QFUEL - MYSTIKK som tatt ut av en påskekrim.

Hammers
QFUEL 15.08.2021 kl 22:59 2626

QFUEL skulle redde verden fra plastsøppelproblematikken, men får det ikke helt til. Liksom litt i Spetalens ånd det som skjer.
Ref hans "historiske" uttalelse om at folk måtte være født uten hjerne for å tro at man kunne smelte plast og få ut store mengder olje.
Noe slikt sa han.

Uansett, den siste tiden har det skjedd en rekke merkelige saker rundt selskapet og fabrikken i Skive.
- Først forsvant en større gruppe amerikanske investorer fra aksjonærlista. Borte vekk var de!
- Neste forsvinningsnummer var det Ferd som sto for. Andresen var plutselig søkk vekk! Rene trolldommen - det der!

Nestemann ut var Kjetil Bøhn i jobben som CEO. Med umiddelbar virkning var også han borte - og det på en mandag morgen.
Er det en magisk tryllefabrikk de har satt opp i Skive - eller hva er det for noe?

Resultatet er uansett at QFUEL nå står uten CEO og en senere børsmelding tyder på at det ikke er helt enkelt å finne noen ny.
Personlig synes jeg at summen av alt dette høres utrolig mystisk ut - og noen forklaringer har man aldri fått fra den indre kjerne.
Mysteriene stopper imidlertid ikke her!

Neida! Aksjonærer som skriver her på forumet har engasjert "danske venner" som kan ligge på lur i buskene rundt Skivefabrikken.
- Noen har rapportert om; "Mystiske lastebiler som har kjørt inn på området".
- Om lysene var avslått og en presenning var trukket over lasteplanet sies det ikke noe om.

- Andre har sett "mystisk røyk" ut av fabrikkpipene.
- Dens farge sies det heller ikke noe om.

- Det merkeligste er likevel at noen har hørt "lyder" fra fabrikken - og det midt under fellesferien.
- Altså må "noe" skje der inne. Heller ikke når det gjelder dette fenomenet har det kommet noen utfyllende info.
- Om det er lyder fra nedskrudde rør som faller i betongen eller HVA - nei det kjenner ingen til.
________________________________

Ser man på aksjekursen oppfører også DEN seg på unormal måte - så positive enkelte er;
Den stiger for tiden sakte etter å ha falt kraftig fra toppen. Likevel følger den en "rød tråd".
https://www.tradingview.com/x/GxeFx5FS/

Selv har jeg begynt "å lure på"; HVA SKJER hvis den etter hvert faller under "den røde".
Ikke spør meg, for jeg vet ikke sikkert. Jeg tenker likevel mitt.

Fordi; For en med et snev av høydeskrekk synes jeg dette ser veldig skummelt ut!
"Tenk hvis kursen faller over kanten"......er slike ting som jeg tenker på.

Jeg sier derfor som Ludvig i Flåklypa; "det er fali det".
Redigert 16.08.2021 kl 00:29 Du må logge inn for å svare
Norsee
16.08.2021 kl 00:16 2517

Hahahaha. Du er en stor filosof . Hammers med linjalen
Holymoses25
16.08.2021 kl 09:58 2218

Hvor er Hylekoret ??

Har dem flyttet alle sine penger til T5PC ??

Mariobros
16.08.2021 kl 11:51 2081

Er vel bare ingen som gidder å henge seg veldig opp i Hammers korstog mot Qfuel lengre :)
Hammers
16.08.2021 kl 22:18 1853

- Den "røde tråden" har nå fått brudd. H/S-formasjonen er med det aktivert.

- Jeg er riktignok en RIDDER, men fører ikke noe korstog mot QFUEL av den grunn.
- Fordi; Hvite riddere gjør ikke slikt! Hvite riddere hjelper folk i nød og folk som ikke vet sitt eget beste.

- Kahoot er vel et nylig glimrende eksempel på det; https://finansavisen.no/forum/thread/109776/view
- Et selskap som kan betraktes som etterfølgeren av mine advarsler i f.eks NAS eller Borr (u/BDRILL) eller en HAUG med andre.
Redigert 16.08.2021 kl 22:19 Du må logge inn for å svare
Vandalen
17.08.2021 kl 01:40 1703

Lurer på om hammers burde bytte nick til Luddite.
Var det ikke i dette Intervjuet Spetalen også snakket om at solcelle paneler ble produsert av silikon og ikke silisium, som den petrokjemiske eksperten han er?
tommbakk
31.08.2021 kl 09:47 955

Jeg har kommentert før hva jeg synes om din evigvarende messing om et case du ikke tror på. Og, jeg kommer aldri til å forstå hva du får ut av det.

Men, jeg må innrømme at jeg flirte godt av dette innlegget. Og, inntil det blir LEVERT noe konkret fra selskapet (bortsett fra planer og snakk) som er ihht businessmodellen, så må bare innrømmes at du enn så lenge har fått litt rett.

Sier det med en solid bismak, ettersom du skaper mye støy, og har en fryktelig selvforherligende måte å argumentere på.

Men, som sagt, dette innlegget traff du litt med. Det skal du ha.
Redigert 31.08.2021 kl 09:47 Du må logge inn for å svare