Supra sprenger 33000$

noprofit
JIN 06.08.2021 kl 15:37 18147

Men OSE belønner det med en nedgang, som vanlig :(

Nå er d på tide at JIN bryter 12 og beveger seg videre nordover.
SuMay
13.08.2021 kl 15:22 4410

Nei, ikke som jeg kan finne. Har tidligere tatt det opp i JIN trådene.
Slettet bruker
13.08.2021 kl 15:26 4426

Det kommer sikkert en analyse med kursmål etter tisdag 17august, hvor endelig ting ser mere klart ut.
Slettet bruker
13.08.2021 kl 16:04 4343

Da stenger fuglen burikken til 17 august,og feirer dagens mini oppgang med Jin, og da blir det en flaske vin.
GOD HELG.
tobbelobb
13.08.2021 kl 18:55 4173

Jada tankardjr :-) som du sikkert har forstått med å være med på trådene med JIN så har jeg lært leksa….
Glemmer aldri at jeg satt å glodde på JIN da den gikk fra 3,50,- til 85,-….uten å kjøpe ….ville jo ikke ta en aksje som hadde doblet seg….
Den tabben gjøres ikke igjen…;-) JIN har hvert feilpriset og bare stålet i båtene omgjort til spiker ville gitt bedre pris :-)
Tålmodighet og ikke truseskvette ved litt nedsalg vil nok spare oss for kurtasje frem mot jul….Sorte svaner er det vi må passe oss for
God Helg og Lykke til videre på ferden
Slettet bruker
13.08.2021 kl 19:48 4104

Ja en minioppgang men det finnes jo nesten ikke aksjer i selskapet som er verdt kun 1,5 mrd.
Med dagens oppgradering av res 1halvår/q2.
Nå godt inne i q3 som vil gi enda bedre resultater vil de kunne få en enorm sterk resultatboom,og om ratene holder seg ut året vil de jo tjene netto 40-50 mill usd i q3 og q4 tilsammen.350-450 mill nkr.
For hele året vil det bli et sted mellom 65-75 mill usd netto eller 6-700 mill nkr,
Det kan vel og komme salg av eierandeler om det byr seg også.
Med supersatsing infrastruktur i Usa vil sikkert levering av jernmalm gi en enda større etterspørsel bulk i lang tid.

Slettet bruker
13.08.2021 kl 20:51 4025

Leste q1 rapporten,og det ser ut som q2 blir veldig sterkt som meldt men q3 med enda høyere rater og flere skip som har kommet som de har kjøpt vil jo gi enda sterkere inntekter for q3.
Hva var ratene i snitt q1 og q2,noen?
Og hva er ratene i snitt q3 til nå?
Ser skriver at det er ikke nye skipsbygg i sikte.

Fant en bra link:
https://fearnpulse.com/

Ratene 3 kvartal er som en ser veldig sterke og til og med TimeChart er skyhøye pr 1 year.
Det ser meget meget lyst ut.
Redigert 13.08.2021 kl 21:05 Du må logge inn for å svare
Sølvbuen
13.08.2021 kl 21:03 4003

Mht tenkt verdi av selskapet idag, ser vi ratene nå er 30-33.000 usd dagen og vi vet break-even cost er ca 8000 usd dagen. Dvs at selskapet nå har et dekningsbidrag pr båt pr dag ca 20-25.000 usd dagen nå. La oss anta dette blir liggende rundt 15-20.000 usd dagen neste 12 mndr. Tipper det kan sies å være tenkbart. Med 20-21 båter får man da 315.000 - 420.000 usd i dekningsbidrag pr dag. NOK 2,8 - 3,8 mill pr dag eller sum pr år ca nok 1 - 1,4 mrd. Holder markedet seg 2-3 -4 år blir akkumulert inntjening 3-6 mrd nok. Tallene viser at selskapet idag er priset til en P/E på ca 1 og dette er svært-svært lavt selvfølgelig. Oppsiden nå er formidabel. Skal vi si 5 - 8 X fortsatt ? Jeg tror faktisk dette kan være mulig - uansett vil det regne penger i tiden frem over på selskapet og aksjonærene. Vi gleder oss !
tankardjr
14.08.2021 kl 15:24 3654

Ja og hele selskapet er verdt 1100 millioner nok. Dette går bare ikke Ann i lengden. Blir nervepirrende å bli med oppover også men sånn som jeg ser det skal det mye til å ødelegge dette markedet. Så vi skal få god tid til å selge når den når nye høyder. Har 0 trua på at denne aksjen går rett og rett ned igjen som den har gjort før. Nå skal den være høyt oppe en god stund nettopp fordi det fundamentale er på plass noe det ikke har vært før når denne aksjen har gått mye.
Slettet bruker
14.08.2021 kl 15:27 3658

Det bør bli bra utbytte fremover med de gode ratene som er nå.
Den positive trenden i bulk har vært i over lenger tid nå.
Redigert 14.08.2021 kl 16:03 Du må logge inn for å svare
tankardjr
14.08.2021 kl 16:07 3619

Peesonlig så håper jeg det blir lite og at de betaler ned den lille gjelda de har. Et gjeld fritt shipping selskap er en reinspikka gullgruve. Da snakker vi uttbytter uansett åssen markedet blir fremover. Går aksjen veldig mye så kaster jeg nok kortene. Tror det blir et utbytte men tror ikke det blir så mye. Og tror også vi får et lite utbytte før jul. Men vi blir ikke rike av utbyttene verken i jinhui eller i golden ocean. Husker jeg var med på utbytte fest i golden ocean det var på slutten av 2000 tallet. Men de utbyttene ble småtteri når aksjen falt. Så jeg skal ikke gå i den fella og sanke utbytter i jinhui det er kursutviklingen som er tingen her.
Slettet bruker
14.08.2021 kl 16:22 3618

Ikke uro deg for mye for det, du tror vel ikke Kinesere deler ut store cash til Norske venner?
Jo, utbytter blir du stinn av, hvis du mener noe annet tar du døktig feil, eller du bør spørre de som deltok i dry festen frem til 2008 i Golden Ocean.
Sannheten er at mange små faktisk ble rike i ferden Golden den gang, at det senere gikk rett i dass kan du ikke klandre selskapet for,, du må selv vite når du skal kjøpe og når du bør selge, for i dass vil det også denne gang gå når det er over toppen.

Er Jinhui litt smarte nå, så setter de emisjonen en gang for alle mens aksjen er oppe og kjøper seg litt nyere flåte,
for en eller annen gang i syklusen kommer de til å gjøre nettopp det.
Redigert 14.08.2021 kl 16:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.08.2021 kl 16:30 3603

Takk skal du ha.Jeg personlig ønsker en høyere aksjekurs,og så er det alltid smart å betale ned på gjeld
Det handler først å fremst å tjene penger på vår investering,og utsiktene ser lovende ut for øyeblikket,
Stigende aksjekurs,økte bulkrater,og en ledese i godt humør,med Gode resultater fremover.
tankardjr
14.08.2021 kl 16:43 3608

Når golden ocean utvannet gamle aksjonærer med 90 prosent med giga emisjon så kan jeg faktisk klandre selskapet. Det vil si at de ikke skullle betale ut så mye utbytte det. I jinhui beholdt de egenkapitalen og det er derfor jeg er inne i den. Hvis vi ser bort i fra lilleput emisjonen fra 88 milloner til 109 millioner så var det utrolig bra prestert når markedet var dårlig i lang tid
mithra
14.08.2021 kl 17:32 3569

Longsitinbulk:
I motsetning til deg har jeg ingen innsikt i planene for et eventuelt utbytte fra Jinhui . Ei har jeg heller noen spesielle forutsetninger for å mene noe særlig om rateutviklingen utover de næremeste tre månedene.
Men med utgangspunkt i den informasjonen vi har fått av ledelsen i Jin, samt dagens FFA-er for supramaxratene for de neste tre månedene , bør vi kunne legge til grunn :
1. at P/ NAV for selskapet nå ligger under 0,5.
2. at en prognose for P/E hvis vi forutsetter dagen kurs( 12,75 ), ligger rundt 2,0

På denne bakgrunn, ville du virkelig råde ledelsen/eierne til å gjøre en emisjon nå ??
Selv har jeg vanskelig for å forstå at P/B kan fortsette under 1,0 noe særlig lenger.
En P/E rundt 4 virker også ganske rimelig.

Med mindre ledelsen på tirsdag signaliserer at de ikke vil betale et rimelig utbytte for regnskapsåret 2021, bør kursmålet for de neste tre måneder , etter min oppfatning heves til ca NOK 20.
Skuffer de oss, skal det bli vanskelig å komme videre fra dagens kursnivå.

Blir spennende å høre hva de sier.
Let it be
14.08.2021 kl 18:22 3528

Ratene er gode og sunn forretningsdrift tilsier utbytte. Investerer jo i aksjer for å få avkastning. Selv om JIN ikke har vist seg å være blandt de som er mest tilbakeholdne med akkurat det.
Slik jeg ser de siste dagers hendelser mht JIN
1. Ratefest Kursen stiger i fra dypet, over noen måneders tid.
2. Profit warning. Kursen stiger, men ikke det store.
3. Profit warning nr. 2. Leser jeg som at markedet reagerer ikke etter hva den første Profit warning og ledelsen forventet, derfor ny
4. Mangler bare et kraftig insidekjøp før resultatet fremlegges
5. Utbytte varsles på resultatfremleggelsen

Det må jo være i de store aksjonærenes interresse at aksjekursen gjenspeiler sånn nogenlunde kursen(i det minste)
Og ratefesten, den forsetter, og da vil det bli en fin jul.

Jeg krysser fingrene
Slettet bruker
14.08.2021 kl 19:04 3467

Det må du spørre ledelsen om selv, du får neppe noe svar uansett hva du spør om.
Om de skal fortsette med drybulk eller om de ikke skal, skal de fortsette må flåten fornyes, hvis de ikke skal fortsette som de mest møkkete, forurensende undergrunn selskap med den eldste flåten som får dårligst betalt.
At Jinhui bør emitere nå eller vente pga aksjonærer sier Nav er 0,5 må du spørre de om, svar får du neppe.

De emiterte for noen år tilbake på 8 kroner, en emisjon som var fullstendig unødig og hvor pengene gikk rett i lommene på brødrene de 3 årene etter som fulgte.

Nav i Jinhui er ikke 0,5 nå, den var,
Nav er et begrep på verdi, få eller ingen kjøper slik vintage tonnasje i dagens marked, bortsett fra de værste kineserne i klassen.
En gang i historien har Jinhui oppnådd Nav verdi i markedet, den gang var flåten splitter ny og de hadde et pågående nybygg program der tonnasje rullet ut en etter en i et supergodt marked, den gang var ratene på en Supra 60k.

Redigert 14.08.2021 kl 19:13 Du må logge inn for å svare
mithra
14.08.2021 kl 19:14 3449

Innsiderne har ikke anledning til å kjøpe aksjer nå. De må eventuelt vente til etter resultatet er offisielt fremlagt,
bulkinvest
14.08.2021 kl 19:20 3445

Bare tull med emisjon, den er bare oppspinn som longsit fabulere om! Jeg har vært med på emisjon i Jin og da var det en helt annen situasjon og de aksjene har jeg 60 % gevinst på! Long det svir nok at du gikk ut altfor tidlig og begynte å baisse(fullstendig skivebom)
Neste uke har vi et godt resultat som skal presenteres!
tankardjr
14.08.2021 kl 19:25 3442

Lol flåten er ikke så gammel. I Asia så er skipene regnet som splitter nye skip å regne. Ikke blir det så strenge miljøkrav på shipping sektoren der nede som vi holder på med i vesten. Kjøper du til mandagen så får du aksjene til 13 kr hvis du er heldig. Nei jinhui kommer ikke med en emisjon av flere grunner og en av grunnene er at da må de kjøpe flere egne aksjer for å opprettholde sin eierandel. Nei vi vet hva som skjer i jinhui det er et kjøp eller et salg i ny og ne av skip og så er det litt utbytte her og der. Nei nå er det ikke noe annen grunn til noe annet enn å være positiv selv om longsitnbulk prøver å fantasere om et negativt scenario. Her er det bare å glede seg til uka.
nhydro
14.08.2021 kl 19:58 3389

Blir i hvert fall bra med bonus på ledelsen denne gangen. Spennende å se om det blir noe igjen til aksjonærene
Slettet bruker
14.08.2021 kl 20:11 3365

Har vært plenty til aksjonærene utallige ganger, men det havner i 2 lommer hver eneste gang, kanskje de slenger ut en 10 øring denne gang.
De kan jo skylde på skipet de kjøpte av Belco, den dyreste vintage Supra så langt i syklusen.
Redigert 14.08.2021 kl 20:12 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.08.2021 kl 20:43 3314

Skipslevealder på supermax er 25-30 år.
Det er lengre levealder på super og handy.
Pga miljøkrav bruker skipsfarten 18% mindre motorkraft og derfor vil etterspørselen øke pga lengre skipstid pr frakt.
Innen super og panmax er det ikke skipsbygging etter 2022 men innen capisize er det kortere levetid som er negadgående pga miljø og presses ned mot 18 år og tidligere skraping og med redusert mengde nybygg men mere mijøvennlige capsize skip kommer.
Supermax vil ved en nedgang holde bedre ratenivå.
Kineserne tvinger også last fra andre steder enn Australia noe som gir lengre fartstider og mindre kapasitet.
Kineserne ser kull som en nedadgående vare pga klimavennlige teknologier skal komme og skal være klimanøytral i 2060,men innen supermax vil andre metaller bli mere etterspurt i en teknologi utvikling fremover skrives det.

https://www.shipfinance.dk/media/2098/shipping-market-review-may-2021.pdf
Slettet bruker
14.08.2021 kl 21:47 3221

Å fable om emisjon for JIN nå er bare tøys. Selskapet opplever det beste markedet på mer en 10 år og pengene renner inn i en allerede velfylt penge-binge. Antar at de fleste i denne sløyfen er kjent med at selskapet ved utløpet av Q1 satt med USD 48 mill i cash og eiendom bokført til USD 30 mill samt knapt hadde noe gjeld? På toppen av dette kommer hva de har tjent i Q2 og rimelig må forvente å tjene i Q3 og Q4.
Nei, her er det bare å endelig glede seg over (starten på) re-prisingen av selskapet og forvente seg at kursen kommer til å nærme seg nåværende NAV på kr 25-30 ila de neste månedene - og sannsynligvis stige i takt med dry-bulk markedet deretter. Vi bør med rimelighet forvente at hong-kong kinesere og internasjonale shipping investorer hiver seg på å bidrar til dette, så får longsitinbulk og andre sitte der å spy ut tullet sitt. De sitter formodentlig investert i dårligere selskap!
Når selskapet vurderer at det er på tide å investere i ny tonnasje (og dette er forhåpentligvis ikke før et internasjonalt regelverk er klart ift hva kravet på nye skip bør ligge på) så tipper jeg kontaktene deres på kinesiske verft er rimelig gode og at de har plenty med finansieringskilder hos asiatiske og andre finansinstitusjoner inklsiv leasingselskaper dersom dette viser seg å være rimeligst.
Per i dag så er dette et meget godt drevet selskap med en meget god flåte som opererer i et meget godt marked med historisk gode fremtidsutsikter. Ikke la noen forsøke å overbevise dere om noe annet.
nhydro
14.08.2021 kl 21:52 3216

Det er fortsatt et selskap hvor ledelsen beriker seg selv grådig på bekostning av aksjonærene
Let it be
14.08.2021 kl 22:08 3186

Enda en kurs-trigger(en stor en). Longsitinbulk er på banen med skriverier on JIN. Sist i ADS så ga det meg bra avkastning å gå motsatt av hva Longsitinbulk messet
bubby
14.08.2021 kl 23:38 3100

Han er egentlig Shortsitinbulk..
Slettet bruker
15.08.2021 kl 16:13 2783

12 kroner er brutt,hva er neste motstandsnivå?
Slettet bruker
15.08.2021 kl 16:57 2746

Med litt skyv fra imorgen tidlig og ut uken, kan denne fort nærme seg 17 kr i slutten av uken. Så får vi se om omsetning holder seg høy.
Redigert 15.08.2021 kl 16:59 Du må logge inn for å svare
Lim Gordon
15.08.2021 kl 17:50 2662

Longsittinbulk: Det å holde seg beskjedent i bakgrunnen, når man mangler temakunnskaper, er ofte lurt . Da slipper man forsmedelsen ved å ta feil så ofte. Den moderasjonen burde du benytte deg av, for det å virke belærende når man står ensom på et jorde, gjør seg dårlig. Og det gjør du stadig vekk.
Nøkkelen til fortsatt stø inntjening for Jin, ligger i å holde skipene i drift. Og de tjener like godt i reisemarkedet, der de trader, som sine konkurrenter. Det er først når det blir snakk om lange certepartier at moderne tonnasje får litt bedre betalt, naturlig nok. Men det nåværende marked er spådd å vare kanskje gjennom 2023 og, hvis det blir snakk om tilleggstonnasje, må det letes etter god «secondhand». Da kan de settes i drift umiddelbart og tjene gode penger, fremfor å bestille nye skip som leveres når moroa er over.
Men du ser at brødrene forstår det. De forstår også, helt sikkert, at de må holde skipene i god stand, skal de tjene penger. Hvis ikke, kommer «port state control» og tar dem. Er du i tvil om hva som er best for aksjonærene, kan du sammenligne med regnskapet til, f.eks, «Belships». Vi, som aksjonærer, bør i alle fall sette pris på forskjellen. Hvis du er interessert i å vite det, var det investeringsviljen til norske redere, i gode tider, som hadde hovedskylden for mangefallet av rederier i 70-årene. Og hvem kjøpte? Ja, ganske riktig, kineserne! De visste hvor den beste tonnasjen var å hente. Så snakk ikke nedsettende, generelt, om disse menneskene, de har ofte mye å lære oss.
Slettet bruker
15.08.2021 kl 18:20 2611

Takk skal Du ha,og det ser ut som Vi får en Superuke med Jin.Det er sikkert ikke mange som tør å være ute etter 16.25 imorgen,så det kan svinge bra oppover.
Slettet bruker
15.08.2021 kl 19:51 5140

Det ser ut som begge meldingene i det siste gjør dette til et Veldig bra Team sammen med aksjonærene.
Slettet bruker
15.08.2021 kl 20:08 5093

Bra inntekter her for tiden og et fint selskap, men gir eierne noe tilbake i utbytte tror dere ?
Sølvbuen
15.08.2021 kl 20:35 5040

Utbytte gir ingen merverdi for aksjonærene. Penger ut av selskapet gir mindre egenkapital til fordeling pr aksje ! Så er teorien og matematikken. Av en eller annen merkelig grunn synes noen å tro det er merverdi i å utbetale dette, så er det ikke. Med mindre selskapet er betydelig overkapitalisert (har langt mer enn behovet) og ikke får bedre avkastning enn hva aksjonærene oppnår hver for seg. Slik er nok ikke situasjonen idag, der inntjeningen er så formidabel som i bulkmarkedet idag. Selskapet trenger på kort sikt kapitalen for nye oppkjøp/kontraheringer /klassifikasjonskrav (M & A heter det vel så fint) osv. Aksjonærene blir belønnet med kursgevinster og la oss for alle del satse på Jinhui ledelsen ikke gjør emisjoner nå på denne så lave Equity-verdien. Nå gjelder det å få aksjekursen opp. Det er det som aksjonærene burde være opptatt av også. Spennende tider for aksjonærene nå !
Slettet bruker
15.08.2021 kl 22:48 4850

Tror vi ser 20 tallet når res kommer,eller kan det skje før?
bulkinvest
16.08.2021 kl 09:40 4643

Nei det tror jeg ikke, men vet aldri.
tobbelobb
16.08.2021 kl 11:36 4468

Tja...min tippelapp på 15,- er ikke så langt unna ser jeg i dag
Ratene fortsetter oppover i Asia land så Q3 og Q4 vil jo bare bli toppers :-)
Dagens rater:
Supramax TCT Index Point 3743.46 +91.25
South China / Indonesia Round Voyage 57000DWT Supramax $/day 30138 +617
Singapore via Indonesia to southern China 57000DWT Supramax $/day 33214 +736
Bohai Bay(China)-Southeast Asia 57000DWT Supramax $/day 26125 +788
bulkinvest
16.08.2021 kl 13:18 4323

Ja kursen i dag er nå i allefall billig så hvis resultat og det ikke kommer noe som er uventet vil den jo gå videre ganske godt utover høsten(kan jo bli en voldsom kursoppgang i morgen)
Slettet bruker
16.08.2021 kl 13:22 4564

10% oppgang utgjør 150 mill på MC,med en sånn enorm oppgang i rater og skipsverdier spesielt q3 er kanskje ikke mye innbakt enda.
Dette kan gå langt om ratefesten holder

tobbelobb
16.08.2021 kl 13:37 4525

jaja...de som vil ha aksjer på dagens kurser, bør handle før 16.25 i dag da...I morgen tidlig ligger fasit der:-) Opp eller ned :-) Kan jo bli litt "sell on news" og så kommer en eller annen blåruss med en anbefaling regner jeg med etter å ha lest rapporten og lagt sammen noen tall. Så er det opp igjen...
Men det fundamentale sier bare OPP og prisen er alt for lav i dag er MIN mening
tankardjr
16.08.2021 kl 15:31 4379

Hvor mange aksjer har du? 23 825 askjer her hos meg.
tobbelobb
16.08.2021 kl 16:40 4266

Har litt mer…;-) Jeg har inngang Q3 og Q4 2020..Samt noen fler rundt 6,- og så kjøpte jeg noen på utgang Longsit …( kunne ikke dy meg )
Sitter over og venter på resultat…så anbefalinger som kommer tenker jeg utover uken…
SuMay
16.08.2021 kl 18:20 4130

Tror og litt på sell on news, men som jeg kan se det fra chartet har Jin brutt over trendkanal som etablerte seg i feb/mars i år på både weekly og daily candlesticks, noe som i utgangspunktet er bull men den er og såkalt overkjøpt. Men med en så drastisk kursutvikling er det vanskelig å si hvor den «topper» før neste rykk. Ofte, men ikke alltid retestes toppen på trendkanal før videre oppgang som nå har etablert seg godt over 12 tallet. Jeg stoler ikke blindt på teknisk analyse men liker å ha det i bakhånd for eventuelle innganger og utganger. Men jeg blir ikke overrasket om den toger videre.
Jørgen
16.08.2021 kl 18:47 4077

Husk også aksjen er fundmentalt undervurdert. P/E og P/B på hhv 1 og 0,5 omtrent illustrerer dette. Her er det bare og Vente til tallene kommer og går inn hos aksjonærer og markedet. Etterhvert vil tingene stabilisere seg og verdsettelsen øker. Alt under 30 kroner er penger på gaten her nå, tror jeg:-)
Slettet bruker
16.08.2021 kl 20:59 3896

Volumbasert er interessen høy.
Når res kommer på bordet vil hele Norge og Norden oppdage hvor lav prising dette er.
Ja noen vil selge,men de fleste skal nok inn når maskinen Jin viser kong resultat i morra tidlig,
Thegoldenone
16.08.2021 kl 21:33 3824

Lite snakk om hvor forferdelig ledelsen er når aksjekursen går opp. Og motsatt hvor det utelukkende er snakk om ledelsen. Kjøp når superoptimist er på banen ;) Egentlig burde folk vært interessert i denne aksjen da den solge på 2-3 tallet. Men mest interesse vil det være når den er 20+. Slår aldri feil. Kjøp shipping når det ser mørkest ut.
bulkinvest
16.08.2021 kl 22:17 3722

Det er helt rett resonnert, da blir gevinsten høy også.
Sølvbuen
16.08.2021 kl 22:27 3685

Fortsatt på dagens kurs ca 14 kroner er aksjen kjennegnet med de 3 - U-er ; Undervurdert (ref nøkkeltall), Underanalysert (få eller ingen analyser fra meglerhusene) og Upopulær ( masse kritiske røster til ledelse og hovedeier ) ! I min erfaring er dette ofte Kjøpsanbefalte aksjer og de aksjene som over tid vil gjøre det best. Jeg beholder mine lenge enda. Glerder meg til morgendagen og høsten nå.
Slettet bruker
16.08.2021 kl 22:40 3636

Det er mange dårlige selskap med dårlige res som driver opsjoner og bonus og lønnspakker som ikke likner grisen,med all respekt.
Dette følger i selskaper som gjør gode penger også.
Nå har vel de to store eierne så mange aksjer at utbytte vil gi de best reward uansett nå som selskapets balanse og inntjening vil bli så sterk.
Banker er bare ute etter terms er ok.
Den enorme økningen i skipsverdier og rater gir forhåpentligvis grunnlag for utbytter som kan monne.
Opsjonspakkene har risiko,dette fortjener ledelsen nå som risikoen for alle er lik 0.
Noen sier pe 1 og 0,5 er det mulig eller sant skal den opp 3-4 gangen,men hva vet jeg ratene er svimlende høye det ser jeg.
Regnematikerne og nyheter og resultat vil nok prege dagene fremover uansett.
skvisen
16.08.2021 kl 23:12 3569

Tror det blir vesentlig mer oppmerksomhet rundt Jin fremover. Med slike rater og resultat kommer massene løpende. Vi trenger nok ikke vente lenge etter res før husa kommer med både analyse og kursmål. Like før den også er årets vinner på Ose, som vil bidra til mye mer oppmerksomhet og skriverier.
Ser mange er opphengt i utbytte, kan kansje bety litt på kort sikt men er egentlig uvesentlig. Dersom markedet fungerer skal selskapsverdien og aksjekursen reduseres tilsvarende utbytte.
Lykke til i morgen😊
Slettet bruker
16.08.2021 kl 23:40 3505

Jeg er mer interessert i kurstigning enn utbytte i akkurat denne aksjen. Den er underpriset, ja. Men jeg tror mange hopper over den fordi den ikke kan handles på ASK.