🔥TRIGGELISTE I ZENITH ENERGY (ZENA)🔥
Triggere de neste par mnd:
1) Salg av oljelager i Tunisia ✔️( første er utført) (SLK har vi olje for 70 millioner på lager ikke solgt)
2) Prefinansiering av oljesalg i Tunisia
3) PSA-Tilapia
4) Verifisering av PSA i kongressen
5) Lisens nr 2 i Congo
6) SLK godkjenning i Tunisia
7) presentasjon av helhetlig plan og tildeling av kontrakter for utvikling av lisenser i Tunisia
8) presentasjon av teknisk utviklingsplan for Tilapia.
9) kjøp av stor lisens i Vest Afrika
10) Nigeria news ( target for Zenith)
Real time: 12,12 øre pr. aksje.
Vi har mye i vente.
Kursmål 35-80 øre om vi får inn flere av disse triggerne.
1) Salg av oljelager i Tunisia ✔️( første er utført) (SLK har vi olje for 70 millioner på lager ikke solgt)
2) Prefinansiering av oljesalg i Tunisia
3) PSA-Tilapia
4) Verifisering av PSA i kongressen
5) Lisens nr 2 i Congo
6) SLK godkjenning i Tunisia
7) presentasjon av helhetlig plan og tildeling av kontrakter for utvikling av lisenser i Tunisia
8) presentasjon av teknisk utviklingsplan for Tilapia.
9) kjøp av stor lisens i Vest Afrika
10) Nigeria news ( target for Zenith)
Real time: 12,12 øre pr. aksje.
Vi har mye i vente.
Kursmål 35-80 øre om vi får inn flere av disse triggerne.
Redigert 16.08.2021 kl 12:45
Du må logge inn for å svare
Joffe3 skrev I går leka jeg med Hmony. :-) Joffe3
Det er lov å erte robotene ........
Kurtasjen er veldig lav ett sted så det er billig moro .....
Kurtasjen er veldig lav ett sted så det er billig moro .....
Redigert 24.08.2021 kl 11:47
Joffe3
24.08.2021 kl 07:32
3619
BlackPearl skrev Ble du involvert idag også?😜
I går leka jeg med Hmony. :-)
Joffe3
Joffe3
BlackPearl skrev Ble du involvert idag også?😜
?? Euronext handles logg viser idag bare to tilfeller med en aksje ??
Billyjojimbob skrev Er det kjøperne som holder den tilbake som ikke byr mer?😁
Synd at aksjeeier boken ikke er lettere tilgjenglig
happi67
23.08.2021 kl 16:39
4118
Billyjojimbob skrev Er det kjøperne som holder den tilbake som ikke byr mer?😁
Kjøpte 100000 til i dag. Trøsten er at det er en dag mindre ventetid😎😃
gravemaskinen
23.08.2021 kl 16:30
4042
Ja det er i alle fall forutsigbarhet, for skjer nøyaktig samme hver dag, så da er det noen som ikke vil ha den opp.. God natt
Aldara
23.08.2021 kl 16:27
4028
Helt på jordet denne kursen....Som vanlig!
Feil jorde!
Noen fucker oss så innihel......
Feil jorde!
Noen fucker oss så innihel......
gravemaskinen
23.08.2021 kl 16:15
4040
gravemaskinen skrev Ja den skal ikke over er 0,13 om det så smeller...
Ender garantert på 0,126 idag.. Kommer 200 000 på salg der 16,20..
Aldara
23.08.2021 kl 16:09
4056
Hadde jeg trykt på med 1 mlrd så skulle jeg blåst algoritmen rett til helvete!
DET hadde vært en sann fryd!
DET hadde vært en sann fryd!
Mr Big
23.08.2021 kl 16:06
4057
Slettet brukerskrev Neste generalforsamling er i januar 2022. Må nok gjennom GF for å kunne utføres.
Om vi hadde fått 1 milliard kroner så hadde ikke kursen gått opp. Den skal holdes under 0,13 for det har roboten bestemt😊
Neste generalforsamling er i januar 2022. Må nok gjennom GF for å kunne utføres.
storm.com
23.08.2021 kl 13:45
4249
Hei.
Jeg kan ikke forstå hvorfor AC ikke foretar en aksjespleis med så mange aksjer eller om at noen foreslår det til han.
Jeg kan ikke forstå hvorfor AC ikke foretar en aksjespleis med så mange aksjer eller om at noen foreslår det til han.
nordsjøliv
23.08.2021 kl 11:37
4534
Gullit skrev Skulle tru han var Svensk…
Kjære alle barna her inne som både hauser og baiser her inne på forumet 😘 Dette er en slags reprise fra APCL da det gikk til Helvete på mange vis.. Alle mine penger og litt ekstra penger er investert her fra APCL💵💵🤷 I slutten av denne måneden kommer det en skikkelig gladnyhet som vi har ventet på😁 Det vil komme flere gode nyheter en etter en som folk vil baise ! Andrea Cattaneo reiser ikke til sånne land for moro skyld må dere skjønne vel.. Er dere litt dumme noen av dere..🙈 Alle er bare griske og utolmodige, vi opererer i et kontinent der ingen logikk noensinne har rådet 🤷 Plutselig en dag er det blitt trykt på en knapp der alle sluser åpner seg. Ingenting er logisk der nede og derfor kan alt skje 😁 Vær fullt klar over hva Andrea Cattaneo ikke kan formidle gjennom børsen og heller se til hvorfor han og noen andre har økt sin aksjebeholdning i det siste.. Nå fikk vi plutselig litt ekstra penger på konto, er ikke det et bra tegn da..? Hva skjer med resten av det de skylder oss da! Når du er eier av noe og ting vil gå din vei ,da er det en grunn til å øke sin beholdning, går det derimot feil vei og du er en kjeltring så vil du forsiktig selge deg ut på en måte eller via andre 👍
At skrives med en t
Gullit
21.08.2021 kl 22:15
5462
Sitter liksom med følelsen av att vi står ovenfor en helt eventyrlig reise. Det er så mange forskjellige muligheter att noe av det må løse seg snart. Er selvsagt flott att vi har cash flow og grei produksjon. Men veien videre kan ikke være langt unnna!!
Redigert 21.08.2021 kl 22:15
Andpaal71
21.08.2021 kl 21:48
5490
Sant, sant! Takk for realitetsorientering, blir vare så frustrert at man føler seg som en sjonglør som bruker sprettballer
Svartsyn
21.08.2021 kl 18:54
5666
Hei Andpaal 71.
Her skal du få et råd putt aksjene ned i skuffen,og ikke sitt å følg med på " real time" verdi.
Så slipper du å bli så frustrert.
Og angående uforutsigbar/forutsigbar om aksjer,så kan vi vel fastslå at hvis aksjer var forutsigbare så var vi vel millionærer alle mann.
De 20 % nedgang du snakker om på 2 til 3 uker har vel vi "oldtimere" i aksjen opplevd på en dag.
Du må putte inn i historien din at denne aksjen har begynt på en opptur fra nede på 3 øre tallet.
Ferden oppover blir ikke en rett strek , den blir humpete.
Hvis det er noe du blir frustrert av ,så vil jeg råde deg til å selge på mandag.
Så slipper du den plagen.
Ha forøvrig en flott dag du og andre Zenithere.
Her skal du få et råd putt aksjene ned i skuffen,og ikke sitt å følg med på " real time" verdi.
Så slipper du å bli så frustrert.
Og angående uforutsigbar/forutsigbar om aksjer,så kan vi vel fastslå at hvis aksjer var forutsigbare så var vi vel millionærer alle mann.
De 20 % nedgang du snakker om på 2 til 3 uker har vel vi "oldtimere" i aksjen opplevd på en dag.
Du må putte inn i historien din at denne aksjen har begynt på en opptur fra nede på 3 øre tallet.
Ferden oppover blir ikke en rett strek , den blir humpete.
Hvis det er noe du blir frustrert av ,så vil jeg råde deg til å selge på mandag.
Så slipper du den plagen.
Ha forøvrig en flott dag du og andre Zenithere.
Barneskirenn
21.08.2021 kl 16:51
5752
Har nok noe med historien, snittvolum, og størrelse.. Zenith har kommet en god del lenger for 6mnd siden.
Blir nok ikke reprising før de får landet noe større, eller at bodp øker en del fra dagens nivå (1000?).
Bare håper vi kan få opp snittvolumet snart!
Blir nok ikke reprising før de får landet noe større, eller at bodp øker en del fra dagens nivå (1000?).
Bare håper vi kan få opp snittvolumet snart!
Andpaal71
21.08.2021 kl 16:37
5781
Så igjen; hvorfor går den ikke mer opp. For to-tre uker siden sto den i 0,155; altså 20% høyere enn i går. Jeg må si denne aksjen er svært frustrende å være eier i. Den er jo helt uforutsigbar😀
Svartsyn
20.08.2021 kl 23:58
6011
Hei Herman.
En liten test til en skeptiker.
Hva leser du ut av dagens utbetaling/melding ? Lest "mellom" linjene.
Svar bare hvis du har tid eller gidder.
Etter min mening den beste RNS en på minst 3 mnd.der.
Hva synest du?
En liten test til en skeptiker.
Hva leser du ut av dagens utbetaling/melding ? Lest "mellom" linjene.
Svar bare hvis du har tid eller gidder.
Etter min mening den beste RNS en på minst 3 mnd.der.
Hva synest du?
Redigert 21.08.2021 kl 00:52
Herman*
20.08.2021 kl 19:06
6266
Det er vanskelig å time gode nyheter, det vet vi jo fra bla Zena (Tilapia osv). I et 2 mnd perspektiv tror jeg det blir hyggelig for både aksjonærene i Qfuel og Zena.
Joffe3
20.08.2021 kl 18:51
6309
Det var bare jeg som solgte 1 aksje til laveste kjøper ca. 20 ganger.
Det skal ikke mer til, så da fikk du svaret på det. :-)
konklusjon: Når lodde på trykkkokeren ikke klarer å holde igjen, så eksploderer det. Trust me i know.
Skål....To pilsener i en snor efter en båt.. Trallala
.. helt til banken.
Så et nytt kapitel.
Fru-Blom
I dag kl 17:08 127
Den første stigning var det stort sett tradere som stod bak (de siste har solgt seg ut i går).
I dag var det annerledes gruppe med muskler som har kommet seg inn i aksjen og de var ikke ferdige, men tiden strakk seg ikke til.
Dagens volum: 13 mill aksjer med snitt pris på 0,98 kr for alle.
Sus
Fru Blom
De høye makter.? her var jeg. ( samme oppskrift som i Zena)
Hvor dum går det an å bli. ?
Jeg nevner ikke selskap.
Joffe3
Det skal ikke mer til, så da fikk du svaret på det. :-)
konklusjon: Når lodde på trykkkokeren ikke klarer å holde igjen, så eksploderer det. Trust me i know.
Skål....To pilsener i en snor efter en båt.. Trallala
.. helt til banken.
Så et nytt kapitel.
Fru-Blom
I dag kl 17:08 127
Den første stigning var det stort sett tradere som stod bak (de siste har solgt seg ut i går).
I dag var det annerledes gruppe med muskler som har kommet seg inn i aksjen og de var ikke ferdige, men tiden strakk seg ikke til.
Dagens volum: 13 mill aksjer med snitt pris på 0,98 kr for alle.
Sus
Fru Blom
De høye makter.? her var jeg. ( samme oppskrift som i Zena)
Hvor dum går det an å bli. ?
Jeg nevner ikke selskap.
Joffe3
Redigert 20.08.2021 kl 19:52
Nano Rekyl
20.08.2021 kl 16:51
6435
Barneskirenn skrev Sa ikke AC at ny IC skulle være i sluten av august??
August til midt september engang😊😊😊
gravemaskinen
20.08.2021 kl 16:22
6435
Robot altså.. Hver dag legger roboten ut 200 000 på salg sjult på lav for å unngå at kursen stiger.. Hva er det som ligger bak slikt.. Noen som kan dette?
gravemaskinen
20.08.2021 kl 16:02
6386
Ja nå er alt lagt til rette for signering av både tilapia og Tunisia... Samt borestart, så de neste ukene kan bli svært lukrative
schnellfahrer
20.08.2021 kl 15:58
6355
Fint for oss som ønsker å fylle på! Ser ikke bort fra at det kommer en hyggelig melding fra AC før månedsskiftet.
gravemaskinen
20.08.2021 kl 15:53
6366
Fatter ikke at folk velger å selge seg ut slikt selskapet har publisert nyheter i det siste.. Ingen av disse vi venter men som bare befester posisjonen..irriterende at folk slippes inn når vi andre har ventet såpass lenge.. Men.. Jaja god helg
Redigert 20.08.2021 kl 15:54
Nano Rekyl
20.08.2021 kl 15:50
6389
God dag!
Da er det nok ikke lenge før vi for Congo nyheter etter denne RNS som kom i dag😊😊😊
Ha en fortreffelig helg alle som en!!
Da er det nok ikke lenge før vi for Congo nyheter etter denne RNS som kom i dag😊😊😊
Ha en fortreffelig helg alle som en!!
Billyjojimbob
20.08.2021 kl 12:10
6598
Liverbirds skrev Ikke noe PANG 💥 før 0,30 på meg.
Regner med denne skal til 1,50 på sikt,mange har 10x på 0,40,spennende fremover👍