Jin Lang, Jin Mei, Jin Feng, Jin An, Jin Rong og Jin Shun

Natt1369
JIN 30.07.2021 kl 21:44 56441

Jin Lang er nå på vei til Vietnam, etter å ha vært i havn i Sør-Korea og undersøkt tilstanden på skipet.
Jin Lang har ligget for anker i Dandong, Kina, siden 05. mars, i påvente av å få losset kull fra Hay Point, Australia.
Begge panamaxene har nå omsider fått losset sine skip, og Jin Mei begynner nok å gå ifrakt igjen til uka.

https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:689632/mmsi:477815900/imo:9527154/vessel:JIN_LANG/_:f45de7da15b09895941f88aebc7f1b9c
Redigert 18.11.2021 kl 16:39 Du må logge inn for å svare
Let it be
29.10.2021 kl 23:13 5290

BDI har falt og det har jammen Jin også. I Q2/21 oppnådde Jin snitt 20.000 usd pr dag, og 12.500 for de 2 Supramax. Resultatet i Q2/21 var på 20 MUS$, og med
de 2 skipene øker til 20.000 usd pr. dag de også,- så blir resultatet enda bedre enn i Q2/21. Så US$ 20.000,- pr dag er ikke å kimse av. Selv om det er lavere enn i både Q3 og Q4. Det er forsinkelser i flere ledd, det innvirker på det meste. Men det er vel også forsinkelse på varer ut fra leverandører/produsenter, med overfylte varelagre som konsekvens. Som må fraktes til kundene. Men usikkerhet, det er det. Men fraktes skal det, om enn forsinket. Korona kan jo forverre situasjonen i vinter, slik at situasjonen blir som sist vinter. Som godtroende så håper jeg på det bedre. Men det er proffene som gjør det best, og Jin er mye ned i det siste.
Slettet bruker
29.10.2021 kl 23:23 5323

De som solgte der oppe skal sikkert inn igjen et sted.
Kjøp mellom 10 og 12 kan sikkert gi gevinst.
Det skjelver litt i markedet nå med cape i front.
Skal kjøpe på nedturen men det er litt risky når det ikke er moment.
Jørgen
30.10.2021 kl 00:12 5336

Teknisk er ikke bildet nå hverken vakkert eller enkelt. Formasjonen ligner en hode - skulder der hodet er 18. Aksjen er falt til mellom 11 og 12 dvs ned solide snart 40%. Brudd av stigende trender flrst motstand så støttelinjen, 30 dgr glidende snitt og 100 a samme. Mangler bare 20å dgr igje. Og skjer det er vi nede på mellom 7 - 9 kr. Desverre. Gjenstår å se hva selskapet hoster opp av nyheter, resultater og action. Utbytte er fint men tilbakekjøp av egne aksjer kunne vært tingen nå:)
tankardjr
30.10.2021 kl 01:11 5304

Vi får nesten håpe at det har vært shortet litt i jinhui. Tipper de i såfall kjøper igjen aksjene en god stund før Q3 blir fremlagt.
thypoon
30.10.2021 kl 03:13 5310

Ser helt tragedie it om en er ærlig. Nå må selskapet hoste opp noe ekstraordinært ellers går dette åt skogen. Hvor er gedigne utbytter…
tankardjr
30.10.2021 kl 18:50 5179

Vel dette har kun blitt en psykologisk øvelse og når det begynner å se virkelig stygt ut så snur nok aksjen. Er mange med dype lommebøker og også flere med penger som eier jinhui inkludert inside folkene i jinhui. Jeg kan overhodet ikke se noen grunn for at den skal falle noe særlig mer. Og hvem det er som selger nå vites ikke. Antagelig er det nervøse investorer som har vært med på å kjøpe på 3 4 5 6 eller 7 kr og som har spekulert i at jinhui aksjen skal bryte voldsomt opp mot 30 kr. Dette skjedde ikke og da tar de profitten og går videre når også ratene har toppet ut. Her gjelder det å sitte på ekte langsiktig vis. Og som Hegnar og spetalen sier så skal matematikken vinne til slutt. I tillegg er det en haug av kinesere med 500 og 1000 aksjer i jinhui jeg har faktisk bladd igjennom alle sidene en gang når det var tilgjengelig. Nordmenn har selvfølgelig mer enn 1000 aksjer så det er mange små selgere fra Kina og det er muligens det vi har opplevd litt av i disse dager.
John68
30.10.2021 kl 19:21 5243

Det bliver spændende at se top 20 listen i næste uge. Hvis denne er uændret er det bare at side videre - enig i at det er træls, at se JIN synke, som den har gjort så mange gange før efter en optur.
Jeg håber på en profit warning på Mandag, sidst den kom var 3 uger før regnskab, det passer cirka med Mandag.
Jørgen
30.10.2021 kl 21:21 5163

Man kan bare undres hva selskapet og hovedeier gjennom 25 år vil med en børsnotering i Oslo. Ikke henter de penger og ikke sørger de for at eiendelene prises riktig. Vi ser P/B nå kanskje på lave 0,25 og selskapet går ut eksternt og kjøper skip for 100 % av markedsverdi i det åpne markedet mens de kan kjøpe egne aksjer for 60-75% rabatt. Jeg fatter ikke hva de driver med ?
mithra
30.10.2021 kl 22:38 5096

Det er vel aksjonærer som deg som bør benytte muligheten til å kjøpe så billige aksjer.

Det er veldig vanskelig å se forstå hvorfor et industrielt selskap skal kjøpe egne aksjer.
Har de overskuddslikviditet og mangel på gode investeringsmuligheter( herunder nedbetaling av dyre lån), bør de utdele dividende til aksjonærene slik at disse kan finne andre investeringsmuligheter for midlene.
Har de derimot gode investeringsmuligheter innen egne kjernevirksomhet, bør midlene gå til disse.
Det ser for meg ut som om det er akkurat hva ledelsen i Jinhui gjør.
De kjøper eldre ,godt vedlikeholdte skip som kan gi god inntjening i det som ser ut til å bli et veldig godt marked de neste to-tre årene.
Samtidig beholder de nok kontanter til å gi et fornuftig utbytte til aksjonærene, uten å svekke balansen gjennom låneopptak som en del andre skipsselskaper gjør.
Jørgen
30.10.2021 kl 22:56 5066

Så lenge aksjeprisen er under NAV verdi sier de lærde (Warren Buffet og mange andre) man bør kjøpe egne aksjer fremfor å dele ut utbytte. Utbytte kan så skje hvis /når aksjepris er boenlunde lik eller over NAV. Samt at dine andre vilkår er oppfylt. Dvs at selskapet har cash til andre viktige formål som ekspansjon, ansatte o.a. Poenget er at selskapet er lavt verdsatt og det kan selskapet påvirke gjennom kjøp av egne aksjer. Bruk av egne midler her bidrar for alle aksjonærene. Samt da får aksjene er bedre verdi og aksjonærene kan selge ut til "fair value" som da er mer i samsvar med NAV. Nå hvis de utbetaler utbytte får alle del i dette, men aksjen er likevel altfor lavt priset. Hvorfor kjøper ďa ledelsen eiendeler til 100% når samme kan kjøpes for 30%? Helt ubegripelig i min forståelse.
tankardjr
31.10.2021 kl 00:54 4996

Jeg er enig at de bør trappe opp nivået på utbyttene i tillegg til å fortsette å drive nøkternt. Er nok litt for mye for langt å tenke på at jinhui og kineserne skal bli som Herbjørn Hanson som betalte ut utbytter hvert enseste kvartal i 10 år på American tankers men en mellomting hadde vært fint. Herbjørn hanson gikk også i utbytte fella i likhet med golden ocean. Så time will tell antar jeg. Prisingen av selskapet skal nok uansett opp frem til Q3 presentasjonen.
Natt1369
31.10.2021 kl 01:23 4982

Isåfall er nok mandag 09.11 datoen, om en skal gå ut ifra pw 08.08,
Ikke sikkert det kommer, ettersom det er rimelig opplagt at selskapet håver inn om dagen!
Slettet bruker
31.10.2021 kl 09:06 4858

For meg er det positivt at et rederi som JIN kjøper nye (brukte) skip til +-USD 15 mill dersom de sannsynliggjør at nåverdi på investeringen er positiv. Det er også helt OK at JIN har plassert/investert mye overskuddslikviditet i aksjer, eiendommer o.l. Litt risky, ok, men sannsynligvis vil disse pengene komme godt med om noen år, som EK til flåteekspansjon når nye miljøkrav er avklart.
Det jeg hadde håpet på var at selskapet ble litt tydeligere i sin kommunikasjonsform med investorer mht hva slags rederi Jin ser for seg at de skal være om noen år. Hadde alle fått litt mer innsyn i strategien hadde det vært lettere å ta stilling til langsiktigheten i aksjeinvesteringen, hvor mye utbytte er rimelig når etc. Når ratenivåer og positive fremtidsutsikter i det siste faktisk har korrelert motsatt av aksjekursutvikling og «NAV sprik», må det være rimelig å forvente at ledelse tar noen grep for å korrigere dette – noe de helt sikkert også vil gjøre.
Jørgen
31.10.2021 kl 11:23 4788

Ser helt klart smart å kjøpe nye skip med payback på 1-2 år. Likevel bør man også ta hensyn til den lave verdsettelsen som oppnås gjennom selskapet. Cash er cash i balansen, man får ikke mindreverdi på 1 usd i banken. Men straks det havner under posten anleggsmidler ser vi at selskapets eiendeler devauleres gjennom aksjen. Tenk deg hvis selskapet i steden for å bruke cash gjorde et oppkjøp og utstedte nye aksjer. I dagens situasjon vil det være katastrofalt at man trykte aksjer når P/B er lave 0,25 omtrent. De gjør heldigvis heller ikke, men hvis man hadde klart å få dette rundt 1 eller over gir det mening. Da gir det også mening å bruke cash i selskapet og kjøpe skip, når det i balansen vurderes 1 eller over. I mitt hode er dette nå jobb no 1 for ledelsen. Høyere verdsettelse og lavere rabatt. Det mest effektive verktøyet da er kjøp av egne aksjer.
mithra
31.10.2021 kl 13:17 4749

Du tar utgangspunkt i en strategi som Jinhui ikke har.
Det er et lite/middelstort hybridselskap hvor noen få kinesere eier over 60% av aksjene indirekte og direkte. Slik har de full kontroll over selskapet og dets utvikling.
Da Genco i sin tid kjøpte en stor eierandel i markedet for å posisjonere seg for overtakelse, reagerte eierne negativt og det fulgte en lang og trist periode for alle aksjonærer.
Først når Genco av sin kreditorer ble tvunget til å selge sin aksjebeholdning, ble det fart i kursutviklingen.

Jeg er temmelig sikker på at eierne ikke ønsker å komme i samme posisjon en gang til.

Det er ikke noe som tyder på at de har planer om å selge bedriften og slutte som skipseiere.
Snarere tvert imot , idet de stadig utvider flåten. Men erfaringene fra de tunge årene fra 2015 og utover da mange bulkrederier i realiteten ble styrt av banker/obligasjonseiere , gjør at de er veldig forsiktig med nye låneopptak. De kjøper skip etter at midlene for betaling er sikret gjennom driften.
Foreløpig virker det imidlertid som om de ser seg tjent med børsnotering.
Børsnoteringen hjalp da de i august 2017 gjorde sin emisjon av vel 25 millioner aksjer på ca kr 8

Vi som aksjonærer er jo nå veldig fornøyde. En avkastning de siste 12 måneder på over 260 % er fantastisk. I tillegg ga de oss litt utbytte i september i år.
Så eierne /ledelsen ser nok i øyeblikket liten grunn til å begynne tilbakekjøp av aksjer.

Regn heller med at de benytter fri midler til enda et skipskjøp utover i november.

Den type tenking sdu gir uttrykk for , passer, etter min mening, mye bedre i store børsnoterte skipsselskaper med stor fri flyt av aksjer og en mer aktivt ledelse.
Jørgen
31.10.2021 kl 14:04 4771

Den sikreste vern mot oppkjøp er å sørge for riktig forhold mellom aksjekurs og underliggende verdi, det håper jeg ledelsen og hovedeier har erfart og lært. Når forholdet er slik det nå er skurres det veldig. Sentralt i all børshandel er likebehandling av aksjonærer, lik informasjon og like rett på alle vis. 1 aksje og 1 stemme osv. Så er det jo mange eksempler på situasjoner som dette der hovedeier har full kontroll gjennom eierskap/generalforsamling/valg til tyre og ledelse. Men man tenker jo at også hovedeier ønsker maximal aksjepris /verdsettelse ? Minst mulig risiko ? Eller tar jeg feil - i tilfelle hvorfor ønsker ikke en hovedeier dette ? Er det fordi man har en annen agenda ? Vet ikke. Men man har litt paralell situasjon i Olav Thon Eiendomsselskap med en stor hovedeier. De betaler utbytte og har opp gjennom kjøpt egne aksjer. Mange eksempler i børsnoterte selskaper på dette.
En annen måte selskapet kunne gjort dette på er heller å selge skip i dagens gode marked og på den måten få frem verdier. Satt på spissen hvis de solgte alle skipene nå og satte pengene i banken. Da er det bare å telle opp cashen og aksjekursen bør da være tilnærmet 100 % av cash-verdi.
Jeg har ingen tro på at dette vil skje, men det illustrer hva man bør gjøre for å skape større aksjonærverdier. Jeg trodde faktisk det var noe alle er enige om er hovedpeonget med det hele. Strategi maksimere aksjonærverdier.
oppturen
31.10.2021 kl 14:27 4763

Vet ikke hvordan det er med formuesskatt i Kina , men her på neset er det jo hyggelig med lav verdi om en ikke har planer om å selge eller selskapet trenger penger ved emisjon.
Slettet bruker
31.10.2021 kl 15:13 4725

Enig i det meste av det du skriver, ikke minst at utgangspunktet må være å maksimere aksjonærverdier (over tid/for alle). Dog tror jeg vi må akseptere at dette skjer gjennom rederivirksomhet med going consern betraktninger og ikke umiddelbar likvidering av selskapet – en strategi de i så fall deler med flere andre og betydelig større rederier. Selv om verdiene kunne kommet frem tidligere ved fex å bruke USD 43 mill av tilgjengelig likviditet til å kjøpe tilbake 30 mill aksjer (som de ser ut til å ha anledning til ift vedtektene sine) neppe ligger i kortene – men hvem vet.
Jeg for min del satser på at selskapet vil fortsette å bygge «sten på sten» dvs utvide flåten sin ved kjøp av brukte skip betalt cash, inntil ny-kontraheringer er fornuftig. Utbyttepotensialet vil forhåpentligvis øke som konsekvens av dette og så må vi vel kunne regne med at de faktisk betaler ut en del i gode tider også (slik som nå). Hvis vi virkelig er i starten på en ny super syklus innenfor de mindre tørrlastsegmentene kan dette være en riktig så spennende reise å være med på…
mithra
31.10.2021 kl 15:28 4859

Det er som du sier; Vi vet ikke hvordan eierne tenker.
Men vi observerer hva de gjør.
Og jeg tror du kan ta som utgangspunkt at de vet alt om aksjeteori etc.
Dessuten er det et spørsmål om lang versus kort sikt. De er sikkert også glade for den massive reprisingen som har funnet sted, og vet at det er rom for videre stigning viss de opptrer edruelig.
Jeg gjentar henvisningen til aksjekursutviklingen det siste året og legger til at inntjeningskapasiteten øker for hvert skip de legger til flåten.
Men for all del- det er lov til å være uenig- og også å selge seg ut hvis en en misfornøyd med ledelsen.
tankardjr
31.10.2021 kl 15:46 4844

Ja bortsett fra bonuser som er litt for høye etter vestlig smak, så har de gjort alt rett. Det er det liten tvil om når det gjelder økonomi. Det er mulig ledelsen ikke var med på pr og kommunikasjons undervisningen når den foregikk på skolebenken eller så er det kulturkrasj. Jeg mistenker litt av begge deler. Uansett så er det lov å håpe at jinhui blir bedre med å informere etter vestlige standarder og at det kommer en stor investor som vil ta et jafs av jinhui aksjene. Det skal lite til nå før den rykker hardt opp. Anbefalninger av meglerhus må jeg innrømme at jeg har gitt opp i den nærmeste fremtid.
mithra
31.10.2021 kl 17:03 4785

Ja høye lønninger og store bonuser er noe de kinesiske eirene/lederne tjener svært godt på.
De behøver egentlig ikke økning i aksjeverdi, bare økt kontantstrøm for å kunne styrke selskapet og eventuelt utnytte gode kjøpsmuligheter i bruktmarkedet.
De tenker sannsynligvis at øvrige aksjonærene bør være meget godt fornøyd med 250 % de siste 12 måneder- pluss et edruelig utbytte.
Hvorfor skal de da benytte fri kontantstrøm til å kjøpe tilbake aksjer heller enn å øke rederiets inntjeningskapasitet i et godt marked ?
Det vil gi grunnlag for økte lønninger og høyere bonuser, som betaler for deres eget private forbruk. Det gir også grunnlag for utbytte til dem selv og de øvrige aksjonærene.
Økning i aksjepris overlater de til markedet - tror nå jeg da.
tankardjr
31.10.2021 kl 18:08 4681

De skulle ha vært passive eiere og ikke aktive. I tillegg til en direktør med opsjoner på aksjer i egen bedrift frem i tid, da skulle vi sett hausing av kurs og børsmeldinger i hytt og pine. Vel er mange som har brent sparepengene på slike selskaper også. Nå sitter de litt for komfortabelt i stolen i jinhui og bryr seg ikke nevneverdig om at kursen ikke innfrir. Men allikevel konene til brødrene har kjøpt og hele styret sitter også med en hel del aksjer privat. Så det kommer nok en dag de blir veldig aksjonærvennlig men da har nok jeg solgt rubb og stubb
tankardjr
31.10.2021 kl 18:14 4667

Innside kjøpene er forøvrig gjort ofte på 7 8 til 9 kr de siste årene.
Jørgen
31.10.2021 kl 21:28 4500

Du sier 250 % er bra for oss som har deltatt på veien opp, men du glemmer de som ble med ned i kjelleren og solgte på 3 koner. De er også en part i dette. Volatiliten i aksjen er ganske ekstrem høy og dette er ikke et kvalitetsstempel ved aksjen. Det vet alle som kan litt om aksjer. Når en driver et børsnotert selskap må man ha et overordnet syn på det hele som inkluderer Policies der langsiktige aksjonærverdier ivaretas, fortløpende og over tid. Tjener selskapene penger i gode tider må man ha med seg Finanslæren på dette punktet; ref Kapital Allokering - Dividende - Risiko - og langsiktig utvikling for alle, ikke bare aksjonærer men alle Stakeholders aksjonærer / långivere / befraktere / ansatte / motparter (leverandører /kunder osv ). Mange forhold å ta hensyn til, men poenget er å tenke langsiktig og gjøre ting riktig. Ikke minst i riktig rekkefølge. I mitt hode gjør ledelsen mye bra, men disse siste kjøpene skurrer veldig i mitt hode når du ser man ikke skaper aksjonærverdier gjennom verdsettelsen som oppnås på Oslo Børs. Aksjen har en katastrofal lav verdsettelse. Pga lav verdsettelse er man helt forhindret fra å bruke verktøyet Emisjon, enten mot cash eller M/A. De har simpelthen ikke tillitten som behøves og verdsettelsen av aksjene som skal til for å få utnyttet Børsen på dette punktet.
Det er da det slår meg når driften generer kanskje 10-15 mill usd pr måned som hovedeier /ledelse ønsker å få en større bit av kaken ved at virksomheten bør ekspandere , hvorfor tillater man ikke oppkjøp av egne aksjer ? Her kan en kjøpe egne skip indirekte med 70 % rabatt. Du kjøper skip eksternt for markedsverdier og legger inn i balansen som i neste runde omsettes for 30 % av dette ? Hva slags tankesett ligger bak dette ? I mitt hode ser dette helt meningsløst ut !
Pr dato er det vel kanskje 40 mill aksjer i fri omsetning som etter en kurs på 12-15 kroner representerer totalt 500-600 mill nok eller 60-70 mill usd totalt. Hvis alle de ønsker å selge på dette kursnivå utgjør summen altså 4-8 mndr inntjening og hovedeier hadde i praksis eid aksjene 100 %. Jeg tror dette skjer ikke at de får aksept fra alle på et slikt kursnivå så i praksis tror jeg man ville skapt en vesentlig bedre verdsettelse ved å få aksept fra generalforsamlingen til å kjøpe en liten andel fra år til år. 5 eller max 10 mill aksjer fra år til år. Da visste aksjonærene her at selskapet kjøper aksjer hvis kursen faller for mye og for fort. (Typ Lender of last resort ) I min overbevsining ville da over tid rabatten bli mindre og alle mer fornøyd. Store aksjonærer og små.
Slik det er nå blir det en lek mellom musen og elefanten i rommet. Agentproblematikk er hva dette er - de store knuser de små.
mithra
01.11.2021 kl 10:25 4298

Jørgen
Velkommen til den virkelige verden. Den stemmer ikke alltid med lærebøkene i finansteori. Enkelte ganger er avstanden stor.
Forøvrig er risiko et tilleggspoeng som vi ikke har diskutert ennå.
Et Hong Kong basert shipping selskap som seiler i sør øst asia med gamle skip, i all hovedsak eid av en HongKong kinesisk familie.
Det er ikke vanskelig å lage en lang liste med risiki som du ikke finner tilsvarende i våre øvrige børsnoterte bulkselskaper !!

.
Let it be
07.11.2021 kl 21:11 3869

Nærmer seg resultatfremleggelse.
Det som jeg er ganske sikker på er følgende
Ikke veldig mange om noen selskaper på Oslo Børs vil rapporte bedre resultat ifht børsverdi i Q3. Ser vi på cash Flow fra driften ifht dagens børsverdi vil det samme gjelde for dette forholdstallet. Og ikke nok med det. Samme vil gjelde for Q4.
Ratene i Q3 og frem til nå har vært veldig veldig gode. Og de slutninger som gjøres nå er veldig gode.
Og skulle det bli et videre
thypoon
07.11.2021 kl 21:20 3838

Flott vending i aksjen forrige uke, nå blir det et race mot tallene om å være inne!
Redigert 07.11.2021 kl 21:21 Du må logge inn for å svare
Lim Gordon
07.11.2021 kl 23:36 3696

Puuh, dette var mye på en gang. Ingen som blir knust her, det er bare å sitte og så selge når man finner tiden inne. Det er det de store også må gjøre! Pussig at så mye kommer opp nå, den har vært på børsen siden 1996 og, mer eller mindre, alltid oppført seg slik. At det har blitt litt ekstra nå, kan ha med de nye skattereglene å gjøre.
Natt1369
11.11.2021 kl 17:57 3380

Da er Belcargo også overlevert, og har fått navnet Jin Rong.
Skipet er nå på vei mot Santa Cruz, Filippinene, med ankomst estimert til 12.11-21
oppturen
11.11.2021 kl 18:04 3381

Da har Belcargo mest sannsynlig levert rekordhøy inntjening til Belship siste 2 mnd. 😀
Let it be
12.11.2021 kl 09:35 3202

Flott resultat for Belship. Resultat pr aksje for Q3 ble 0,15 US$
Jeg spår følgende for Jin i Q3: Resultat pr. aksje 0,3 US$
Med andre ord dobbelt så høyt,
thypoon
12.11.2021 kl 13:13 3120

Angle of attack ser nydelig ut i chartet. Går mot rally i Jinhui
tankardjr
12.11.2021 kl 14:56 3039

Riktig det er overdrevet det at jin tjener inn dårlig på sine gamle skip. Faktum er at de tjener mer. 90 prosent av skipene kjører fortsatt på tungolje og argumentene til belships og gogl stemmer ikke helt at de har en scrubber fordel. Faktum er det at jinhui har en fordel med latterlig lav break Even rekord lav gjeld og disp på IMO 2020 helt til 2024 da det siste skipet skal bygges om til å slurpe diesel. Tommel opp til ledelsen dette blir nye American tankers i sin storhetstid
tankardjr
12.11.2021 kl 15:02 3019

Og i de havnene jin bunker diesel og olje er det vel fullstendig til spot pris pluss avanse uten co2 avgift og uten noe som helst annet hysteri innen klima tiltak. Ikke rart at 2020 bulkers gogl skryter av fordeler med scrubber. I vesten må man ha scrubber for å få fortjeneste. Dette er neppe samme sak når man bunkrer i Kina som stritter i mot alt av klima tiltak. Det er lov å bruke hodet
thypoon
14.11.2021 kl 15:59 2700

Krysser fingrene for sterke tall og mulig utbytte! Og selvsagt solid oppgang i aksjen mandag.
SuMay
14.11.2021 kl 16:10 2688

Sterke tall blir det
Utbytte bør det bli
Kursen, siden det er Jin, kan gå alt fra 20% opp til 20% ned 🤠 Lykke til i morgen Jin-Comrades
Muffe
14.11.2021 kl 17:26 2622

Uansett tror jeg vi vil etablere oss på ett høyere nivå nå og fremover. Nye skip, gode rater, og høyere utbytte😎