BIOTEC: AGÉR FØR DET ER FOR SENT!

Slettet bruker
BIOTEC 24.10.2018 kl 15:21 6968

Jeg ble også forbauset over at kursen falt etter resultatfremleggelsen. Det må skyldes at aksjonærene er lei av konstante underskudd i mange, mange år. Og at Jørgensen kanskje ikke innfridde med sitt innlegg. Hvem vet! Jeg har ikke tatt meg tid til å høre på ham, fordi jeg føler at jeg som tidligere aksjonær kastet bort mye tid på tidligere direktørers fromme og feilaktige løfter.

Kursfallet i disse dager hadde nok vært enda større dersom dir. Rolf Engstad ikke hadde støttekjøpt aksjer. Han har allerede "tapt" 10%på sin investering for to dager siden.....

Mitt råd er som før:

1.) Selg Woulgan til et stort, seriøst og internasjonalt konsern som selger til flere, slik at pasienter over hele verden får ta del i denne eminente sårgelen/sårsalven.

2.) Del ut et lite utbytte til aksjonærene slik at de endelig får ta del i noe positivt fra selskapet. Det er egentlig ikke noe å feire, men man må av og til markere sitt forhold til aksjonærene. Ellers stikker de av, slik som nå.

3.) Bruk resten av pengene til å bygge opp selskapet rundt AZ.

4.) Legg en treårsplan, med sikte på økt overskudd, investeringer i fremtiden og med jevne, gode meldinger til markedet. Det er en forutsetning for Biotec nå at man bryter den lange linjen med dårlig kommunikasjon.

Snart er det siste sjanse, fordi slike som jeg forlater selskaper når man opplever at ledelsen enten ikke lærer av egne feil, ikke innfrir eller ikke lytter til gode råd.

Det vil fort ta 2-3 år før man oppnår overskudd for Woulgan. I den forbindelse er det viktig at man på utgiftssiden tar inne alle kostnader forbundet med Woulgan og ikke gjemmer bort noe under en fellesparaply. Woulgan er idag kjemkostbar for selskapet så lenge omsetningen ikke en gang dekker de ansattes lønn. Så har du husleie, adm. kostnader, reiser, etc.

Ledelsene i Biotec har vært mestre i å bedrive dårlig kommunikasjon. Det holder ikke å legge frem et kvartalregnskap med underskudd år etter år og love gull og grønne skoger. Til slutt er det ingen som tror på ledelsen, og aksjonærene setter selskapet på fy-listen.

5.) For å si det enkelt: Skjer det lignende positive endringer i Biotec, så skal jeg vurdere en ny inngang. Det skjer ikke så lenge Woulgan fortsatt er en del av selskapet.
Redigert 21.01.2021 kl 09:33 Du må logge inn for å svare
bj111
24.10.2018 kl 16:06 6890

Har ikke sett presentasjonen men den må jo ha hatt et pessimistisk preg over seg. Woulgan kunne de sikkert solgt mye av men det selger ikke når man satser feil og ikke vil innse det. 400 pr tube og vanskelige sår blir for dyr og langvarig prosess i forhold til å komme på markedet. Dump prisen og få det i butikkhyllene/apotekene i konkurranse med andre sårprodukter. 50-70 kr pr tube er helt nok og om det ødelegger for andre produkter særlig fra SN er det bare bonus for alle som har hatt noe med Biotec å gjøre etter at den avtalen til Lien drepte WB.
Redigert 21.01.2021 kl 03:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.10.2018 kl 17:22 6833

Jeg er tildels enig med deg, bj111, men synes kanskje man godt kan ta kr. 199 pr. tube uten problemer.

De to største utfordringene med Woulgan er manglende offisiell godkjennelse og manglende produkter i apoteker og helsekostforretninger. En bekjent av meg spurte forleden dag om hvor han skulle kjøpe Woulgan. Han husket at jeg hadde anbefalt den til ham for lenge siden. Da jeg svarte ham at han måtte bestille det på nettet, fikk jeg til svar: Glem det, det er for tungvint!

Ikke glem det, Jørgensen! Her var vedkommende inne på noe svært sentralt.
Redigert 21.01.2021 kl 03:44 Du må logge inn for å svare
oppturen
24.10.2018 kl 17:27 6808

Ingen av dere som har fått med dere at Jørgensen har tatt grep?
Devine er ute, og ny sjef for Woulgan tiltrådte 01.10.18. Sett i lys av det er et vel ganske naturlig å få ettpar uker arbeidsro før man lover gull og grønne skoger for neste år.

Vi fikk en liten fremtidsguiding på et produkt fra AZ.
Det var svært lovende !

Tipper vi får presentert lyse fremtidsutsikter på Q1.
Redigert 21.01.2021 kl 03:44 Du må logge inn for å svare
bj111
24.10.2018 kl 21:10 6690

Tatt grep..... et par ukers arbeidsro. Særlig det siste støtter jeg for det var en ny klassiker :-) Skal vel ikke være noe anderledes for Jørgensen så han er innvilget 7 år med arbeidsro så lenge du kommer med nok tåkeprat. Men etter 7 år så bør du levere eller bli syk å gå av. Forresten du kan sikkert få arbeidsro frem til du blir syk eller pensjonist Jørgensen. Lien ga deg arbeidsro for han jagde vekk stort sett alle som hadde noen interesse i selskapet og de som ikke dro mens han satt gikk vel helt tomme for luft da han presterte å forlate skuta med lavere aksjekurs enn da han startet og i tillegg tom kasse. Men joda Tellef Ormestad er stadig aktiv på FB og poster stadig optimistiske innlegg så ro det har de i Tromsø. Hvem blir bobestyrer?
Redigert 21.01.2021 kl 03:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.10.2018 kl 22:43 6614

Utbytte....??????
Hvor tenker du de pengene skal hentes?

I Biotec er hovedretningen på pengestrømmen fra aksjonærene og til selskapet.
Det kalles emisjon. Eller for Biotec sitt tilfelle, emisjoner, da det stadig gjentar seg.

Jørgensen burde strengt tatt brukt pengene fra siste emisjon til å gjennomføre en styrt avvikling av selskapet. Det ville vært eneste fornuftige løsning.

Redigert 21.01.2021 kl 03:44 Du må logge inn for å svare
Finingen
25.10.2018 kl 09:25 6483

Styrt avvikling.... Du mister på alle måter all troverdighet når du skriver slik.... Hvis du ser bort fra Wolgan, så går selskapet med grønne tall.. Så det blir rett og slett fordummende å skrive at en skal avvikle Biotec.. Kan avvikle Tesla og Norwegian også da..

Det er ikke en umulighet at Woulgan må avvikles, med alt som hører Woulgan til. Men å avvikle hele selskapet, det er en like dum påstand, som mitt forsøk på å debattere med personer som skriver slik..

Skulle Woulgan bli aviklet så er det krise for aksjonærene... Eller er det egentlig det? Med dagens kurs på 4 kr..


Det er krise for aksjonærene og ansatte som hadde håpet på Woulgan skulle bli noe, og gi gevinst.. Men før eller siden, må en få til noe, eller avslutte, å satse på den delen som gir mer penger inn, enn ut, og de som jobber der..
Redigert 21.01.2021 kl 03:44 Du må logge inn for å svare
rufus01
25.10.2018 kl 09:32 6472

Helt enig, det er lov og være negativ etter alt som har skjedd. Men nå er du bare latterlig DTT. Klart man ikke kan legge ned woulgan satsingen. Det er der de store pengene ligger. Og produktet er alt for bra til og skrinlegges. Men de trenger en partner med kontakter, muskler og en vilje til og promotere produktet. Med to fra Coloplast i ledelsen håper jeg på at det kan bli løsningen.
Redigert 21.01.2021 kl 03:44 Du må logge inn for å svare
Hallo!!!!
25.10.2018 kl 10:24 6417

Dtt topper "latterlighetene" sine med dette innlegget
Selv om han kanskje er en del av "arven etter Viksmoen" så bør han holde en viss saklighet......
De som følger med på PHO ser at han er like sarkastisk og fjollete uansett hvor godt det går der.
At han sitter godt lastet i begge selskapene og aldri har vurdert og selge ,,,,,,,,det er en helt annen historie
Redigert 21.01.2021 kl 03:44 Du må logge inn for å svare
bravi
25.10.2018 kl 11:07 6364

Det mest latterlige her er at det enda finnes aksjonærer som har tro på Woulgan satsningen enda den (direkte eller indirekte) har kostet alle kr som har kommet inn i hvertfall de 4-5 siste emisjonene.
Når preparatet etter 4.5 år med CE godkjenning selger tross store utgifter selger for mindre enn en knøttliten pølsebod må de fleste skjønne at dette ikke går, markedet virker å ha sett det. Jørgensen sa for ett år siden at han skulle komme med en ny strategi for Woulgan, er det noen som har hørt om den? Stikkordene er nå som før, beslutningsvegring og handlingslammelse.

Hvis Woulgan gies bort gratis vil den utgiften elimineres, da vil det bedre resultatet.
Redigert 21.01.2021 kl 03:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.10.2018 kl 11:14 6339

Å si at Biotec burde bruke pengene til og utbetale utbytte derimot, det virker å være innafor...
Ingen som har motforestillinger til det?

Biotec går IKKE med overskudd i dag. Ei heller uten Woulgan satsingen.
For å få til det, må stort sett alle ansatte sendes på dør først. Med de kostnadene det medfører.
Det spørs om pengene fra siste emisjon strekker til for å avvikle arbeidsforholdene som skal til for å gå i null.

Husk, selv det vil være et stort løft. Som guruen deres så klokelig betegnet en slik prestasjon.

PS
Det er faktisk en årsak til at Biotec vil registreres med All Time Low (for de av dere som skjønner hva det innebærer) i løpet av noen få dager.
Redigert 21.01.2021 kl 03:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.10.2018 kl 11:24 6310


Neida, Biotec har selvsagt livets rett. Det er Woulgan som er utfordringen. Derfor må den selges til et stort konsern med mye penger.
Bruk salgsinntekten fra Woulgan-salget til resten av driften, med unntak av et lite utbytte til aksjonærene. Det var min tanke.

Når Woulgan ikke selges, må man ikke niholde på produktet, for det gir jo kun underskudd på resten av driften.
Redigert 21.01.2021 kl 03:44 Du må logge inn for å svare
fisker65
25.10.2018 kl 13:12 6233

Argus hold nu op med den afvikling af Woulgan Biogel, og udbytte det kommer der ikke noget af, Jørgensen leder efter en stor til at få WB ud i salg, han ved det Lien ikke forstod eller ikke ville forstå, Woulgan er så billig i produktion at det ikke kan trække regnskab i minus, men med en pris nedsættelse, og gerne en 2 gr tube, kan det blive en guld grubbe, men det kræver verden får set hvad WB kan klare, og det er temmelig meget skal jeg love for, så nej ikke sælge det for der vil ikke blive betalt den store pris for det, nu som alting ser ud, og en tube pris under 100 kr kan give en kæmpe omsætning, når verden får set hvad WB kan klare vær sikker på det.
Redigert 21.01.2021 kl 03:44 Du må logge inn for å svare
Eankee
25.10.2018 kl 13:15 6218

Jeg er ikke alltid enig med fisker, men i dag støtter jeg hans kommentar fult ut - bra fisker!
Redigert 21.01.2021 kl 03:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.10.2018 kl 15:02 6127

Idag koster 1 tube kr. 400.

Dersom tuben skal koste under kr. 100, f.eks. kr. 75, må man selge vel fem ganger så mange tuber for å nå det samme omsetningstallet som nå. Fortsatt vil kostnadene være der, kanskje enda høyere pga. flere solgte tuber, og underskuddet er fortsatt et faktum.

For å omsette nok tuber til kr. 75 for å oppnå et overskudd, må Biotec med andre ord selge minst 20-30 ganger så mange som idag.

Det tror jeg ikke noe på, selvom det kommer inn et storkonsern. Hvorfor tror du at Smith gav slipp på Woulgan i stedet for å sette tuben i masseproduksjon?
Både fordi de selv har en sårsalve som ikke er bra, men ikke minst fordi man så at den ikke var tilstrekkelig godkjent og det ikke lå nok penger i produktet. Merkelig nok, men slik var det!
Redigert 21.01.2021 kl 03:44 Du må logge inn for å svare
repsol
25.10.2018 kl 16:10 6053

Er det Tellef som selger ?
Redigert 21.01.2021 kl 03:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.10.2018 kl 16:28 6024

Det er bare å nyte situasjonen gutter.
Dere som velger å bli sittende, får nå opplevelsen av å skrive Biotec-historie. Historisk lav kursnotering.
Kanskje ikke noe å trakte etter, isolert sett. Men rekorder er tross alt rekorder, og absolutt verd å notere på sin record-liste.

Etter 13 år på børs, var det akkurat dere som fikk den opplevelsen. Her må vi ta med oss hva vi får.
Redigert 21.01.2021 kl 03:44 Du må logge inn for å svare
bravi
25.10.2018 kl 19:53 5915

Repsol, jeg tror det er Lien som selger
Redigert 21.01.2021 kl 03:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.10.2018 kl 20:49 5855

Gad vide, hvornår BIOTEC bliver en penny-stock :)

En sand fornøjelse at være aktionær. Det kan ikke længere betale sig at hoppe ud - tabet er alligevel uhjælpeligt stort nu. Jeg bliver siddende og ser den her togulykke udslette de sidste af mine penge. Jeg går ned med båden. Man har kun sig selv at bebrejde.

At der konstant er insider-køb, er min en kæmpe gåde. Rolf E. og de andre hader nok penge. De er hverken interesseret i at tjene dem eller beholde dem. Slow clap.
Redigert 21.01.2021 kl 03:44 Du må logge inn for å svare
rufus01
26.10.2018 kl 08:46 5689

Prøver og finne en kvartalspresentasjon eller Capital markeds presentasjon fra noen år tilbake. Mener og huske at man der tallfestet forventet salg av woulgan i 2018. Dette var ett svært høyt tall, og grunnen til at jeg har sittet med hele veien, med håp om at det en gang vil løsne skikkelig. Noen andre her inne som husker dette og hva var tallet?
Redigert 21.01.2021 kl 03:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.10.2018 kl 13:18 5562

Hvordan er det med status på aksjonsgruppa, tror dere de klarer å hindre oppkjøp under 50,-?
Men vi får gi de kred for jobben de gjorde. Det er aldeles ikke verst å prestere så godt under stort press. Jeg tenker faren var overhengende på det tidspunktet mobiliseringen var som størst;-))))
Redigert 21.01.2021 kl 03:44 Du må logge inn for å svare
fisker65
26.10.2018 kl 13:36 5541

rufus01
husker ikke lige tallet, men $ 100 mill mindes jeg svagt Lien vist har lukket ud, i et af hans storheds vanvids øjeblikke, hvordan det så skulle lade sig gør når produktet ikke måtte blive kendt, ja det ved kun han, husker også hans undskyldning for hvorfor de ikke krævede upfront betaling, så ville delen af salget blive meget mindre,man skal passe på ikke dø af grin eller gråd, oven på så totalt uvidende en ledelse, de må grine godt hele vejen til banken idag, selv deres aktier, som godt nok står til tab, har aktionærene betalt for via bonusser og alt for høj løn, men det må vi desværre takke de største aktionærer for, man skulle have fulgt Jan Raa`s udmelding, om at få kulegravet hvad som er foregået i Biotec,

Husker også i 2014 -2015 da der var en del snak om at skifte den uduelige ledelse ud, men mange mente det bare ville give store problemer, og mistede aftaler det kan man jo så prøve at grine af idag for hvordan er det lige endt, endnu en emission og 80 mill som blev hentet 2014 til at få Woulgan Biogel ud på markedet, er borte med blæsten uden noget videre salg.

Og til dig Argus du snakker om store omkostninger ved Woulgan Biogel,? det koster 1 Euro at producere en tube med 4 gr, og så løn til den/dem der skal sørge for at få det solgt, og smed de det ud i massemarkedet til en pris på lad os bare sige 7 til 10 Euro, og solgte nogle mill så blev det en hel del penge, de store omkostninger er taget, og jeg kan love dig for at sælger de WB, så får de ikke mange mill for det, sådan som det hele ser ud idag.

Jeg har flere gange måtte svare på, hvorfor man ikke kan købe WB, til personer som har fået af mig, da jeg først fik prøve tuber 2013/2014 og så aktionærtilbudene jeg købte, og når jeg så siger, jamen i kan få gennem Biotec`s netshop til 400 nkr +fragt 100nkr, forstår de overhovedet ikke hvorfor det ikke kan købes på apoteket eller i butikker,og så syntes de 500 er i overkanten og en 2 grams ville være perfekt til mundsår, da de kan få andre større tuber til under 100, men de må så indrømme det hjælper ikke så hurtigt og godt som Woulgan,og her står vi så stadig efter 4 ½ år, jojo vejen er lagt som E.Thorsen vist udtalte det, den er bare belagt med kæmpe brosten som han og Lien har lagt.

Men som tidliger skrevet, giv lige Jørgensen lidt tid, og se om ikke han finder en stor til at stå for distribution, for det ved han er meget vigtigt nu, jeg håber stadig på Coloplast.


God Weekend
Redigert 21.01.2021 kl 03:44 Du må logge inn for å svare
fisker65
26.10.2018 kl 13:44 5527

bj111

Jeg er helt enig med dig, og kunne de kvæle S&N salg som Lien har holdt gående, ja så ville det være en kæmpe bonus, og ja prisen er sat alt for højt på WB, men det vidste S&N sikkert også da de fik Lien til at doble prisen, de har sg grint godt i Snot&Næse selskabet.
Redigert 21.01.2021 kl 03:44 Du må logge inn for å svare
oppturen
26.10.2018 kl 14:13 5484

Synest ikke presentasjonen var så aller verst.
Oppsummert :
1. Slik det ser ut kan vi forvente salg i AZ for rundt 10 mill.
2. Kontantstrøm blir bedret får utbetalt støtte i November har en del utestående fordringer.
3. Ny VP Woulgan vil se på Woulgan strategien, han har bred erfaring med gode resultater i alle Woulgan sine prioriterte markeder.
4. Kostnadsnivået ligger stabilt på ca 17,5 mill pr Q, med unntak av dyrehelse produkt er produksjonskostnaden lav. (høye marginer)

Det forventes ikke positivt ebit, men det kan det da ikke være så langt ifra ?
Regner vi med 2 mill går på forskningsstøtte og 1 mill fra Woulgan så må BG levere 4,5 mill i overskudd på helse produkter. (tilsvarer trolig salg på rundt 11 mill)
Redigert 21.01.2021 kl 03:44 Du må logge inn for å svare
bravi
26.10.2018 kl 20:22 5334

Du er optimistisk du oppturen.
Vi kan se litt på kursutviklingen i dette selskapet, her kan du få en analyse som støtter din optimisme.
I 2009 før fase 3 fiaskoen var den oppe i over 40 kr, fem år senere i 2014 var kursen oppe i over 20 kr. Det kan bety at i 2019 ( fem år siden forrige topp) kan den komme såvidt over 10 kr hvis denne trenden fortsetter. Personlig ville jeg ikke satset på det, akkurat nå har kursen etablert seg under 4 kr med stø kurs videre nedover.
Redigert 21.01.2021 kl 03:44 Du må logge inn for å svare
Eankee
29.10.2018 kl 12:34 5041

For dere tvilere...... minner om denne (kom for en drøy ukse siden)......kanskje skjer det noe i UK snart - ??
Newly published research comparing healing rates of long term, slow-to-heal wounds in a community care setting, has demonstrated the use of bioactive beta-glucan gel (Woulgan) doubles the healing rate over a 12-week period vs standard care. The study, published in the Journal of Wound Care (11.SEP.2018, Volume 27, Issue 9), compared wound healing times in 300 patients, 150 of whom had a beta-glucan gel applied twice a week alongside a normal dressing change. Results show significant improvements in healing across various wound types with Woulgan [1], showing more than double (107%) the rate of healing over 12 weeks for ulcer-type wounds [1]. The result of the accelerated healing time also delivered a cost saving benefit of 24% on average per patient [1].

Benefit

In the UK, approximately 2.2 million wounds are classified as slow-to-heal annually, being insufficiently responsive to standard care protocols within 3 months [2]. The active component, soluble beta-glucan, can restart healing in the wound through macrophage activation [1]. Woulgan promotes a moist healing environment and helps rehydrate necrotic tissue, supporting cell proliferation and stimulation of the wound bed itself, kick-starting the healing process. Woulgan should be applied to wounds as early as 4 weeks when healing is seen to be slow with standard care, thus limiting both the financial and psychological impacts of a slow to heal wound [1].

“As healthcare professionals it is our responsibility to implement best practice to help progress wound closure and using effective new technologies and treatments is instrumental in enabling us to do this.” says Sharon Hunt, advanced nurse practitioner and lead author of the clinical evaluation. “By using Woulgan on slow healing wounds, not only have we improved the rate of healing significantly, but we have seen cost savings of £211 per patient.”

The combined cost for the treatment of chronic wounds in the UK is estimated at £4.5-5.1 billion per annum [2]. Clinicians’ adoption of a cost-effective healing treatment such as Woulgan, has the potential to significantly reduce the overall financial burden that chronic wound care currently represents. Ineffective assessment and management of the underlying pathologies of a wound are some of the main barriers to successful wound healing [3]. Woulgan provides an easy-to-use solution with application straight from a tube, simple to use for both healthcare professionals and patients.

As a secondary outcome in the reported study, mean pain scores were seen to be lower in patients treated with Woulgan, despite higher initial reported pain.


The full study has been published in the Journal of Wound Care, September 2018, available at: https://www.magonlinelibrary.com/doi/10.12968/jowc.2018.27.9.620
Redigert 21.01.2021 kl 03:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.10.2018 kl 13:20 4993

Eankee:

Jeg synes det er flott at man får frem seriøsiteten med Woulgan og de mange fordelene det vil få ved å benytte Woulgan fremfor andre, mye dårligere produkter. Bare så det er sagt. Så til mitt anliggende:

1.) Hvor ble dette utdraget av artikkelen publisert? I toneangivende aviser? Eller er det kun ditt eget utdrag?

2.) Det er min påstand at Woulgan er kjent i fagmiljøet for lenge siden. Man er ikke lege, innkjøper for sykehus eller annen viktig beslutningstager uten å holde seg oppdatert på nye produkter. Derfor tror jeg at årsaken til manglende salg i hele markedet ikke skyldes manglende viten om produktet, men manglende godkjennelse.

3.) Et annet, men viktig moment er at dagens toneangivende konkurrenter av Biotec, er så store og mektige at de hindrer et annet ukjent produkt å få innpass i markedet. Enten gjør de det ved å kjøpe opp produktet eller selskapet, eller ved å bruke sine metoder for å holde produktet ute, rett og slett. For eksempel ved å sverte Biotecs renommé, ved å "kjøpe" viktige beslutningstagere eller ved å tie det i hjel.

Kanskje Smith & Nephews fremgangsmåte vare den mest sofistikerte. Konsernet inngikk en avtale med Biotec om Woulgan som ble holdt hemmelig for aksjonærene. Så satte man i gang "skyggeprosjekter" med Woulgan og sørget for at tiden gikk. Det tok flere år før Biotec fikk bestemme selv over Woulgan. S&N melket alle opplysninger ut av Woulgan og stanset effektivt alle forsøk på å selge i markedet. Og man er like langt, eller kanskje enda verre: Woulgan er satt tilbake fordi tiden er gått uten at salget er noen suksess. Det vil skape vanskeligheter for de som nå skal overta karusellen.

Jeg tror fortsatt på det jeg har uttalt tidligere: Å selge Woulgan til en stor aktør som kan sørge for masseproduksjon, slik at flere får benyttet dette eminente produktet.
Redigert 21.01.2021 kl 03:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.10.2018 kl 10:19 4727

For at toneangivende beslutningstagere skal være sikre i sin sak, må tester og undersøkelser offentliggjøres i toneangivende tidsskrifter for å bli anerkjent.

Jeg er ikke i fagmiljøet og vet derfor ikke om Hospitalhub.co er et slikt anerkjent sted. Men det er positivt, men usikkert om det får noen vesentlig betydning for salget i UK. Pr. idag er jo salget over hele Europa svært lite. Og hvor ble det av alle avansementene i Canada, USA osv.?

Woulgan-salget er blitt for utfordrende for Biotec. Selg Woulgan til et stort konsern, benytt pengene til å viderutvikle resten av Biotec, med alle de gode produktene som er igjen - og som kommer. Og bruke litt av salgssummen til et lite utbytte. De som har deltatt i aksjemarkedet en tid, vil vite betydningen av et slikt signal til aksjonærene.
Redigert 21.01.2021 kl 03:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.11.2018 kl 15:21 4396

Jørgensen har nå fungert over et år som ceo.

I løpet av den tiden har aksjekursen halvert seg. Det er ikke verst, han har utvilsomt gjort en god jobb for selskapet.

Etter mine begreper er det ingenting som tilsier en kurs langt opp på 4-tallet. At vi ennå holder oss så pass godt, tilskriver jeg ene og alene den fantastiske jobben vår nye ceo utfører.

Redigert 21.01.2021 kl 03:44 Du må logge inn for å svare
Fünke
02.11.2018 kl 15:47 4375

Det som er veldig positivt er jo at til tross for at utviklingen går i negativ retning, så er den i allefall både stabil og forutsigbar. Man trenger slett ikke være bekymret for å stryke med av hjerteinfarkt av en gladmelding som kanskje skulle finne på å ødelegge den fine trenden. Jeg begynner faktisk på å lure om biotec skal bli det første selskapet som får minuskurs. Det hadde vært noe å skrive hjem om og påføre CV'en for de ansvarlige. Det ville jo vært verdenssensasjon!
Redigert 21.01.2021 kl 03:44 Du må logge inn for å svare
fisker65
02.11.2018 kl 16:37 4332

Det man så kan trøste sig med, og sætte sin lid til er, at Jørgensen ved hvad han laver, det vidste Lien og E.T ikke, og han ved Biotec har brug for en stor partner, og går målrettet efter det for at få Woulgan Biogel bredt ud, Lien troede det kunne klares for småpenge, og at de selv og et par myg kunne selv, uduelige ledelse og styre.

Redigert 21.01.2021 kl 03:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.11.2018 kl 17:03 4299


Det har tatt så lang tid siden Jørgensen startet, at jeg tviler mer og mer på om det er mulig å få inn en partner OG å gjøre partnerskapet lønnsomt.

Lar det seg ikke gjøre temmelig kjapt, må produktet selges. Ellers sitter Biotec i saksa med store kostnader for hvert kvartal som går.
Redigert 21.01.2021 kl 03:44 Du må logge inn for å svare
bravi
02.11.2018 kl 20:18 4213

Tror at hadde det vært noen interesserte til å kjøpe/ overta Woulgan hadde det skjedd allerede.
Derfor tror jeg Woulgan må selges til en så lav pris at det ikke blir noe igjen å fordele til aksjonærene. Gevinsten blir at det stopper en masse utgifter, hva skal man f.eks med et smøreteam når de ikke har noe å smøre på.
Redigert 21.01.2021 kl 03:44 Du må logge inn for å svare
Hallo!!!!
02.11.2018 kl 21:15 4170

Selge Woulgan?????
God fantasi kan ingen beskylde disse entusiastiske ex-aksjonærene for ikke å ha.
Redigert 21.01.2021 kl 03:44 Du må logge inn for å svare
fenwick60
02.11.2018 kl 23:54 4123

Fy f.... og hvorfor gikk Lien av? Makan til idioti. Du kan jo prøve deg på en kreftdiagnose selv og lede et selskap. Denne tråden her er den mest tragiske jeg har lest. Skal ikke gi noen diagnose på deg men opererer du i aksjemarkedet må du kunne gi slipp på en dårlig investering og gå videre. Kanskje du kan tjene noen kroner da . Anbefaler forresten å lese deg opp litt i stedet for å komme med svada kommentar som kun viser din inkompetanse. Vi får se om et år eller to hvordan status er.
Sitter selv med et papirtap på 50% men investering i Pharma aksjer er vel høy risiko. Jeg har tatt et valg om å sitte på mine aksjer. Så får tiden vise hvordan det går. UPS and downs. Slik er livet på børsen. Så slutt med klagingen og stå for dine valg i stedet for denne ustoppelige sutringen. Amen
Redigert 21.01.2021 kl 03:44 Du må logge inn for å svare
fenwick60
02.11.2018 kl 23:55 4118

Fy f.... og hvorfor gikk Lien av? Makan til idioti. Du kan jo prøve deg på en kreftdiagnose selv og lede et selskap. Denne tråden her er den mest tragiske jeg har lest. Skal ikke gi noen diagnose på deg men opererer du i aksjemarkedet må du kunne gi slipp på en dårlig investering og gå videre. Kanskje du kan tjene noen kroner da . Anbefaler forresten å lese deg opp litt i stedet for å komme med svada kommentar som kun viser din inkompetanse. Vi får se om et år eller to hvordan status er.
Sitter selv med et papirtap på 50% men investering i Pharma aksjer er vel høy risiko. Jeg har tatt et valg om å sitte på mine aksjer. Så får tiden vise hvordan det går. UPS and downs. Slik er livet på børsen. Så slutt med klagingen og stå for dine valg i stedet for denne ustoppelige sutringen. Amen
Redigert 21.01.2021 kl 03:44 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.11.2018 kl 17:40 3939

https://www.wounds-uk.com/resources/details/woulgan-made-easy

Redigert 21.01.2021 kl 03:44 Du må logge inn for å svare