BULL PÅ RIGG OG 20 RIGGER HAR FÅTT KONTRAKT
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
12.04.2022 kl 06:58
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
BORR VISER EKSEMPEL PÅ RATER OPPTIL 250000 dollar,OG HVA DET VIL HA Å SI PÅ INNTJENINGEN: fra q1 2021 presentation side 10 og q4 2020 side 12 presentation.
BORR ER OFFENSIVE I FREMTIDSTROEN OG DE NÆRMER SEG FOR HVER DAG. TIMING I VERDENSKLASSE MED LEDIGE RIGGER,OG DE HAR 5 NYE RIGGER SOM BLIR LEVERT I 2025
Oljeprisen er på God Vei til 120 Dollar Nå.
18 Rigger Nå på Kontrakt og ledelsen håper på 23 rigger på kontrakt innen slutten av 2022. Den 18 riggen Thor starter opp i juni 2022 med 1 års varighet pluss options
Borr Går break even på 13 rigger på kontrakt,og Nå er ratene stigende..
DET KAN BLI SPINNVILLE RATER FREMOVER.
Flere analytikere syntes nå at situasjonen til borr ser bedre ut.
BORR SER STERK ETTERSPØRSEL ETTER DERES RIGGER💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰
BUILT TO MAKE A DIFFERENCE
FLY BORR TO THE Moon.
EN AKSJE FOR SMARTE INVESTORER
Emisjonen fullstendig overtegnet på 19.97 kroner pr,aksje Trøim satser 26 millioner kroner noe som er et positivt signal.
Borr Forumet I Usa og Norge merker sterk økning av inntresse.
Alle Riggaksjer har Nå fått seg et Løft I USA og Norge.
VOLUMET ER TILBAKE I RIGGAKSJER. WE ARE HOT.
BORR ER OFFENSIVE I FREMTIDSTROEN OG DE NÆRMER SEG FOR HVER DAG. TIMING I VERDENSKLASSE MED LEDIGE RIGGER,OG DE HAR 5 NYE RIGGER SOM BLIR LEVERT I 2025
Oljeprisen er på God Vei til 120 Dollar Nå.
18 Rigger Nå på Kontrakt og ledelsen håper på 23 rigger på kontrakt innen slutten av 2022. Den 18 riggen Thor starter opp i juni 2022 med 1 års varighet pluss options
Borr Går break even på 13 rigger på kontrakt,og Nå er ratene stigende..
DET KAN BLI SPINNVILLE RATER FREMOVER.
Flere analytikere syntes nå at situasjonen til borr ser bedre ut.
BORR SER STERK ETTERSPØRSEL ETTER DERES RIGGER💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰
BUILT TO MAKE A DIFFERENCE
FLY BORR TO THE Moon.
EN AKSJE FOR SMARTE INVESTORER
Emisjonen fullstendig overtegnet på 19.97 kroner pr,aksje Trøim satser 26 millioner kroner noe som er et positivt signal.
Borr Forumet I Usa og Norge merker sterk økning av inntresse.
Alle Riggaksjer har Nå fått seg et Løft I USA og Norge.
VOLUMET ER TILBAKE I RIGGAKSJER. WE ARE HOT.
Redigert 04.04.2022 kl 17:38
Du må logge inn for å svare
Jguiden
27.09.2021 kl 11:39
4524
Helt enig, er i samme situasjon. Tenker det samme.
Tørr å hold på aksjene. Denne skal opp.
Tørr å hold på aksjene. Denne skal opp.
DOJ
27.09.2021 kl 11:36
4525
Sitter nå med seksifret gevinst i BORR. Jeg pleier trade mest kortsiktig, men har ikke solgt en aksje. Ser ingen grunner for å selge her. Det er drøssevis med kurstriggere som kan materialisere seg:
1) Nye kontrakter (100 % sannsynlig)
2) Asset transaksjoner i sektoren (trenger ikke være Borr som selger, men bare det å se rigger skifter hender på stigende verdier er BULL!)
3) Strukturelle nyheter (flere av de amerikanske drillerne har balanser som gjør dem i stand til å konsolidre)
4) Nyheter rundt finansieringen (Borr spesifikt)
5) Nyheter knyttet til løsning på nybyggene
Borr kan bli minst like hot som 2020 Bulkers.
Jack-up rigger i dag er det samme som containerskip i april 2020.
Fortsatt svært lav interesse hos investorer og meglerhus.
Hvis oljeprisen holder seg dobler Borr seg før jul. Hvis oljeprisen stiger videre kan dette bli en større kule enn jeg har våget å drømme om.
PGS og SHELF er i samme kategori. Totalt utstøtt av investorer og forvaltere. Kan få ekstremt bra cashflow de neste årene. Avdøde C. Stensurds 3Uer er oppfylt. Undervurdert, underanalysert og definitivt upopulært.
1) Nye kontrakter (100 % sannsynlig)
2) Asset transaksjoner i sektoren (trenger ikke være Borr som selger, men bare det å se rigger skifter hender på stigende verdier er BULL!)
3) Strukturelle nyheter (flere av de amerikanske drillerne har balanser som gjør dem i stand til å konsolidre)
4) Nyheter rundt finansieringen (Borr spesifikt)
5) Nyheter knyttet til løsning på nybyggene
Borr kan bli minst like hot som 2020 Bulkers.
Jack-up rigger i dag er det samme som containerskip i april 2020.
Fortsatt svært lav interesse hos investorer og meglerhus.
Hvis oljeprisen holder seg dobler Borr seg før jul. Hvis oljeprisen stiger videre kan dette bli en større kule enn jeg har våget å drømme om.
PGS og SHELF er i samme kategori. Totalt utstøtt av investorer og forvaltere. Kan få ekstremt bra cashflow de neste årene. Avdøde C. Stensurds 3Uer er oppfylt. Undervurdert, underanalysert og definitivt upopulært.
AdFontes
27.09.2021 kl 10:36
4586
Chartet til oljeprisen har 'hugget ut' en helt fantastisk likhet med chartet til sølvprisen Juli 2020 rett før den gikk vertikal opp 60% i løpet av noen uker. Oljen over 79$ tilsvarer nå da sølvet brøt gjennom den viktige 19$/unse -pivoten den gangen (toppen av pre-Covid handle-intervallet for begge) - og slapp seg fri.
Har laget en illustrert sammenligning av de to scenarioene: https://ibb.co/R01XLjp
Pendelen etter Covid-krakket (der man måtte betale for å få gitt bort oljen) kan jo slå like langt ut til den andre siden..
Har laget en illustrert sammenligning av de to scenarioene: https://ibb.co/R01XLjp
Pendelen etter Covid-krakket (der man måtte betale for å få gitt bort oljen) kan jo slå like langt ut til den andre siden..
Redigert 27.09.2021 kl 11:49
undrende
26.09.2021 kl 12:00
5138
Kaller du 2-3 $ for rally?
Altså, jeg skrev, rally i oljeprisen??? 1$ ? 2$ ? 4$ ?
Et fint løft, men ikke noe rally.
btw, ser nick er slettet igjen, men det er nok tilbake før dagen er omme.
ser også at det er et annet nick med bomber og granater som er borte
Altså, jeg skrev, rally i oljeprisen??? 1$ ? 2$ ? 4$ ?
Et fint løft, men ikke noe rally.
btw, ser nick er slettet igjen, men det er nok tilbake før dagen er omme.
ser også at det er et annet nick med bomber og granater som er borte
RP han minner meg om en som hadde nicket rosgun som gikk helt bananas på forskjellig tråder tidligere med ellevill hausing, det ser ut til at han har slettet seg nå ja og godt er det :-)
Ronny Pøbel
25.09.2021 kl 01:10
5718
Ganske sikker på at det er en person alene som bruker mye tid på å hause ulike aksjer på FA-forum altså. Nytt nick, nye muligheter!
Jguiden
24.09.2021 kl 17:42
6022
Spennende tider for oss borr aksjonærer. Tørr å sitt på aksjene. Får vi inn noen feite kontrakter nå i tillegg til oljepris over 80usd, så blir denne vond å stoppe.
AdFontes
24.09.2021 kl 17:28
6035
Oljeprisen bryter i øyeblikket opp gjennom halslinjen til en multi-års i-h&s med høyt teknisk prismål..
Chart: https://ibb.co/WFLNV3G
- Energi-rasjonering i Kina
https://www.zerohedge.com/commodities/china-enforces-power-rationing-major-industrial-hubs-amid-shortages-and-climate-push
Chart: https://ibb.co/WFLNV3G
- Energi-rasjonering i Kina
https://www.zerohedge.com/commodities/china-enforces-power-rationing-major-industrial-hubs-amid-shortages-and-climate-push
Redigert 24.09.2021 kl 17:47
Ok Jeg lover deg Æres Ord.
Jguiden
24.09.2021 kl 16:47
5935
Godt med sånne oppganger på generelt røde markeder verden over. Hadde børsen vært 2% opp idag så hadde denne gått fryktelig mye mer. Vi får håpe på god stemning på børsene verden over neste uke og en fortsatt høy oljepris + en ny kontrakt eller to :)
God helg! (lov å ta helg nå fuglen, det gjør vi andre :) )
God helg! (lov å ta helg nå fuglen, det gjør vi andre :) )
Ja jeg har ikke glemt du.
Oljeprisen er nå på 77.82.
Vitol og Goldman Sachs har oppjustert den over 80 dollar.
Slik går nå dagene.Eksperten på dette er minsin.Han kan virkelig oljepris.
Oljeprisen er nå på 77.82.
Vitol og Goldman Sachs har oppjustert den over 80 dollar.
Slik går nå dagene.Eksperten på dette er minsin.Han kan virkelig oljepris.
minsin
24.09.2021 kl 16:39
5925
Kjære gud i Helv.../&%/¤#46 , spar meg for den fuggelen der.
Han sier han skal slutte ,,, vedkommende sier taushet er gull - men kjære herre ... det er ikke hverket tauset eller slutting .
Mannen slutter ikke ... uansett hva han lover
Han sier han skal slutte ,,, vedkommende sier taushet er gull - men kjære herre ... det er ikke hverket tauset eller slutting .
Mannen slutter ikke ... uansett hva han lover
OPP I USA SOM TAR FØRINGEN 8.71 PROSENT.
Baissere og shothere ikke glem Kvelsunderholdningen på yahoo finance.
Ha en God Helg alle mann.
En dag uten nyheter,er som Taushet er Gull.
Baissere og shothere ikke glem Kvelsunderholdningen på yahoo finance.
Ha en God Helg alle mann.
En dag uten nyheter,er som Taushet er Gull.
Redigert 24.09.2021 kl 16:26
cold
24.09.2021 kl 16:14
5784
Aksjekursen har virkelig begynt å ta av nå. Tror også som DOJ og Jguiden, at Borr kommer til å stige enormt mange prosenter fremover. Det er allerede breake-even, nye kontrakter som garantert kommer og vi har olje - og gasspriser som stiger gjennom taket. Vi har gasspriser som for lengst ligger over 100 USD fatet, om vi omregner gass til olje ekvivalenter.
Tror ikke det er mulig å stoppe aksjen i å gjøre noen alvorlige byks oppover nå. Raketten har nok startet ferden. Olje og gassprisen kommer i alle fall ikke til å falle nå, da vi er i starten på ei alvorlig energikrise. Oljeprisen går mot 100 dollar.
Tror ikke det er mulig å stoppe aksjen i å gjøre noen alvorlige byks oppover nå. Raketten har nok startet ferden. Olje og gassprisen kommer i alle fall ikke til å falle nå, da vi er i starten på ei alvorlig energikrise. Oljeprisen går mot 100 dollar.
Redigert 24.09.2021 kl 16:35
Volum usa nå 998000
omsetning oslo14.04 millioner.
Borr usa opp 7.54 %.
OLJEPRIS NÅ 77.70,bare 2.3 dollar fra 80.
omsetning oslo14.04 millioner.
Borr usa opp 7.54 %.
OLJEPRIS NÅ 77.70,bare 2.3 dollar fra 80.
Redigert 24.09.2021 kl 16:18
Volum i usa etter 12 minutter 324000,og i går var det ca 750000 på 1 dag.
Volumet er også kraftig opp i Norge idag. Intressen er stigende nå.
Med å se på dagens skribenter her som har vært lenge med,så forstår jeg at flere har våknet.
For Dere som har solgtt så kan dere følge med på borr yahoo finance til klokka 2200.
Volumet er også kraftig opp i Norge idag. Intressen er stigende nå.
Med å se på dagens skribenter her som har vært lenge med,så forstår jeg at flere har våknet.
For Dere som har solgtt så kan dere følge med på borr yahoo finance til klokka 2200.
Redigert 24.09.2021 kl 15:53
Vergil skrev MH i BORR nå...
Hei Vergil jeg glemmer aldri den dagen i februar hvor vi kom til 12.56.Jeg bestemte meg tidlig mandag morgen for å selge,da den var opp krafig i Usa fredag kveld.
Jeg solgte borr aksjene med kr 127000 i gevinst. da Usa åpnet så forsatte raidet 2 kroner mere opp til 12.56. Med 89500 aksjer så gikk jeg glipp av kr 179000.
Jeg var tross allt fornøyd for etter det så begynte nedturen.Når man har opplevd at ting man tror på skjer da er allt stress og studier i en aksje glemt.
Ventetiden er lang i riggaksjer.
Vi får håpe at det er den rette tiden nå.Med erfaring så hjelper det litt,men ikke alltid. Kursen i Borr idag er ikke noe å ta bølgen over.
Vi får satse på at vi alle lykkes en dag. DOJ og Minsin en ekstra takk for mye positiv seriøse bidrag på borr tråden.
Ha en God helg
Jeg solgte borr aksjene med kr 127000 i gevinst. da Usa åpnet så forsatte raidet 2 kroner mere opp til 12.56. Med 89500 aksjer så gikk jeg glipp av kr 179000.
Jeg var tross allt fornøyd for etter det så begynte nedturen.Når man har opplevd at ting man tror på skjer da er allt stress og studier i en aksje glemt.
Ventetiden er lang i riggaksjer.
Vi får håpe at det er den rette tiden nå.Med erfaring så hjelper det litt,men ikke alltid. Kursen i Borr idag er ikke noe å ta bølgen over.
Vi får satse på at vi alle lykkes en dag. DOJ og Minsin en ekstra takk for mye positiv seriøse bidrag på borr tråden.
Ha en God helg
Redigert 24.09.2021 kl 15:38
DOJ
24.09.2021 kl 14:52
5891
Slettet brukerskrev Det er ennå et styyke opp til emisjonsnivå på kroner 7.17.
Verden skriker etter mer gass (og olje). Ser ikke bort i fra at Trøim og Kibsgaard i dette marekdet finner en god løsning på nybyggene. Etablering av JV hvor Borr inntar en minoritet eller fullt salg har blitt veldig sannsynlig. Hvis vi holder nybyggene utenfor gjeldsberegningen er det ikke mye over MUSD 70 i gjeld per rigg. Ser heller ikke bort i fra at det er mulig å selge disse riggene for MUSD 120 per stykk allerede i slutten av året (enkeltstående salg). Hvis markedet strammer seg skikkelig til (ser jo slik ut) og ratene stiger over $100k/d i 2022 (ser jo også ut som det kan skje) så vil riggverdiene følge etter. I en fusjon med en av de store amerikanske vil Borr-riggene verdsettes høyt. Jeg vil heller at Borr eier rigger enn selger rigger i dette markedet.
Likevel, forutsetter vi merverdi utover gjeld per rigg i en fusjon på MUSD 50 per rigg (holder nybyggene utenom) snakker vi om EK verdi på ca. 8 milliarder kroner. eller ca. 28 kroner per aksje.
Akkurat nå vil jeg si at sannsynlighten for et slik scenario har økt voldsomt. Stor oppside? JA. Nedsiderisikoen er en oljepriskoollaps Det virker helt usannsynlig. Vi har altså oppskriften på en 3-stjerners aksje Michelin her...
Likevel, forutsetter vi merverdi utover gjeld per rigg i en fusjon på MUSD 50 per rigg (holder nybyggene utenom) snakker vi om EK verdi på ca. 8 milliarder kroner. eller ca. 28 kroner per aksje.
Akkurat nå vil jeg si at sannsynlighten for et slik scenario har økt voldsomt. Stor oppside? JA. Nedsiderisikoen er en oljepriskoollaps Det virker helt usannsynlig. Vi har altså oppskriften på en 3-stjerners aksje Michelin her...
Det er ennå et styyke opp til emisjonsnivå på kroner 7.17.
Jguiden
24.09.2021 kl 14:42
5938
Ja, skal si du er et oljeorakel.
Mange faktorer som spiller inn nå, blir nok mye svingninger. Men alt i alt så ser det veldig bra ut for oljeprisen fremover.
Mange faktorer som spiller inn nå, blir nok mye svingninger. Men alt i alt så ser det veldig bra ut for oljeprisen fremover.
minsin
24.09.2021 kl 14:03
5996
Nesten innertier det der... får bruke helga for å se nærmere på om oljeprisen blåser gjennom 80 eller om det kan ventes en korreksjon . blir litt endten eller på dette nivået.. selv om trenden fortsatt er oppegående.
Ned til 72 eller opp til 82 ??
Ned til 72 eller opp til 82 ??
Borr stiger 9.49 & i premarkdet i Usa Nå.
Amerikanerene begynner å vise vei.
Jeg vill bare minne på at i Usa så er shorthen over 7 millioner aksjer,mens i Norge erdenover 2.4 millionera aksjer.
Det gnålet om shoth inndekning får man sjelden oppleve,så det er bare for å vise hvor mange som er shorth.
Amerikanerene begynner å vise vei.
Jeg vill bare minne på at i Usa så er shorthen over 7 millioner aksjer,mens i Norge erdenover 2.4 millionera aksjer.
Det gnålet om shoth inndekning får man sjelden oppleve,så det er bare for å vise hvor mange som er shorth.
millmaker
24.09.2021 kl 13:02
6019
ser ut som handelen i Borr ble stoppet en stund men er åpen igjen nå
Vergil skrev MH i BORR nå...
Ja det er bra at MH I BORR nå.uten at jeg skjønte noe avdet.
Jeg håper at alle Dere 15 kritikere av meg finner Dere vel hjemme på en annen populær aksje slik som Seadrill som har fått milliard kontrakt,for hos Borr så foreligger det ingen Nyheter idag for de blinde.
Jeg håper at alle Dere 15 kritikere av meg finner Dere vel hjemme på en annen populær aksje slik som Seadrill som har fått milliard kontrakt,for hos Borr så foreligger det ingen Nyheter idag for de blinde.
Når borr steg i februar 2021 fra 7.35 til 12.56 så var situasjonen mye bedre enn idag ifølge shortherene?
Hahaha
dnb oljeprisen kan fort blåse gjennom 80 dolllar fatet.
betalingsmur FA..
NÅ ER RIGG DIGG
Hahaha
dnb oljeprisen kan fort blåse gjennom 80 dolllar fatet.
betalingsmur FA..
NÅ ER RIGG DIGG
Redigert 24.09.2021 kl 12:34
Hei kl 10.08 så kom det en fin reportasje her på FA om
Oppjustering er av olje pris.
Der er det nevnt opptimisme fra Vitol og Goldmann Sachs.
Noe jeg også har nevnt om ved flere anledninger ved Jeff currie i G.S. Jeg så at kursen begynte å stige omtrent da den artikkelen kom.Uansett så er Borr avhengig av at olja går bananas.Så var det algometri som kan spille en rolle,noe jeg ikke har peiling på. Ingen kontrakt og ingen nyheter foreligger så jeg har ikke peiling på hvorfor kursen stiger nå
Det er jo fint for ved gode nyheter en annen dag så kan vi fortsette opp.Gratulerer Med fin oppgang til all.
Gratulerer til basis og Shhort også.
Nå Gleder vi oss til kveldshowet i USA? Får vi håpe.
USA pleie R å bestemme retningen,men nå sover de over there.
Oppjustering er av olje pris.
Der er det nevnt opptimisme fra Vitol og Goldmann Sachs.
Noe jeg også har nevnt om ved flere anledninger ved Jeff currie i G.S. Jeg så at kursen begynte å stige omtrent da den artikkelen kom.Uansett så er Borr avhengig av at olja går bananas.Så var det algometri som kan spille en rolle,noe jeg ikke har peiling på. Ingen kontrakt og ingen nyheter foreligger så jeg har ikke peiling på hvorfor kursen stiger nå
Det er jo fint for ved gode nyheter en annen dag så kan vi fortsette opp.Gratulerer Med fin oppgang til all.
Gratulerer til basis og Shhort også.
Nå Gleder vi oss til kveldshowet i USA? Får vi håpe.
USA pleie R å bestemme retningen,men nå sover de over there.
Redigert 24.09.2021 kl 11:56
keane
24.09.2021 kl 10:36
3855
Da har ferden mot kr 20,- startet - denne vil ta helt av - mark my words!
ruda
24.09.2021 kl 10:36
3862
Får håpe veien til 10 blir kort. Har ståltro på at dette blir en realitet innen kort tid
millmaker
24.09.2021 kl 10:35
3851
Flott og se Borr på vinnerlisten på en fredaq , kan virke som alogaritmene har snudd nå ? følger trenden de , setter de på ned dersom trenden er ned og endres til opp dersom trenden snur .
rischioso
24.09.2021 kl 10:18
3869
God helg til deg oxo og ikke glem å ha en lyttepost i Kahoot - den kan komme godt med om det ikke går som man håper her ... ;)
Hei mrBaiss og sjefen shorth.
HUSK DET ER USA som bestemmer retningen på kursen ikke Dere.
Det er selvfølgelig viktig også med høy oljepris.
Husk usa bestemmer ikke her på forumet.
Ha en fin Helg.
HUSK DET ER USA som bestemmer retningen på kursen ikke Dere.
Det er selvfølgelig viktig også med høy oljepris.
Husk usa bestemmer ikke her på forumet.
Ha en fin Helg.
Redigert 24.09.2021 kl 11:44
keane
24.09.2021 kl 09:13
3943
Et par kontrakter må være rett rundt hjørnet nå. Har troa på at det blir en meget bra Borr-dag i dag! Sjekk den oljeprisen!!
Jguiden
24.09.2021 kl 08:27
3988
Ingen som gir bort pengene sine gratis. Ingen som kjøper så mye aksjer før en total utvanning.
At the market program med salg av 40millioner aksjer er en form for emisjon. Så det vet vi fra før av. Når kontraktene renner inn og ratene skyter videre opp så står denne kursen langt over 10kr. Da er det fort +500mill for salg av aksjer i at the market programmet.
At the market program med salg av 40millioner aksjer er en form for emisjon. Så det vet vi fra før av. Når kontraktene renner inn og ratene skyter videre opp så står denne kursen langt over 10kr. Da er det fort +500mill for salg av aksjer i at the market programmet.
Redigert 24.09.2021 kl 08:27
Jguiden
24.09.2021 kl 08:18
3979
Nettopp. Han hadde 800 000 aksjer fra før av, og kjøpte
300 000 nå. Sier litt om hva de forventer av selskapet frem i tid. Spennende tider for oss boer aksjonærer.
300 000 nå. Sier litt om hva de forventer av selskapet frem i tid. Spennende tider for oss boer aksjonærer.
rischioso
24.09.2021 kl 07:59
4023
Patrick Scorn er insider og får opsjoner vi andre bare kan drømme om så om han hadde kjøpt for 10m til dagens kurs så ville snittet hans allikevel være langt under.
Tror vi heller kan anta at det er et rent taktisk kjøp - for det er jo ikke til å stikke under en stol at selskapet trenger penger noe som igjen betyr utvanning så uansett om og hvordan de får på plass en finansiering - lån, emisjon eller i en kombinasjon så vil en høyest mulig aksjekurs være en fordel så ja - ville ikke lagt vekt på insidejøp med dagens realiteter som utgangspunkt - mao, det kan være smart å avvente for å se om det kommer noen løsning overhodet og ikke minst hvor stor utvanning en eventuell løsning vil skape ...
Dette var ikke ment som baiss, men en vennlig reality input ... ;)
Tror vi heller kan anta at det er et rent taktisk kjøp - for det er jo ikke til å stikke under en stol at selskapet trenger penger noe som igjen betyr utvanning så uansett om og hvordan de får på plass en finansiering - lån, emisjon eller i en kombinasjon så vil en høyest mulig aksjekurs være en fordel så ja - ville ikke lagt vekt på insidejøp med dagens realiteter som utgangspunkt - mao, det kan være smart å avvente for å se om det kommer noen løsning overhodet og ikke minst hvor stor utvanning en eventuell løsning vil skape ...
Dette var ikke ment som baiss, men en vennlig reality input ... ;)
Redigert 24.09.2021 kl 08:12
Til Shorth Sjæfen jeg vil bare minne deg om at Borr stiger i After Hours.
Her var det mange som ble redd.
Nå forstår jeg hvorfor du er så kritisk.Det er lov å velge en annen vei,men hvorfor kjøper patrick schorn aksjer for 2.1 millioner nylig? fordi han tror på deg ?
Her var det mange som ble redd.
Nå forstår jeg hvorfor du er så kritisk.Det er lov å velge en annen vei,men hvorfor kjøper patrick schorn aksjer for 2.1 millioner nylig? fordi han tror på deg ?
Sjæfen
23.09.2021 kl 22:27
4252
Spot on. :-)
DN skrev nylig (datert 21.01.21) at DNB sammen med fondet Hayfin Capital (London basert) hadde utarbeidet en alternativ plan om selv å overta Borr Drilling dersom ikke selskapet selv kom opp med en bærekraftig refinansiering og ble tilført ny egenkapital.
Så kom emisjonen rett etterpå på 7,13 kr pr aksje, men den kapitalen er blåst til helvete allerede...nå venter vi bare på en ny emisjon :-)
DN skrev nylig (datert 21.01.21) at DNB sammen med fondet Hayfin Capital (London basert) hadde utarbeidet en alternativ plan om selv å overta Borr Drilling dersom ikke selskapet selv kom opp med en bærekraftig refinansiering og ble tilført ny egenkapital.
Så kom emisjonen rett etterpå på 7,13 kr pr aksje, men den kapitalen er blåst til helvete allerede...nå venter vi bare på en ny emisjon :-)
Redigert 23.09.2021 kl 22:31
cold
23.09.2021 kl 21:51
4203
spot on. ;))
Borr Drilling har nok lånt penger trolig via London eller New York til svært gode og forutsigbare betingelser.
Intet eller svært lite av lånene de har kan tilskrives norske banker eller NOK.
Borr Drilling har nok lånt penger trolig via London eller New York til svært gode og forutsigbare betingelser.
Intet eller svært lite av lånene de har kan tilskrives norske banker eller NOK.
Redigert 23.09.2021 kl 21:59
I følge kapital så er vår kommende stor aksjonær Christen sveeas på
20 plass i Norge med mest formue. Allt han tar i blir til Gull. Det er fint å ha slike Topper rundt borr systemet.
Nå mangler bare innløsning av forward kontrakten på 14.1 millioner aksjer.
20 plass i Norge med mest formue. Allt han tar i blir til Gull. Det er fint å ha slike Topper rundt borr systemet.
Nå mangler bare innløsning av forward kontrakten på 14.1 millioner aksjer.
Redigert 24.09.2021 kl 11:42
Jguiden
23.09.2021 kl 18:32
4265
Innsidekjøpet til Pål Kibsgaard - tidligere Schlumberger sjefen, på 300 000 aksjer før kvartalsrapporten er vel det mest sikreste tegnet på at vi aksjonærer ikke blir vannet ut.
Ledelsen ser nå at hele caset er snudd opp igjen og at de kan levere vanvittig overskudd i 2022 med de fleste rigger i drift. De jobber på spreng med å finne gode løsninger for både aksjonærer og kreditorer. Når dette løser seg vil det være til fordel for alle.
Mange her som har solgt seg ut og som ønsker den enda lavere for å få en billig inngang, men må ærlig innrømme at det ser noe skummelt ut for de som er short. Denne kommer selvfølgelig til å svinge fremover, men når vi får de 17 riggene på kontrakt før nyttår, så er det ikke mye som kan stoppe denne elleville oppgangen vi har i vente.
Tørr å sitt på aksjene. Denne skal fryktelig mange prosent opp.
Ledelsen ser nå at hele caset er snudd opp igjen og at de kan levere vanvittig overskudd i 2022 med de fleste rigger i drift. De jobber på spreng med å finne gode løsninger for både aksjonærer og kreditorer. Når dette løser seg vil det være til fordel for alle.
Mange her som har solgt seg ut og som ønsker den enda lavere for å få en billig inngang, men må ærlig innrømme at det ser noe skummelt ut for de som er short. Denne kommer selvfølgelig til å svinge fremover, men når vi får de 17 riggene på kontrakt før nyttår, så er det ikke mye som kan stoppe denne elleville oppgangen vi har i vente.
Tørr å sitt på aksjene. Denne skal fryktelig mange prosent opp.
ja Vi er veldig nærme nå.Dersom jeg ikke hadde Stolt på Ledelsen i Borr så ville ikke jeg ha satset papiret.
Tålmodighet,Utolmodig er mye av det som går igjen her. De har etter min mening kalkulert perfekt med hensyn til rater og kontrakter,og oljepris.
Allt peker i favør av at de er på rett vei med sin plan nå.
Dette er min mening,og andre får ta si selvstendig mening.
Det er bra vi får ha de uenige i tale her,så får vi se hvem som får rett.
Nå er vi bare 2 dollar og 92 cent til 80 dollar fatet på oljepris.
Oilservice index sector opp 4.7 % Nå.
Husk en ting uansett hva vi sier og gjør her med borr aksjen i Norge,så følger vi alltid etter Borr i Usa,og de bryr seg vel katta i hva vi diskuterer her,så følg med på Usa børsen for det er De som bestemmer retningen på aksjen.
går kursren opp eller ned så dilter vi etter dem.
Tålmodighet,Utolmodig er mye av det som går igjen her. De har etter min mening kalkulert perfekt med hensyn til rater og kontrakter,og oljepris.
Allt peker i favør av at de er på rett vei med sin plan nå.
Dette er min mening,og andre får ta si selvstendig mening.
Det er bra vi får ha de uenige i tale her,så får vi se hvem som får rett.
Nå er vi bare 2 dollar og 92 cent til 80 dollar fatet på oljepris.
Oilservice index sector opp 4.7 % Nå.
Husk en ting uansett hva vi sier og gjør her med borr aksjen i Norge,så følger vi alltid etter Borr i Usa,og de bryr seg vel katta i hva vi diskuterer her,så følg med på Usa børsen for det er De som bestemmer retningen på aksjen.
går kursren opp eller ned så dilter vi etter dem.
Redigert 23.09.2021 kl 18:33
Sjæfen skrev Emisjonen kommer, hver du sikker.
Dersom forholdene ligger til rette for det så har de nevnt noe om å selge aksjer på stigende kurser i Usa.d,v,s en emisjon som er mere positiv en en vanlig emisjon.
Dersom det skulle skje så må de vel hoste opp noe positivt snart. salg av rigger o.s.v.
Som Dere kan se så er og har volumet vært fraværende i Usa til nå.
Jeg ser du har brukt kalkulatoren Sjæfen.
Kan du huske Høsten 2018 hvor borr og seadrill knivet om å være mest verdt?Jeg tror borr havnet opp i 20 milliarder,etter kraftig oppgang i oljepris.Når oljeserviceindexsen snur opp så kan det hende borr blir med på turen.
Takk jguiden, jeg ser du tenkte på det samme,på omtrent samme tid.
Dersom det skulle skje så må de vel hoste opp noe positivt snart. salg av rigger o.s.v.
Som Dere kan se så er og har volumet vært fraværende i Usa til nå.
Jeg ser du har brukt kalkulatoren Sjæfen.
Kan du huske Høsten 2018 hvor borr og seadrill knivet om å være mest verdt?Jeg tror borr havnet opp i 20 milliarder,etter kraftig oppgang i oljepris.Når oljeserviceindexsen snur opp så kan det hende borr blir med på turen.
Takk jguiden, jeg ser du tenkte på det samme,på omtrent samme tid.
Redigert 23.09.2021 kl 18:02