DLTX: Melding! - Pressekonferanse om samarbeidet kl 12.00 !!
Oslo, 12 August 2021): DLT ASA (DLT, OSE:DLTx) invites investors, analysts and
journalists to a presentation about the company's collaboration with DSM Tech
Enterprises (DSM) and Genesis Global Capital (Genesis) to develop the pioneering
Filecoin mining project.
Reference is made to the stock exchange notification 11 August 2021 regarding
DLT's agreement with DSM and Genesis to develop an innovative Filecoin (FIL)
storage facility in the US utilizing a new multi-signature wallet approach.
Time and date: Thursday 12 August 2021 at 13:00 CET
Presenters: Thomas Christensen, CEO, and Roger Lund, VP Strategy.
Link to webcast:
https://inqrate.com/xtravideos/dlt-dltx-presenterer-filecoin-mining-prosjekt/
The presentation will be held in Norwegian, and questions can be submitted in
advance to ir@dltasa.no. A recorded version of the webcast as well as the
presentation will be available on the company's webpage (dltasa.no) after the
stream is concluded and on the various XtraInvestor platforms such as
Inqurate.com.
The presentation is enclosed.
ENDS
For further information, please contact:
Thomas Christensen, CEO, +47 9225 5444
About DLT
DLT is focused exclusively on building technology in the blockchain industry.
DLTx will partner with the best-in-class companies in sectors being reshaped by
Distributed Ledger Technologies. The management and advisory board have
considerable experience within the blockchain ecosystem and will actively advise
and support the companies DLTx helps develop. DLTx will support core developers,
run validation nodes, hold governance tokens, and help companies with the right
technology, teams, and market prospects to succeed.
About Filecoin
Filecoin is a peer-to-peer network that stores files, with built-in economic
incentives to ensure data are stored reliably over time. With FIL, users pay to
store their files on Storage Providers. Available storage, and the price of that
storage, is not controlled by any single company. Instead, FIL facilitates open
markets for storing and retrieving files that anyone can participate in. The
market cap of Filecoin is estimated at USD 6.4 billion. (CoinGecko.com)
journalists to a presentation about the company's collaboration with DSM Tech
Enterprises (DSM) and Genesis Global Capital (Genesis) to develop the pioneering
Filecoin mining project.
Reference is made to the stock exchange notification 11 August 2021 regarding
DLT's agreement with DSM and Genesis to develop an innovative Filecoin (FIL)
storage facility in the US utilizing a new multi-signature wallet approach.
Time and date: Thursday 12 August 2021 at 13:00 CET
Presenters: Thomas Christensen, CEO, and Roger Lund, VP Strategy.
Link to webcast:
https://inqrate.com/xtravideos/dlt-dltx-presenterer-filecoin-mining-prosjekt/
The presentation will be held in Norwegian, and questions can be submitted in
advance to ir@dltasa.no. A recorded version of the webcast as well as the
presentation will be available on the company's webpage (dltasa.no) after the
stream is concluded and on the various XtraInvestor platforms such as
Inqurate.com.
The presentation is enclosed.
ENDS
For further information, please contact:
Thomas Christensen, CEO, +47 9225 5444
About DLT
DLT is focused exclusively on building technology in the blockchain industry.
DLTx will partner with the best-in-class companies in sectors being reshaped by
Distributed Ledger Technologies. The management and advisory board have
considerable experience within the blockchain ecosystem and will actively advise
and support the companies DLTx helps develop. DLTx will support core developers,
run validation nodes, hold governance tokens, and help companies with the right
technology, teams, and market prospects to succeed.
About Filecoin
Filecoin is a peer-to-peer network that stores files, with built-in economic
incentives to ensure data are stored reliably over time. With FIL, users pay to
store their files on Storage Providers. Available storage, and the price of that
storage, is not controlled by any single company. Instead, FIL facilitates open
markets for storing and retrieving files that anyone can participate in. The
market cap of Filecoin is estimated at USD 6.4 billion. (CoinGecko.com)
Møyfrid
30.08.2021 kl 11:34
3733
Derav dagens langt over snittet gode presentasjon, samt capital day 14 oktober.
Theo19
30.08.2021 kl 11:36
3722
Ja jeg så den i dag,og den var bra.Men hvor mange var det som så denn,kansje bare oss med aksjer fra før.Det må nokk noen nye store inn får å få fart på kursen.
Redigert 30.08.2021 kl 11:37
Du må logge inn for å svare
Møyfrid
30.08.2021 kl 12:06
3635
Aner ikke hvor lenge du har sittet i brevet, men det er mange utålmodige sjeler som har sittet siden man diskuterte Molybden.
På 5 måneder syns jeg de har fått til særs mye, og etter hvert som det trilles ut forsvinner det gamle støvet sakte men sikkert.
Selv er jeg fornøyd med å få toppet opp på (så langt) lave kurser.
Har stor tro på at vi ser helt andre kurser etter hvert.
På 5 måneder syns jeg de har fått til særs mye, og etter hvert som det trilles ut forsvinner det gamle støvet sakte men sikkert.
Selv er jeg fornøyd med å få toppet opp på (så langt) lave kurser.
Har stor tro på at vi ser helt andre kurser etter hvert.
Theo19
30.08.2021 kl 12:12
3607
Jeg er enig at dem har fått til mye,sikker på at det blir enda bedre.Siker 4-5 år siden jeg kjøpte mine første aksjer.
Møyfrid
30.08.2021 kl 12:23
3555
Vi får se om det løsner.
Tror det er en del hvite sinte menn på 50+ som rister på hodet av dette kryptokålet...:-)
Derav lite omtale og hvaler som hopper på. Kun oss idioter.
Tror det er en del hvite sinte menn på 50+ som rister på hodet av dette kryptokålet...:-)
Derav lite omtale og hvaler som hopper på. Kun oss idioter.
Møyfrid
30.08.2021 kl 12:26
3545
Att:
Magnus Nøkleby
Chief Financial Officer
Tim Furey
VP - Acquisition & Operation
Roger Lund
VP - Strategy
Dette er dagen å handle på.
Magnus Nøkleby
Chief Financial Officer
Tim Furey
VP - Acquisition & Operation
Roger Lund
VP - Strategy
Dette er dagen å handle på.
Møyfrid
30.08.2021 kl 14:19
3311
Det lå i kortene dette.
Fin-fin dag.
Nå er det bare å håpe at 7 holder.
Fin-fin dag.
Nå er det bare å håpe at 7 holder.
olje
30.08.2021 kl 15:06
3171
Helt uforståelig at vi er under 10. Av det vi vet og det som er forespeilet så burde vi vært langt over 10 kroningen allerede. Dette kan bli Morro de neste dagene, knip dere fast.
Møyfrid
30.08.2021 kl 15:29
3094
Det hodles så krampa nesten tar en her :-)
Om de leverer som lovet vil vi før eller senere se en god reprising.
Fikk sett gjennom hele presentasjonen, og er enda sikrere på at dette caset leverer.
Om de leverer som lovet vil vi før eller senere se en god reprising.
Fikk sett gjennom hele presentasjonen, og er enda sikrere på at dette caset leverer.
«Andre kvartal markerte begynnelsen på en ny æra for DLT», skrev selskapet i sin andre kvartalsrapport. Aksjen skjøt opp 18 prosent mandag. :-))
Møyfrid
30.08.2021 kl 18:02
2761
Møyfrid
30.08.2021 kl 18:03
2758
The following primary insiders in DLT ASA has purchased shares in DLT ASA:
Magnus Nøkleby, CFO, has on 30 August 2021 purchased 145,000 shares in DLT ASA at an average price of NOK 6.9005 per share and holds 145,000 shares in DLT ASA after the transaction.
Roger Lund, VP-Strategy, has on 30 August 2021 purchased 72,500 shares in DLT ASA at an average price of NOK 6.9005 per share and holds 72,500 shares in DLT ASA after the transaction.
Magnus Nøkleby, CFO, has on 30 August 2021 purchased 145,000 shares in DLT ASA at an average price of NOK 6.9005 per share and holds 145,000 shares in DLT ASA after the transaction.
Roger Lund, VP-Strategy, has on 30 August 2021 purchased 72,500 shares in DLT ASA at an average price of NOK 6.9005 per share and holds 72,500 shares in DLT ASA after the transaction.
Møyfrid
30.08.2021 kl 18:20
2703
Men jeg må le....
Dess mer dem beviser dess mindre skrives det om selskapet, både i fora og andre steder.
I motsetning til koket da de øynet mulighet for ny revisor, og når Grue forklarte at de hadde startet ryddesaga...:-)
Ja, ja, det har jo gjort det mulig for oss fattigfranzer å hanke inn en del rimelige brev.
Tar en pokal jeg au..
Dess mer dem beviser dess mindre skrives det om selskapet, både i fora og andre steder.
I motsetning til koket da de øynet mulighet for ny revisor, og når Grue forklarte at de hadde startet ryddesaga...:-)
Ja, ja, det har jo gjort det mulig for oss fattigfranzer å hanke inn en del rimelige brev.
Tar en pokal jeg au..
helloween
30.08.2021 kl 19:41
2565
https://finansavisen.no/nyheter/teknologi/2021/08/30/7728481/innsidere-i-dagens-borsvinner-laster-opp-for-millionbelop?internal_source=sistenytt
Innsidere i dagens børsvinner laster opp for millionbeløpDLT-innsidere kjøper aksjer.
3 artikler i FA i dag😎 2 etter stengetid
Innsidere i dagens børsvinner laster opp for millionbeløpDLT-innsidere kjøper aksjer.
3 artikler i FA i dag😎 2 etter stengetid
Redigert 30.08.2021 kl 19:42
helloween
30.08.2021 kl 20:02
2496
Ser nummer 2 i E24 har også kommet etter stengetid 😃
https://e24.no/boers-og-finans/i/bGXLrq/oslo-boers-endte-ned-kryptoselskap-steg-mest-av-alle
Ikke verst de har fått med seg at vi er ett krypto selskap 😎
https://e24.no/boers-og-finans/i/bGXLrq/oslo-boers-endte-ned-kryptoselskap-steg-mest-av-alle
Ikke verst de har fått med seg at vi er ett krypto selskap 😎
Redigert 30.08.2021 kl 20:03
Møyfrid
30.08.2021 kl 20:11
2475
Bra! Bare så trist at ikke Jan kan være her og glede seg over dette.
olje
30.08.2021 kl 20:38
2402
Bare tomt prat fra han uansett, fablet om å handle på 4 tallet....tror aldri han sukket seg til å gjøre det. Gjennomgående negativ til hele selskapet var vel det han var.
olje
30.08.2021 kl 20:40
2393
Han får stille seg i køen ilag med alle andre grinebiterne og ta over våres aksjer på langt høyere kurser enn det vi ser i dag.
Møyfrid
30.08.2021 kl 20:51
2125
Jan var/er vel det beste eksemplet her på hvit sint mann på 50+ som forbanner kryptouniverset.
Det beste er at de som regel har null forklaring på hvorfor det er "luft".
Selv har jeg null forklaring på hvorfor det ikke er det, det overlater jeg til DLTX...:-)
Det beste er at de som regel har null forklaring på hvorfor det er "luft".
Selv har jeg null forklaring på hvorfor det ikke er det, det overlater jeg til DLTX...:-)
Møyfrid
31.08.2021 kl 21:43
1626
Full fyr i tivoli II i kveld.
Er redd vi skal ned i morgen... 😀 😀 😀
Er redd vi skal ned i morgen... 😀 😀 😀
Meliz
31.08.2021 kl 22:33
1538
Jeg pleier å være med på dine finurlige vittigheter og ordspinnerier Møyfrid, men denne tok jeg ikke. Hvorfor tror du vi skal ned i morgen?
Møyfrid
31.08.2021 kl 22:45
1499
Bare en fleip myntet på XI forumet :-)
Det skal sies (i sannhet) at mine beste kjøp har vært da stemningen der har vært som svartest, så jeg får håpe det ikke slår andre vegen nå som det lysner "over there".
Mulig dem bare har fått justert medisineringen.
Neida, god stemning skader ingen :-)
Det skal sies (i sannhet) at mine beste kjøp har vært da stemningen der har vært som svartest, så jeg får håpe det ikke slår andre vegen nå som det lysner "over there".
Mulig dem bare har fått justert medisineringen.
Neida, god stemning skader ingen :-)
Møyfrid
31.08.2021 kl 23:10
1449
Når det er sagt så skal jeg si to ting:
1. Ikke hør på meg.
2. Jeg tror vi skal kraftig opp etter hvert.
Punkt en er innlysende, men punkt to kan man diskutere:
Jeg tror det DLTX er på vei til å prestere er større enn det man fatter og egentlig turte håpe på. Litt for godt til å være sant?. De fleste av de lange var vel mest opptatt av en exit-mulighet. Men husk at dette er nybrottsland, og dem har en kompetanse utover kontoret på Grundingen som er i særklasse innen segmentet. Filecoinprosjektet og den mildt sagt profesjonelle Q2 presentasjonen kom nok litt som julekvelden på kjærringa på de fleste, etter 5 måneders hysteri om levering - og selskapets historie tatt i betraktning.
Jeg tror markedet må få litt tid til å fordøye dette, og magen kan kanskje lukkes litt etter CD 14.10.21.
Det er rett og slett gøy og se CEO nærmest konsentrerer seg for å snakke sakte, og ikke forsnakke seg, og kun bruke store bokstaver. Ser nesten ut som om han har tatt et lynkurs som 1. klasse lærer. Han sier vel mellom linjene at "den som ikke sitter nå, den må stå" :-)
Jeg tror at denne gjengen vil levere, så sant ikke hele kryptosegmentet går beint til helvete, og det siste har jeg lite tro på.
Jeg tror rett og slett det er en ny æra for selskapet, som CEO selv sa, og at flere bakoversveiser vil komme.
Time will sjå.
Jeg hodler i alle fall med remmer og tøy.
1. Ikke hør på meg.
2. Jeg tror vi skal kraftig opp etter hvert.
Punkt en er innlysende, men punkt to kan man diskutere:
Jeg tror det DLTX er på vei til å prestere er større enn det man fatter og egentlig turte håpe på. Litt for godt til å være sant?. De fleste av de lange var vel mest opptatt av en exit-mulighet. Men husk at dette er nybrottsland, og dem har en kompetanse utover kontoret på Grundingen som er i særklasse innen segmentet. Filecoinprosjektet og den mildt sagt profesjonelle Q2 presentasjonen kom nok litt som julekvelden på kjærringa på de fleste, etter 5 måneders hysteri om levering - og selskapets historie tatt i betraktning.
Jeg tror markedet må få litt tid til å fordøye dette, og magen kan kanskje lukkes litt etter CD 14.10.21.
Det er rett og slett gøy og se CEO nærmest konsentrerer seg for å snakke sakte, og ikke forsnakke seg, og kun bruke store bokstaver. Ser nesten ut som om han har tatt et lynkurs som 1. klasse lærer. Han sier vel mellom linjene at "den som ikke sitter nå, den må stå" :-)
Jeg tror at denne gjengen vil levere, så sant ikke hele kryptosegmentet går beint til helvete, og det siste har jeg lite tro på.
Jeg tror rett og slett det er en ny æra for selskapet, som CEO selv sa, og at flere bakoversveiser vil komme.
Time will sjå.
Jeg hodler i alle fall med remmer og tøy.
Redigert 31.08.2021 kl 23:12
Meliz
31.08.2021 kl 23:29
1415
Aha! Skjønner, skjønner. Jeg, som deg, satt med en ulmende misnøye en stund, men etter å ha sett presentasjonene har jeg gått fra å se etter en fin utvei til å lene meg tilbake å glede meg til noe jeg tror kommer til å bli en ganske skyfri sensommer med lett oppoverbakke mot en svalende høstklar reinsjakt fri for analyser og irriterende lite nyheter. Men ikke hør på meg heller. Skål og ha en fortreffelig aften!