Hel dagsrevyen går med til Kronprinsessens sykdom

atnorhe
24.10.2018 kl 19:18 1352

Mette i fra kristiansand har fått en sykdom og dagsrevyen sin reporter spurte om de samme tingene ca 30 ganger. Spørsmålet var for såvidt enkelt: Hvordan har du det, men i alle mulige varianter. For første gang fikk jeg medlidenhet med Mette Marit i fra Kristiansand. Stort å beholde roen.

Jeg føler meg ikke helt bra for tiden, og holder øye med utgangen. Jeg vil ikke ha dagsrevyen på døra:)
Slettet bruker
24.10.2018 kl 19:35 1340

Havfruen sender varm omtanke til kronprinsessen - ingen fortjener en slik plagsom og kronisk sykdom!

Slettet bruker
24.10.2018 kl 19:54 1324

Er ikke hun prinsessen av Marlboro? MM har vært storrøyker i mange år og i 40-årene får de fleste problemer. Det er derfor man ikke må begynne å røyke.
atnorhe
24.10.2018 kl 20:23 1312

Hun har antagelig fått kols, (hvis hun har vært storrøker)som er en lavstatus-sykdom som ikke er verdig en kronprinsesse.
.Både MM og Haakon hadde sagt i fra at de ville ikke gå nærmere inn på hvilken sykdom det var bortsett i fra en "slags lungeemfysem", og ikke lot seg helbrede (kols varer evig) og det var legene som skulle uttale seg om sykdommen, og de har mange latinske ord de kan bruke for å skjule lavstatus-sykdommen kols:)
Fjordgubben
24.10.2018 kl 23:05 1286

MM har fått lungefibrose, velvel, en sykdom som er dødelig.

Hun er relativt ung til å få en slik sykdom.

Jeg kjennner (kjente) flere som fikk lungefibrose, forventet levetid etter at fibrose ble diagnosert var 5-10 år, så det ser ikke bra ut.

Nå har jo kongefamilien hatt dårlig erfaring med levetid på kvinner, kun Sonja har nådd høy alder av kvinner i den norske kongefamilien de siste 100 år.

Dette er en sykdom storrøykere får ja.
Redigert 24.10.2018 kl 23:06 Du må logge inn for å svare