeg er filantrop og menneskevenn og advarer gledelig mot å investere i denne aksjen, der ledelsen ser ut å kun tenke på sin egen lommebok slik jeg ser det

P.s.s. bra nytt forum, endelig tas det grep å fjerne tullingere fra trådene de ikke har noe å gjøre med. Om haussekongene Merling eller LM eller Pedersen skulle vise seg her er det bare å blokkere dem heldigvis kan en da diskutere sak og ikke person
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
Maynhard
07.11.2017 kl 17:27 5825

Personlig er jeg svært usikker hva fremtiden vil bringe for NANO sin del. Jeg koser meg derimot på Stillehavsøya Kiribati og ønsker alle dere en riktig god forjulstid.
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
Kval
07.11.2017 kl 18:34 5832

Flott liste med hva som kan gjøres bedre. Har du også en liste med noe bra nano gjør?
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
Hammers
08.11.2017 kl 00:00 5840

Ikke vet jeg, men ser man på tekniske FAKTA (ut fra tradernes VIRKELIGE handelsmønster med egne penger),
så har kursen ligget i en fallende trend fra des i fjor til i dag!
Den gang på 125......nå på 77 - og MIDT i den fallende trenden.
Fortsetter den dårlige utviklingen er det ingen KRAFTIG støtte før bunnen av trenden - på ca 63 (? - litt vanskelig å se).
Likevel finnes det mindre støttenivåer nedover, men hvis også bunnen på 76 brytes, ja så gis det lett rom for ca. 70 - i 1. omgang.

Hilsen Hammers......som ikke hadde noen planer om å skrive om NANO i dag,
men siden jeg plutselig så at Londonmannen "klokelig" blokkerte meg fra sin haussetråd - ja så fant jeg fort en bakdør!
Gratulerer, London; Med min første blokkering!
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.11.2017 kl 08:41 5832

hehe har også blokkert Haussekongen og disiplene hans fra alle mine tråder så du er hjertelig velkommen å bidra med dine realistiske syn her, der vi kan diskutere sak og fakta og ikke ty til meningsløse personangrep og haussing.
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
bel68
08.11.2017 kl 08:49 5831

Enste som har noe å komme med er Hammers eller er dere en suppe gjeng hele bølingen ..........NB jeg har nano aksjer og dem kjøpte jeg for 14,70 og sitter long ........
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.11.2017 kl 09:47 5850

du burde skamme deg! du og dine haussevenner har ikke bidratt med NOE konstruktivt i NANO
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.11.2017 kl 18:56 5655

Har du noen kommentar til oppdaterte 15/40 resultater?
Hadde også vært interessant og høre dine synspunkter rundt antall pasienter og tidsrom for evaluering av disse for 20/100?

Enda mer ærbødigere

Amagad
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
tixis
10.11.2017 kl 16:21 5310

Aksjespesialisten
Kunne skrevet masse om alle dine 5 punkter men da måtte jeg holdt på i hele kveld.
Det du hevder her bare viser at du ikke har filla peiling på hva som skjer i Nano eller biotek for den del.

Hvor i Sveits er det Costa gjemmer seg?
Denne uttalelsen burde vært nok til å få deg kastet ut av forumet.
Tror du han er redde for sånne som deg?
15/100 dose er ikke en dose selskapet skal gå med. Hvor har du det fra?
For å få en lengre DOR så må tiden gå.
Vet du i det hele tatt hva DOR betyr?
Les hva du skriver. Så du tror ikke konkurransen ikke blir tøffere i årene som kommer. Makan til visvas.
Hvorfor tror du tallene som ble presentert i abstrakte til ASH var relativt dårligere enn de som kommer til å blir presentert på ASH?

Du er bare en stor sirkusklovn som bør fjernes umiddelbart
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.11.2017 kl 16:27 5293

Huff da, jeg har jo bedt om at dere hausseløkene skulle holde dere unna min tråd men ser ut som om dere ikke klarer å dy dere... Forstå det veldig godt når man ser den investerte kapitalen sin krympe sammen med 2 - 3% hver dag så må en gjerne ha noe å skylde på. Jeg har lenge vært i den rollen som syndebukken men som sagt - det gjør meg absolutt ingenting.

At Costa er i Sveits er vel allminnelig kjent? At en ledelse som oppholder seg på flere forskjellige plasser ikke driver en like effektiv IR burde vel også være klart? At Costa har indirekte sagt at han ikke bryr seg om nåværende kurs under Lugano Conference Call er mulig for ALLE å finne ut av selv. Så det er DU og dine løkkompiser som bør stenges ut, jeg kommer bare med påstander som kan spores for hvem som helst men du og hausserne kommer med elleville kursmål og antagelser uten noe tilknytting til realiteten, slik som Merlintråden i dag der han hevdet at LoA var tilnærmet 100%, makan til vrøvl, sånne skribenter trenger admin å stenge ut! Istedenfor de som oppriktig bryr seg om investorene! Skam deg!

Ærbødigst AS

P.S. ta gjerne kontakt med meg om dere lurer noe angående investeringer og børsforhold ellers, er åpen til å diskutere og komme med råd :) -helt gratis
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.11.2017 kl 20:00 5118

Vi som har vært med i NANO leenge og har vært med på opp og ned turer vet at slik regn dager kommer. Alle som er inne på Nano forum har en agenda, som aksjonær eller som kjøper. Men å bry seg om så mye vas som skrives her forundrer meg. Går aksjen 5% så er der hallelulia stemning, faller den så bør ledelsen stilles for kriksrett med hengning.
Det er så jævla mye synsing med forskjellige meninger at det overgår den beste krim roman. Blir krim romanen for spennende så bruk ST og kom seg ut. Når en er kommet til siste side og vet hvem morderen er så kan en vudere inngang vis en forsatt ikke er i sjokk :-)
Redigert 21.01.2021 kl 05:51 Du må logge inn for å svare