TARGOVAX - AUGUST 2021 - KJØP
-
«
- 1
- 2 »
illuminati
02.09.2021 kl 00:21
2532
Avklaring finans er hovedankepunktet, ingen tvil om det. Resultatene er lovende i både melanom og meso i tillegg ser vi et sammenfallende resultat i immun-aktivering for begge studiene. ESMO presentasjonen kan være en trigger/vekke interesse mot BP. Vi venter i tillegg ny mOS i meso som bare øker og øker, avstanden ned til BMS er nå betryggende, men Merck og BMS venter flere data for egne studier i kombinasjon med chemo, I mellomtiden er veien åpen for andre med en CPI i porteføljen.
Jeg har stor tro på at kineserene kommer i mål med sin mus-studie de måtte igjennom som følge av regelverket, dette handler ene og alene sikkerhets-data. At de legger ned en masse arbeid i tillegg til penger er positivt. Signaleffekten overstiger opsjonspremien på 3 mill USD og vil bli lagt merke til, vi vet at noen prøver å nulle patentet for TG01/02, kanskje kommer de til forhandlingsbordet når alle kort er utspilt.
Jeg har stor tro på at kineserene kommer i mål med sin mus-studie de måtte igjennom som følge av regelverket, dette handler ene og alene sikkerhets-data. At de legger ned en masse arbeid i tillegg til penger er positivt. Signaleffekten overstiger opsjonspremien på 3 mill USD og vil bli lagt merke til, vi vet at noen prøver å nulle patentet for TG01/02, kanskje kommer de til forhandlingsbordet når alle kort er utspilt.
Volga
02.09.2021 kl 22:10
2140
Vanligvis ønsker man jo å sette en emisjon i god tid. Kan resultater nå i H2 endre signifikant på emisjonsresultatet hvis en venter på de? Er det naivt å tro at de er i samtaler rundt noe som gjør at den drøyer? ed: Hvor sannsynlig er dette med at den som forsøkte å nulle patentet vil gjøre 'en transaksjon' i retning av TRVX?
Redigert 02.09.2021 kl 22:12
Du må logge inn for å svare
Jakal
03.09.2021 kl 08:20
1968
Det du berører, Volga, er 10 000 kroner-spørsmålet: Er ledelsen så trygg på ekstern finansiering at de ikke anser emisjon som et alternativ? Eller har ledelsen gamblet på a) at det kommer et partnerskap eller lignende på grunnlag av avlesninger høsten 2021 eller b) at kursen ville dra seg oppover i 2021 basert på de gode forsknngsresultatene som allerede er oppnådd. I tilfelle b) har ledelsen feilet totalt, emisjon på dette kursnivået vil være katastrofalt fos oss aksjonærer.
Jeg har ingen tro på at TRVX selger til et Big Pharma som vil nulle og kvitte seg med et eventuelt konkurrerende konsept. Det er i tilfelle siste utvei for økonomisk å redde stumpene. Og det rimer på ingen måte med rimelig offensive nyansettelser som foretas nå i sommer / høst.
Kort sagt: Mye tyder på at TRVX har noen kort i ermet som ikke er kommunisert enda. Alt annet enser jeg som et nederlag for styre og ledelse.
Jeg har ingen tro på at TRVX selger til et Big Pharma som vil nulle og kvitte seg med et eventuelt konkurrerende konsept. Det er i tilfelle siste utvei for økonomisk å redde stumpene. Og det rimer på ingen måte med rimelig offensive nyansettelser som foretas nå i sommer / høst.
Kort sagt: Mye tyder på at TRVX har noen kort i ermet som ikke er kommunisert enda. Alt annet enser jeg som et nederlag for styre og ledelse.
Redigert 03.09.2021 kl 08:34
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »