nrk 1 nå! Er det rart det er krig og uro i verden??
Noen tror ikke på pandemien selv om millioner er døde, kun vaksinen har reddet verden, måtte de få seg en omgang med covid!
Dieseldahl
02.09.2021 kl 21:13
1771
Utrolig hvordan noen velger og vri på sannhet, og lage sine egne fakta. Virker nesten som vi ikke er på samme planet.
Patron72
02.09.2021 kl 21:46
1682
Syke syke folk. Det er slike som bør sensureres på tv, ikke fetthår!!!
Dette sølet tror du ikke på selv engang.
Feite erna: "VI BLIR MER OG MER KLAR OVER AT VI TRENGER TILLLIT.
dET ER SÅ BORTREIST OG TRIST AT JEG VIL GRÅTE. hER HAR DEN F VÆRT I "POLITIKKen" LENGRE ENN NOEN GIDDER Å HUSKE OG SÅ ER HENNEST VISDOMSORD AT VI BLIR MER Å MER KLAR OVER, fOR EI HØNS.dETTE ER SELVF. IKKE ET MENNESKE NOEN SOM HELST KAN HA TILLIT TIL. nÅR VI OGSÅ TASR INN OBER OSS AT HUN OVERFØRTE 10 milliarder kroner TIL bILL gATES I JANUAR, OG AT jONAS g. sdTØRE KORT TID ETTER FIKK SIN EGEN KONTO ØKT TIL 150 millioner KRONER SÅ LUKTER DET KORRUPSJON LANG VEI. mENS CHICKEN SHITTEN KAKLEWR: " vI BLI MER Å MER KLAR OVER AT VI TRENGER TILLIT!.
Feite erna: "VI BLIR MER OG MER KLAR OVER AT VI TRENGER TILLLIT.
dET ER SÅ BORTREIST OG TRIST AT JEG VIL GRÅTE. hER HAR DEN F VÆRT I "POLITIKKen" LENGRE ENN NOEN GIDDER Å HUSKE OG SÅ ER HENNEST VISDOMSORD AT VI BLIR MER Å MER KLAR OVER, fOR EI HØNS.dETTE ER SELVF. IKKE ET MENNESKE NOEN SOM HELST KAN HA TILLIT TIL. nÅR VI OGSÅ TASR INN OBER OSS AT HUN OVERFØRTE 10 milliarder kroner TIL bILL gATES I JANUAR, OG AT jONAS g. sdTØRE KORT TID ETTER FIKK SIN EGEN KONTO ØKT TIL 150 millioner KRONER SÅ LUKTER DET KORRUPSJON LANG VEI. mENS CHICKEN SHITTEN KAKLEWR: " vI BLI MER Å MER KLAR OVER AT VI TRENGER TILLIT!.
Mulla3
05.09.2021 kl 10:43
1384
Jeg er hjertens enig med deg, men det går an å skrive dette uten å å bruke capslook.
Når hospitalskip blir sent til NY, og VCalifornia, og disse blir liggende til kai så å si tomme , så skal ingen få komme å fortelle meg st vi har en pandemi!
Redigert 08.09.2021 kl 14:55
Du må logge inn for å svare
Odi.1
08.09.2021 kl 15:04
836
Nei, men det er ett mellomvalg neste November :)
Pandemien rundt i verden er nærmest over , noen fattige land ligger nok noe igjen, dog har dem så mye annet å stri med at denne kraftige forkjølelsen nok ligger i bak grunnen for dem.
Pandemien rundt i verden er nærmest over , noen fattige land ligger nok noe igjen, dog har dem så mye annet å stri med at denne kraftige forkjølelsen nok ligger i bak grunnen for dem.
Redigert 08.09.2021 kl 15:06
Du må logge inn for å svare
Mulla3
08.09.2021 kl 15:15
796
Regjeringen har tillit, Politiet har tillit. Alle har tillit, alt fra sjefen til kongen det er da en skal være våken.
Er det Kina eller Trump som står bak pandemien. Jeg tror er Merket og tyskerne, banna beint.
Er det Kina eller Trump som står bak pandemien. Jeg tror er Merket og tyskerne, banna beint.