Txp - veien videre
Etter ønske skal jeg legge aktivitetslista på topp i en ny tråd hvor ny info redigeres inn.
Denne gang vag, men et bilde på hva som kommer.
Før 14.august - update
14. august - Q2
Uke 35 start testing Cas-2 og 3
Uke 36 spud Cas B brønn
+ Fokus på å øke produksjonen på alle blokker
+ bore mange brønner på Legacy blokkene (Txp og Trin)
Denne gang vag, men et bilde på hva som kommer.
Før 14.august - update
14. august - Q2
Uke 35 start testing Cas-2 og 3
Uke 36 spud Cas B brønn
+ Fokus på å øke produksjonen på alle blokker
+ bore mange brønner på Legacy blokkene (Txp og Trin)
Redigert 31.07.2024 kl 18:13
Du må logge inn for å svare
EvenReven
20.01.2022 kl 23:54
5050
Man kan klage litt på TXP, tidsestimater etc. Det er hvertfall ikke kjedelig å eie smallcap olje. Kjedeligere for de som eier Netflix og er ned 20% i etterhandelen idag.
Jeg har penger på sidelinjen selv. Vil gjerne ha litt ned mot 1.50 igjen.
Jeg har penger på sidelinjen selv. Vil gjerne ha litt ned mot 1.50 igjen.
Enig med hva du skriver. Vil tro at jeg fyrer inn en 50K NOK kjøps-post til her i løpet av den nærmeste tiden. Kan jo umulig gå galt det...
Domus
20.01.2022 kl 23:25
5018
Gledelig at Legacybrønnene kom inn litt høyere enn mitt anslag dvs over 100 pr brønn.
Trodde at tre brønner var på, men den tredje er snart på.
Ettersom de ønsker å bore mest mulig økonomisk uten start/stopp, vil Coorabrønnene drøye til midten av februar og R deep til mid mars.
Sannsynlig testing i enda en måned på Royston.
At Coho fortsatt mangler godkjennelser er merkelig da tidligere signaler har sagt noe annet.
Trodde at tre brønner var på, men den tredje er snart på.
Ettersom de ønsker å bore mest mulig økonomisk uten start/stopp, vil Coorabrønnene drøye til midten av februar og R deep til mid mars.
Sannsynlig testing i enda en måned på Royston.
At Coho fortsatt mangler godkjennelser er merkelig da tidligere signaler har sagt noe annet.
EvenReven
20.01.2022 kl 23:11
5024
Domus var forresten "spot on" angående Shell, Coho og TXP progresjon. Det TXP har gjort på noen måneder ville Shell brukt 5-6 år på ifølge Shell i et møte med PB.
Var ellers riktig at EIA ble sendt i desember. Gode nyheter.
Virker ellers veldig greit at vi ikke skal samarbeide noe særlig med Shell framover. Har vel tidligere vært snakk om $500 000 i måneden fra Coho. Nå var det plutselig snakk om en del mindre...
Var ellers riktig at EIA ble sendt i desember. Gode nyheter.
Virker ellers veldig greit at vi ikke skal samarbeide noe særlig med Shell framover. Har vel tidligere vært snakk om $500 000 i måneden fra Coho. Nå var det plutselig snakk om en del mindre...
Redigert 20.01.2022 kl 23:12
EvenReven
20.01.2022 kl 23:00
4980
Har lenge forsøkt å finne noe informasjon om Penal-Barrackpore og det kom jo faktisk litt i presentasjonen. Nå er oljeprisen nesten 90 dollar, og jeg bet meg merke i at Penal hadde snittproduksjon på 1.5 mill fat i året. I nærmere åtti år. I Q3 var netback på 28 dollar med $62 snittpris på brent.
Klarer man med moderne rigger, teknikk, seismikk osv osv... å tyne ut 1.5 mill fat i året fra Royston? Jeg vil tro langt mer enn det. Tviler på at man ønsker et 80 år langt prosjekt.... Hvis vi sier 1.5 mill fat og netback på $40 så blir det $60 mill i inntekter årlig fra Royston. Over 20 år blir dette 1.2 milliarder dollar. En del av dette vil jo ligge igjen på bunnlinja.
Dette er selvfølgelig tullete regnestykker, men alltid moro å kikke litt på tall. Gassen til TXP er veldig bra, men olje med oljepris på nesten 100 er fantastisk butikk. TXP 2er nå verdsatt til US$250 mill.
Blir meget spennende å se hva GLJ sier om reservene og NPV fra Royston. Tror mange vil få hakeslipp når man ser hva slags verdier som ligger I bakken her.
Og CAS-deep i tillegg.
Det skal skje vanvittig mye gæærnt hvis man som investor ikke skal tjene godt med penger her etterhvert.
Klarer man med moderne rigger, teknikk, seismikk osv osv... å tyne ut 1.5 mill fat i året fra Royston? Jeg vil tro langt mer enn det. Tviler på at man ønsker et 80 år langt prosjekt.... Hvis vi sier 1.5 mill fat og netback på $40 så blir det $60 mill i inntekter årlig fra Royston. Over 20 år blir dette 1.2 milliarder dollar. En del av dette vil jo ligge igjen på bunnlinja.
Dette er selvfølgelig tullete regnestykker, men alltid moro å kikke litt på tall. Gassen til TXP er veldig bra, men olje med oljepris på nesten 100 er fantastisk butikk. TXP 2er nå verdsatt til US$250 mill.
Blir meget spennende å se hva GLJ sier om reservene og NPV fra Royston. Tror mange vil få hakeslipp når man ser hva slags verdier som ligger I bakken her.
Og CAS-deep i tillegg.
Det skal skje vanvittig mye gæærnt hvis man som investor ikke skal tjene godt med penger her etterhvert.
Herman*
20.01.2022 kl 19:38
5106
Massive forsinkelser over hele linja. Jeg forstår ikke at PB kan forvente at markedet kan tro på noe av det han sier. Det eneste som kan flytte aksjekursen nå er testresultater i løpet av feb(?) og ikke minst en reserveoppdatering i mars. At Royston 2 er utsatt til april/mai og Kraken er utsatt på ubestemt tid er utrolig kjipt når en vet hva PB sa for noen uker siden.
Namtrah
20.01.2022 kl 19:35
5093
Da er det bekreftet at Coho står stille, igjen. Enda en godkjenning å vente på, og det er ikke fremgang. Helt utrolig!
EvenReven
20.01.2022 kl 09:21
5394
Skal man lese noe ut av kursen siste tiden så må jeg jo si at EWT'en ser litt dyster ut. Dog har markedet vært litt surt generelt. Trenger jo ikke mange selgere for å presse ned kursen her.
Nå må de få COHO på!!!!!!!!!! "Weeks, not months....... "
Nå må de få COHO på!!!!!!!!!! "Weeks, not months....... "
Redigert 20.01.2022 kl 09:22
EvenReven
20.01.2022 kl 09:17
5379
Det har jo aldri kommet noe revolusjonerende nytt ifm. disse presentasjonene. Det må jo uansett børsmeldes, og har vek aldri skjedd i sammenheng med en presentasjon i TXP. Jeg syntes uansett presentasjonene er interessante.
Fikk for øvrig plukket noen tusen aksjer i går på 1.54 :-)
Fikk for øvrig plukket noen tusen aksjer i går på 1.54 :-)
SørenE
20.01.2022 kl 07:57
5493
God morgen Norge !
Ikke meget tillid tll TXP og præsentationen i dag, hvis man ser på aktiekursen de seneste dage -- uger for den sags skyld.
Håber da vandet fra Royston er separeret fra inden de sender tankvognene afsted, så ved de også om tankbilen skal tømmes i Olietank eller Vandtanken på havnen :-)
Læste et sted på andet forum tidligere at WD-4 legasy gav olie over forventning (forventning 100 bbl) ved ikke om der er hold i det, men vi har da lov at håbe på nogle små positive overraskelser.
Hvis Domus som vanlig har pejling, så kan vi håbe på nogen indtægter fra Royston
Enig med Hermann at vi trænger til nogle meldinger der er hold i, og tænkt over-- hvis man skal klantre Poul lidt, så virker det som der er forskellige meldinger om det er lokalsprøjten i Trinidad, Investormøde i England, RNS, Proaktive interview og den Information som Poul giver private som mailer til ham.
Nogen gange virker han som et lidt løsgående missil
I alle fald spændende i eftermiddag.
Dansken
På morgenkvisten
Ikke meget tillid tll TXP og præsentationen i dag, hvis man ser på aktiekursen de seneste dage -- uger for den sags skyld.
Håber da vandet fra Royston er separeret fra inden de sender tankvognene afsted, så ved de også om tankbilen skal tømmes i Olietank eller Vandtanken på havnen :-)
Læste et sted på andet forum tidligere at WD-4 legasy gav olie over forventning (forventning 100 bbl) ved ikke om der er hold i det, men vi har da lov at håbe på nogle små positive overraskelser.
Hvis Domus som vanlig har pejling, så kan vi håbe på nogen indtægter fra Royston
Enig med Hermann at vi trænger til nogle meldinger der er hold i, og tænkt over-- hvis man skal klantre Poul lidt, så virker det som der er forskellige meldinger om det er lokalsprøjten i Trinidad, Investormøde i England, RNS, Proaktive interview og den Information som Poul giver private som mailer til ham.
Nogen gange virker han som et lidt løsgående missil
I alle fald spændende i eftermiddag.
Dansken
På morgenkvisten
Redigert 20.01.2022 kl 07:58
Namtrah
20.01.2022 kl 07:51
5515
Skremmende at de ikke har noenting å melde nå. De vil uansett måtte oppdatere målene i presentasjonen, med mindre de vil se helt tullete ut med å gjenta målene for 2021.
Domus
20.01.2022 kl 07:45
5520
På dag to i testen meldte Paul at de sannsynligvis ikke ville komme med testtall fra Royston da de ville være midtveis i testen i dag.
Imidlertid håper jeg på antydninger om hva vi snakker om.
Imidlertid håper jeg på antydninger om hva vi snakker om.
Herman*
20.01.2022 kl 06:46
5553
Domus skrev Ingen børsmelding sies det.
Ikke rart kursen faller. Våger de ikke å dele foreløpige testresultater mon tro? Skulle ikke ledelsen bruke noen uker på å få tenkt seg om før de kom tilbake til aksjonærene med noen klare svar?
d12m
19.01.2022 kl 20:50
5761
Vannet er naturlivis ikke 100% vann så hva skulle de ellers gjort med produksjonen? Kan jo ikke slippe den ut i naturen så da må den fraktes mens testen gjøres. Eller er det feil tenkt av meg?
Redigert 19.01.2022 kl 20:50
Namtrah
19.01.2022 kl 20:10
5749
Hva kan vi forvente oss i morgen? Håper på en melding før presentasjonen
Domus
19.01.2022 kl 18:10
5872
De kjører tankbiler. Sannsynligvis lite fornuftig hvis disse er fulle av vann...
Herman*
19.01.2022 kl 17:45
5906
Hvilke forventninger har folket i forbindelse med presentasjonen i morgen? Selv håper jeg PB kan vise til konkrete tall som underbygger hans store entusiasme. Xavier mener at de kan produsere 1000 f/d (minst) fra sone 1 og 3, og PB har jo brukt 1000 f/d i kommunikasjon med div aksjonærer, så nå bør de vel ha noen testresultater klare? Ellers håper jeg på noen tall for de nye legacy brønnene, samt siste guiding på Coho, Royston deep, kraken og Cascadura.
d12m
19.01.2022 kl 15:10
5899
Domus skrev SoMe teamet ville tydeligvis anderledes.
Er det bekymringsverdig?
Domus
19.01.2022 kl 11:14
6012
Namtrah skrev Var det ingen tankbiler å legge ut bilde av?
SoMe teamet ville tydeligvis anderledes.
SørenE
16.01.2022 kl 16:08
6768
Hej Norge
Infoen-- har ikke adgang til hele interviewet
Interview with PB in the local paper
Reading the comments in this looks like Royston Deep and Krakken will be the only exploration wells in 2022 IF Cascadura does not come on line on time.
If Cascadura comes on line then Steelhead and Gaubine plus Cascadura development wells.
Thats based on around 20m US$ to drill and test both Royston Deep and Krakken plus 4mS for the committed 4 legacy wells in 2022 making up the quoted 24m US$.
If Cascadura comes on line in the summer, then they plan to spend 40m US$ ...
I følge læser af hele interviewet har Poul udtalt mit postulat :-)
Dansken
Tidligere maler
Infoen-- har ikke adgang til hele interviewet
Interview with PB in the local paper
Reading the comments in this looks like Royston Deep and Krakken will be the only exploration wells in 2022 IF Cascadura does not come on line on time.
If Cascadura comes on line then Steelhead and Gaubine plus Cascadura development wells.
Thats based on around 20m US$ to drill and test both Royston Deep and Krakken plus 4mS for the committed 4 legacy wells in 2022 making up the quoted 24m US$.
If Cascadura comes on line in the summer, then they plan to spend 40m US$ ...
I følge læser af hele interviewet har Poul udtalt mit postulat :-)
Dansken
Tidligere maler
Domus
16.01.2022 kl 15:23
6813
Har etterspurt bilder fra oljefrakten…
500 000 gbp fra olje fra Royston??? Hvor kommer den infoen fra?
500 000 gbp fra olje fra Royston??? Hvor kommer den infoen fra?
SørenE
16.01.2022 kl 13:53
6869
Hej Norge
Hvad blev der af billederne med oliebilerne fra Royston !! nogen der ved hvilket medie de ligger på og vil ligge link på forum -- Tak
I følge PB vil kun Royston1 og Kraken blive boret i år hvis de får forsinkelser på Cassa online
Der meldes om 500.000 Engelske pund månedlig fra Royston testen -- håber da de tester en 3. måneder.
Lidt underlig melding med Cassa online -- håber at de har fuld fokus på tilkoblingen :-) -- forventning senest udg. Juli 2022
Dansken
Tidligere Maler
Hvad blev der af billederne med oliebilerne fra Royston !! nogen der ved hvilket medie de ligger på og vil ligge link på forum -- Tak
I følge PB vil kun Royston1 og Kraken blive boret i år hvis de får forsinkelser på Cassa online
Der meldes om 500.000 Engelske pund månedlig fra Royston testen -- håber da de tester en 3. måneder.
Lidt underlig melding med Cassa online -- håber at de har fuld fokus på tilkoblingen :-) -- forventning senest udg. Juli 2022
Dansken
Tidligere Maler
Domus
15.01.2022 kl 18:33
7127
Det planlegges for et åpent allmøte med hele teamet i midten av februar. Håper de får landet det.
SørenE
14.01.2022 kl 11:31
7454
Hej Norge
Domus: Tak :-) med Casa online bliver det vel mer og mere Uaktuelt med emi :-) Cassadura online netto provenu ca $6,1mill månedlig, minus 20% til Heritage -- så ser jeg emi som usandsynlig.
Dansken
Tidligere Maler
Domus: Tak :-) med Casa online bliver det vel mer og mere Uaktuelt med emi :-) Cassadura online netto provenu ca $6,1mill månedlig, minus 20% til Heritage -- så ser jeg emi som usandsynlig.
Dansken
Tidligere Maler
Redigert 14.01.2022 kl 14:09
Domus
14.01.2022 kl 11:12
7488
Vet ikke, de har veldig tydelig omtalt emisjon tidligere og sagt at det ikke er aktuelt før Casca et online.
SørenE
14.01.2022 kl 09:49
7552
Hej Norge
Domus: enig med dig vedrørende Legasy. bliver godt med Bread and Butter :-)
Når man ser på Q3 regnskab -- ja så kom de med et underskud på $51.000 (bemærk på 3 mdr), et hurtigt regnestykke viser at 1 legasy brønd med 100 ampere dagligt, det vil give netto til TXP $120.000 pr.måned-- altså efter 1 måneder produktion så går driften i overskud.
Dertil yderligere 4 Legasy brønde udg. feb.
Dertil Cooho start februar yderligere $500.000 om måneden ---- da begynder vi allerede at financierer Explore
Dertil test olie fra Royston -- mængde ubekendt på redaktions tidspunktet. :-)
Det vil sige at Q1 kan blive hyggelig :-) --- vi venter på reserveopdt. udg. marts
Hvad piver vi over.
Domus: er det muligt at PB vil udtale sig (20. jan) i kraftige vendinger om at emission er udelukket og lån fremover er vejen frem ??
Tror stadig at der er stor usikkerhed om dette emne i markedet --- måske sidder shorterne og venter på emission :-(
Dansken
Tidligere Maler
Domus: enig med dig vedrørende Legasy. bliver godt med Bread and Butter :-)
Når man ser på Q3 regnskab -- ja så kom de med et underskud på $51.000 (bemærk på 3 mdr), et hurtigt regnestykke viser at 1 legasy brønd med 100 ampere dagligt, det vil give netto til TXP $120.000 pr.måned-- altså efter 1 måneder produktion så går driften i overskud.
Dertil yderligere 4 Legasy brønde udg. feb.
Dertil Cooho start februar yderligere $500.000 om måneden ---- da begynder vi allerede at financierer Explore
Dertil test olie fra Royston -- mængde ubekendt på redaktions tidspunktet. :-)
Det vil sige at Q1 kan blive hyggelig :-) --- vi venter på reserveopdt. udg. marts
Hvad piver vi over.
Domus: er det muligt at PB vil udtale sig (20. jan) i kraftige vendinger om at emission er udelukket og lån fremover er vejen frem ??
Tror stadig at der er stor usikkerhed om dette emne i markedet --- måske sidder shorterne og venter på emission :-(
Dansken
Tidligere Maler
Redigert 14.01.2022 kl 10:57
Domus
13.01.2022 kl 15:05
7880
Det diskuteres litt i UK om Legacy brønnene burde vært børsmeldt.
Jeg er av den oppfatning at de ikke bør det.
Brønnene kobles opp etter hvert som de ferdigstilles. Det betyr at selskapet kobler til rundt 100 bopd med dager og uker i mellom.
Da blir hver brønn såkalte «bread and butter» brønner som hver for seg ikke er nok til å anses som børsmeldingsinfo.
Paul vil adressere disse brønnene den 20. jan.
Jeg antar ca. 100 bopd pr brønn som et godt konservativt anslag.
Derimot vil den nye Coora brønnen som jeg anslår vil komme inn på 300 bopd IP, kreve en børsmelding slik jeg ser det.
Jeg er av den oppfatning at de ikke bør det.
Brønnene kobles opp etter hvert som de ferdigstilles. Det betyr at selskapet kobler til rundt 100 bopd med dager og uker i mellom.
Da blir hver brønn såkalte «bread and butter» brønner som hver for seg ikke er nok til å anses som børsmeldingsinfo.
Paul vil adressere disse brønnene den 20. jan.
Jeg antar ca. 100 bopd pr brønn som et godt konservativt anslag.
Derimot vil den nye Coora brønnen som jeg anslår vil komme inn på 300 bopd IP, kreve en børsmelding slik jeg ser det.
Herman*
12.01.2022 kl 17:31
8192
En bør selvsagt ikke kritisere ledelsen i utide, men det er nå litt å ta tak i. Heldigvis er markedet en mer rettferdig dommer en oss enkeltaksjonærer. Når det gjelder Star Valley som angivelig skal brukes til å bore alle brønnene, tror jeg Pb må ha uttalt seg litt klønete. Det må jo være innen en begrenset tidsperiode, de kan jo ikke klare seg med en eneste rigg når de får økonomiske muskler til å «fyre løs». I 2023 bør de via cashflow, lån og evt emisjon kunne finansiere tre rigger på fulltid. CAPEX på 150 mill USD og 30 brønner vil jo legge grunnlaget for en vanvittig inntjening i 2024. Mitt regnestykke forutsetter en stor grad av suksess i 2022.
Domus
12.01.2022 kl 17:15
8201
Igjen så er det mine antakelser. Skal de bord alle disse brønnene i år, må flere rigger i arbeid.
Ref short så har jeg ingen aning…
Ref short så har jeg ingen aning…
SørenE
12.01.2022 kl 16:10
8239
Hej Norge
Domus: det lyder godt nok af noget -- her i Danmark har vi et ordsprog "Skræv ikke længere en bukserne kan holde"
Devolp på Cassa -- hold nu op et cashflow
Bliver spændende at høre om planer for 2022 20. jan.-- nu ikke for mange dato detaljer (smiler)
Bare mærkeligt at Eagh. citerer BP fra mail --- er vi derhenne hvor rig 60 er for lille og langsom til Legasy, det handler vel om hvor stort et bor de kan bore Legasy, des større des med olie.
Har du en ide om hvorfor denne short forbliver ??
Dansken
Domus: det lyder godt nok af noget -- her i Danmark har vi et ordsprog "Skræv ikke længere en bukserne kan holde"
Devolp på Cassa -- hold nu op et cashflow
Bliver spændende at høre om planer for 2022 20. jan.-- nu ikke for mange dato detaljer (smiler)
Bare mærkeligt at Eagh. citerer BP fra mail --- er vi derhenne hvor rig 60 er for lille og langsom til Legasy, det handler vel om hvor stort et bor de kan bore Legasy, des større des med olie.
Har du en ide om hvorfor denne short forbliver ??
Dansken
Domus
12.01.2022 kl 13:43
8310
Sören, jeg antar at de vil bruke to rigger i løpet av året. De skal bore Legacy brønner, Royston deep, Kraken, muligens Bass og Gaubine samt development brønner på Cascadura og også kanskje Royston….
SørenE
12.01.2022 kl 11:50
8364
Hej Norge
Domus -- koldere på debatten i dag he he
Søsterforum i UK siger at brev fra PB at TXP kun vil bruge Star Valley til fremtidige boringer, det lyder som en god ide -- kan vel nå op til 6 brønde totalt på et år.
Shorten er nu på 8,72% -- ubegribelig, hvad er formålet -- den kunne have været lukket med stor fortjeneste.
Hermann: syntes du hamre lige lovligt meget på ledelsen, ting er ikke statisk, vi må forvente at de tilpasser sig det miljø og oliepriser de befinder sig i, heldigvis større insider aktionærer i TXP som også kun kan være interreseret i se stigende kurser og max Casflow.
Hvis man skal sige noget: så havde det været rettidigt omhu at Coora pad. havde været klar, de kunne have udnyttet riggen i de 3 uger et andet sted.
Dansken
Tidligere maler
Domus -- koldere på debatten i dag he he
Søsterforum i UK siger at brev fra PB at TXP kun vil bruge Star Valley til fremtidige boringer, det lyder som en god ide -- kan vel nå op til 6 brønde totalt på et år.
Shorten er nu på 8,72% -- ubegribelig, hvad er formålet -- den kunne have været lukket med stor fortjeneste.
Hermann: syntes du hamre lige lovligt meget på ledelsen, ting er ikke statisk, vi må forvente at de tilpasser sig det miljø og oliepriser de befinder sig i, heldigvis større insider aktionærer i TXP som også kun kan være interreseret i se stigende kurser og max Casflow.
Hvis man skal sige noget: så havde det været rettidigt omhu at Coora pad. havde været klar, de kunne have udnyttet riggen i de 3 uger et andet sted.
Dansken
Tidligere maler
Redigert 12.01.2022 kl 11:53
Domus
11.01.2022 kl 19:06
8607
Ble varmt i debatten i dag. Spennende med engasjement, men må igjen påpeke at dette er mine guestimates.
Det foreligger ingen info fra selskapet om en eller to Coora brønner. Derfor blir mitt anslag på mid mars nettopp et anslag - en antakelse.
Mest mulig effektiv bruk av rigg og best mulig inntjening tilsier mitt forslag blir fasiten. Kanskje Paul og co leser HO🤣
Alt kommer nok for en dag den tyvende januar.
Det foreligger ingen info fra selskapet om en eller to Coora brønner. Derfor blir mitt anslag på mid mars nettopp et anslag - en antakelse.
Mest mulig effektiv bruk av rigg og best mulig inntjening tilsier mitt forslag blir fasiten. Kanskje Paul og co leser HO🤣
Alt kommer nok for en dag den tyvende januar.
Domus
11.01.2022 kl 15:12
8746
Selve testen avsluttes mtp de analysene som skal gjøres.
Produksjonen vil jo fortsette som «test» i forhold til myndighetene.
Produksjonen vil jo fortsette som «test» i forhold til myndighetene.
Namtrah
11.01.2022 kl 14:12
8806
De vil vel ikke avslutte testen i januar om de ikke borer før Mars? Vi får vel uansett vite hvor mye olje de har fått produsert, antakelig neste uke.
erinho
11.01.2022 kl 13:51
8839
Her er link:
https://event.webinarjam.com/register/1410/wyy3gs4n6
Forøvrig så trodde jeg dette var en presentasjon med PB, James og Scott slik vi har hatt tidligere? Dette er jo en standard Proactive presentasjon med kun PB som varer maks 30 minutt inkludert Q&A. Har sjeldent kommet noe særlig informasjon som vi ikke vet i disse.
@Domus du har jo sagt siden i høst at de ville ha en presentasjon etter Royston der alle 3 var med. Skal de ikke det?
https://event.webinarjam.com/register/1410/wyy3gs4n6
Forøvrig så trodde jeg dette var en presentasjon med PB, James og Scott slik vi har hatt tidligere? Dette er jo en standard Proactive presentasjon med kun PB som varer maks 30 minutt inkludert Q&A. Har sjeldent kommet noe særlig informasjon som vi ikke vet i disse.
@Domus du har jo sagt siden i høst at de ville ha en presentasjon etter Royston der alle 3 var med. Skal de ikke det?
Domus
11.01.2022 kl 13:48
8768
Nei, det er ikke change of plans. De skal teste brønnen fram til neste brønn bores på samme pad. Den utvidete testen regnet han med skulle holde på til sent i januar.
Jeg vil tro at noen av årsakene til at de vil bore Coora før R. Deep er for å få nok trening for crewet som jobber med riggen. Nå vet ikke jeg om det er innleid crew eller om det er deres eget som bruker dette men om det er opplæring som utføres mens man borer disse enkle brønnene så kan det være at man ikke har vært fornøyd med progress og derfor ønsker mere opplæring før de gir seg i kast med R. Deep og Kraken...
Hirulen
11.01.2022 kl 13:14
8697
Det stemmer nok at det var det som ble sagt, så her er det change of plans igjen. Betyr ikke nødvendigvis at endringene er til det verre, men det er utsettelser og endringer over en lav sko her, og det sliter på tilliten til selskapets kommunikasjon.
Håper de kan presentere en klar, tydelig og ikke minst realistisk plan 20/1.
Håper de kan presentere en klar, tydelig og ikke minst realistisk plan 20/1.
Herman*
11.01.2022 kl 12:35
8767
Vi vet hva han sa.
https://m.youtube.com/watch?v=4PxKjsU5I8I
På spørsmål om hvor lenge testen skal pågå, svarer han at den vil pågå frem til slutten av januar når de skal bore neste brønn på samme pad. Ergo blir testingen avløst av spud av Royston deep. Ingen har reagert på dette tidligere, men når selskapet endrer planer skal en ha det til at det åpenbare aldri har blitt sagt.
https://m.youtube.com/watch?v=4PxKjsU5I8I
På spørsmål om hvor lenge testen skal pågå, svarer han at den vil pågå frem til slutten av januar når de skal bore neste brønn på samme pad. Ergo blir testingen avløst av spud av Royston deep. Ingen har reagert på dette tidligere, men når selskapet endrer planer skal en ha det til at det åpenbare aldri har blitt sagt.
Redigert 11.01.2022 kl 12:44