Ny analyse fra Investtech_ KJØP KJØP KJØP!!!!!

Slettet bruker
NEL 24.10.2018 kl 13:55 1641

https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2018/10/Analytiker-spaar-kursoppgang-anbefaler-kjoep7

Investtech spår kursoppgang i NEL.

- Investorene har over tid betalt stadig høyere priser for å kjøpe seg opp i Nel, og aksjen ligger i en stigende trendkanal på mellomlang sikt, skriver Investtech.

Analytikeren minner om at dette signaliserer økende optimisme blant investorene og indikerer videre kursoppgang.

Aksjen har støtte ved cirka 3,70 kroner. Positiv volumbalanse styrker aksjen på kort sikt.

Selskapet ventes å komme med sin Q3-rapport 1. november.
- Vurdering: Kjøpskandidat, avslutter Investtech.
Slettet bruker
24.10.2018 kl 14:00 1608

Tusen takk Levus. Den har jeg ventet på. Der smalt den inn samme dag som Delhi fondene og DerAktionær idag også omtaler og anbefaler kjøp av raketten Nel.
Det var en trippel anbefaling. Bunnfiske igår og i dag var lønnsomt.
Opp +4.37% nå. Fullt fyr!
Redigert 24.10.2018 kl 14:01 Du må logge inn for å svare
TooH2Handle
24.10.2018 kl 14:03 1560

Herlig!! :D
Slettet bruker
24.10.2018 kl 14:05 1543

Jiiihaa :-)
Krustjevskij
24.10.2018 kl 14:30 1426

Investtech ja, De må ha tatt ut NEL av algoritmen sin de da. Etter det jeg kan skjønne skulle NEL aldri vært med blant aksjene de analyserer. -NEL er jo negativ på innsidehandler. Investtech er et klovnesirkus uten like. Fine titler de har der; -Forskningssjef! Dette er seriøst det største pisset jeg har fått tredd over hodet. De har tydeligvis aldri skjønt at de kan slette algoritmen sin og knekke PC-ene sine, Det er det enorme talerøret gjennom Hegnar og nyheten i seg selv som er suksessen til Investtech. Ja/jo innsidehandler, kurs i riktig retning samt stort volum på vei opp og lite volum på vei ned er alle kjøp-signaler, men....det vet jo de fleste og ikke bare forskningssjefen.

Hyggelig at NEL har en sunn utvikling for tiden, men la det bli slik. Investtech kan hause aksjen opp 1-2% i et par timer. Greit nok! -men helst ikke.
Slettet bruker
24.10.2018 kl 15:21 1222

Hehe... Nel er idag stabilt opp +3.88%". Dette er krem. Gårsdagens dropp er innhentet.