NOD mot 400 kroner
Jeg hadde aldri trodd for 12 måneder siden at jeg skulle lage en link med denne tittelen. For et eventyr og vi har mest sannsynlig bare sett starten. Når TCMC får større kapastet vil denne skyte videre fart. 400,- før nyttår?
I skrivende stund omsettes den for 300,40
I skrivende stund omsettes den for 300,40
Redigert 11.08.2021 kl 11:48
Du må logge inn for å svare
https://finansavisen.no/nyheter/finans/2022/01/28/7809039/gaute-eie-i-eika-tror-vi-har-fatt-litt-av-korreksjonen
"For investorer som tror på en innhenting innen IT-selskaper, så liker vi best Nordic Semiconductor i Norge"
"For investorer som tror på en innhenting innen IT-selskaper, så liker vi best Nordic Semiconductor i Norge"
Danske Bank slutter seg til alle de andre analytikerne som har klokketro på NOD:
https://e24.no/boers-og-finans/i/QyKeVQ/analytiker-anbefaler-fire-teknologiaksjer
Blir spennende neste uke (3. febr) å høre ledelsen snakke om guiding og hvordan leverings- og logistikkutfordringer påvirker selskapet. Utrolig imponerende at de klarte å levere (og vel så det) på tidligere guiding for Q4, når vi vet hvilke utfordringer som finnes der ute. Nod er og blir min absolutte favoritt blant mine langsiktige investeringer! Massevis av oppside og en meget behagelig risikofaktor.
https://e24.no/boers-og-finans/i/QyKeVQ/analytiker-anbefaler-fire-teknologiaksjer
Blir spennende neste uke (3. febr) å høre ledelsen snakke om guiding og hvordan leverings- og logistikkutfordringer påvirker selskapet. Utrolig imponerende at de klarte å levere (og vel så det) på tidligere guiding for Q4, når vi vet hvilke utfordringer som finnes der ute. Nod er og blir min absolutte favoritt blant mine langsiktige investeringer! Massevis av oppside og en meget behagelig risikofaktor.
Redigert 27.01.2022 kl 18:12
VerySure
27.01.2022 kl 11:41
6657
ibyx
27.01.2022 kl 11:22
6678
Spørs om ikke det laveste kursmålet innfris allerde denne uka. Godt driv mot 260, hvor den jo har vært flere ganger før. Første gang 14.juli 21. Siden da lå den mest godt over, opp til ATH 315 i september. Kjøpe nå. Legge i skuffen.
Braastad
27.01.2022 kl 10:40
6714
Oslo (TDN Direkt): Nordic Semiconductor ventes å rapportere en ebitda på 45 millioner dollar av en omsetning på 171 millioner dollar i fjerde kvartal 2021.
Det viser gjennomsnittet av estimater Infront har hentet inn fra fem analytikere for TDN Direkt.
Av omsetningen er det ventet at 142 millioner dollar kommer fra Bluetooth-salg.
Konsensus for omsetning og ebitda for 2021 er henholdsvis 610 millioner og 128 millioner dollar. Dette er ventet å stige til 806 og 173 millioner dollar i 2022, og deretter til 1.056 og 243 millioner dollar i 2023.
Av de fem analytikerne som har bidratt til konsensusestimater, har tre kjøpsanbefaling på Nordic Semiconductor-aksjen, mens to har en hold-anbefaling. Gjennomsnittlig kursmål er 328 kroner, varierende mellom 260 og 375 kroner.
Nordic Semiconductor legger frem fjerdekvartalsrapporten torsdag 3. februar.
Det viser gjennomsnittet av estimater Infront har hentet inn fra fem analytikere for TDN Direkt.
Av omsetningen er det ventet at 142 millioner dollar kommer fra Bluetooth-salg.
Konsensus for omsetning og ebitda for 2021 er henholdsvis 610 millioner og 128 millioner dollar. Dette er ventet å stige til 806 og 173 millioner dollar i 2022, og deretter til 1.056 og 243 millioner dollar i 2023.
Av de fem analytikerne som har bidratt til konsensusestimater, har tre kjøpsanbefaling på Nordic Semiconductor-aksjen, mens to har en hold-anbefaling. Gjennomsnittlig kursmål er 328 kroner, varierende mellom 260 og 375 kroner.
Nordic Semiconductor legger frem fjerdekvartalsrapporten torsdag 3. februar.
Hva Softbank mener skal man ta med en type salt. De snakker som regel for sin syke mor. Omvendt sier de fleste eksperter at dette er en sektor som skal vokse kraftig de neste årene, og for tiden er det i alle fall ikke oversupply som bekymrer markedet. Uansett, NOD er særdeles sterkt posisjonert som både tenkologi- og markedsleder i sitt segment. De jobber med alle de støste aktørene og de ruler på innovativ speed og volum. Og med den ordrereserven NOD sitter på og som hele tiden vokser, så ser dette mildt sagt bra ut for fremtiden. Så får vi heller tåle litt ruskevær i det kortisiktige bildet.
oric
26.01.2022 kl 13:44
7038
Slettet brukerskrev 👍🏻 Takk for link. For et selskap og posisjon i sitt segment NOD besitter👏🏻👏🏻
Noen som allerede frykter nedtur for semiconductor sektoren.
https://www.bloomberg.com/news/articles/2022-01-25/nvidia-is-said-to-quietly-prepare-to-abandon-takeover-of-arm
"Meanwhile SoftBank is gearing up for an initial public offering of shares in Arm and is under time pressure to do so while semiconductor stocks are still attractive, the report said. It added that there are concerns that an end of a positive market cycle for the semiconductor sector is in sight. A change to an oversupply of manufacturing capacity and an accompanying collapse of component average selling prices (ASPs) would likely hit the revenues and market valuations of companies across the chip sector."
https://www.bloomberg.com/news/articles/2022-01-25/nvidia-is-said-to-quietly-prepare-to-abandon-takeover-of-arm
"Meanwhile SoftBank is gearing up for an initial public offering of shares in Arm and is under time pressure to do so while semiconductor stocks are still attractive, the report said. It added that there are concerns that an end of a positive market cycle for the semiconductor sector is in sight. A change to an oversupply of manufacturing capacity and an accompanying collapse of component average selling prices (ASPs) would likely hit the revenues and market valuations of companies across the chip sector."
👍🏻 Takk for link.
For et selskap og posisjon i sitt segment NOD besitter👏🏻👏🏻
For et selskap og posisjon i sitt segment NOD besitter👏🏻👏🏻
oric
26.01.2022 kl 10:17
7258
Gode nyheter allerede for chip bransjen:
https://www.investors.com/news/technology/txn-stock-texas-instruments-beats-fourth-quarter-views/?src=A00220
https://www.investors.com/news/technology/txn-stock-texas-instruments-beats-fourth-quarter-views/?src=A00220
Billyjojimbob
25.01.2022 kl 23:41
7414
Paul Harper tok den inn igjen i DNB portisen,han har lest seg opp👍
Høres ikke ut som du er så veldig bekymret, og du er jo heller ikke investert i aksjen, ref din tidligere kommentar. Synes jo mer at dette ligner et litt pinlig forsøk på litt hyggelig baissing av aksjen, hehe, men tro det eller ei, vi trenger kanskje ikke fjaseguidingen din, for alle vet jo allerede at det kan bli trangt med halvleder supply i vinter. NOD har vært flinke sålangt til å sikre seg fremtidige leveranser, og Q4 viste seg å være langt bedre enn man kunne ha forventet i en utfordrende tid, og det skulle ikke forundre meg om NOD også klarer å levere på mål og guiding i store deler av 2022 også (kanskje med unntak av Q2) . Det vi vet er at det blir volatilt, vi vet også at NOD har en ordrereserve herifra til Timbuktu, så får det går som det går på kort sikt,for på lengre sikt sitter vi alle på en gullaksje her.
Men spar oss gjerne for selvgod fjaseguiding, det finnes det nok av fra før
Men spar oss gjerne for selvgod fjaseguiding, det finnes det nok av fra før
Redigert 25.01.2022 kl 21:45
ccc1
25.01.2022 kl 19:14
7603
Enda en artikkel som bekrefter bekymringen min.
https://www.wsj.com/articles/u-s-companies-down-to-five-day-supply-of-key-chips-report-says-11643126434?mod=hp_lead_pos7
Amerikanske selskaper som produserer produkter som har langt viktigere rolle i verden enn NOD sine, er snart tomme for "buffer". Disse buffrene må fylles opp når supply-chain utfordringene løsner til høsten, det betyr at NOD må vente enda lenger før de kan skalere opp og evt. øke inntektene.
Så jeg gjentar samme guiding som jeg har gitt før: 200 kroner i første omgang.
Til sommer kan jeg komme med ny guiding, da vet vi mer om chips fakbrikkenes status.
https://www.wsj.com/articles/u-s-companies-down-to-five-day-supply-of-key-chips-report-says-11643126434?mod=hp_lead_pos7
Amerikanske selskaper som produserer produkter som har langt viktigere rolle i verden enn NOD sine, er snart tomme for "buffer". Disse buffrene må fylles opp når supply-chain utfordringene løsner til høsten, det betyr at NOD må vente enda lenger før de kan skalere opp og evt. øke inntektene.
Så jeg gjentar samme guiding som jeg har gitt før: 200 kroner i første omgang.
Til sommer kan jeg komme med ny guiding, da vet vi mer om chips fakbrikkenes status.
Redigert 25.01.2022 kl 19:15
ibyx
24.01.2022 kl 15:18
8121
Tilbake til 8. juni topp. Men fortsatt opp 76% siste år!
Så han Sissner på HOTV igår. Ble spurt om hvilken enkeltaksje han ville anbefale for 2022. Han fikk ikke si Storeband. Litt mumling NOD, litt dyr kanskje, men.. før han svitsjet til Schibsted. Kan jo tenkes det shortes både her og der da? Han la ikke skjul på sin short i Tesla.
Så han Sissner på HOTV igår. Ble spurt om hvilken enkeltaksje han ville anbefale for 2022. Han fikk ikke si Storeband. Litt mumling NOD, litt dyr kanskje, men.. før han svitsjet til Schibsted. Kan jo tenkes det shortes både her og der da? Han la ikke skjul på sin short i Tesla.
Redigert 25.01.2022 kl 14:34
https://finansavisen.no/nyheter/borsintervju/2022/01/24/7807155/litt-for-enhver-smak-fra-handelsbanken-forvalter-kris-robberstad?internal_source=sistenytt
"Tjener på kraftig IoT-vekst
Forvalteren liker også Nordic Semiconductor, den eneste store, lønnsomme og raskt voksende norske aktøren posisjonert mot det spennende Internet of Things-markedet (IoT).
– Markedsmuligheten de går etter virker åpenbar, deres konkurranseevne er sterk, deres kunderelasjoner mangfoldige og dype, og driftsmomentet er godt, forteller han.
– Forrige ukes varsel om uventet høy inntjening understøtter dette.
Robberstad venter en årlig omsetningsvekst på rundt 30 prosent og gode marginer de neste fem årene.
– Etter hvert vil også WiFi- og Cellular-divisjonene bidra til dette, sier han."
"Tjener på kraftig IoT-vekst
Forvalteren liker også Nordic Semiconductor, den eneste store, lønnsomme og raskt voksende norske aktøren posisjonert mot det spennende Internet of Things-markedet (IoT).
– Markedsmuligheten de går etter virker åpenbar, deres konkurranseevne er sterk, deres kunderelasjoner mangfoldige og dype, og driftsmomentet er godt, forteller han.
– Forrige ukes varsel om uventet høy inntjening understøtter dette.
Robberstad venter en årlig omsetningsvekst på rundt 30 prosent og gode marginer de neste fem årene.
– Etter hvert vil også WiFi- og Cellular-divisjonene bidra til dette, sier han."
ibyx
24.01.2022 kl 11:34
8211
Men NOD er jo "naturlig" volatil. Eierne her liker jo at den kjører mye opp og ned. Mange er her vel mye av den grunn? Derfor bør man ikke bli overrasket om den skal ned et stykke.
Markedet generelt trengte å slippe litt luft ut av ballongen, så blir det spennende å se hvor mye luft som skal ut i denne omgang. Men når uværet slår inn så er det fint å vite at man sitter investert i solide selskaper og NOD er nok en av de aksjene som relativt raskt rister av seg uværet. Kan nok bli litt tyngre for vekstaksjer med høy gjeld og svake resultater.
Og dette sier DNB Markets når de tar inn NOD i sin portefølje i dag:
"Vi mener NOD er en høykvalitets vekstaksje, med positiv inntjening, sterk balanse og positiv estimatrevideringstrend, sier aksjestrategen."
Og dette sier DNB Markets når de tar inn NOD i sin portefølje i dag:
"Vi mener NOD er en høykvalitets vekstaksje, med positiv inntjening, sterk balanse og positiv estimatrevideringstrend, sier aksjestrategen."
Redigert 24.01.2022 kl 11:30
Nå er det frykten som rår i markedet, alle selskaper blir tatt under samme kam.
Selskaper som NOD med solid inntjening og fremtidsutsikter blir med i dragsuget i lag med luftslott.
Gode kjøpsmuligheter og her selges ikke en NOD aksje, selv om det har gått hardt utover urealisert gevinst i min portefølje.
Selskaper som NOD med solid inntjening og fremtidsutsikter blir med i dragsuget i lag med luftslott.
Gode kjøpsmuligheter og her selges ikke en NOD aksje, selv om det har gått hardt utover urealisert gevinst i min portefølje.
BØRS: DNB MARKETS TAR INN NORDIC SEMICONDUCTOR I UKESPORTEFØLJEN
Oslo (TDN Direkt): DNB Markets tar inn Nordic Semiconductor i sin ukeportefølje.
Det fremgår av en oppdatering.
I porteføljen inngår dermed: Aker BP, B2Holding, Europris, Equinor, Grieg Seafood, Lerøy Seafood, Nordic Semiconductor, Orkla, Sparebank 1 SR-Bank, Storebrand og Yara.
TDN Direkt finans@tdn.no
Infront TDN Direkt, +47 21 95 60 70
Oslo (TDN Direkt): DNB Markets tar inn Nordic Semiconductor i sin ukeportefølje.
Det fremgår av en oppdatering.
I porteføljen inngår dermed: Aker BP, B2Holding, Europris, Equinor, Grieg Seafood, Lerøy Seafood, Nordic Semiconductor, Orkla, Sparebank 1 SR-Bank, Storebrand og Yara.
TDN Direkt finans@tdn.no
Infront TDN Direkt, +47 21 95 60 70
ibyx
24.01.2022 kl 10:20
8233
Virker jo som et bra selskap med økende inntekter dette. Et positivt unntak i sektoren? Men kanskje overpriset leste jeg for en tid siden? Har jo falt litt nå da.
Redigert 24.01.2022 kl 10:20
https://finansavisen.no/nyheter/finans/2022/01/23/7802548/markedene-vil-bli-preget-mer-av-gradighet-og-frykt
"I tillegg har forvalteren valgt å ha med et nøye utvalgt av vekstselskaper, slik som Nordic Semiconductor og Nykode Therapeutics."
"I tillegg har forvalteren valgt å ha med et nøye utvalgt av vekstselskaper, slik som Nordic Semiconductor og Nykode Therapeutics."
The Godfather
21.01.2022 kl 14:15
8796
Pareto Securities har oppjustert sine ebitda-estimater for Nordic Semiconductor i 2021 med syv prosent til 127 millioner dollar etter selskapet kom med et positivt resultatvarsel forrige fredag på grunn av prisøkninger.
"Et annet viktig aspekt ved selskapets prisøkninger er at det vil ha en direkte effekt på NODs allerede bookede ordrebok. TSMC har løftet sine priser med opptil 20 prosent og vi antar at NODs prisøkninger ligger på omtrent samme nivå", skriver meglerhuset.
Meglerhuset tror at i tillegg til ordreinngangen vil ordrereserven også bli oppjustert med 20 prosent, noe de estimerer vil gi en verdi på ordreboken til over 1,5 milliarder dollar ved utgangen av fjerde kvartal 2021.
"Et annet viktig aspekt ved selskapets prisøkninger er at det vil ha en direkte effekt på NODs allerede bookede ordrebok. TSMC har løftet sine priser med opptil 20 prosent og vi antar at NODs prisøkninger ligger på omtrent samme nivå", skriver meglerhuset.
Meglerhuset tror at i tillegg til ordreinngangen vil ordrereserven også bli oppjustert med 20 prosent, noe de estimerer vil gi en verdi på ordreboken til over 1,5 milliarder dollar ved utgangen av fjerde kvartal 2021.
Og når Hegner spør Sissner på FA TV om han kan nevne EN (1) aksje han har tro på i 2022, så svarer han NOD. Ja aksjen er kanskje litt dyr, men gode akjser er dyre og spesielt når selskapet er bunnsolid og leverer i hvert kvartal, og ikke minst når markedene NOD opererer i bare vil vokse seg større og større de neste årene.
Spikkeklubben
20.01.2022 kl 14:59
4958
På kort sikt vil det være naturlig at NOD gjør en tilsvarende prosentvis økning i sine priser mot de segmentene de mener tåler en slik økning. Nå har NOD heldigvis sikret seg leveranser i lang tid fremover, og vi får håpe at prisene på allerede bestilte halvledere ikke øker med så mye som 20 %, kommer an på klausuler i avtaler osv.
På lengre sikt får vi håpe at normalisering av prod./logistikksiden og økende konkurranse vil kunne redusere prisene med noen prosent, for ingen av produsentene er tjent med et fremtidig lavere volum (salg) mot sluttbrukere grunnet for høye priser.
På lengre sikt får vi håpe at normalisering av prod./logistikksiden og økende konkurranse vil kunne redusere prisene med noen prosent, for ingen av produsentene er tjent med et fremtidig lavere volum (salg) mot sluttbrukere grunnet for høye priser.
ccc1
20.01.2022 kl 09:38
5129
varslet 20% prisøkning hos underleverandør TSMC.
Noen som vet hva som skjer med NOD sine priser mot kunder som følge av dette?
Noen som vet hva som skjer med NOD sine priser mot kunder som følge av dette?
Også de beste aksjene må slippe ut litt luft innimellom, og jeg tenker at nedgangen følger naturlig etter et fantastisk år. I tillegg har segmentet generelt fått litt juling grunnet inflasjon, logistikkproblemene i verden og høyere, lange renter. Husk også at mange har vært med lenge og gjort en eventyrlig reise allerede i NOD og da er det greit med litt gevinstsikring. Og som du sier, dette gir fine kjøpsmuligheter for markedet. Uansett er det alltid underliggende som er det viktigste og dette er så til de grader på plass her.
Jeg er en investor (ingen trader) og tenker langsiktig, og jeg synes det er vanskelig å time bunnene. Derfor finner jeg aksjer som scorer høyt på de aller fleste parametrene, kjøper på dippene og sitter lenge. Det har jeg stort sett veldig gode erfaringer med.
Jeg er en investor (ingen trader) og tenker langsiktig, og jeg synes det er vanskelig å time bunnene. Derfor finner jeg aksjer som scorer høyt på de aller fleste parametrene, kjøper på dippene og sitter lenge. Det har jeg stort sett veldig gode erfaringer med.
Redigert 19.01.2022 kl 14:04
ibyx
19.01.2022 kl 13:44
5450
Ok. Og grunnen til at den har falt tilbake drøye 10% siste måneds tid er kun generell markedsuro da? Altså. En potensiell kjøpsmulighet gitt fortsatt gode resultater?
NOD scorer veldig høyt på alle parametre (erfaring, ledelse, teknologi og innovasjonskultur, økonomi, marked..). Mulig at aksjen vil bevege seg sidelengs frem mot Q4 rapport i februar og deretter skyte litt fart igjen, men om man planlegger å sitte long, så er dette en aksje man MÅ ha med i portføljen. De har, som nevnt tidligere, allerede sikret 1 mrd USD omsetning i 2023, ett år før opprinnelig målsetning, og de ligger an til å klare 2 mrd USD i 2026.
Redigert 19.01.2022 kl 13:07
ibyx
19.01.2022 kl 12:55
5415
Vurderer denne. Selvsagt ble den solgt ned fra start idag pga Nassestupet igår. Men den kom jammen raskt opp igjen. Og volumet er jo bra.
4 hold 4 kjøp medianmål 306 (kanskje høyere pga siste hevinger fra mandag?)
Fin oppdatering 14.1 også.
Med typisk konsekvens:
Deutsche Bank høyner kursmålet på Nordic Semiconductor (NOD) til 350 kroner pr. aksje, fra 320 kroner, ifølge Reuters mandag.
I tillegg setter DNB Markets opp sitt kursmål på aksjen til 370 kroner, opp fra 350.
Tenderer mot "ferdigkorrigert" og oversolgt?
4 hold 4 kjøp medianmål 306 (kanskje høyere pga siste hevinger fra mandag?)
Fin oppdatering 14.1 også.
Med typisk konsekvens:
Deutsche Bank høyner kursmålet på Nordic Semiconductor (NOD) til 350 kroner pr. aksje, fra 320 kroner, ifølge Reuters mandag.
I tillegg setter DNB Markets opp sitt kursmål på aksjen til 370 kroner, opp fra 350.
Tenderer mot "ferdigkorrigert" og oversolgt?
Redigert 19.01.2022 kl 12:58
Er det rart man er begeistret for dette selskapet !!! Og det er selvsagt ikke uten grunn at alle estimatene i det siste fra analytikerne ligger fra 350 kr og oppover!
uvitende
19.01.2022 kl 09:41
5427
De siste 5 årene har NOD snittet over 100 designwins hvert kvartal. De du ser på hjemmesiden er som regel ubetydelige, og de av betydning har selskapet oftest ikke lov å kommentere. Store designwins, som AirTag, har blitt oppdaget gjennom at produktet blir åpnet for å se hva som er inni.
Sweetspot
19.01.2022 kl 09:39
5371
God taktikk. Presse kursen ned til 250-tallet, folk blir skremt og ser på det som fordel å selge når kursen går opp og fortsatt er i minus..
Gratulerer til de som fikk tak i mer på en latterlig lav kurs:)
Det blir bra igjen.
Gratulerer til de som fikk tak i mer på en latterlig lav kurs:)
Det blir bra igjen.
Du kan få kjøpe mine aksjer for 400 kr til sommeren/høsten :-)
Litt morsomt at du sier at de har vunnet slike kontrakter ukentlig i mange år, og samtidig ser bort fra at denne kan bevege seg langt oppover frem til sommeren, ref blant annet analytikernes kursmål på 350-375 kr siste måneden. Disse har vanligvis et tidsperspektiv på 6 mnd. og med et så atraktivt selskap ser jeg ikke bort fra at mange vil inn i løpet av vinteren for å være riktig posisjonert for postpandemiske (i børssammenheng) knalltider til våren/sommeren i NOD. Da kan det bli dyrt å komme inn i sommer/høst.
Men for all del, vi er da enige om at dette er en gullaksje, og en man absolutt bør eie de neste årene.
Ps! Ser den med at jeg har blitt litt i overkant NOD-fan (selvsagt med god grunn:) og masete her i det siste, men noen må jo holde liv i NOD-tråden på forumet :-)
Litt morsomt at du sier at de har vunnet slike kontrakter ukentlig i mange år, og samtidig ser bort fra at denne kan bevege seg langt oppover frem til sommeren, ref blant annet analytikernes kursmål på 350-375 kr siste måneden. Disse har vanligvis et tidsperspektiv på 6 mnd. og med et så atraktivt selskap ser jeg ikke bort fra at mange vil inn i løpet av vinteren for å være riktig posisjonert for postpandemiske (i børssammenheng) knalltider til våren/sommeren i NOD. Da kan det bli dyrt å komme inn i sommer/høst.
Men for all del, vi er da enige om at dette er en gullaksje, og en man absolutt bør eie de neste årene.
Ps! Ser den med at jeg har blitt litt i overkant NOD-fan (selvsagt med god grunn:) og masete her i det siste, men noen må jo holde liv i NOD-tråden på forumet :-)
Redigert 18.01.2022 kl 20:26
ccc1
18.01.2022 kl 18:39
5567
lol.. folk blir mer og mer desperate. Disse nye "kontraktene" er random ukjente selskaper med lite volum. NOD har "vunnet" slike kontrakter ukentlig siden tidenes morgen.
NOD er en flott aksje og jeg kommer sannsynligvis til å kjøpe i sommer/høst, men for nå er det nedover mot 200.
NOD er en flott aksje og jeg kommer sannsynligvis til å kjøpe i sommer/høst, men for nå er det nedover mot 200.
Redigert 18.01.2022 kl 18:40
NODs teknologi brukes stadig i nye produkter/løsninger og vi snakker om 3-5 nyvinninger hver måned, ref nordicsemi.com. Hittil i januar har de launched 3 nyvinninger sammen med sine kunder, og sistemann ut var:
https://www.nordicsemi.com/News/2022/01/AquaSensings-Leak-Sensor-10-employs-nRF52832-SoC
De jobber med de aller støste konsernene, kundelisten øker hele tiden og selv i en pandemi med stor mangel på halvledere (+ containerkaos) så vokser de videre og innfrir på alle parametre!
Kan virke som om et av husene disser aksjekursen i det siste med det formål å riste ut flere billige aksjer før kursen stikker videre nordover. Det gir oss stadig fine kjøpsmuligheter!
https://www.nordicsemi.com/News/2022/01/AquaSensings-Leak-Sensor-10-employs-nRF52832-SoC
De jobber med de aller støste konsernene, kundelisten øker hele tiden og selv i en pandemi med stor mangel på halvledere (+ containerkaos) så vokser de videre og innfrir på alle parametre!
Kan virke som om et av husene disser aksjekursen i det siste med det formål å riste ut flere billige aksjer før kursen stikker videre nordover. Det gir oss stadig fine kjøpsmuligheter!
Redigert 18.01.2022 kl 18:18