Carbon Transition kan gå 300% før jul
Les gjerne artikkelserie om selskapet her.
https://investornytt.no/axxis-na-carbon-transition-forretningsmodell-og-strategi/
https://investornytt.no/axxis-na-carbon-transition-forretningsmodell-og-strategi/
-
«
- 1
- 2 »
Ja Co2capsol kommer til og søke Euronext Growth i begynnelsen av Desember, Arbaflame Januar 2022, Britishvolt børsnoteres i London tidlig 2022
ÆreVære
21.10.2021 kl 14:24
8681
@casper
Vet du når Co2 Capsol, Arbaflame og Britishvolt kommer på børs, i år, neste år eller noen uker til?
Vet du når Co2 Capsol, Arbaflame og Britishvolt kommer på børs, i år, neste år eller noen uker til?
ÆreVære
20.10.2021 kl 08:44
8877
Vil også legge til at CARBN besitter 2 multi client bibliotek som pr 31 mars hadde en bokført verdi på 34 millioner dollar, børs verdien på CARBN er nå priset til ca 230 millioner kroner, altså mindre enn verdien på kun biblioteket! Så kan man selv vurdere investeringene :
1. Co2 Capsol, skal på børs og CARBN sitter der med 6,8 % av selskapet. Aksjene ble kjøpt til en pris på 11 kroner, så kan man selv sjekke kursen nå og hvilken verdi man tror dette har når de kommer på børs.
2. Britishvolt investerte ca 15 millioner kroner med en opsjon på samme beløp til samme kurs når Britishvolt går på børs.
3. Arbaflame, her råder jeg dere til og se presentasjonen av Arbaflame, samt søke opp informasjon på nettet, dette kan bli enormt! CARBN har gått inn med 30 millioner i et konvertibelt lån(som kan omgjøres til aksjer) med en rente på 3 % på lånet.Arbaflame vil også gå på børs nokså snart.
Tiden for og gå inn i CARBN er absolutt nå før det virkelig tar avgårde.
1. Co2 Capsol, skal på børs og CARBN sitter der med 6,8 % av selskapet. Aksjene ble kjøpt til en pris på 11 kroner, så kan man selv sjekke kursen nå og hvilken verdi man tror dette har når de kommer på børs.
2. Britishvolt investerte ca 15 millioner kroner med en opsjon på samme beløp til samme kurs når Britishvolt går på børs.
3. Arbaflame, her råder jeg dere til og se presentasjonen av Arbaflame, samt søke opp informasjon på nettet, dette kan bli enormt! CARBN har gått inn med 30 millioner i et konvertibelt lån(som kan omgjøres til aksjer) med en rente på 3 % på lånet.Arbaflame vil også gå på børs nokså snart.
Tiden for og gå inn i CARBN er absolutt nå før det virkelig tar avgårde.
skrue09
19.10.2021 kl 17:24
9055
Heller ikke lenge til klimatoppmøte i Glasgow. Kan bli en fin reise fremover :)
Redigert 19.10.2021 kl 22:55
Du må logge inn for å svare
Absolutt, de har jo i tillegg hentet inn mere kapital på en kurs 1,30, ellers vil Arbaflame helt sikkert børsnoteres når de skal bygge nye fabrikker, CARBN har også en opsjon på samme kurs som sist investering i Britishvolt, forventer også nye investeringer i nær fremtid, nettopp derfor de hadde emisjonen, denne spretter opp den kommende tiden uten tvil.
Styreleder gjorde også et innsidekjøp 31 august på kurs 1,498. Denne vil komme, og jeg tror den vil gå veldig langt de nærmeste mnd.
Styreleder gjorde også et innsidekjøp 31 august på kurs 1,498. Denne vil komme, og jeg tror den vil gå veldig langt de nærmeste mnd.
Redigert 19.10.2021 kl 17:02
ÆreVære
19.10.2021 kl 15:45
9185
Vil det være noen trigger for CARBN når Capsol kommer på børs? Hva annet er i vente for at denne skal få økt volum og spretter mot 2-3 kr?
Carbon Transition Investor på Facebook anbefales, der legges det ut info om CARBN og investeringene til selskapet. En side for investorer i CARBN
En liten sammenfatning :
Det er hentet inn 35 millioner kroner i en emisjon til kurs 1,30.
Emisjonen var overtegnet, men CARBN valgte og nøye seg med 35 millioner.
CARBN har tidligere invester i Britishvolt, Arbaflame og nå sist Capsol.
Investeringen i Britishvolt ble gjort med en opsjon på en dobling i investeringen på 15 millioner til samme kurs, den opsjonen tror jeg nå CARBN vil benytte seg av i aller nærmeste fremtid, i tillegg venter jeg melding om nye investeringer samt at Arbaflame og Capsol har planer om børsnotering i løpet av 2021, ufattelig med triggere i nær fremtid altså.
Til slutt minner jeg om innsidekjøp 31 august, styreleder kjøpte til kurs 1,498. Dette blir gigantisk og kursen kommer til og mangedoblet på nokså kort tid, heng på!
Det er hentet inn 35 millioner kroner i en emisjon til kurs 1,30.
Emisjonen var overtegnet, men CARBN valgte og nøye seg med 35 millioner.
CARBN har tidligere invester i Britishvolt, Arbaflame og nå sist Capsol.
Investeringen i Britishvolt ble gjort med en opsjon på en dobling i investeringen på 15 millioner til samme kurs, den opsjonen tror jeg nå CARBN vil benytte seg av i aller nærmeste fremtid, i tillegg venter jeg melding om nye investeringer samt at Arbaflame og Capsol har planer om børsnotering i løpet av 2021, ufattelig med triggere i nær fremtid altså.
Til slutt minner jeg om innsidekjøp 31 august, styreleder kjøpte til kurs 1,498. Dette blir gigantisk og kursen kommer til og mangedoblet på nokså kort tid, heng på!
Det er omsatt ca 700000 aksjer på de første 10 minutter, overtegnet emisjon, dette blir glimrende.
Da ble det hentet inn 26,9 millioner, emisjonen ble overtegnet til kurs 1,30. DEILIG
Mere penger inn nå, nydelig så kan det bli gjort flere investeringer, føler vi virkelig er på riktig vei her nå.
Dette blir gull!
https://newsweb.oslobors.no/message/544295
Dette blir gull!
https://newsweb.oslobors.no/message/544295
marked1 skrev Hvor skal carbn nå
Tenker realistisk er rundt 2 kr innen 31.12.
Det vil si ca 55 % opp.
Det vil si ca 55 % opp.
marked1
12.10.2021 kl 13:56
10062
Hvor skal carbn nå
Redigert 12.10.2021 kl 14:25
ryktene går rundt magnora og carbn? tenker kanskje budet fra magnora på carbn vi ligge på 10kr++? den dagen det skjer :) BULL!
Joasen
16.08.2021 kl 23:25
11200
Spennende selskap, lurer på hva neste investering blir, nå etter Arbaflame som de investerte 30 millioner i ett konvertibelt lån, om jeg ikke husker feil.
Tundra Tom
15.08.2021 kl 21:46
11605
Eier selv 400 000 aksjer i selskapet og har ståltrua på selskapet
Her kommer det triggere på en snor fremover!
Kommer til og ta noen nye hundre tusen aksjer til i neste uke
Her kommer det triggere på en snor fremover!
Kommer til og ta noen nye hundre tusen aksjer til i neste uke
Redigert 15.08.2021 kl 21:47
-
«
- 1
- 2 »