Går fra CO2 til dyrbart nano kulstof (CNF) og ilt. Helt unikt.

Rule
BCS 01.09.2021 kl 00:45 64557

Så er det med at bruge lidt tid på at orientere sig på BCS.
Jeg rystede helt på hænderne da jeg fik øjnene op for hvad de driver på med ind til jeg fik reddet mig en position.

Se:
https://bergencarbonsolutions.com/

og trådene omhandlende BCS. God fornøjelse og lykke til.
rockpus
06.10.2021 kl 20:47 3527

Pefthaus

Tror du ikke at vi alle har fått med oss dette budskapet og strategien din nå? Det er vel ikke så mye mer for deg å oppnå i denne tråden?

Skulle vært en sånn 👍-knapp på forumet føler jeg.
rockpus
06.10.2021 kl 21:26 3501

"Jo, hvis jeg ønsker billig aksjer så blir jeg veldig aktiv."

Så da tror du likevel at dine innlegg her kan påvirke kursen? Din agenda er dermed å få skremt noen småinvestorer til å gi opp og så selge deg billige aksjer. Det er jo den eneste mulige gevinst du kan ha av dine innlegg her.
Peftaus
06.10.2021 kl 21:27 3496

Blir det ikke dumt hvis alle tenker likt. Greit å høre forskjellige meninger. Men hvis du synes at det hjelper for kursutvikling kan jeg skritte Bcs også. Ingen problem for meg. Bare si.
Peftaus
06.10.2021 kl 21:37 3461

De som er skremt av meg har ikke noe å gjøre på børs.
Dere også som følger hva jeg skriver og som synes at jeg kan skremme noen med mine innlegg kan også veldig lite om børs. Hvis Bcs, får store kontrakter, hvis de leverer gode resultater hva er de viktig hva jeg skriver. Også hvis de ikke for kontrakter eller leverer dårlige resultater hva er det viktig din mening. Hvem bryr seg om.
Vil du vare arlig å si hva er det ditt snitt pris i Bcs.
Kanskje folk lettere forstår hva jeg snakker om.

Vet ikke om jeg helt skjønte hva du mente. "Skritte Bcs"?
Har du en agenda så må du legge litt mer jobb i den, det er en kunst, og jeg tror ikke du mestrer den kunsten, enkelt og greit. Men jeg tror du bør finne en annen aksjetråd og prøve kunststykket med litt mer innlevelse og kunnskap. Her er du avslørt, alt som blir sagt fra deg vil ikke bli tatt seriøst. Ønsker at du lykkes med dine investeringer, men her er du desverre gjennomsiktig.
Redigert 06.10.2021 kl 21:38 Du må logge inn for å svare
Peftaus
06.10.2021 kl 21:50 3478

Sant at alt jeg har sakt blir ikke tatt seriøst. Men det kanskje burde tatt seriøst. Du husker gått at jeg har sakt lenge siden at vi ser 20 tallet igjen. Hvis du har tatt meg seriøst denne gangen kunne du tjene mye penger. Selge på 60 kr kjøpe igjen på 28 kr. Jeg var seriøst men dere som ikke har tatt meg seriøst det er deres problem. Tenk hvis du har solgt Bcs aksjer denne gangen på 60 kr og kjøpt Salme 5.5 kr. Otovo 11kr og huddly 9 kr. Nå selger du Salme, Otovo, huddly og kjøper Bcs igjen. Har jeg ikke anbefalt?
Kanskje en dag dere tar meg seriøst.
Jeg forlater denne forum snart,dere har ikke noe argumenter, snakker bare om stor potensial som kanskje kommer en dag. men kommer tilbake når kursen er under 25 kr.

Kanskje vi snakkes, hvem vet :-)
rockpus
06.10.2021 kl 22:05 3449

Så hva i helv.... er din agenda når du skriver: "Jo, hvis jeg ønsker billig aksjer så blir jeg veldig aktiv."

Hvor dumme tror du egentlig vi er? Jeg har drevet med aksjer i snart 40 år, og har dessverre intet å lære av en type som deg!!
Peftaus
06.10.2021 kl 22:06 3469

Sefølgelig vi snakkes vi er begge to på børs for å tjene penger. Har ikke lyst å diskutere om noen selskap uten at jeg ser muligheter får å tjene penger. Vi bør hjelpe verandre.
Jeg egentlig prøver til å hjelpe dere som tror på Bcs til å handle billig aksjer.I går hadde dere mulighet til å påfylle på 29 kr. Jeg er stolt hvis jeg hadde bidra til kurs utvikling. Dere bør vare takknemlig egentlig. Dere bør ikke vare sine på meg. 😊

Igår prøvde du å få folk til å selge, og idag påstår du at du hjalp folk. Hva med de som solgte igår eller ved åpning idag,hjalp du de også?

Har sett dine andre innlegg, og ser at du juger så det renner av deg.
Redigert 06.10.2021 kl 22:13 Du må logge inn for å svare
Peftaus
06.10.2021 kl 22:17 3508

Hvis du driver 40 år med aksjer hva gjør du har på forumet.
Hvis du vurdere ett selskap på forum da har du ikke lart mye om børs på 40 år. Tenk hvis de store investerer som tjener gode penger leser innlegg på forum. Alle vet hvem som er aktiv på forum. Ofte de som ikke har kunskap. De som tør ikke å lese bøker. Oftest de uerfarne.
Nå er jeg overasket at de fines en me 40 år erfaring her.
Det blir fint å lære noe av deg.
Her du noen tips?
Jeg vurderer ale tips. Husker en som rupte Skana beyby.
Skana gikk fra 1 til 5 kr. Alltid lurt til å høre forskjellige meninger. Men vurderer selv sefølgelig.
Mange kunne for eksempel tjene gått hvis de hørte fra meg at Bcs var overpriset på 60 tallet. Håper noen likevel hørte hva jeg sa.
Redigert 06.10.2021 kl 22:20 Du må logge inn for å svare

Peftaus
25.06.2021 kl 16:49
3701
Det finnes ikke investorer på Oslo børs som ser lit fram i tiden. Kun en uke. Husker godt når jeg kjøpte Mpcc på 1,8 kr. Ingen ville kjøpe den. Ingen ville betale 1,8 kr. Nå vil alle kjøpe på 25+ kr. Dessverre i en sån børs atmosfære måtte jeg selge meg ut fortidlig. Det gjør jeg aldri mer. Holder fast aksjer jeg har tro på. Ach er en av dem. Salmon evolusjon er favoritten.

Ser at du ikke har vært så aktiv på tråden for Mpc. Sikker på at du ikke dagdrømmer. Også litt interessant at du kritiserer andre for ikke se langt frem i tid,når du gjør det motsatte her.

Dette blir en meningsløs tråd hvis dere skal fortsette gutter.
Peftaus
06.10.2021 kl 22:25 3716

De som solgte i går og idag ved åpningen tror ikke på selskap selv. Men siden jeg tror Bcs skal under 25 kr. Kanskje har jeg spart litt penger til de også.
Når jeg tenker litt bedre dere bør alle takk meg. De som ikke tror på selskap de har solgt seg ut. De som tror på selskap de påfyllte med billig aksjer. Jeg er også fornøyd.
Alle er fornøyd 😊👏
Peftaus
06.10.2021 kl 22:35 3668

Ja, jeg var veldig lite på forumet. I vart fall det jeg tror på. KOA min favoritt. Fra 0,13 til 0,26 måtte jeg vente lenge. Var ikke aktiv på forum. Har er det interessant. Mange ser 10 dobling.
rockpus
06.10.2021 kl 22:35 3666

"Alle vet hvem som er aktiv på forum. Ofte de som ikke har kunskap. De som tør ikke å lese bøker. Oftest de uerfarne."

Du har da i alle fall litt selvinnsikt!

Når det gjelder hvorfor jeg med min erfaring likevel bruker forum, så er det så enkelt at det finnes faktisk noen som har noe nyttig å tilføre. Det gjelder bare å ignorere slike typer som deg. Der kunne jeg nok vært mye flinkere..

Nå gidder jeg ikke respondere mer på dine kveruleringer. Men du klarte da å ødelegge denne tråden. Det er da noe..
Potelus
06.10.2021 kl 22:37 3657

Kanskje det lureste jeg har sett skrevet her de siste 4-5 timene.

Dette er ikke/bør ikke være et krangleforum. Ingen er tjent med at noen driver og slenger skit til hverandre, forsøk å holde innleggene saklig er dere snille.
rockpus
06.10.2021 kl 22:37 3657

Takker for et godt råd. Jeg burde jo hatt bedre vett enn å la meg provosere av typer som denne Peftaus..
Peftaus
06.10.2021 kl 22:38 3645

Nå er jeg kraftig i minus i Huddly og Ach. Men er ikke så aktiv på forum. De er i skuffen. Bryr ikke meg om.
Peftaus
06.10.2021 kl 23:05 3551

Jeg har ikke ødelagt denne formen. Det som dere ikke aksepterer at jeg hadde ret når jeg sa at Bcs skal på 20 tallet igjen det er ikke min problem. Jeg bare skriver det jeg mener. Dere prøver hele tiden motargumente meg. Men det er vanskelig uten fakta. Du me så mye erfaring vet hva som skjer med kursen snart hvis det ikke kommer avtale snart. Den avtalen som skulle alerede vare på plass. Ikke sant.
Skal ikke kommentere hva som skjer med kursen hvis Saga begynner med salg. Noe som er mulig siden de fikk aksjer på 6 kr. Hva er det som jeg skriver som ødelegger forum.
Enkelt ignorere meg.
MacT
06.10.2021 kl 23:26 3489

Godt å høre at formen er fin. Men over til noe annet. Blir uansett spennende tider fremover, har stor tro på BCS.

Enig med Potelus og VanDiemen7. Det siste døgnet har vært som å se de to gamle herrene i The Muppet Show i fri dressur.
MPCC-tråden er en fin standard for hvordan skape verdi på et forum. Fokus på fakta og saklig diskusjon, og minimalt med føleri. Anbefaler en studietur innom den tråden.
Kbb
07.10.2021 kl 07:58 3200

At Bcs har en god løsning på triologien er der ingen tvil om,at det går nokre månader å rulle det ut det må en berre forvente ........mange store selskap har vært på tråden til Bcs......
Rule
07.10.2021 kl 09:06 3055

Yes, vi må tilbage på sporet og få snakket om hvad de reelt står over for, hvad vi ved og hvad som er planlagt til at ske.
*de har fremstillet både CNF og CNT
*de har besluttet at starte på CNF da prisen er attraktiv for kunderne
*det vigtigste for BCS den nærmeste fremtid er at komme i fuld produktion 24/7 først på test anlæg Flesland og så på BIR
*Carbon nanofiber markedet er i voldsom vækst
*de har LOI'er og 400+ interesserede kunder
*de har adgang til masser af CO2 - mere end de kan bruge
*de har masser af muligheder for forskellige forretningsmodeller og strategier
*hvis de kan producere CNF mye billigt kan de også blive konkurrence dygtige på at lave og sælge produkter hvor CNF indgår som en væsentlig komponent pris mæssigt. Lidt som REC silicon etablerede solcelle panel produktion....optimistisk set så er the sky the limit...

Mulig jeg misforstår deg, men at ting naturligvis tar tid er vel ikke en god forklaring på å oppføre seg som en komiseriefigur i kommentarfeltet?

Jo, det er nok dessverre det; tålmodighet er en av mange dyder som taper i dagens samfunn, og noen får kjenne på sine manisk-depressive sider når penger står på spill ;-)
Rule
08.10.2021 kl 11:54 2480

Jeg tror BCS har en masse muligheder på teknologien. De er kun lige startet. Klassiske ting:

*mere automation --> boost produktion / videre behandling / distribution
*fjerne flaskehalse --> boost production ( hvis filterering er langsomste led i kæden - indsæt parallel filter osv. osv. )
*sænke kvalitet --> kvantitet op --> enable nye markeder
*øge digitalisering --> kvalitet og repeatability op. Feedback loop.

P.t. arbejder de på version 2.0 af deres modul.

Jeg er tungt investeret og tager en klump mere idag imens det kan lade sig gøre til under kurs 50.
Rule
11.10.2021 kl 18:46 2118

apropos teknologi - ingen ringere end selveste CTO kommer med signifikant insiderkjøb :-)

https://newsweb.oslobors.no/message/544143
Rule
11.10.2021 kl 23:02 1907

Det gav en fin afslutning på dagen. Spændende hvad morgendagen bringer. Idag startede med et dump - sikkert det intraday shorting nopeter har været inde på - og de måtte så løbe stærkt sidst på dagen. Kursen var lige kæmpet ned og så kom nyheden 15:32...
Lakshmi
12.10.2021 kl 20:00 1684

Blir utrolig spennende måneder å se hvordan de kan optimalisere produksjonen og virkelig få fart på inntekten. Dette er teknologi utvikling og kvalifisering som virkelig er unik med tanke på det grønne skifte.
Rule
12.10.2021 kl 20:07 1653

Jeg var tidligere 100% sikker på man ikke vil få chancen til at købe under kurs 40 og tænker at nu var den second chance så helt slut. Når interessen stiger og det går op for folk hvad de har gang i så løber kursen...
Rule
14.10.2021 kl 00:15 1340

Så søger BCS også en en HR chef. Link findes på facebook investor gruppen. Utroligt at der stadig kan købes til under hvad Saga lavede af blok salg på 50NOK. Typisk er en stor klump givet med 20-30% rabat så det svarer til en kurs på 62 - 71 NOK for almindelig privat investor.
Rule
21.10.2021 kl 19:23 766

Så fik vi melding fra Japan LOI. Materiale godkendt af stor international aktør. Kjæmpe bra og mega Bull. Der forhandles nu om en leverance aftale…

Om ikke dette blir gull er det fortsatt langt over 400 interessenter som også har fått med seg at kvaliteten er top notch! Avtaler kommer uansett om man vil eller ikke nå. Bare å vente og la penga ramle inn på konto! Og dere som trader, lykke til med å treffe! Sitt i ro og vent, er mitt råd nr 1!

Ja dette var syretesten. Håper truseskvetterne kom seg ut av aksjen i dag. for i morgen tipper jeg at noen store begynner å kjøper seg inn så hold på aksjene før en gangs skyld.😎💪

Ja dette var syretesten. Håper truseskvetterne kom seg ut av aksjen i dag. for i morgen tipper jeg at noen store begynner å kjøper seg inn så hold på aksjene før en gangs skyld.😎💪