Aldara
17.07.2024 kl 09:16 1354

Hvor langt opp får vi kursen denne gang?
tirawen
31.07.2024 kl 03:40 1133

Over 7 nå iallfall - 7,04 - 0,6460
Kvisla
I dag kl 10:23 327

TAKK for penger til jul. XRP.
Kvisla
I dag kl 12:14 248

Det som skjer nå er virkelig utrolig.
1.07 nå. Virker som proppen er totalt ute.
Bra de vant over SEC og nå er det ny sjef der som blir vennlig innstilt mot Krypto. 50 % oppgang på kort tid er jeg utrolig takknemlig for å få oppleve.

Tirawen : Må vel gratulere deg. Håper det er flere enn oss som kom seg inn i tide her. Virker ustoppelig. Skal vi teste ny all time high ?
Gunstig for oss at dollarkursen er så høy nå.
Redigert i dag kl 14:55 Du må logge inn for å svare
tirawen
I dag kl 16:44 162

Takker ;)

En plutselig dump fra $1,26 og ned til det som skal være støttenivået på $1,07 nå
Vurderer å kjøpe litt til
Kvisla
I dag kl 18:48 62

Litt opp og ned gjør meg ingenting. Denne gang tror jeg ikke den skal opp på et toppnivå og raskt ned under 1 dollar.
Nå tror jeg handelssystemet setter seg og USA er positiv til betaling og BRICS er som sagt allerede igang med dette. Dette blir en etablert forenklet handels/betalingsplattform. Har også tro på XLM som er "fattigmannsversjonen". Mange som ikke har bankkontoer kan bruke denne enkelt.
Nå tror jeg tiden er moden for at dette stabiliserer seg, men selger nok litt når vi passerer 2 dollar uansett. Får trolig høydeskrekk.
Trolig er dette betalingen som innføres/benyttes når mange land vil unngå å handle olje i dollar på grunn av irritasjon av at USA har styrt så mye.
Redigert i dag kl 18:49 Du må logge inn for å svare