Jin Lang, Jin Mei, Jin Feng, Jin An, Jin Rong og Jin Shun
Jin Lang er nå på vei til Vietnam, etter å ha vært i havn i Sør-Korea og undersøkt tilstanden på skipet.
Jin Lang har ligget for anker i Dandong, Kina, siden 05. mars, i påvente av å få losset kull fra Hay Point, Australia.
Begge panamaxene har nå omsider fått losset sine skip, og Jin Mei begynner nok å gå ifrakt igjen til uka.
https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:689632/mmsi:477815900/imo:9527154/vessel:JIN_LANG/_:f45de7da15b09895941f88aebc7f1b9c
Jin Lang har ligget for anker i Dandong, Kina, siden 05. mars, i påvente av å få losset kull fra Hay Point, Australia.
Begge panamaxene har nå omsider fått losset sine skip, og Jin Mei begynner nok å gå ifrakt igjen til uka.
https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:689632/mmsi:477815900/imo:9527154/vessel:JIN_LANG/_:f45de7da15b09895941f88aebc7f1b9c
Redigert 18.11.2021 kl 16:39
Du må logge inn for å svare
Natt1369
28.08.2021 kl 21:37
19179
Sperra er sikkert borte til uka, ettersom vedkommende er sikret utbytte nå.
tobbelobb
28.08.2021 kl 19:49
19225
Ja , observerte sperra på 14,9 som tilsier noen som vil handle under der….Slik jeg har sett av handler mistenker jeg DNB som shopper. De handlet bra rundt 9 sist
Natt1369
28.08.2021 kl 16:29
19338
Topp20 oppdateres den 01. i måneden, det er både banker, fond og private på lista.
Rate-bildet nå, kontra 2018, tilsier kurser nærmere 85, enn 14!
http://www.jinhuiship.com/doc/jst_top20.pdf
Rate-bildet nå, kontra 2018, tilsier kurser nærmere 85, enn 14!
http://www.jinhuiship.com/doc/jst_top20.pdf
bubby
28.08.2021 kl 14:35
19403
Er det noen fond eller investorer som har gitt uttrykk for at de kommer til å investere i JIN? De kanskje kommer men først må de inn på lavere kurser. JIN gikk opp til 85 i 2007 kun en gang siden den så var opp til 30 to ganger og så 14 en gang i 2018 og nå. Kan hende at det var toppen for denne gangen også? Vi får se. Holder på kursmål 9-10 på kortsikt.
Redigert 28.08.2021 kl 14:36
Du må logge inn for å svare
Om en ser på volumet i Usa fredagen med en sterk oppgang på 5% pluss over hele linja med dårligste gogl opp kun 4,8%,var det sterke volumer på alle bulkers selskaper.
Bulk er en supersyklus så langt øye kan se i dag.
For egen del kjøper jeg bare mer for hver krone opp og ser for meg en reprising nå som vinteren er nær og inntektene bare øker med ratene hver dag.
Med utbytter kommer fond og investorer.
Bulk er en supersyklus så langt øye kan se i dag.
For egen del kjøper jeg bare mer for hver krone opp og ser for meg en reprising nå som vinteren er nær og inntektene bare øker med ratene hver dag.
Med utbytter kommer fond og investorer.
Natt1369
27.08.2021 kl 20:47
19744
Da er Tai Hawk overlevert og fått navnet Jin Feng, Marine Traffic henger fremdeles litt etter, men skipet befinner seg for øyeblikket i Tianjin.
Oppdatert flåteliste:
http://www.jinhuiship.com/jst/vessel.php
Oppdatert flåteliste:
http://www.jinhuiship.com/jst/vessel.php
tobbelobb
05.08.2021 kl 16:42
20495
Ja det er jo det som er aksjetraderen sin hverdag…skal du longe eller daytrade :-) ?
Normalt er det gevinstsikring på fredager og når det er lite volum, så detter JIN litt tilbake…så når noen absolutt vil ha den så går den voldsomt.
Det er å treffe disse dagene for å få daytrade i orden vet du :-)
Vi som har andre ting å gjøre , en å gi bort kurtasje til meglerhus holder oss til å sette noen lodd….så vente uker,mnd,år med å selge med gevinst eller tap :-)
Så skal JEG gjette, så mulig ned i morgen og så opp igjen på mandag….så TROR jeg på 15,- ved fremleggelse av Q2 som jeg har tippet for lenge siden på en eller annen tråd her…jeg er da en vanlig dude og ikke orakel :-)
Jeg har handlet JIN for leeeenge siden når ingen ville ta i den med ildtang
Normalt er det gevinstsikring på fredager og når det er lite volum, så detter JIN litt tilbake…så når noen absolutt vil ha den så går den voldsomt.
Det er å treffe disse dagene for å få daytrade i orden vet du :-)
Vi som har andre ting å gjøre , en å gi bort kurtasje til meglerhus holder oss til å sette noen lodd….så vente uker,mnd,år med å selge med gevinst eller tap :-)
Så skal JEG gjette, så mulig ned i morgen og så opp igjen på mandag….så TROR jeg på 15,- ved fremleggelse av Q2 som jeg har tippet for lenge siden på en eller annen tråd her…jeg er da en vanlig dude og ikke orakel :-)
Jeg har handlet JIN for leeeenge siden når ingen ville ta i den med ildtang
ÆreVære
05.08.2021 kl 15:20
20554
Slik jeg leser det så skal denne bare oppover? Vurderer å kjøpe mer, men litt usikker på om den vil svinge seg ned igjen til uken også går opp igjen nærmere 17/8
tankardjr
05.08.2021 kl 14:36
20595
Det er så enkelt å sitte i denne aksjen nå at det er merkelig ingen medier eller analytikere anbefaler denne. Kan jo rett og slett ikke gå galt dette med disse prisene på frakt. Skipene må reprises på nytt bla bla bla samme regla om igjen på nytt. Nei nå må man ikke selge før husene og mediene har våknet opp. Den dagen husene og mediene begynner å hause tørr frakt skikkelig da selger jeg. Men da står denne aksjen dobbelt så høyt som i dag.
Redigert 05.08.2021 kl 14:37
Du må logge inn for å svare
tankardjr
05.08.2021 kl 14:31
20526
bulkinvest skrev Halv pris, da skal den vel i 20 før resultat om 12 dager.
Supramax
Oppover fortsetter rallyet også denne uken. Sterk etterspørsel over hele grensene og BSI -økningen daglig gjør at eiernes tillit øker. USG -markedet er stabilt med mer aktivitet rapportert sammenlignet med forrige uke. Transatlantisk bobestilling i de lave USD 30.000 pd og Ultras er i de høye USD 30.000 pd. For turer til øst kan eiere oppnå mid-hi USD 40 000 pd. ECSA forsterket også fra slutten av forrige uke. Lite info dukket opp. Ultra ble ryktet satt på subs USD 30 000 pd pluss USD 1,6 mil GBB for tur til Fjernøsten. Kontinentet og Middelhavsmarkedet støttes godt med mye motstand fra eiere til å dra til Vest -Afrika på grunn av de siste piratangrepene. Turer til Med betaler rundt USD 35 000 pd på Supra og tur til Øst hei USD 40 000 pd. Svartehavsmarkedet er fortsatt veldig aktivt. Fronthaul -reiser betaler alt fra USD 55 000 til USD 60 000 pd, avhengig av posisjon og fartøyets spesifikasjoner. Øst i Sør -Afrika er markedet fast og stabilt. På grunn av mangel på tonnasje og sterk etterspørsel i India-MEG-serien, vil fartøyer som fikser DOP SE Asia for reiser via Sør-Afrika til USD 38 000 pd. Stillehavsmarkedet er stabilt med inventar utført etter "siste" Supra 55.000 dwt som leverte Sør -Vietnam tok USD 32.500/pd via Malaysia til Kina, og mindre fartøy 53.000 dwt som leverte midt i Kina ble fastsatt under USD 30.000 pd for Pacific RV.
Oppover fortsetter rallyet også denne uken. Sterk etterspørsel over hele grensene og BSI -økningen daglig gjør at eiernes tillit øker. USG -markedet er stabilt med mer aktivitet rapportert sammenlignet med forrige uke. Transatlantisk bobestilling i de lave USD 30.000 pd og Ultras er i de høye USD 30.000 pd. For turer til øst kan eiere oppnå mid-hi USD 40 000 pd. ECSA forsterket også fra slutten av forrige uke. Lite info dukket opp. Ultra ble ryktet satt på subs USD 30 000 pd pluss USD 1,6 mil GBB for tur til Fjernøsten. Kontinentet og Middelhavsmarkedet støttes godt med mye motstand fra eiere til å dra til Vest -Afrika på grunn av de siste piratangrepene. Turer til Med betaler rundt USD 35 000 pd på Supra og tur til Øst hei USD 40 000 pd. Svartehavsmarkedet er fortsatt veldig aktivt. Fronthaul -reiser betaler alt fra USD 55 000 til USD 60 000 pd, avhengig av posisjon og fartøyets spesifikasjoner. Øst i Sør -Afrika er markedet fast og stabilt. På grunn av mangel på tonnasje og sterk etterspørsel i India-MEG-serien, vil fartøyer som fikser DOP SE Asia for reiser via Sør-Afrika til USD 38 000 pd. Stillehavsmarkedet er stabilt med inventar utført etter "siste" Supra 55.000 dwt som leverte Sør -Vietnam tok USD 32.500/pd via Malaysia til Kina, og mindre fartøy 53.000 dwt som leverte midt i Kina ble fastsatt under USD 30.000 pd for Pacific RV.
tobbelobb
05.08.2021 kl 10:42
20647
Sikkert fremskyndet for at det er dårlige nyheter tenker jeg :-)....hehe ...Snart oppdager noen at 10,- er halv pris på Q2 tall...så kan de sikkert få en update på Q3 også tenker jeg....
skvisen
05.08.2021 kl 09:36
20718
Ja samme som skjedde i mai. Ser ut som noen fikk det travelt med å komme inn. LOL 😁
Natt1369
05.08.2021 kl 09:27
20736
Resultatet er fremskyndet med 14 dager, og kommer allerede tirsdag 17. august! 🤘🎉
Tai Hawk ligger forøvrig til havn i Caofeidian, og blir nok overlevert iløpet av de nærmeste dagene. 😎
Tai Hawk ligger forøvrig til havn i Caofeidian, og blir nok overlevert iløpet av de nærmeste dagene. 😎
bubby
04.08.2021 kl 17:59
20886
Skitur skrev Takker. Denne blir vel bare oppdatert 1x i mnd?
Bare hyggelig. Listen oppdateres en gang i måned.
Skitur
04.08.2021 kl 14:43
20954
bubby skrev http://www.jinhuiship.com/doc/jst_top20.pdf
Takker. Denne blir vel bare oppdatert 1x i mnd?
Skitur
04.08.2021 kl 06:56
21183
bubby skrev Top 20 oppdatert. Dnb er tilbake.
Hvor finnes listen over topp 20?
Bulken2
03.08.2021 kl 23:09
21271
bubby skrev Top 20 oppdatert. Dnb er tilbake.
God nyhet. Passerer nok 10 i morgen.
tobbelobb
02.08.2021 kl 12:08
21561
Feriefolket har kommet tilbake og vil ha med seg 100% stigningen fra i dag og frem mot Q2 talla tenker jeg :-)
Natt1369
02.08.2021 kl 11:48
21593
Da har Jin Mei forlatt Jingtang, og dratt ut på nye eventyr! 🎉🤘
Forøvrig brukbar omsetning idag! 😎
https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:689017/mmsi:477733500/imo:9527142/vessel:JIN_MEI/_:f45de7da15b09895941f88aebc7f1b9c
Forøvrig brukbar omsetning idag! 😎
https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:689017/mmsi:477733500/imo:9527142/vessel:JIN_MEI/_:f45de7da15b09895941f88aebc7f1b9c
Redigert 02.08.2021 kl 11:49
Du må logge inn for å svare