NORTH venter ikke lenger på Spud Royston.

hill
09.11.2021 kl 14:38 944

Merkelig stille i NORTH idag, med tanke på meldingen fra TXP igår og hvor deres petroliumreserver kan få et formidabelt løft:
" with oil in place thought to be at least 100 mmbbls, and potential significantly larger."

Slettet bruker
09.11.2021 kl 14:48 927

Tja, det er vel ikke alle som vil ha 40-50 øre i utbytte neste sommer... Eller som vil ta del i oppgangen som kommer etter neste test.

Personlig er jeg BOMBESIKKER på at jeg blir millionær på North + BCS enten i år eller til neste år... Det er kun et spørsmål om tid...
hill
09.11.2021 kl 16:14 859

Kan også være at meldingen ikke har "gått inn" her hjemme, på samme måte, slik som den har gjort i Toronto/London,
hvor kursen på TXP gikk opp ca 30 % igår og opp i London idag + 2,5 %, på høyt volum, mens NORTH presterer omtrent 0.

North er, trods alt 3. største eier i TXP, som kom med denne gladmeldingen igår!

https://www.touchstoneexploration.com/wp-content/uploads/2021/11/November-8-2021-Royston-1-Initial-Well-Test-Results-TSX-FINAL.pdf
Slettet bruker
09.11.2021 kl 16:20 844

North har gått opp 18 øre eller cirka 6% siden den meldingen. Blir neppe den store oppgangen før vi får neste testresultatet men da tror jeg på dobling i TXP om det blir bra. Har lønn neste mandag som skal rett inn i North... Pluss at det frister å selge litt BCS for å fylle på med mer North men avventer den traden siden BCS går så mye for tiden...