Hvordan står det til i DIN by?

Betonghue
23.10.2018 kl 13:55 448

I MIN by går man på høylys dag tørrskodd på tiggere, hijab-innpakkede, gørrfeite kjerringer og svartinger av alle slag- og de er i flertall !
Hvordan i DIN by?
Slettet bruker
23.10.2018 kl 14:07 443

Tiggere på bakken, og ROM-folk som selger blader : Dette her burde avvikles.
Greit å få en påminnelse om at disse også brukes til ting vi ikke liker å snakke om.
Få hele greia avviklet. Det er ikke noe pluss i dette. Stort sett minus.
Redigert 23.10.2018 kl 15:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.10.2018 kl 14:08 440

Å je tenker nok prisen for korrekt ordbruk, brobyggende fremtoning og diplomatisk retorikk går tell Betonghue gett.

For å svare på spørsmålet ditt: I min by er det en del tiggere, hijabere, noen svært få niqabere, ganske mange innvandrere synlig i bybildet, p-vakter, overvektige og annet tullball. Romfolk også gett. Foreløpig lite plaget av noen, med unntak av p-vakter og VOLDELIGE DRITT-PAKKISGJENGER som je har lyst tell å banke med jernrør. LYST til, jeg skal ikke gjøre det. Vold er for tapere gett.
Modnok
23.10.2018 kl 15:25 426

Betonghue,
Jeg føler med deg som bor i en by hvor forfallet er så tydelig!
Er det virkelig verdt det å bli boende der når miljøet er så trist?
Jeg bodde selv i Oslo,på Vestkanten, og frustrerte meg over hvordan byen endret
seg til det verre.Når jeg så flyttet en drøy times reise fra Oslo slipper jeg dettefirfallet
i hverdagen.Norske naboer,lite rushtrafikk,renere luft,mindre forurensing, få bompenge-
stasjoner,mye billigere boliger og likevel helt greit å ha kontakt med venner og familie i Oslo.

Ja,det er bittert å føle seg fordrevet,men det er enda verre å hver dag konfronteres med
det utrivelige miljøet som preger mange byer!
Slettet bruker
23.10.2018 kl 15:33 419

Jeg hørte rykter om at romfolkene dro fra landet for en 3-4 uker siden. Stemmer ikke dette?
Slettet bruker
23.10.2018 kl 15:41 411

Så ei sånn ei som satt på fortauet senest i dag. Sist uke så jeg ei som satt i gågata, og akkurat da kom en av bakmennene gående og snakket litt med henne før han gikk videre. Han var over snittet pent kledd.

Faen meg bare mafia og svindel hele dette kvalmende velferds og tiggesystemet.