TS
16.09.2021 kl 09:43 3457

Ordreboken bygger seg opp. Er det spill for galleriet?
Slettet bruker
17.09.2021 kl 21:45 3174

EnSU er kanskje børsens mest lotto lignende aksje. Her er inngangsbilletten omtrent som en 5 ukers lottokupong. Hvis ikke hele batterikonseptet er bygget på en bløff, så er det en mulig stor gevinst å hente. Glem ThinFilm historien og betrakt Ensu som et nytt ukjent selskap XXX, som har kommet opp med ny batteriteknologi. og blitt ny-introdusert på børs. Da ville en så ny-introdusert batteriteknologi blitt årets snakkis og kursrakett.

Jeg har med unntak av noen smågevinster, alltid tapt penger på Lotto, men jeg er fortsatt med hver 5. uke. Ensu er min lottoaksje. Selskapet har intensjonsavtale med minst et tier-one selskap og har antydet at flere slike kontrakter er på gang. Klarer de å pakke batteriet inn i en standard mantel til for eks. høreapparater og andre produkter som benytter knappebatterier, og produsere like billig, da er markedet enormt.

Taper jeg slik jeg gjør i lotto på Norsk Tipping, så vel, vel. Men, jeg anser sjansene for gevinst i Ensu å være atskillig bedre enn i NT..
True
17.09.2021 kl 22:25 3124

Jeg vil nok heller argumentere for at Lifecare og Harmonychain er børsens mest lotto lignende aksjer spør du meg... Kanskje en viss risiko med ENSU basert på deres historie, men så langt går alt etter planen. Firmaet har fått en fresh start med ny CEO og nytt navn og nå virker det som ting endelig går på skinner. Kan ikke se for meg at dette er en bløff på lik lengde som med Lifecare, men det hadde vel ikke akkurat overrasket meg heller. Jeg velger i allefall å holde meg positiv og se fremover. Siste kvartal blir spennende. Ikke lenge til vi får melding vedr. prøvebatteriene. Blir disse godkjent er det full rulle.
Greatlife
18.09.2021 kl 09:21 2945

Jeg har deltagit i två GF och mött Kevin och utifrån detta har lagt min egen strategi og ligger top 40 under NN flagga. Jag har deltagit i A, B och C warranterna. Om jag inte hade deltagit i dessa GF och mött Arvind og Kevin mfl så hade jag inte kunna bilda mig en bra uppfattning. Som jag sagt hur många gångar som helst, lyssna inte på detta forum, bilda er en egen uppfattning det kommer ni att vinna på
True
18.09.2021 kl 13:13 2807

Mange som insisterer på at ENSU vil feile ja, og det er jo veldig synd, spesielt mtp. at de har hatt så bra fremgang. Jeg gir meg aldri på denne aksjen før jeg evt. ser noen røde varselflagg om at dette ikke går veien. Tålmodighet er en dyd som alltid.
tynnidioten
18.09.2021 kl 20:08 2618

Jeg anser sannsynligheten for at Ensu lykkes er større enn å vinne i Lotto.
True
18.09.2021 kl 20:15 2606

Godt å se at det kom noe positivt ut fra den karen også ;D

God helg.
Småplukker
23.09.2021 kl 08:48 1978

Svært så stille på forumet om Ensu - har folk resignert, eller stille før stormen/børsmeldingene? Jeg er selv svært så overbevist om det siste.
SItter helt i ro med min post. Noen som har en kalkulert gjetning om når vi kan forvente beskjed fra ledelsen? Burde ihvertfall vite om de har fått til
fullskalaproduksjon i løpet av oktober?
Slettet bruker
23.09.2021 kl 09:26 1899

Sitter fint i ro her og. Håper det kommer noe beskjed snart, forhåpentligvis ila oktober ja. Vil anta det. Syntes forsovet det er litt merkelig at de ikke er aktiv på Twitter profilen sin ift markedsføring og det å stikke hodet ut litt og vise seg litt fram. Ikke en eneste post. Helt knus stille over hele spekteret.
Dolly
23.09.2021 kl 10:24 1804

Så på xtrainvestor at de som driver med teknisk analyse der har den mot 1.1 ca med mindre det kommer noe makro eller annet som drar ting ned.
Perdenlure
23.09.2021 kl 10:24 1803

Last opp , ellers blir du springenes etter og det kan koste deg dyrt! Melding på vei, Ila morgendagen?
True
23.09.2021 kl 10:31 1776

Tja, ikke så rart akkurat. Venter jo bare tålmodig på neste melding vedr. prøvebatteriene som straks skal sendes avgårde og resultatene av det. Så sitter stille og rolig i båten inntil videre. Siste kvartal blir spennende dog og vil legge til rette for enten et godt eller dårlig nyttår for ENSU. Jeg tror mest på det førstnevnte.
Gullhaugen
29.09.2021 kl 13:29 1367

Da var det dags med ny inngang i denne. Er det ikke på tide med news snart?? Produksjonen skal jo snart spennes i gang i følge barber,.Typisk at det etter en nedgang hvor det lempes ut så kommer det en .....nyhet. Vi får se.