AKSO mot 30

Satser på at det vil bli litt større rift etter AKSO ettersom det begynner å røre litt på seg i ACC og AOW.

Nye kontrakter på vei inn til AKSO så vi sikter høyere enn "bare" NOK 25.. :)
Redigert 08.11.2021 kl 08:45 Du må logge inn for å svare

Det er ingen som kan vite svaret på spørsmålet ditt. Eller har du hørt noe?

Hvorfor "må" AKSO alltid starte litt ned for så gradvis bygge seg opp til en grønn avslutning. Dette mønsteret gjentar seg nesten daglig. Er det forsi noen ønsker å "shake" ut en del aksjer for å kjøpe de selv..? Jeg vil ikke helt kaste på dynge tanken om evt. ekstraordinært utbytte i AKSO. Håpet lever før klokken slår 23:59:59 31.12.2021.

Skikkelig virus skrell i AKSO i dag. Nesten uvirkelig å registrere hvor tender mange aksjeholdere er. Man synses å se år fremover før realitetene er kjent. Håper det kommer gode forklaringer på denne virusvarianten som er oppdaget i Sør Afrika etterhvert og at vaksiner fungerer godt slik at vi kommer "back in business". Ingen bløtkake i dag :)
Dølle
26.11.2021 kl 14:48 1462

Har man ikke fått med sag at markedet alltid vinner. Bare å se på alle , absolutt alle korreksjoner, krakk, forårsaket av alt fra arbeidsledighet, renter, virus eller hva det måtte være. Markedet skjelver umiddelbart, over enten svært kort eller noe lengre tid men jobber seg tilbake med samme resultat hver gang. Indeks til ATH. Wolrd wide.
Akso har dratt inn så mange kontrakter at det er helt vilt, og alle som opplevde forrige utbytte variant har en ide om hva ledelse i Akso er kababel til. At denne virker frynsete med daglige morgen fall med positiv avslutning av dagen toppet med dagens interne krakk , må være basert på større aktører som effektivt rister ut nervøse småsparere.
Garcia
27.11.2021 kl 03:18 1217

Aksjen har helt klart fått corona...
Av det jeg klarer å lese meg frem til sier Pfizer at det tar ca 2 uker å si noe sikkert om hvordan vaksine beskytter mot den nye varianten og dødeligheten...

Markedet frykter nye nedstengninger og akso raser sammen med oljeprisen.
Skulle dette fortsette i 2 uker så vil vi mest sannsynlig se en korreksjon på børsene frem til det kommer en avklaring om faren ved den nye varianten.
Selv tror jeg neppe at vi vil se tilsvarende nedstengninger som før og at aktiviteten til akso påvirkes i liten grad om noen.
Mange lemper ut aksjen i panikk og stop loss ryker.
Etter min mening er Akso I dag en av børsens beste bet og 2022 kommer til å gi mange nye kontrakter.

Sitter selv i kahoot som bør gå bra pga denne frykten og så fort markedet har ristet av seg frykten så går Akso opp igjen.
Da lemper jeg ut kahoot og øker i akso så gjenstår det å se resultatet....
hill
27.11.2021 kl 11:52 1054

"må være basert på større aktører som effektivt rister ut nervøse småsparere. "

Helt enig med dine gode beskrivelser. Er gode grunner til at robotene driver som de her gjør.
Med den kontraktmengden selskapet har, er det vel knapt noen andre selskaper på børsen,
som kan vise til noe lignende?
Ser på fallet selv, som en meget god kjøpsanledning!

Ikke glem, flere kursmål rundt rundt kr. 40, i tillegg til 11 analytikere som anbefaler KJØP.

https://www.msn.com/nb-no/okonomi/aksjeopplysninger/fi-alspm7?duration=1D

Redigert 27.11.2021 kl 11:53 Du må logge inn for å svare
Garcia
29.11.2021 kl 05:03 709

Olja tilbake til 75 nå i morgen timene , vil vi se en rekyl tilbake eller går vi 20 kr ?
10PS
30.11.2021 kl 13:55 439

JP Morgan ser oljen i 150
JP Morgan tror oljeprisen vil passere 150 dollar fatet i løpet av de neste to årene.
Dølle
30.11.2021 kl 17:08 331

Flott. Dagens gladnyhet. Blir jo riktignok glemt bare man hører et nys i en fjern krok, men Akso til 30 klarer ingen holde igjen.