Går fra CO2 til dyrbart nano kulstof (CNF) og ilt. Helt unikt.

Rule
BCS 01.09.2021 kl 00:45 98783

Så er det med at bruge lidt tid på at orientere sig på BCS.
Jeg rystede helt på hænderne da jeg fik øjnene op for hvad de driver på med ind til jeg fik reddet mig en position.

Se:
https://bergencarbonsolutions.com/

og trådene omhandlende BCS. God fornøjelse og lykke til.
Rule
05.10.2021 kl 22:44 1655

Rumfart: I dag koster det NASA i gennemsnit 130.000 kroner pr. kg gods, agenturet sender i rummet
Elbiler: En key performance metric for elektriske biler er bilens vægt kg pr kWh batteri capacitet
Cykler: lav vægt, styrke og stivhed er KPI'er
Militær: lav vægt og styrke er KPI'er
Vindmøller: lav vægt, styrke og stivhed er KPI'er
Batterier: lav vægt er en KPI
Sko: lav vægt og stivhed er KPI'er
Osv.

Her snakker vi real products, real world, real markets, super fast growing markets...
rockpus
05.10.2021 kl 22:45 1689

Noen spyfluer kommer alltid når de lukter et åte..

Vi har opplevd et dramatisk kursfall på 50 % i løpet av kort tid. Da er det typisk at det kommer noen på banen som spår ytterligere fall på minst nye 50%. Dette er et relativt fast mønster i slike tilfeller som dette på aksjeforum. Vi får trøste oss med at disse personer hadde ikke kommet inn i tråden på denne måten om de ikke var interessert i selskapet.
For alle som nå er nervøse: Husk at det ikke er kommet en eneste negativ melding fra selskapet som har gitt grunnlag for dette kursfallet. Noen har forsøkt å skremme med emisjon. Da må man igjen minne om at det i denne omgang kun var å sikre seg en fullmakt som skal brukes i forbindelse med mulig ekspansjon. Det er i tilfelle positivt for oss alle!
Slettet bruker
05.10.2021 kl 22:50 1715

Peftaus skrev Innlegget er slettet
Du prøver hele tiden til å få folk til å selge og rive dem med deg for at den "gjennomtenkte" planen din for billige aksjer skal fungere. Usikkerheten, din aller beste venn. Foreslår at du ronker ferdig den usikre bestevennen din, og lar han få litt fred. Du blir oppfattet som en komplett ronkesokk hele du.
Slettet bruker
05.10.2021 kl 22:53 1717

Peftaus skrev Innlegget er slettet
Redd dette selskapet kun er luft , knapt nok det. Saga har full kontroll her, det kommer en pump & dump til her på en melding som ingen forstår men som oppfattes positiv, Saga stikker så sitter alle andre igjen som spøkelser. Mitt råd til små aksjonærer er å selge før Saga&co, de er allerede 300 mill i pluss i dette lotteriet.Konken ila 2022.
Slettet bruker
05.10.2021 kl 22:55 1710

Også kommer ronkekompisen pantera1 på besøk... Full ronkefest her nå, gutta! 🤩🙌
Rule
05.10.2021 kl 22:59 1708

Peftaus skrev Innlegget er slettet
Igen ikke korrekt. Det var LOI'er som kom rullende og gav kurs løft. Og det med store selskaber, som producerer enorme mængder af materialer....
Usikkerheden ligger selvfølgelig om aftaler kan landes, men det er ikke kundekredsen der er vigtigst for selskabet lige nu. Det er at få første produktionsenhed igang på BIR sin facilitet....
Peftaus - din uvidenhed om selskabet er larmende.
Slettet bruker
05.10.2021 kl 22:59 1709

Peftaus skrev Innlegget er slettet
Du legger jo agendaen din på sølvfat her.. er det mulig? Helt seriøst?
Slettet bruker
05.10.2021 kl 23:00 1704

Og der kom pantehora også og slengte ut av seg sine kloke ord totalt uten rot i virkeligheten.
Slettet bruker
05.10.2021 kl 23:01 1707

Kun ment som ett råd til de som er iferd med å miste sparepengene sine. En god hedge er å selge BCS og kjøpe Saga Pure. Da får dere pengene som de lettlurte investerer i BCS, det er desverre slik det er. Bon apetit.
Rule
05.10.2021 kl 23:05 1695

De skal nok baisse en 7-8 andre steder også. Vi holder på med fakta. De holder på med at belemre os med deres uvidenhed om selskabet.
Slettet bruker
05.10.2021 kl 23:07 1689

Hva sier du lille pantegutt? Hvorfor kommer du plutselig hit og sprer om deg av slike strofer?
Ikke for å grave deg ned, men jeg håper ikke du kommer deg opp igjen av hullet jeg nettopp gravde til deg hvis avtaler fra f.eks. Japan, Yara, Jackon, Kina kommer iløpet av kort tid. Hva sier den lille pantegutten da? Bon apetit.
Redigert 05.10.2021 kl 23:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
05.10.2021 kl 23:15 1678

Peftaus skrev Innlegget er slettet
Men hvorfor kommer dere hit og sprer regelrett drit og vissvass og prøver å lure de usikre stakkerne og selge med 50% minus osv osv. Er ikke dette forumet først og fremst for læring og sette lys på selskapet? Selvfølgelig positivt og negativt. Hvorfor finnes det ikkei en saklig føring her? Jo, for sånne som dere, trading-mølet som TROR innerst inne at de kan påvirke kursen for sin egen vinning. Nå legger vi bort ronkekluten og kommer oss videre. Dere er gjennomskuet, fra huet og ræva. Nok nå!
Slettet bruker
05.10.2021 kl 23:17 1677

De LOI en e som er skrevet på de rare intensjonsavtalene er zero verdt desverre, og er også en kjent måte å manipulere kurser i ett selskap. CEO i BCS kan risikere å bli strafferettslig forfulgt senere om mine mistanker er riktige(det får tiden vise).Jeg er redd når meldingen Saga har bestillt kommer, så blir det mer dump en pump denne gangen. Null tillit i markedet BCS lenger og den selges ned litt dag for dag. Det Saga Pure har vært på jakt etter når de har investert i dette selskapet er ett nybegynner case der ingen skjønner noe av caset, det fungerer bra helt til pumpemennene er ute og de med tro og håp står igjen med vann til halsen.
Slettet bruker
05.10.2021 kl 23:18 1679

Er det overhodet mulig...?
Slettet bruker
05.10.2021 kl 23:18 1677

Jeg prøver å lære dere hvordan Spetalen&co lopper lommebøkene deres.
Slettet bruker
05.10.2021 kl 23:20 1674

Men du vet fortsatt ingenting om selskapet og har nok neppe tenkt dypt i materiet da du kommer inn som et mageplask slik som du gjør...
Slettet bruker
05.10.2021 kl 23:24 1669

Jeg har nok satt meg grundig inn i BCS, trenger du detaljer om hva det måtte være, er det bare å spørre. Du og andre kan spare flere hundre prosent på å selge nå og ikke om 3-4 uker.
Slettet bruker
05.10.2021 kl 23:26 1714

Hvordan kan man spare flere 100% da vi per dags dato bare har 100% tilgjengelig...? E du fette dum? God natt, lille pantegutt.
Slettet bruker
05.10.2021 kl 23:34 1695

Jeg har ikke tenkt å skrive flere advarsler her, dette ble mitt siste innlegg 90 denne tråden men kansje hørte en eller to på meg, selger, sikkert ikke dumpt for de som har tapt mye her å kjøpe Saga Pure, da får dere kompensert noe av tapet etter hvert. Jeg har aldri sert sett så mange godtroende aksjonærer samlet på ett sted før. NEL er ett helt annet case, selskapet har da ett snev av substans…BCS har jo ikke engang klart å få utplassert 1 kontainer i Antwerpen😊
Slettet bruker
05.10.2021 kl 23:36 1684

Peftaus skrev Innlegget er slettet
Men prøv å vinkle agendaen din på denne måten som du gjør nå. Kjempebra, Peftaus. Det blir bare for dumt og fargelegge det. Er ikke fan av lurerier, så det kan du ha meg for god for.
Slettet bruker
05.10.2021 kl 23:36 1686

Peftaus skrev Innlegget er slettet
Jeg fyller på hver måned… Ler godt av de som selger meg de aksjene…
rockpus
05.10.2021 kl 23:37 1690

Peftaus skrev Innlegget er slettet
"Jeg alltid ønsker kursfall i alle aksjer jeg tror på selv om jeg eier samme aksjer."

Akkurat..
Slettet bruker
05.10.2021 kl 23:38 1689

PS : CEO i Saga Pure er jo hentet fra NEl, bare det burde jo få noen av aksjonærene i BCS til å lytte etter de store alarm klokkene.
Slettet bruker
05.10.2021 kl 23:39 1689

Her sier du at du vil at aksjonærene her skal selge og kjøpe mer i Saga Pure som du sitter i for å pumpe opp kursen der du sitter. Du er helt på vidvanke...snev av substans..? Vet du i det hele tatt hva substans er? Må du koke deg ei pølse snart og ti still...
Slettet bruker
05.10.2021 kl 23:39 1707

Hva er bruttomarginen til NEL? Og hva er blue sky potensialet? Hvordan gikk det etter at Spetalen solgte?

Hvis du selv tror på det du skriver så sjekk tallene opp mot hverandre…
Londonmannen
05.10.2021 kl 23:40 1701

Spare flere hundre prosent? Nå vet ikke jeg hvem du hadde som mattelærer, men hadde jeg vært deg ville jeg anmodet om å få igjen skolepengene. For makan til bortkastede penger skal man lete lenge etter. Men jeg fikk da om ikke annet en god latter før sengetid.
PS. I morgen skal du ta deg en tur på Vinmonopolet og kjøpe deg to flasker 60% sprit. Så slår du innholdet i begge flaskene over i et kar. Da har du 120%. Spe blandingen ut med en like stor andel vann. Derved får du blandingen ned igjen til 60%, men nå vil du ha nok til å fylle fire flasker med 60% sprit. Helt ufattelig hva du kan få til med litt kreativ tenking med prosenter. God natt! I morgen er det atter en dag! ;-))
rockpus
05.10.2021 kl 23:41 1701

Det vil alltid dukke opp noen potensielle likplyndrere når de mener å lukte død.
Denne tråden er blitt svært lite interessant i det siste.
Foreslår at man nå gir opp drittslenging og heller får seg en god natt søvn.
Slettet bruker
05.10.2021 kl 23:44 1710

Gleder meg til selskapet står opp fra de døde i en kurseksplosjon som sender rottene veggimellom…
Rule
05.10.2021 kl 23:53 1697

Ja nemlig. Jeg tror mange bliver svært overraskede over potentialet i det som BCS har gang i her.
Slettet bruker
06.10.2021 kl 00:04 1680

Vel du sparer mange hundre prosent når du unngår å tape alt😊da er hundre prosent det samme som 200 eller 300 prosent, litt er bedre enn ingenting. De som blir værende i BCS blir sittende igjen med null/zero eller vi kan kalle det NADA😊 Husker jeg advarte REC aksjonærene når REC stod i 22-23 kr, men caset er ikke sammenlignbart, REC er ett verdifult selskap med ett produkt som selger. BCS er det vi desverre kan si, nothing is better than NADA. Det forundrer meg ikke om dere ikke skjønte mitt hint om NEL direktør som nå har blitt Saga Pure direktør. Spetalen hentet en av de beste grønne spinn doktorene i markedet😊Nå spinner han pengene ut av BCS aksjonærene til fordel for Saga Pure aksjonærene.
Slettet bruker
06.10.2021 kl 00:17 1724

Du har jo vært med på å trade ihjel REC, din agaenda på REC-trådene var også gjennomlysende. Fikk du i deg pølsa ista? var godt da det var litt stille her..kok gjerne en til.
Slettet bruker
06.10.2021 kl 00:26 1713

Du baserer dine påstander på flaks, usikkerhet og lønnsomhet for egen pose. Jeg ser tvert igjennom deg!
Jeg tenker på sangen "Ta en potet" hver gang du kommenter her. Da spør jeg deg, mattegeniet, hvor mange poteter har du hvis du "tar en potet, ta fire, ta åtte, ta alle"? Hvor mange har du da til sammen?