Q3?

Anders9ls1
NANOV 02.09.2021 kl 11:00 43972

Hvor mange tror dere er innrullert og hva tror dere kurs står i?

Jeg tipper 14 og kurs 60.
Redigert 02.09.2021 kl 13:46 Du må logge inn for å svare
Kappa3278
21.11.2021 kl 21:07 2586

Tror heller du skal behold det du eventuelt måtte ha av midler pentagon.
Du har helt sikkert tap så det holder i nanov, ikke sløs bort mere midler nå da.
Du kan informere meg at flere en de ansatte og ledelse som er fornøyd med nyansettelsen, javel det vil nok gi en booster på kursen i tiden som kommer.
Hva er det som skjer i selskapet som du er så fornøyd med da?, svake innrulletinger og nær forestående emisjon?
Kan ikke du fortelle meg hva det er med studie opsette som imponere deg.
Kanskje du med dine kunnskaper rundt studiene og formen de forsker på kan gi et hint til BP, nanov vil om ikke lenge ha behov for penger om enda en emi skal unngås.
bj111
21.11.2021 kl 21:32 2507

Vet ikke hva som feiler deg men alt i aksjer av denne typen handler faktisk om ordet kan. Liker man ikke det så skal man styre unna men selv i Eqinor handler det om kan. Forskjellene er selvsagt store men det er og derfor det betaler seg veldig godt de gangene farma lykkes. Begynner å tro du har tapt veldig mye på denne ettersom det meste som kommer fra deg er sutrete og negativt. Samme for meg egentlig. Har tatt et veddemål på denne og sitter med det, uansett vil der bli store endringer i verdien på det jeg har gått inn med. Du og SomSa for ta en fest om det går til helvete. Han er sikkert i ferd med å bli ferdig med festen etter at TRVX raste sammen.
Pentagon
21.11.2021 kl 22:32 2324

Kjære vene. Ditt svar avslører deg. Du har virkelig ikke peiling på dette du.
Da syntes jeg du skal holde deg for god til å lire av deg det ene etter det andre.
Ønsker deg virkelig all hell å lykke med de aksjene du evt satser på. Det regner jeg ikke med er denne sektoren.
Vi kan sikkert diskutere ved en senere anledning, men ikke denne sektoren. Det bruker jeg ikke tiden min på med deg.
Da har jeg lagt den praten død. Kommer ikke til å kommenterer dine innlegg noe mer.

Pentagon
Pentagon
23.11.2021 kl 08:26 1476

De som nå er i tvil om at en avtale i Biotek kan komme som Lyn fra klar himmel i NanoV, kan vel bare ta en liten titt på dagens nyheter rundt Vaccibody. Var vel lite som tydet på dette i går for de som følger denne. Glad jeg sitter i begge disse aksjene.
Ingen i told you so fra meg, bare en påmindelse om at ting kan komme overraskende i denne bransjen.

Pentagon
SomSa
23.11.2021 kl 09:57 1306


Baksnakking er ikke bra, heller ikke banning like før jul.

Smarteste er å bruke sunn og fornuft og ikke minst må man å ha en strategi. Noen må forsvare et selskap og ledelsen på liv og dø , og de glemmer å følge med hva skjer med selskapet til enhver tid og hvorfor de kjøper aksjer.

Mens Noen forsvarte TRVX sa SomSa at TRVX går rett i dassen, flere studier hadde endt i fiasko og resterende ble mer kompliserte...............

Hva er sunn og fornuft i Nano? Stadig meldes spredning av corona og fulle sykehus fra mange land. Det blir forsinkelse og avlesningen i 2H 2022. Problemer er ikke forsinkelsen men de må hente penger før dataavlesningen....
Jeg antar at du er happy med kursutviklingen i PCIB? Mens TRVX går til helvete er PCIB i helvete nå. Pho kan bli neste.

Ha fortsatt en fin dag
bj111
23.11.2021 kl 16:27 1011

Baksnakking, når det står å lese på et forum der jeg vet du er.

Har ikke omtalt PCIB annet enn at jeg vel lurte på hva som hadde skjedd der. Ikke satt meg inn i det selskapet da jeg begrenser antallet farma jeg er i. Selvsagt synd at det ikke har gått så bra med de. Gledelig med Vacci, har ikke aksjer der men alltid bra med de som lykkes. TRVX har jeg ikke fulgt så mye i år. Har ikke hatt noe der i år men litt ut og inn i 2020 med hell. Ikke helt på nett hva som har skjedd der men snakkes om en emisjon har jeg fått med meg. Om det er håp for selskapet vet jeg ikke og synd om de har mislykkes. Grunnen til at jeg syndes det er synd er at det selvsagt påvirker synet på sektoren når selskaper ikke kommer i mål. Selv BergenBio som jeg ikke har vært positiv til på noe tidspunkt etter covid satsingen syntes jeg selvsagt det er noe drit at de ikke kommer til mål. Vel ser iallefall ikke slik ut selv om toget nok ikke har gått der.
PHO tjener vel penger? Ikke et selskap jeg har fulgt så mye det heller.

Krysser fingrene for at NANOV kommer i mål og helst innen tiden som de forespeiler markedet. Men det kan hende du får rett i dette med en emi. Med de data vi har fått så langt blir jeg med på den.