Frontline klar for rally!
Har fått kjøpssignal i FRO og er nå inne fra bunnen idag.
I USA har vi fått en fin dobbelbunn på dag chartet, tror vi har sett bunnen og aksjen er klar for turnaround.
https://www.tradingview.com/x/7eYDpMG1/
;o
I USA har vi fått en fin dobbelbunn på dag chartet, tror vi har sett bunnen og aksjen er klar for turnaround.
https://www.tradingview.com/x/7eYDpMG1/
;o
Flipper
07.10.2021 kl 16:19
8003
Lager trekk i Uniten er bra, sågar fra strategiske lager. Det taler om krise Over There. Dyrere bensin ved pompene og gass ( propan, raffinert fra olje ) er skyhøy som i Europa.
Bidens politik at man ikke kan frack på Federalt land betyr at Uniten er nødt til å importere olje, de er ikke lenger selvforsynt.
Bidens politik at man ikke kan frack på Federalt land betyr at Uniten er nødt til å importere olje, de er ikke lenger selvforsynt.
cheezy
07.10.2021 kl 16:43
7980
Tilsvarer ikke 1 mill fat per dag ekstra eksport ca. 50 skip, pluss/minus litt alt etter hvor lang en gjennomsnittlig rute er? Jeg har sett estimat på dette på forumet ved et par anledninger.. I tilfelle bør det begynne å bli morsomt på nyåret.
Merk også at kvotene går på produksjon, ikke eksport. Altså kan gjerne eksporten øke litt mer når ikke ACene går på fullt i alle oljelandene rundt gulfen.
Merk også at kvotene går på produksjon, ikke eksport. Altså kan gjerne eksporten øke litt mer når ikke ACene går på fullt i alle oljelandene rundt gulfen.
Sonatrach
08.10.2021 kl 07:00
7687
1 million fat pr dag er ca 15 VLCC laster ekstra i måneden. Hvor disse lastene eksporteres fra betyr alt.
Redigert 08.10.2021 kl 16:59
Du må logge inn for å svare
cheezy
08.10.2021 kl 09:23
7505
Takk!
Jeg tror vi i denne omgang kan gå ut fra at det meste vil komme fra Persiabukta.
Så da trengs det heller 2 millioner fat ekstra om dagen før markedet virkelig begynner å bli stramt.
Jeg tror vi i denne omgang kan gå ut fra at det meste vil komme fra Persiabukta.
Så da trengs det heller 2 millioner fat ekstra om dagen før markedet virkelig begynner å bli stramt.
thypoon
08.10.2021 kl 09:25
7529
Høye stålpriser fører til skraping av tank for første gang på lang tid. Gikk noen dwt i september!!
(",)Aksjel
08.10.2021 kl 12:24
7389
Frontlne i gang med å danne "cup with a handle" formasjon??
I så fall er potensialet kortsikitg 102,-
I så fall er potensialet kortsikitg 102,-
rischioso
08.10.2021 kl 20:15
7159
Det kan se ut som at rallyet lar vente på seg - teknisk så kan det gå mot en test av gulvet på 70 blank - er nede i 75 over dammen i skrivende stund ...
fattigstakkar
08.10.2021 kl 20:54
7102
Har ligget short i FRO siden 82, men kjøper tilbake tilsvarende i USA nå. Euronav har gått sterkt i det siste, så tror ikke FRO skal mye lengre ned.
Vekter selv opp i Frontline Usa nå på 75 kroner, sikkert litt tidlig men aksje ned 10 kroner på ei uke er ok.
Kjøper mer på 70 om det kommer
Ja det er en cup handle formasjon i aksjen, og aksjen subber nå bunnen i den stigende trend kanal.
Ikke rakkern om denne aksjen skal ned nå inn mot vinter måneder, dette er ikke tiden for å selge tank, en bør derimot kjøpe.
Rigg og tank aksjer skal opp
Kjøper mer på 70 om det kommer
Ja det er en cup handle formasjon i aksjen, og aksjen subber nå bunnen i den stigende trend kanal.
Ikke rakkern om denne aksjen skal ned nå inn mot vinter måneder, dette er ikke tiden for å selge tank, en bør derimot kjøpe.
Rigg og tank aksjer skal opp
Redigert 08.10.2021 kl 21:37
Du må logge inn for å svare
rischioso
08.10.2021 kl 21:59
7007
RE - og aksjen subber nå bunnen i den stigende trend kanal.
* Det stemmer jo ikke - 64nok er bunnen av trendkanalen hvor 74nok er ca midten og av samme grunn kan den falle ytterligere 10nok uten å bryte ut av den stigende trendkanalen. Med den realiteten i minnet og fortsatt fravær av triggende rateutvikling så bør man ikke bli overrasket om gulvet på 70 igjen skal testes for vi må heller ikke glemme at Q3 presentasjonen om knappe 7 uker vil være alt annet enn triggende så dette samlet sett er nok årsaken til at flere velger å lette seg for tiden - også fremover spesielt om en triggende rateutvikling uteblir nært opp til Q3 talla skal legges frem - My2Cents ... ;)
* Det stemmer jo ikke - 64nok er bunnen av trendkanalen hvor 74nok er ca midten og av samme grunn kan den falle ytterligere 10nok uten å bryte ut av den stigende trendkanalen. Med den realiteten i minnet og fortsatt fravær av triggende rateutvikling så bør man ikke bli overrasket om gulvet på 70 igjen skal testes for vi må heller ikke glemme at Q3 presentasjonen om knappe 7 uker vil være alt annet enn triggende så dette samlet sett er nok årsaken til at flere velger å lette seg for tiden - også fremover spesielt om en triggende rateutvikling uteblir nært opp til Q3 talla skal legges frem - My2Cents ... ;)
Redigert 08.10.2021 kl 22:12
Du må logge inn for å svare
Glem 64, det ser du ikke igjen.
Aksjen etablerte tilbake i mai- juni et motstandsnivå i beltet 8,2-8,7 dollar, et nivå som nå nylig ble brutt på store volumer på over siden og som nå normalt funger som et støtte nivå.
Hvis vi sier at øvre støtte nivå ligger på 8,7=74,5 nedre 8,2 dollar=70 kroner
Aksjen ligger i en stige de trend, derfor vil trolig tradere ta tak i aksjen før den når 70 kroner.
Trolig ender det med at du blir stående igjen på perrongen, nok en gang, uten aksjer, forde du er for gjerrig, vi får se:-))
Du sier det ikke er triggere i Fro? Sannheten er vel den at alt bare kan bli bedre, trigger godt nok for meg det.
Opec skuffelsen er midlertidig en kjøps anledning for sinkene som ikke rakk forrige opptikk,
Opec vil åpne kranene, vær trygg, de er for grådig til å la vær.
Alle vet at Frontline skal opp inn mot vinteren og ikke ned, ingen gidder selge deg aksjer ned mot 70 kroner.
Lykke til med jakten
Aksjen etablerte tilbake i mai- juni et motstandsnivå i beltet 8,2-8,7 dollar, et nivå som nå nylig ble brutt på store volumer på over siden og som nå normalt funger som et støtte nivå.
Hvis vi sier at øvre støtte nivå ligger på 8,7=74,5 nedre 8,2 dollar=70 kroner
Aksjen ligger i en stige de trend, derfor vil trolig tradere ta tak i aksjen før den når 70 kroner.
Trolig ender det med at du blir stående igjen på perrongen, nok en gang, uten aksjer, forde du er for gjerrig, vi får se:-))
Du sier det ikke er triggere i Fro? Sannheten er vel den at alt bare kan bli bedre, trigger godt nok for meg det.
Opec skuffelsen er midlertidig en kjøps anledning for sinkene som ikke rakk forrige opptikk,
Opec vil åpne kranene, vær trygg, de er for grådig til å la vær.
Alle vet at Frontline skal opp inn mot vinteren og ikke ned, ingen gidder selge deg aksjer ned mot 70 kroner.
Lykke til med jakten
Redigert 08.10.2021 kl 22:33
Du må logge inn for å svare
rischioso
08.10.2021 kl 22:14
7091
Jeg sier jo ikke at det ikke finnes triggere for det gjør det jo - økte rater, men de glimrer så langt med sitt fravær og det finnes ingen garanti for at de vil skyte i været - i alle fall ikke med det første.
Så kjenner vi til at Q3 talla blir et sorgens kapittel og de kommer på bordet om knappe 7 uker så det er å forvente at mange vi lette seg innen den tid noe vi muligens ser konturene av nå.
Det er ikke snakk om at jeg er gjerrig fordi jeg er føre var, men heller at du kanskje er en tanke for grådig og dermed risikerer å bli med videre ned før det forhåpentligvis snur - jeg for min del vil heller betale 1-2nok mer pr aksje når det virkelig snur enn å betale 4-6nok eller mer for tidlig og bli med ned...
For all del fint at det brukes forskjellige strategier for det er jo nettopp det som skaper den volaliteten som gjør børs til børs - uansett, time will show hva som var lurest å gjøre ... ;)
Så kjenner vi til at Q3 talla blir et sorgens kapittel og de kommer på bordet om knappe 7 uker så det er å forvente at mange vi lette seg innen den tid noe vi muligens ser konturene av nå.
Det er ikke snakk om at jeg er gjerrig fordi jeg er føre var, men heller at du kanskje er en tanke for grådig og dermed risikerer å bli med videre ned før det forhåpentligvis snur - jeg for min del vil heller betale 1-2nok mer pr aksje når det virkelig snur enn å betale 4-6nok eller mer for tidlig og bli med ned...
For all del fint at det brukes forskjellige strategier for det er jo nettopp det som skaper den volaliteten som gjør børs til børs - uansett, time will show hva som var lurest å gjøre ... ;)
Redigert 09.10.2021 kl 01:25
Du må logge inn for å svare
At q3 blir et skogens kapittel er noe alle vet, alle har vist dette siden q2 ble publisitet og i så måte ingen overaskelse.
Vi så forrige q at aksjen falt i 5 minutter så bar det rett opp og aksjen endte med en oppgang på 5% den dagen, etter et elendig resultat.
Mange reddharer satt da klare på kjøps knappen, noen tror kanskje det samme vil skje også dette q, det tror ikke jeg, det er en for lett gjennom skuldig strategi.
Denne aksjen kommer uansett ikke til å ligge på 75 kroner rett før q3, den vil ligge atskillig høyere så din strategi faller nok i grus.
Aksjen er ned 10 kroner nå på 5 handels dager, kjøpere i aksjen og shortere vil benytte seg av dette kortsiktige tilbake slaget, du blir stående uten billige Frontline aksjer igjen.
Vi så forrige q at aksjen falt i 5 minutter så bar det rett opp og aksjen endte med en oppgang på 5% den dagen, etter et elendig resultat.
Mange reddharer satt da klare på kjøps knappen, noen tror kanskje det samme vil skje også dette q, det tror ikke jeg, det er en for lett gjennom skuldig strategi.
Denne aksjen kommer uansett ikke til å ligge på 75 kroner rett før q3, den vil ligge atskillig høyere så din strategi faller nok i grus.
Aksjen er ned 10 kroner nå på 5 handels dager, kjøpere i aksjen og shortere vil benytte seg av dette kortsiktige tilbake slaget, du blir stående uten billige Frontline aksjer igjen.
Redigert 09.10.2021 kl 15:51
Du må logge inn for å svare
Du blir nok stående igjen på perrongen- VLCC +38.96%
Alle tank segment kraftig opp fredag, selvsagt fra lave nivåer, men det går rett veg, det vil fortsette nå inn mot vinter.
Tank, det shipping segment med størst oppside nå
Alle tank segment kraftig opp fredag, selvsagt fra lave nivåer, men det går rett veg, det vil fortsette nå inn mot vinter.
Tank, det shipping segment med størst oppside nå
Redigert 10.10.2021 kl 23:40
Du må logge inn for å svare
DN
energibyrået meldt om kraftig økning i etterspørselen
de ser for seg opp med 10 mill fat/daglig fra nå og de neste årene
energibyrået meldt om kraftig økning i etterspørselen
de ser for seg opp med 10 mill fat/daglig fra nå og de neste årene
rischioso
13.10.2021 kl 09:50
5671
For meg så ser det riktignok ut som at toget er på vei tilbake til perrongen - men akkurat det var nok ikke noe alle visste ... ;)
skuggen
13.10.2021 kl 10:28
5651
Virker som at Frontlinekursen går litt i bølger. Dipp under 70, så en liten flodbølge opp til 80. Nå er vi i bølgedalen ned i 70 igjen.
rischioso
13.10.2021 kl 10:33
5634
Ja, stor sannsynlighet for at gulvet på 70 skal testes igjen, men heller ikke det er noe alle vet ... ;)
thypoon
13.10.2021 kl 12:15
5581
Bare sorgen i tank! Hvordan står frontline seg når dow krakker i november?
Flipper
13.10.2021 kl 18:01
5193
Tdw er meningsløst å regne på.
En VLCC ( 200.000 - 320,000 Tdw) er kapasiteten 1,9 - 2,2 Mill barrels.
Likeledes er Tdw pr. Ltd ( light ton deadweight ), den sanne rene stål vekten,
som man ganger med stål prisene gitt, en VLCC er ca. 25,000 /.30.000 Ltd.
Sistnevnte er den reelle per tonn gitt som pris i.e. x $ 600 ++ og stigende til nå
til ny rekord, 740, alt etter hva slags skip vi snakker om.
En VLCC ( 200.000 - 320,000 Tdw) er kapasiteten 1,9 - 2,2 Mill barrels.
Likeledes er Tdw pr. Ltd ( light ton deadweight ), den sanne rene stål vekten,
som man ganger med stål prisene gitt, en VLCC er ca. 25,000 /.30.000 Ltd.
Sistnevnte er den reelle per tonn gitt som pris i.e. x $ 600 ++ og stigende til nå
til ny rekord, 740, alt etter hva slags skip vi snakker om.
Redigert 13.10.2021 kl 18:07
Du må logge inn for å svare
undrende
13.10.2021 kl 18:32
5126
Jeg forstår at tank er vanskelig.
Men hva er det eksakt som er annerledes akkurat nå, enn da Frontline nylig gikk opp på 85 kroner. Oljen er ikke ned, børsen er opp, forventningene til oljeprisen er videre opp, men inntil videre har ikke OPEC signalisert ventet produksjonsøkning. Leste om at skiferolja muligens er på vei tilbake, og det vil jo etter mitt skjønn trigge produksjonsøkning fra OPEC. Og økende tanktrafikk.
Men hva er det eksakt som er annerledes akkurat nå, enn da Frontline nylig gikk opp på 85 kroner. Oljen er ikke ned, børsen er opp, forventningene til oljeprisen er videre opp, men inntil videre har ikke OPEC signalisert ventet produksjonsøkning. Leste om at skiferolja muligens er på vei tilbake, og det vil jo etter mitt skjønn trigge produksjonsøkning fra OPEC. Og økende tanktrafikk.
Redigert 13.10.2021 kl 18:33
Du må logge inn for å svare
Ole86
14.10.2021 kl 06:22
4733
https://finansavisen.no/nyheter/olje/2021/10/13/7752905/opec-senker-oljeprognosen?internal_source=sistenytt
« Oljekartellet Opec senker vekstprognosen for global etterspørsel etter olje. En del av årsaken er dyrere olje som følge av stigende priser på naturgass.»
Dyrere olje som følge av stigende priser på naturgass? Jeg ser ikke helt den direkte sammenhengen her. Om OPEC hadde skrudd opp kranene så hadde vel oljeprisen gått ned uavhengig av høye priser på naturgass.
Kommentarer mottas med takk:)
« Oljekartellet Opec senker vekstprognosen for global etterspørsel etter olje. En del av årsaken er dyrere olje som følge av stigende priser på naturgass.»
Dyrere olje som følge av stigende priser på naturgass? Jeg ser ikke helt den direkte sammenhengen her. Om OPEC hadde skrudd opp kranene så hadde vel oljeprisen gått ned uavhengig av høye priser på naturgass.
Kommentarer mottas med takk:)
Redigert 14.10.2021 kl 06:23
Du må logge inn for å svare
cheezy
14.10.2021 kl 08:24
4610
Normalt er olje dobbelt så dyrt som gass målt i energiinnhold. Nå er gass tre ganger så dyrt som olje. Det betyr at det svarer seg å fyre opp eksisterende oljekraftverk. Dette fører til økt etterspørsel etter olje. Estimatene er usikre, men det høyeste estimatet jeg har sett er 2 mill fat/dag på verdensbasis.
Ole86
14.10.2021 kl 08:47
4598
Jeg er enig i det du sier, derfor stusser jeg over OPEC-uttalelsen i artikkelen jeg linker til.
Traderèn
14.10.2021 kl 08:57
4559
John Fredriksen kjøper seg opp i Euronav
Den norske shipping-milliardæren øker sin eierandel i det konkurrerende tankskipselskapet Euronav, skriver Tradewinds som viser til en amerikansk regulatorisk søknad.
Han kontrollerer nå 19,8 millioner av aksjene, som utgjør en eierandel på 9,8 prosent av den belgiske tankskipselskapet som er notert i USA.
Aksjene er kjøpt gjennom Famatown Finance, som har adresse på Kypros gjennom c/o Seatankers Management som ivaretar Fredriksens investeringer.
Mandag kunngjorde Euronav at Fredriksen hadde en eierandel på 5,5 prosent i selskapet, som førte til spekulasjoner om dette var en potensiell sammenslåing.
Den norske shipping-milliardæren øker sin eierandel i det konkurrerende tankskipselskapet Euronav, skriver Tradewinds som viser til en amerikansk regulatorisk søknad.
Han kontrollerer nå 19,8 millioner av aksjene, som utgjør en eierandel på 9,8 prosent av den belgiske tankskipselskapet som er notert i USA.
Aksjene er kjøpt gjennom Famatown Finance, som har adresse på Kypros gjennom c/o Seatankers Management som ivaretar Fredriksens investeringer.
Mandag kunngjorde Euronav at Fredriksen hadde en eierandel på 5,5 prosent i selskapet, som førte til spekulasjoner om dette var en potensiell sammenslåing.
(",)Aksjel
14.10.2021 kl 10:32
4443
https://www.youtube.com/watch?v=P9O8ocYUgu8
Lars Barstad i Frontline deltok i denne ukens shipping and maritime forum.
Lars Barstad i Frontline deltok i denne ukens shipping and maritime forum.
Kjøttmopeden
14.10.2021 kl 11:11
4386
I løpet av oktober vil oljeproduksjonen i USA ta seg kraftig opp etter orkanen Ida.Det er bra for FRO👍🏻
Flipper
14.10.2021 kl 14:45
4252
Gibson sier '' large tankers '' vil ha en fordel med boost i to US crude exports
UK broker sees signs that US output is set for growth as taps open on uncompleted shale wells.
ikke glem, total flåten av crude LR2, Aframax, Panamax er en stor faktor i det store bilde, ikke minst
pga. Kinas begrensing Draft ( dybde ) i havner og begrenset mottak av VLCC'er
.av dyp vanns havner. Der kommer LR og Affrafax og Suesmax inn i bildet.
Euronav CEO antok 50 skip som enten er lagerskip, seiler med stråselskaper : vi må også ta
i betraktning, pga. alder, på pga. ballast, hvorav skipene '' fyller lastetane'' med saltvann,
da råtntner skipenes tanker innenfra.
Kinas Topper, ikke minst Minister for energi sa offisielt for kort siden, Kina vil aldri vil gå tom energi,
enda vi hver at ca. 65 av nesten 800 kravkværk er ute av spill pga. flom.
Den enorme import ytterligere importe av kull opptar ytterlige hav kapasitet, så legger vi igjen
il flåten som antages å ligge brakk, uten forsikring, Klasse Etc. ( lager skip ) Oog tatt i betraktning, ballast, uten inspeksjon vil skipet, særlipga. alder ruste innenfra. bra når har tankene fulle av olje, men motsetting en ser vi jo alle.
At ikke har mandat til gå mot slike skip er forunderlig.
Tryg Hansa sonen ev de støtte i verden på Hull & Machinery har gitt en klar melding, men er det nok ??
Glem P & I, det er sikkerhets forsikring for mannskap M/mer, det snakker vi om en. annen dag..
Noe må skje på den politiske fronten siden, IGJEN POLIKERE FORSTÅR,
Embargo har aldri virket eller fundert.
Alle i Kongressen, Upper House, og hele gjen er korrupt come hell & water
UK broker sees signs that US output is set for growth as taps open on uncompleted shale wells.
ikke glem, total flåten av crude LR2, Aframax, Panamax er en stor faktor i det store bilde, ikke minst
pga. Kinas begrensing Draft ( dybde ) i havner og begrenset mottak av VLCC'er
.av dyp vanns havner. Der kommer LR og Affrafax og Suesmax inn i bildet.
Euronav CEO antok 50 skip som enten er lagerskip, seiler med stråselskaper : vi må også ta
i betraktning, pga. alder, på pga. ballast, hvorav skipene '' fyller lastetane'' med saltvann,
da råtntner skipenes tanker innenfra.
Kinas Topper, ikke minst Minister for energi sa offisielt for kort siden, Kina vil aldri vil gå tom energi,
enda vi hver at ca. 65 av nesten 800 kravkværk er ute av spill pga. flom.
Den enorme import ytterligere importe av kull opptar ytterlige hav kapasitet, så legger vi igjen
il flåten som antages å ligge brakk, uten forsikring, Klasse Etc. ( lager skip ) Oog tatt i betraktning, ballast, uten inspeksjon vil skipet, særlipga. alder ruste innenfra. bra når har tankene fulle av olje, men motsetting en ser vi jo alle.
At ikke har mandat til gå mot slike skip er forunderlig.
Tryg Hansa sonen ev de støtte i verden på Hull & Machinery har gitt en klar melding, men er det nok ??
Glem P & I, det er sikkerhets forsikring for mannskap M/mer, det snakker vi om en. annen dag..
Noe må skje på den politiske fronten siden, IGJEN POLIKERE FORSTÅR,
Embargo har aldri virket eller fundert.
Alle i Kongressen, Upper House, og hele gjen er korrupt come hell & water
Redigert 14.10.2021 kl 15:54
Du må logge inn for å svare
Flipper
14.10.2021 kl 15:23
4269
Gassprisen er høy ( midlertidig ) så høy pga. mangel i Europa bla.
Russland fyller opp egne lager for en kald vinter, så også USA som j
eg i manns minne aldri har tatt en fjær av strategiske lager.+
Russland bruker muligheten som en brekkstang for å ikke å måtte sende
gass via Ukraina. Dette for å få igjennom bruk av
Gas pipeline Nord Stream 2 links Germany to Russia, but splits Europe
https://www.cleanenergywire.org/factsheets/gas-pipeline-nord-stream-2-links-germany-russia-splits-europe
Skifer gassen i US er skyhøy nå som de ikke får brukt shale, og få små produsenter, selv på privat grunn ( eid privat )
vil ikke ta sjangsjen, igjen, å leve på bankenes nåde, uten garantier, og det har Biden Fucked up.
Russland fyller opp egne lager for en kald vinter, så også USA som j
eg i manns minne aldri har tatt en fjær av strategiske lager.+
Russland bruker muligheten som en brekkstang for å ikke å måtte sende
gass via Ukraina. Dette for å få igjennom bruk av
Gas pipeline Nord Stream 2 links Germany to Russia, but splits Europe
https://www.cleanenergywire.org/factsheets/gas-pipeline-nord-stream-2-links-germany-russia-splits-europe
Skifer gassen i US er skyhøy nå som de ikke får brukt shale, og få små produsenter, selv på privat grunn ( eid privat )
vil ikke ta sjangsjen, igjen, å leve på bankenes nåde, uten garantier, og det har Biden Fucked up.
Redigert 14.10.2021 kl 15:51
Du må logge inn for å svare
IDet ser ut til å bli en fin dag i fro idag.
Fin dobbelside i finansavisen idag.
Fin dobbelside i finansavisen idag.
Redigert 15.10.2021 kl 08:56
Du må logge inn for å svare
Nå trikse det litt mange som vil inn
At Frontline skal opp er noe alle vet.
Det er bare løk som presses ut på disse nivåer, løk som ikke skjønner shipping.
Flere klør seg i hue ang pris på Fro, det har sine grunner, prisene på skipene har steget siste 3/4 år og nybyggene til Fro er in the money.
Derfor vil Fro gå til 120 kroner allerede i vinter og tangere 2019 kursen, selv med langt lavere frakt rater.
En kan være være gjerrig å fortsatt fiske og tro på 70, men sjansene for at dette toget går og at en blir stående uten aksjer er stor.
Bunnen i frakt markedet så vi i juni/juli, de som har litt antenner og følger litt mer ser at det stadig krykker sakte oppover.
Kursmål 200 vinter 2023
Det er bare løk som presses ut på disse nivåer, løk som ikke skjønner shipping.
Flere klør seg i hue ang pris på Fro, det har sine grunner, prisene på skipene har steget siste 3/4 år og nybyggene til Fro er in the money.
Derfor vil Fro gå til 120 kroner allerede i vinter og tangere 2019 kursen, selv med langt lavere frakt rater.
En kan være være gjerrig å fortsatt fiske og tro på 70, men sjansene for at dette toget går og at en blir stående uten aksjer er stor.
Bunnen i frakt markedet så vi i juni/juli, de som har litt antenner og følger litt mer ser at det stadig krykker sakte oppover.
Kursmål 200 vinter 2023
Redigert 15.10.2021 kl 09:58
Du må logge inn for å svare
rotweiler1
15.10.2021 kl 10:00
3958
Jeg er litt mer moderat og tror på 100 kroner før nyttår på bakgrunn av markedet generelt.
Dersom Fredriksen mener alvor med Euronav kan vi allikevel se at kursen stiger (blir pumpet) ut av dimensjoner, i allefall for en periode.
Dersom Fredriksen mener alvor med Euronav kan vi allikevel se at kursen stiger (blir pumpet) ut av dimensjoner, i allefall for en periode.
Fredriksen gruppen forbereder arven, de vil konsolidere, selge og vekte ned.
Det skjer denne syklusen
Agas har allerde sin partner, selv om det ikke ser slik ut på papiret vedr salg nå nylig fra 2 største, et spill for galleriet, Agas selges til PETREDEC
Sdrl og Transocean
Euronav og Frontline, en gigant alle meglere vil hausse uhemmet
Er fortsatt spant på Golden Ocean, tipper det blir nok Star bulk
Det skjer denne syklusen
Agas har allerde sin partner, selv om det ikke ser slik ut på papiret vedr salg nå nylig fra 2 største, et spill for galleriet, Agas selges til PETREDEC
Sdrl og Transocean
Euronav og Frontline, en gigant alle meglere vil hausse uhemmet
Er fortsatt spant på Golden Ocean, tipper det blir nok Star bulk
Redigert 15.10.2021 kl 10:54
Du må logge inn for å svare