HYPRO klar for rally!

michelangelo
HYPRO 06.09.2021 kl 21:30 11347

Konsolidering rundt kr. 20 er snart over, forvent begynnelsen på kraftig rally (min. 35 / 40%) som skal begynne de nærmeste dagene.
Short squeeze?
https://www.tradingview.com/x/22DQBNSV/
Redigert 06.09.2021 kl 21:31 Du må logge inn for å svare
JahMason
25.01.2022 kl 10:27 1532

Skulle hatt litt fler kjøpere, kanskje den shorten ville begynt inndekningen sin.. Tynt opperover i boka, kun algoer som flytter på seg
JahMason
19.01.2022 kl 10:21 1765

Er ikke mye motstand opp til 15-16kr igjen.. Mulig starten på inndekning i dag?
Trenger bare et lite dytt
Redigert 19.01.2022 kl 10:22 Du må logge inn for å svare
JahMason
19.01.2022 kl 07:37 1836

Tidligere CEO sa vel i et intervju at de ikke kom til å melde hver uke, men når de først meldte noe ville det være mer signifikant. Da f.eks et 100mw prosjekt (20mw er mer vanlig). Sier litt om størrelse!

Får bare håpe de lander det i stede for å melde at det ikke blir noe av. Har tro på at Hydrogenpro virkelig kan få det til.
JahMason
18.01.2022 kl 20:50 1931

Mener CEO har sagt tidligere at inntjeningen skal øke og det ikke skulle være så mange kvartaler. Uansett håper jeg selskapet skal bruke en del av cashbeholdningen til å vokse seg mye større. Selskapet er forøvrig gjeldsfritt(!!) Har penger på bok, tjener penger (milestone payments) og null gjeld!

Må bare få landet flere og mer konkrete kontrakter. Står i Q3 at det er flere potensielle kandidater og prosjekter. Kommer nok en del fremover :)
Shorten har fått holde på siden april i fjor (?), må jo dekkes snart. Er jo ikke gratis å låne de aksjene heller.
Redigert 18.01.2022 kl 21:11 Du må logge inn for å svare
pysaok
18.01.2022 kl 20:06 1967

Jeg tror inntektene i Q4 kan overraske positivt. Hvis jeg har forstått riktig skal kontrakten med Mitsubishi ferdigstilles i løpet av første kvartal (hvis alt går etter planen). Inntektene fra leveransen til Mitsubishi inntektsføres gradvis i takt med at prosjektet fullføres. Det var ca. 8 mill inntektsført i Q3 2021. Resten av inntektene bør dermed fordeles på Q4 2021 og Q1 2022. Hvor stor kontakten er ville de ikke si noe om i børsmeldingen, men de sa: Pricing is in line with indications previously provided by HydrogenPro in investor material from October 2020. Og her var det anslått 20 millioner dollar. Så om det stemmer er det duket for et stort hopp i inntektene i Q4 2021 og Q1 2022, forhåpentligvis. Så får vi håpe det kommer flere kontrakter som gir inntekter også videre fremover. Tror ikke det er så dumt å kjøpe aksjen på dagens nivåer. Selskapet hadde også 443 mill cash ved utgangen av Q3 2021.
JahMason
18.01.2022 kl 19:15 2010

Jeg har kjøpt en del siste dagene. Ut i fra Q3 og alle meldinger Kan det ikke tolkes annerledes enn at det må komme noen meldinger i Q1. Vi er godt inne i januar nå, så jeg kunne ikke vente lengre med å ta en posisjon her.
Veldig bra aksjen holdt seg over 13kr (på riktig side) i dag. Virker ikke som et nedsalg, men mer at shorten nærmer seg ferdig med å leke. Det ligger nesten ikke salg oppover i boken annet enn algoen som blir brukt.
Etter lang nedgang og mye venting er det på tide at der snur nå, både aksjekursen og newsflowen. Blir spennende!
MorganKane
03.01.2022 kl 19:13 2511

For at Investtech skal få rett, og Hydrogenpro virkelig skal ta av, må nok en større kontrakt publiseres. Jeg tror fortsatt det skjer i løpet av første halvdel av Q1 2022. Og hvis så skjer er det virkelig en himmelferd som ligger foran oss. Hydrogen bygger seg stadig opp og det vil 'dryppe' på de fleste seriøse aktører.

https://www.google.com/amp/s/www.usnews.com/news/best-countries/articles/2021-12-27/hydrogen-use-gaining-momentum-in-countries-amid-climate-change%3fcontext=amp

Og hva vil da Hydrogenpro være verdt når dette virkelig kommer? Se på analysen til Simply wall street.

https://simplywall.st/stocks/no/capital-goods/ob-hypro/hydrogenpro-shares?page=2#management

De vurderer det slik at Hydrogenpro handles til 95% under 'fair value'. Dvs at 'fair value' for aksjen vurderes til drøyt 300 kroner. 300 BLANKE NORSKE KRONER! 300 kroner = 20 ganger dagens kurs. Dette høres jo helt vilt ut, men er egentlig ikke det. Selv om kursen skulle gå 20 gangeren er aksjen nemlig fortsatt verdt 5-6 milliarder mindre enn NEL. Bortsett fra at NEL har et par milliarder mer på bok (som analysen hensyntar) er det ingen grunn til at Hydrogenpro skal ligge noe særlig lavere enn konkurrenten. Når Hydrogenmarkedet materialiserer seg vil disse ekstreme forskjellene utjevnes. Det er ingen grunn til at det ikke skal gjøre det. Mao, Hydrogenpro vil gå som en rakettde neste par år (gitt at det tikker inn et par større kontrakter).

Noe av grunnen til at jeg har så stor tro på at Hydrogenpro er samarbeidet med Mitsubishi. Mitsubishi mener det er åpenbart at Hydrogen blir en del av den grønne løsningen og satser deretter.

https://asia.nikkei.com/Spotlight/Environment/Climate-Change/Mitsubishi-Heavy-aims-to-lift-shares-with-shift-to-hydrogen2

Husk også at Mitsubishi er på mange nivåer. En ting er utvikling av gassturbiner som også fint klarer å utnytte en viss prosentandel hydrogen (som over tid vil stige), men en annen ting vi ikke har snakket så mye om er at de også utvikler grønn energi.

https://www.google.com/amp/s/energy.economictimes.indiatimes.com/amp/news/renewable/japan-picks-operators-for-three-offshore-wind-power-projects/88484786

Her vil det garantert bli synergi effekter. Husker godt at CEO Elling sa med et smil om munnen at den andre testpiloten, i tillegg til den på Herøya, var i Japan. Mitsubishi satser fult ut på Hydrogenpro. Jeg tipper at når Mitsubishi får bekreftet at teknologien fungerer, inkl danskenes overflatebehandling, vil Mitsubishi raskt øke eierandelen i Hydrogenpro. Dagens større eiere vil ikke selge seg billig. dermed vil dette presse kursen dit den hører hjemme.

Mitt råd; hold på aksjene opp mot et par månede til. Det tror jeg kan gi kjempegevinst.
Volga
25.12.2021 kl 22:57 2938

Investtech har igjen jaktet aksjene som kan bli kursvinnere i 2022. Fire aksjer utmerket seg. Hypro er en av dem.

https://e24.no/boers-og-finans/i/G3nqzQ/ukens-investtech-aksjene-som-kan-bli-kursvinnere-i-2022
MorganKane
22.12.2021 kl 21:31 3121

Jepsi Pepsi,

Dette er mer eller mindre hva vi har å forholde oss til. Bra oppsummert. Etter oppkjøp i Kina kommer de til å brenne mer cash fortløpende. Også samarbeid og utvikling med ABB vil brenne cash. Dette er helt innenfor og hvis de første kontraktene kommer i løpet av q1 med produksjon i løpet av 2022 så er det 'perfekt timing'. Vi får se. Enig i at det bør komm noe snart. Begrensa hvor lenge 66 prosjekter kan godgjøre seg i pipelinen...
velkjent
22.12.2021 kl 20:17 3156

Vitenskap? Folk som deg forholder seg vel bare til NRK og Aftenposten, rene sovjetiske "Pravda". Da blir resultatene deretter, konkurs! Men sikkert et mål for sosialister, som vil at 99% skal bli like(fattige), mens den ene prosenten velter seg i luksus.
MorganKane
22.12.2021 kl 19:44 3184

Hehe,

Sorry, men idioter som ikke klarer å forholde seg til vitenskap gidder jeg ikke å diskutere med. Dette er forresten et aksjeforum. Ikke et forum for politikk, for ikke å nevne politiske synspunkter basert på viss vass, og annet svada.

Lykke til og god jul.
velkjent
22.12.2021 kl 19:39 3197

Erfaringene med offshore vindturbiner er vel foeløpig ganske få og lite dokumentert. Det grønne skiftet er basert på en hypotese om uønskede klimaendringer, som ikke er dokumentert. Så langt har de erfaringene med en marginal temperaturøkning globalt, og særlig i de tempererte områdene vært udelt positive med økende velstand og matproduksjon globalt, som resultat. I tropiske områder er situasjonen langt mer stabil, noe habitatet viser. At en befolkning, som i økende grad skader miljøet, har ikke noe med klimaendringer å gjøre, men det er der innsatsen burde settes inn, om FN tør utfordre Kina og India. Den hodeløse politikken som føres i Norge for å vise verden klimasymboler, akkurat som innen u-hjelpen, vil ødelegge norsk "terms of trade" og velferd.
Volga
22.12.2021 kl 19:12 3219

Per 31.12.20 hadde selskapet 21 ansatte. Vil tippe det er mellom 30 og 40 nå. I tillegg kommer bl.a produksjonsvirksomheten i Kina. MCAP er MNOK900, hvorav nesten halvparten er cash (MNOK443 per Q3). De har brent i snitt MNOK20 i kvartalet så langt i 2021, så de har ihvertfall noe tid på seg for å få etablert mer virksomhet. Flere innsidekjøp i juli rundt kr. 20 som du nevner.

Rapporteringen av prosjekter har vært så som så ift. hva som faktisk viser seg å være backlog. Ikke akkurat noe større nyhetsstrøm, gitt at de sier de har 66 aktive prosjekter i pipeline. Bør komme noe snart ja.
MorganKane
22.12.2021 kl 17:41 3257

10% var bare for å sette det på spissen. Poenget er at utnyttelsen vil være fleksibel for å ta unna fornybarproduksjonstoppene.

Når det gjelder pris så er det jo enighet at dette, i et kortidsperspektiv, må subsidieres. Når det er sagt er det åpenbart at i det lange løp vil det være dyrere å ikke subsidiere det (ref klimaendringer).

Det er ekstremt stor forskjell på vindturbiner. Offshore turbiner har langt høyere utnyttelsesgrad enn hva du nevner. Det har også all landbasert kraft i Norge. Tyskland hvor vindressursene er langt lavere er det godt mulig du har rett. Men igjen. Dette er selvfølgelig ikke gratis. Det grønne skiftet krever massive investeringer. Når det er sagt krever all energiproduksjon det. Og hvis man ikke vil være avhengig av gass fra Russland så har ikke Europa noe valg. Klimaendringer eller ei.


Edit: For øvrig; at NEL går 4 % opp og Hydrogen nesten 2% ned i dag har ingenting med tell verdi av selskapene å gjøre. Enten vil de begge lykkes, eller de begg mislykkes. Slik sett er rewarden betydelig høyere hos Hydrogenpro.
Redigert 22.12.2021 kl 17:55 Du må logge inn for å svare
velkjent
22.12.2021 kl 11:16 3333

Men det ubesvarte spørsmålet er ; Hvor skal energien for produksjonen av hydrogen komme fra? Å basere seg på 10% utnyttelse av investeringen når prisen på energi er tilnærmelsesvis null, må være ren fantasi. At slikt har forekommet i fortid gir ingen garanti for fremtiden. Vindturbiner har en utnyttelse på ca. 20% og trenger massiv subsidiering. Hvor mye støtte vil hydrogen trenge, enten direkte eller ved at de som nytter enegien må subsidieres.
MorganKane
22.12.2021 kl 11:05 3347

For øvrig ser jeg når jeg leser leserinnlegget til Endre Haraldseide at han mener det er usikkert om Hydrogen kan fraktes med eksisterende gassrørledninger. Det er feil. Det gjør det. Også gassturbiner kan hydrogen blandes inn. Spørsmålet er hvor høy andel det kan være. Men som alt annet jobbes dette med parallelt og utvikler seg stadig videre. Dessuten bygges det hele tiden nye 'rene' hydrogen pipelines.

https://www.naturalgasworld.com/mitsubishi-power-ships-gas-turbines-to-uae-94886

https://www.energy.gov/eere/fuelcells/hydrogen-pipelines

MorganKane
22.12.2021 kl 09:23 3396

Joda, tok feil der. Hele Hydrogen bransjen har jo slitt. Dessuten, Hydrogenpro sliter med tilliten etter at de mente at i Dunkirk og Normandie skulle en FID avgjørelse komme i q2. Det var jo bare svada. Men mener at de har vært mye mer edruelige nå det siste halvåret med når veksten kommer etc.

Når Normandie gikk i fløyten sa Mårten at det var større ting på gang. Nærmere i tid. Dette ble gjentatt av Elling. Spesifikt ble det begge ganger sakt helt i slutten av q4 eller begynnelsen av q1. Vi får se om dette også bare er fanteri og løgn eller om det faktisk er noe i det. Det er åpenbart at den raskt vil doble seg når den første større kontrakten blir annonsert. Spørsmålet er om den kommer. Jeg satser fortsatt på det.
Redigert 22.12.2021 kl 09:24 Du må logge inn for å svare
omans
22.12.2021 kl 06:57 3453

Ser det ble helbom med denne så langt. Kursen skulle visstnok til 35-40 ila kort tid, fra september.
Likner et råttent egg, men ser en innsider kjøpte på 22 kr i juli, om ikke annet.
Ser et sted dette er en bedrift med kun 10 ansatte, som er priset til oppunder 1mrd.
MorganKane
21.12.2021 kl 22:26 3534

Hehe,

Han Endre Haraldseide finner ikke akkurat opp kruttet for å si det sånn. Med unntak av at han skriver litt smør på flesk i begynnelsen der (det er jo egentlig kun det siste punktet som er kravet, siden det siste punktet også dekker de to første), så er dette allerede godt kjent. Ingen uenighet om at Hydrogenproduksjonen må skje i tidsperioder hvor det er 'overproduksjon av strøm', dvs strøm som ikke der og da er mer verdt andre steder. Men husk at på verdensbasis vil det bygges kontinuerlig med fornybar energi fremover. Det er man selvfølgelig helt avhengig av. Uansett, hva betyr dette? Jo. at hydrogenanlegg vil bygges ut med en betydelig overkapasitet. Altså et anlegg som er tenkt å produsere la oss si 100000 tonn hydrogen i året vil bygges ut slik at det har en kapasitet på 1 million tonn. Dette fordi de ser for seg en svært ujevn strømtilgang. Nettopp med tanke på at det er 'overskuddsstrøm' de først og fremst skal bruke. Dvs produsere maks kun en liten brøkdel av døgnet/året og kun litt resten av døgnet/året. Det betyr større kontrakter for Hydrogenpro enn hva man tidligere så for seg (men samtidig vil prisen per MW gå ned).

Og at ammoniakk er en del av greia er også åpenbart. Jeg er ikke sikker på hva Endre egentlig prøver å si. Er han for eller imot grønn Hydrogen? Jeg leser han som for. Dvs, hvis det gjøres på riktig måte. Noe vi selvfølgelig alle mener er viktig at blir gjort.

Edit: Det vil også være viktig i områder man ikke har et sentralnett med stor nok kapasitet til å føre strømmen direkte videre. For eksempel. Det er det man snakker om i Nord Afrika nå. Der ønsker man å bygge ut fornybar kapasitet i områder med store fornybarressurser. Lage grønn Hydrogen og frakte den i eksisterende gassrørnettet over til Europa. USA har du det samme. Der gikk nylig Mitsubishi inn i et samarbeid med DT midstream, en gassrørnetteier som eier flere tusen km med gassrørnett i det vestlige USA .Eller i Berlevåg er det vel også snakk om å lage grønn ammoniakk. Nettopp fordi nettforbindelsen sørover ikke er god nok til å frakte strømmen direkte. Hydrogen er en del av fremtiden. Garantert!
Redigert 21.12.2021 kl 22:39 Du må logge inn for å svare
velkjent
21.12.2021 kl 19:20 3604

Leste et interessant leserinnlegg i Finansavisen i dag. Hydrogen dømmes ned og ut med mindre politikerne vil erstatte eksisterende industri med produksjon av hydrogen og el-bilkjøring. Oppskrift på overgang til "bananrepublikk".
MorganKane
21.12.2021 kl 19:13 3617

Hehe,

Mye som er usikket. Alt utenom mengde cash egentlig. Vi får se fremover. Jeg har lastet litt mer og venter eventuelt til 14 tallet før ytterligere økning (gitt at ingen endring i det fundamentale).

Blir spennede den neste måneden. Med taktskiftet hos Hydrogenpro de siste ukene mener jeg utsiktene faktisk er forbedret .Tipper på håndfaste inntektsbringende kontrakter i løpet av januar (kommer selvfølgelig fortsatt litt an på markedet som helhet). Hadde forsåvidt håpet på desember, men det løpet er kjørt. Ny grundig vurdering gjøres i februar. Sannsynligvis etter q4 presentasjonen.

Ett stikkord til slutt; Tålmodighet.
Redigert 21.12.2021 kl 19:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.12.2021 kl 23:14 3821

Hva er det som er så usikkert?
Kommer jo ikke et jæ..a melding, men aksje faller 5% hver dag, er det det som er usikkerheten mener du?
Etter hva jeg leser og forstår er kontant beholdningen i q3 stor, så det kan neppe være det som er usikkert.

Det eneste jeg er sikker på er at mange har tatt tapet nå mot slutten av 2021, noe mer usikkert men endog en teori som ofte slår inn, når skattemotiverte salg er over skal gjerne endel av disse inn igjen.
Redigert 19.12.2021 kl 10:19 Du må logge inn for å svare
MorganKane
18.12.2021 kl 10:37 3928

Hehe, ja dette begynner å tære på tålmodigheten. Men jeg sitter. Mulig jeg øker litt hvis den faller ned på 15 tallet.

Det er et gigantprosjekt som ble annonsert sist uke. I Saudi Arabia. Det gikk til tyskerne.

https://www.middleeastmonitor.com/20211215-german-wins-first-giga-scale-green-hydrogen-deal-in-saudi-arabia/amp/

Også fikk 3 norske støtte fra Enova nå. I tillegg er det i hvertfall 2-3 andre kontrakter som har blitt annonsert i bransjen den siste måneden. Ting begynner altså å røre på seg. Jeg tipper at Hydrogenpro er med på neste ti på topp meldingene. Dvs, av de neste 10 kontraktene som blir annonsert i bransjen er Hydrogenpro en av selgerne. Og jeg tipper 10 nye større kontrakter/salg (~ 100 MW) på verdensbasis blir annonsert lenge før q1 er ferdig. Som folk er inne på. Det har vært en 'forsinkelse' i hele bransjen. Dette begynner nå å løsne opp.

Fortsatt er det ingenting som tyder på at selskapet driver med løgn og fanteri. Hele bransjen har slitt med forsinkelsene. Og sliter fortsatt. Nå så begynner imidlertid Hydrogenpro å kjøre på på investeringer i produksjonsfasilitetene (ref de siste børsmeldingene samt den siste avtalen med ABB). Jeg tror det skjer fordi endelige kontrakter er svært nærme. Det henger på greip og det kan være en helt heftig bra timing. Kanskje spesielt sammenlignet med NEL som allerede har brukt opp milliarder på å bygge de opp.

Det som blir spennende er om Mitsubishi og ABB sitt engasjement er nok til å tilfredsstille usikre kunder. Eller om de ønsker større og mer 'sikre' produsenter slik som Thyssenkrupp eller Siemens. I følge Hydrogenpro har Hydrogenpro det som skal til. Og mer enn det også, både i forhold til design og effektiviteten til elektrolyserørere ved hjelp av danskene. Hvis tallene til Hydrogenpro stemmer så vet jeg at de i så fall ligger helt i toppen. I løpet av de neste par måneder så får vi vite om informasjonen til Hydrogenpro stemmer eller ikke Fortsatt så mener jeg risk/reward er bra. Og den blir bare bedre hvis kursen stadig flytter seg nedover samtidig som hele bransjen fortsatt er på vent. Hydrogen vil bli stort i 2022. Hvis det imidlertid blir annonsert 10 nye større kontrakter og ingen av dem er Hydrogenpro så vil jeg bli usikker. Men det får vi vurdere etterhvert som de blir annonsert. Foreløpig så er flere annonseringer bare positivt. Det viser bare at bransjen er i ferd med å våkne.
Redigert 18.12.2021 kl 10:38 Du må logge inn for å svare
rydning
17.12.2021 kl 21:15 4003

Svend Erik ja.
Det manglet ikke på høye kursmål fra bl a Pareto for et års tid siden. Deretter har vel kursen kun gått en vei og all time low har slått stadig nye rekorder.
Kjenner ikke selskapet veldig godt, men mye usikkerhet en nok mye av det som gjenspeiler kursen. Uventet utskiftninger i ledelse og styre og globalt forsinkede beslutninger som igjen tynger prosjekter for selskapet.
Slettet bruker
17.12.2021 kl 20:49 4031

Svend Erik Larsen?

Skulle bare mangle, faller 3-5% hver jæ.a dag uten en eneste melding.
Er det værste caset jeg har sett, hva var det anal lytikerene skrek her ? 100kroner 200 kroner, bare jug og rakkerskap fra ende til annen, ikke en kjeft kjøper selv på 16 kroner, bare noen få duster som meg selv :-))
Redigert 17.12.2021 kl 20:59 Du må logge inn for å svare
rydning
17.12.2021 kl 20:02 4068

Om ikke nyttårsrakett, så har Trader Larsen lansert selskapet som en av årets topp 5 julekuler😊
omans
17.12.2021 kl 17:34 4108

Om den bryter ned av 16 er det rett i bøtta. Dette er eksempelet på bobla som sprakk, grunderen som fik solgt ut på topp og dermed troner øverst på inntektstoppen i sitt fylke, mens virksomheten ikke tjener penger og det er det fortsatt stor usikkerhet rundt om de vil gjøre.
Slettet bruker
17.12.2021 kl 16:42 3802

Jøsses, søppla endte ned moderate 4% bare i dag.
Slettet bruker
17.12.2021 kl 09:35 3888

Holder ut, snittet til 17,8, ikke noe å skryte av, bare elendighet.
Endog, tanken er at de som nå sitter med store tap og har gjordt skatte relaterte selg nå går mot en slutt, er ikke mange handels dager igjen av 2021.
Kanskje til og med en eller annen idiot lanserer Hypro som en nyttårs rakett på nyåret?

Hersens papir altså
MorganKane
14.12.2021 kl 23:10 4111

Litt tålmodighet til nå. Tipper de kommer med kontrakt i løpet av en måneds tid. De gjør seg istand til å virkelig selge større løsninger. Går ikke kjempefort fremover, men det går fremover.

https://new.abb.com/news/no/detail/85881/abb-og-hydrogenpro-samarbeider-for-a-optimalisere-produksjon-av-gronn-hydrogen
MorganKane
01.12.2021 kl 00:10 4484

Kunne vært interessant å hørt dette. Både Mitsubishi og hydrogenpro er der for å presentere. Lenge siden vi har hørt fra the green hydrogen coalition, men tror det nærmer seg noe der også. Infrastruktur dealen sikrer litt over 8milliarder USD til hydrogenutvikling og produksjon de neste årene...

https://www.ghcoalition.org/fall-event-2021-program
MorganKane
30.11.2021 kl 23:09 4523

Tja...

Skal ikke se bort ifra de, men er det ikke slik at skattemessig sett lønner det seg å ta tap til neste år. Øker ikke fradraget da?

Uansett, jeg har solgt litt også jeg, men erstattet det raskt. Tror neppe folk blir ute lenge. Her vil nyheter komme over natten. Kan skje når som helst, sannsynligvis (?) før jul.

Akkurat som REC tror jeg nedsiden her er begrenset. Men vi får se. Jeg har ikke dårlig tid. Hvis ledelsen snakker sant vil vi etter all sannsynlighet få en kraftig opptur snart...
Slettet bruker
30.11.2021 kl 22:32 4550

Er vel ikke utenkelig at der foregår skatterelatert handel her nå.
Mange har tapt skjorta i Hypro 2021, klart mange er fristet til å ta tapet og få avdraget på ligning.
Huff, da kan det bli en forferdelig desember hvis aksjemarkedene i tilegg fortsetter å falle
MorganKane
29.11.2021 kl 22:03 4687

Ja,

Noe merkelig at den faller på dager som dette. Jeg kjøper litt og litt jeg også Longi. Ikke i dag, men nå og da ellers. Ikke mye for da dyttes kursen raskt opp. Men sakte og sikkert. Dog litt urolig pga ingen innsidekjøp eller lignende. På papiret ser det ekstremt lovende ut og de ligger slett ikke etter skjemaet sammenlignet med andre, men umulig å vite sikkert før det materialiserer seg. Det som gjør meg litt rolig er mitsubithshi. De har fortsatt stor tro på hydrogenpro. Og mitsubithshi er store på hydrogen og blir større. Jeg biter tenna sammen frem til februar, men øker nok sjeldnere og sjeldnere. Vel, frem til vi hører noe mer. Og Elling må høres mer proff ut neste gang hsn åpner kjeften.
Slettet bruker
29.11.2021 kl 15:50 4798

Er søpla konkurs allerede eller?
Faller gud fa.n meg hver bidige dag.
Tok10k til på 17,5 ingen andre som gidder kjøpe ser det ut til, blir kjørt ned hver dag mot slutt.
Redigert 29.11.2021 kl 15:52 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.11.2021 kl 22:15 5011

Nei, det er ikke relatert til Hypro isolert sett, men det er vel kanskje en bekreftelse generelt sett om at hydrogen definitivt er og forblir en del av det grønne skiftet, man har lest side opp og side ned om at hydrogen bare er en flopp, enkelte går så langt at de ler og dømmer hydrogen som en hype nord og ned og at det ikke kommer til å få viktig rolle fremover, vi får se, jeg sitter ikke på noe svar, men liker å lese slike linker der det satses store penger, noen har stor tro på dette.
Redigert 28.11.2021 kl 22:17 Du må logge inn for å svare
MorganKane
28.11.2021 kl 16:08 5144

Ja,

Ikke direkte relatert til hydrogenpro. Men det viser at markedet vokser med rekordfart og de fleste store aktører forbereder seg til et taktskifte. Det er forventet en årlig vekst på over 100% frem til 2030.

Jeg tror Afrika kan bli stort i så måte. Der er det ekstremt store muligheter og Hydrogenpro er i dialog med utbyggere også der.