VOW - Utløst sterkt salgssignal til kr 25?

Frodon
VOW 07.09.2021 kl 00:44 66264

Aksjen har brutt ned igjennom støtten på kr 33 og dette punktet fungerer nå som motstand ved reaksjon opp igjen. Aksjen er oversolgt, men vi må se en stigende RSI før det kan brukes som et mulig kjøpssignal. Hvis aksjen ikke etablerer seg over kr 33 i nærmeste fremtid, helst på stigende volum, er salgssignal ned til kr 25 området utløst.

Med en skyhøy p/e er det kanskje ikke så rart at aksjen faller såpass mye
Slettet bruker
27.01.2022 kl 01:03 4435

De meldte under børs noteringen av VGM at fabrikken skulle være klar for oppstart H2/2022 og full produksjon i 2023 (ramping up), nå er prosjektet flere måneder forsinket og usannsynlig med byggestart før april engang. Har ikke noe tro at det blir oppstart dette året.
https://www.cruisecritic.com/news/6680/
Frodon
27.01.2022 kl 07:59 4346

Ok, det er sikkert mye planlegging med mat, besetning osv. Tenkte hvis det åpnet opp, så ville eierne gjerne tjent mer. Samtidig er de nok livredde for å få smitte ombord, som gjør at de taper mye 😜

Ledelsen vil jo ha best mulig resultat i VoW og VGM, blir egentlig et fett hvem av dem som har inntektene
CapitaL
27.01.2022 kl 09:01 4389

I følge Hammers så får Vow inntekter fra Vgm på 86 mill i Q4.. Dette tallet tror jeg man skal ta med en klype salt.. Men det burde uansett bli 10-20 % av 215 mill.

Vi får se når tallene faktisk ligger på bordet..
Record
27.01.2022 kl 09:13 4385

Klart at tallene betyr en del , for meg er det mere interesant hvordan det går med avtalene med Repsol,Wakersfield,AM osv.osv
det kommer vel litt på konto fra alle disse små kontraktene også , mange summer små som holder til driften og videre utvikling.
oivindl
27.01.2022 kl 09:19 4370

Vi burde vel snart høre mer om avtalen med ArcelorMittal. VOW, og mange her inne, har forholdt seg til 2022 som oppstartsår.
Jeg har mer tillit til ArcelorMittal som hele tiden har operert med 2023.
Record
27.01.2022 kl 09:25 4372

Må vel akseptere noe forsinkelser all tid verden har hvert og forsåvidt er i en pandemi , vil tro at det er derfor vi også i dag kan handle VOW til under 20 ?
Var vel på disse tider det snudde i 2021 ,da dobblet kursen seg på ett par uker om jeg ikke tar feil ?
Tror det er mange tradere som er blitt for grådige ,det er vel slikt som kan gi kjempe rekyler .
Frodon
27.01.2022 kl 09:34 4364

Det var kanskje tall han brukte den gangen har eide aksjer her? Av det han skriver nå, ser det ikke ut som han synes aksjen er billig nok til å kjøpe den. Hvorfor sitter du med aksjen fortsatt?
CapitaL
27.01.2022 kl 10:07 4359

Vel, det er flust av innlegg på forumet med slagside alt etter hvilken vei man sitter i en aksje.. jeg ønsker ikke å diskutere enkeltskribenters etterrettelighet.

Jeg sitter selvsagt fordi jeg har tro på at Vow vil lykkes med sin landbaserte satsning..Selskapet har en velprøvd og moden teknologi. De økende kostnadene for utslipp vil dra den satsningen fremover, og de har i tillegg gode marginer på cruisedelen. Det er kjærkomne inntekter i oppbyggingsfasen innen landbasert. Jeg venter også på neste spinoff.. Vow Industries formål er jo å akselerere den grønne satsningen og koke i hop nye spinoffs. Jeg har en langsiktig post i bunn og en tradingpost for å prøve å høste litt av kurssvingningene.
Frodon
27.01.2022 kl 11:01 4296

Av det jeg ser, bommet du på det meste på denne tråden av det du skrev. Men det har jo kostet deg dyrt ved å ikke eks ta mine skriverier seriøst, så skal ikke dvele ved det, selv om du var blant de som angrep meg hardt og det var ikke måte på hvor useriøs jeg var.

Når tenker du at neste spinnoff kommer? Det spørs om ikke VOW burde vente med flere noteringer, til det blir hot igjen. Hva tenker du om det? VGM har jo vært en flopp kursmessig til nå, selv om vi vet jo ikke om VOW hadde vært høyere priset uten spinnoff
Hammers
27.01.2022 kl 11:14 4281

Jeg er enig med deg.
Dette i motsetning til de nickene som kun er ute etter å skrive OM andre skribenter - gjerne med en undertone av latterliggjøring. En velkjent hersketeknikk - en som i følge forumets reglement ikke er tillatt.
Hvor mange innlegg med "Hammers sa" finnes ikke på forumet?

Også jeg har stor tro på VOW på sikt - og jeg er fortsatt aksjonær.
Det er "andre nicks" som sier at jeg har solgt alt og ikke har tro på selskapet.
Latterlig at de samme nickene (med jevnlig variasjoner) stadig får holde på som de gjør.

Har forlengst tatt ned risikoen betraktelig og sitter kun igjen med en liten "lyttepost" i begge VOW-aksjene.
Det har vært en kortsiktig lønnsom strategi.

Alle de negative vinklingene vi stadig får servert fra nicks som selv neppe eier aksjer i selskapene handler i utgangspunktet IKKE om VOW/VGM. Det handler mest trolig om HEVN pga de korrekte tekniske betraktninger jeg leverer om ulike selskaper.

Folk som tror at BUDBRINGEREN er den som har skylden for de skarpe fallene jeg har advart om kunne komme.
Det hvis konkrete tekniske nivåer brytes. ELLER; Et fåtall logiske fund vurderinger i slike som QFUEL (80) og NAS (8000 v/"oppkjøpet").

KAHOT, PEXIP, ACR, NEL, EFUEL, MWTR, QFUEL, tidl NAS (8.000 kurs til 10.)...for å nevne noen jeg kommer på i farta!
Klart man da skaffer seg noen uvenner rundt om. Slike som skal hevne seg.

Bare så synd at de OGSÅ bommer på det!
Konklusjon; En taper ER og BLIR en taper!

PYTT, PYTT.......sier nå Hammers!
Redigert 27.01.2022 kl 12:41 Du må logge inn for å svare
Frodon
27.01.2022 kl 11:24 4262

Du skriver det jo her, da har vell ingen skrevet noe feil om din plassering? «Også denne gangen har jeg en plan for når jeg skal kjøpe tilbake igjen».

«Hammers
25.01.2022 kl 23:35
Ser at TA-ekspertene kommer på banen. Til det er det bare å si; Velkommen etter.
Det er en grunn til at jeg ikke har snakket om VOW i det hele tatt på lang tid - bortsett fra å rette opp noen faktafeil her og der.

For min del kan kursen gjerne falle tilbake til kr 12 igjen - slik den gjorde da Korona skapte krisestemning rundt om for et par år siden.
Den gang begynte jeg å kjøpe tilbake på 12,35 - dagen før det snudde (beskrevet på en eller annen tråd her inne).

Om et slikt fall er logisk; Absolutt ikke, men jeg har aldri vært en som har kjempet mot et stadig fallende marked.
En måte å overleve på (snu kappa etter hvilken vei det blåser) - og det har jeg gjort i en mannsalder eller 2.
Også denne gangen har jeg en plan for når jeg skal kjøpe tilbake igjen»
oivindl
27.01.2022 kl 11:25 4186

"Hvor mange innlegg med "Hammers sa" finnes ikke på forumet?"

Det interessante er jo at en stor del av disse er dine egne.
At andre trekker frem sitater, skyldes nok at du selv er veldig selektiv med det du trekker frem.
Dersom det å trekke frem korrekte sitat fra deg, er latterliggjøring, bør du kanskje tenke deg bedre om før du skriver.
CapitaL
27.01.2022 kl 11:33 4263

Å være uenig med deg i om P/E er et godt vurderingsgrunnlag i et vekstselskap kan vel neppe kalles å angripe deg.. eller? Jeg har null behov for eller interesse av å forsvare mine egne posisjoner i diverse selskaper. Jeg bommet eks på Aow, men der kunne like gjerne pendelen svingt den andre veien mht Scotwind.. det gjorde den ikke og det tok jeg konsekvensen av.

Nå er min langsiktige post i Vow med litt lengre horisont enn 2-3 måneder, så jeg lander nok med begge føttene godt plantet på jorda etterhvert;)
Det burde heller ikke være en stor overraskelse for noen at kursene svinger på børsen... om 2 måneder kan kursen like gjerne være 35 kroner.. husk at ting tyder på at pandemien er på hell og potensielle kurstriggere står i kø.
upsidedown
27.01.2022 kl 11:46 4244

Enig CapitaL

Når Q4 er passert og ferdig tygd er det trolig fornuftig med ny inngang i VOW. De politiske signalene rundt korona er egentlig oppløftende når flere stater beslutter å åpne opp når smittepresset er på det høyeste.

Nå er det snart bare de som har økonomiske interesser i pandemien som daglig forer media med nye skrekkvisjoner. Siste jeg lo av, var innspillet om at varianten som kommer etter Omikron kan bli mye dødeligere enn de første variantene. Det strider mot all vitenskap, men professoren fikk bred spalteplass.

Personlig hadde jeg vært hakket mer positiv til VOW om Badin hadde fått en annen rolle og trådt tilbake som frontfigur.

Frodon
27.01.2022 kl 12:43 4175

Det kommer jo både an på hvor sterk veksten er og hvor høy p/e er 😉 Tror de fleste av oss har bommet på AOW etter den toppet ut. Tiden før toppen var lønnsom 🥳 Det var veldig synd at Aker mistet første runde i Scotwind ja 🙈 Skulle likt å vite hvorfor 😬

Det tror jo jeg også, at VOW blir bra på sikt. Bare snakk om hvor lang tid. Bare kjedelig å sitte hele veien ned, hvis den skal ned til kr 12 igjen
Hammers
27.01.2022 kl 13:00 4160

Dette er nok en USANN MYTE som er i ferd med å bli til en sannhet på fourumet.

Hvordan det? Fordi enkelte ALLTID tar deler av den helheten jeg gjerne presenterer.
Deler som senere kan benyttes i innlegg a la; Hammers sa......!

Korrekt at jeg nevnte tallet 86 mill, men jeg satte vel OGSÅ en betingelser ved det?
Husker ikke selv, men tror da det (jeg bryr meg ikke om å finne orginalen).

Det finnes EN BETINGELSE!
En jeg ikke har helt kontroll på - bortsett fra at det trolig er mer enn 50% sannsynlighet for at det slår til.

Slår ikke betingelsene til gjelder heller ikke tallet!
Akkurat som jeg alltid setter visse betingelse når jeg skriver om ulike nivåer i TA.
Redigert 27.01.2022 kl 13:08 Du må logge inn for å svare
upsidedown
27.01.2022 kl 13:26 4160

Hammers, hvis du ikke hadde vært hårsår, hadde du fremstått som den glupingen du sannsynligvis er…HVER DAG.

Du er i mine øyne særdeles flink om jeg av og til ikke deler…DITT SYN.

Når folk drar konklusjoner uten å ta med helheten, men bruker bruddstykker måneder etter…BEVISER DET INGENTING.

PS!
CapitaL er god valuta på VOW-trådene…HÅPER VI KAN ENES OM DET
Redigert 27.01.2022 kl 13:28 Du må logge inn for å svare
oivindl
27.01.2022 kl 13:45 4128

"Når folk drar konklusjoner uten å ta med helheten,"

Spørsmålet er også om du har satt deg inn i helheten. Den er tilgjengelig for alle som ønsker å sjekke.
Standardsvaret for mange som misliker å bli konfrontert med tidligere uttalelser er "tatt ut av sin sammenheng".
Hammers
27.01.2022 kl 14:46 4090

- Jeg stoler ikke på noen når forumet er lagt opp slik at alle kan operere med flere nicks hvis man skjønner hvordan.
- Man kan f.eks operere med 1 GOOD guy - og flere BAD guys som kan drive et skittent spill.
- På den måten kan "den gode bli venn med fienden". En skikkelig MULDVARP.

- Jeg er heller ikke hårsår, men jeg misliker sterkt all den dritten og falske beskyldninger som jevnlig slenges ut av noen gjengangere.
- Det av skribenter som i andre sammenhenger lett kan skjule seg bak flere ulike nicks.

- Jeg "enes ikke" med noen her inne.......bortsett fra 3 skribenter i VOW som alle er "hel ved"!
- De er stadig sjeldnere å se. De gidder vel ikke mer av useriøsiteten her inne?

- Den enes trakk seg fra forumet etter at "Reserven" i en hel uke i oktober serverte den ene FAKE NEWS etter den andre.
- Selvsagt ustraffet (hvis han ikke nå er blokkert?). Jeg har kopien av mitt eget "svar" som oppsummerte det hele.

- Hva hjelper det om man blokkerer ETT nick når vedkommende kan fortsette under flere andre?
- Det finnes flere kandidater på dette "fenomenet" - og det bare på denne tråden.
- De som avslører seg selv på ulike måter - inkl de som viser til gamle klipp av tidligere påstander.
- Sitater forfatteren selv nærmest har glemt ble uttalt.

Det eneste som BURDE gjelde er sikker etablering av nicks der personnr er involvert.
Gjerne via det enkle VIPPS-systemet (som er knyttet til p.nr).
Redigert 27.01.2022 kl 15:38 Du må logge inn for å svare
oivindl
27.01.2022 kl 14:49 4093

"Sitater forfatteren selv nærmest har glemt ble uttalt."

Det kan jo forklare mye av problemet.
CapitaL
27.01.2022 kl 14:56 4094

Vel, det var ganske klar tale fra deg om den summen på denne tråden:
https://finansavisen.no/forum/thread/141596/view/3900707

Du gikk vel ut fra 40% ved inngåelse av kontrakten.. selv synes jeg det høres mye ut, men det kan jo være korrekt for alt jeg vet.
Blir det eks bare 10 % av 215 mill i Q4 så betyr det uansett inntekt på ca 190 mill for inneværende år.. et kraftig løft for landbasert!

upsidedown
27.01.2022 kl 14:56 4104

Ja, oivindl

Jeg har sett flere ganger at det er blitt viktigere å ta mannen enn å fange ballen for noen. Jeg er ingen slavisk følger av Hammers analyser og konklusjoner. Men ser ofte at han har treff og er villig til å bruke tid på å dele det han finner med andre.

Du har sikkert fulgt ham tettere, men det gjør jo din iver etter å snakke ham ned desto mer forunderlig i mine øyne.

Siste ord skrevet om dette fra meg.
Redigert 27.01.2022 kl 14:59 Du må logge inn for å svare
upsidedown
27.01.2022 kl 15:25 4059

Helt enig. Det burde ikke være et stort problem for Hegnar at alle måtte verifisere seg med bank ID ved etablering av nick.
Redigert 27.01.2022 kl 15:26 Du må logge inn for å svare
oivindl
27.01.2022 kl 15:33 4050

"Du har sikkert fulgt ham tettere, men det gjør jo din iver etter å snakke ham ned desto mer forunderlig i mine øyne."

Men kanskje det er nettopp derfor. Det er forøvrig ikke personen Hammers som er interessant, kun det han uttaler, og der er det dessverre mye å ta tak i.
Jeg liker feks ikke slike uttalelser:
"Hilsen Hammers..........som selvsagt ikke svarer på slike IDIOTISKE spørsmål som de "xxxx" stiller."

Mer respekt for andre på forumet hadde ikke vært av veien.
Daggers
27.01.2022 kl 15:52 4035

Snart 5% ned i dag også.
Solgte 20% av beholdningen på kr. 21,-; men nå vurderer jeg å redusere ytterligere og heller laste opp igjen når det en gang snur.
Ser ut som denne aksjen for tiden kun har en retning.
Har stort sett minus hver dag på porteføljen takket være VOW og VGM
Frodon
27.01.2022 kl 17:34 3948

Det er jo ikke så rart at de seriøse blir mer og mer borte. Jeg brukte også mye tid på å lage analyser, hvor blant annet du bare slang dritt om det og mente det var håpløst og useriøst. Da er det kanskje ikke veldig rart om du får mer og mer slike innlegg mot deg? Bare en tanke, fra en som har forsøkt å holde en seriøs profil her i ca 20 år
Bullinvestor
27.01.2022 kl 17:38 3957

Er vel et salgssignal i gjære ned til 17,50 første omgang? Tvilsomt at rentehopp er til hjelp tvert i mot
Redigert 27.01.2022 kl 17:42 Du må logge inn for å svare
Frodon
27.01.2022 kl 17:55 3988

Det er ingen fasit i aksjemarkedet, men ser ofte proffene kaste ut det som går dårlig i porteføljen, for å kjøpe mer av det som går bra
upsidedown
27.01.2022 kl 18:02 3991

Trodde aldri jeg ville sitte å vurdere ny inngang i VOW under 23.

Om det drar ut på landsiden er VOW uforskammet suveren på det de allerede kan best.
Hammers
27.01.2022 kl 18:28 4071

De som har forlatt forumet er mer enn lei av å krangle med folk som bevisst sprer usannheter her inne.
Jeg har nevnt ett nick tidligere i dag.
Jeg "slenger ikke dritt", men jeg retter opp når ANDRE gjør det - eller jeg svarer med samme mynt.

PS;
Hvis du tenker på disse "tekniske analysene" du kommer med så minner de meg mest om tenk på et tall!
Mn det er min mening. "Analyser" som ikke er underbygget i det hele tatt.
Kun mer eller mindre tilfeldige tall som slenges ut.
Redigert 27.01.2022 kl 18:30 Du må logge inn for å svare
lynx
27.01.2022 kl 18:28 4197

Det er nå ett år siden nedturen startet og VOW ligger stadig i en fallende trend. Det burde være noe støtte rundt kr 20 men hvis heller ikke den holder er neste stopp 15-16 kroner. Jeg solgte meg ut i sommer, naturligvis for sent, men med grei gevinst. Tar ikke sjansen på å kjøpe på en god stund enda, kan bli et ruglete marked framover. Har fortsatt tro på selskapet, men prisingen har nok vært i overkant optimistisk. Tviler på at det blir vanskelig å finne bunnen, den kan bli langvarig.
Frodon
27.01.2022 kl 19:15 4161

Det er jeg fullt klar over og dette har bare blitt verre og verre, enda jeg trodde det var ille før 😅

Det kan godt hende at mine tekniske analyser ikke er grundige nok for deg. Jeg lager også en mer grundig analyse for meg selv. Men å legge ut hele analysen på et forum som HO, hvor de aller fleste ikke skjønner tekniske analyser, får jeg sjelden eller aldri svar på… Men istedenfor å bare skrive at analysen min er tull, hva med å diskutere og bytte meninger? Det fungerte faktisk bra mellom oss tidligere, hvis du husker så langt tilbake 😬🥳🤩😉

Da tenker du at eks denne analysen ikke er grundig nok?

«Aker Horizons - Utløst sterkt langsiktig salgssignal
Frodon
AKH
24.01.2022 kl 17:42
AKH aksjen har falt langt under forrige bunn på sluttkurs, som var kr 23,76. Den forrige intradag low var på kr 22,36. Nå fungerer disse kursene som motstand på vei opp igjen. Aksjen burde helst etablerer seg over kr 24 på stigende volum i løpet av kort tid for å nøytralisere salgssignalet. Hvis ikke, er et sterkt negativ langsiktig salgssignal utløst i aksjen og det er ingen flere støtter under dagens kurs»
Redigert 27.01.2022 kl 19:18 Du må logge inn for å svare
Record
28.01.2022 kl 11:11 3908

Ja ,hvem kan spå fremtiden i markedet ,men syntes denne har sunket for meget nå ,

Her er hva som ble uttalt ved Q3 :

Vow ASA reported stable revenues of NOK 97.8 million (NOK 299.4 year-to-date) in the third quarter, and an EBITDA margin of 8.3 per cent (9.5 per cent YTD). Restrictions relating to the Covid-19 pandemic were gradually lifted during the quarter and resulted in increased activity in the cruise industry and growth in the aftersales business. Vow has secured several milestone contracts in recent months, resulting in an all-time high current order backlog of NOK 2.1 billion including options.At the same time, we have consistently built capacity. Since early 2020, we have increased our workforce with more than 30 per cent, invested time and resources to develop our business and strategic partnership, and increased our financial strength. Vow is robust and ready for the upturn, said Henrik Badin, CEO of Vow ASA.The order backlog currently stands at NOK 1 284 million, up from NOK 952 million at the start of the year. Vow secured several contracts in cruise in the third quarter which ensures good visibility into 2025/26. In Landbased, the company received confirmation of a purchase order for delivery of process equipment and engineering support to Vow Green Metals valued at NOK 215 million.In addition to the firm backlog, shipowners have placed options on the newbuild series being equipped with Scanship systems amounting to a record-high NOK 849 million in likely future revenues related to the Projects Cruise segment.As predicted, the cruise industry is bouncing back after the pandemic, welcoming guests back on their ships, and with that comes increased demand for our Aftersales services. Meanwhile, ship upgrades and fleet renewals continue to provide a sound platform for our Cruise Project business, said Badin.We are also eyeing a new normal for Vow with increased activity in our Landbased business. The third quarter this year will be remembered for the listing of Vow Green Metals, and Vows start of construction of equipment that will go into Vow Green Metals biocarbon production plant in Norway, the largest of its kind in Europe, Badin added.OutlookVow continues to support its customers in their quest to decarbonise their value chains and become more environmentally sustainable.Activity in the cruise industry is increasing as society opens up, and Vow remains confident about the long-term market outlook for its cruise related operations. These growth prospects are supported by increasing demand for solutions for cleaner oceans.Segment Aftersales started the return to growth in the third quarter as more and more cruise ships are returning to normal operations with restrictions related to Covid-19 gradually being lifted. As an increasing share of cruise ships are delivered with Vow systems, the aftersales market is growing, and Vow remains positive about the long-term market opportunities for Aftersales.Vow continues to make investments in the Landbased segment to support growth and profitability going forward and is working closely with its valued customers and partners to refine technology and solutions.At 09:00 CEST today, the company's CEO Henrik Badin will present the results live at Haakon VII's gate 2, 0161 Oslo. Participants are welcome to join in person or to follow the presentation via livestream. The stream will also be available for replay after the event.Use the following link to follow the presentation via livestream: https://channel.royalcast.com/landingpage/hegnarmedia/20211027_7/Attachments (see link at end of document)Q3 2021 Update reportQ3 2021 Update presentationFor more information, please contactHenrik Badin, CEO, Vow ASATel: + 47 90 78 98 25Email: henrik.badin@vowasa.comErik Magelssen, CFO, Vow ASATel: +47 928 88 728Email: erik.magelssen@vowasa.comAbout VowVow and its subsidiaries Scanship and Etia are passionate about preventing pollution. The companys world leading solutions convert biomass and waste into valuable
Listen
28.01.2022 kl 13:06 3813

Sjekk cash posisjon/cash flow fra nåværende drift og spør om finansiering av (den eventuelle) veksten ved neste kvartals-/års presentasjon - blir ikke dekket hverken av betalingsstrukturen i kontraktene eller ordinær bankfinansiering. Vil nok tro CFO har nok å gjøre..........
Record
28.01.2022 kl 13:55 3739

Tror du ikke det , det fine med VOW er alle disse "små" kontraktene som hver for seg ikke betyr all verden , men tilsammen sørger de for drift å sikkerhet til vekst .
I løpet av dette året starter det vel opp en del i bla Luxemburg som vil kunne gi noe større intekter ,blir sikkert ikke utbytte i år men som i 2019 sitter de ikke på unødvendig kapital dersom de ikke må ,således særdeles aksjonærvennlig .
Det snur nok også i aksjekursen selv om det trykkes ganske tøft på denne støtten ,men jeg er så dum at jeg ikke bryr meg så mye om disse tekniske fallene å har det helt fint selv om det av og til lyser rødt på kontoen . Vi får vel bare vente noen uker så blir vi oppdaterte , men aksjekursen har falt alt for meget etter mitt skjønn å da kjøper jeg gjerne mere aksjer .
CapitaL
28.01.2022 kl 14:08 3761

Det fine med veksten i Vow er at mye av produksjonen av pyrolyseutstyr etc gjøres av underleverandører.. veksten koster derfor ikke all verden;)

Enig med deg Record.. aksjen er billig nå. Ikke dermed sagt at den ikke kan bli billigere da.
Record
28.01.2022 kl 14:12 3803

Blir nesten skuffet om den ikke blir billigere , tror ikke det blir så mange som selger under dagens kurs å vil gjerne ha en del av de :-)

Stemmer at de produserer lite selv ,underleverandører som sitter med den delen av risiko ,dette blir nok bra om ikke alt for lenge .
Record
28.01.2022 kl 14:58 3736

Ser det ut som Quantafuel satser på mekanisk sortering fremover på sine anlegg ,da kan jo de sortere og tørke plasten. ETIA fixer resten i ihennhold til BASF sine spesifikasjoner ?
Det hadde vel gjort seg :-)
CapitaL
28.01.2022 kl 15:06 3754

Noe er iallfall riv ruskende galt i Qfuel.. Man kjører ikke emi før Poc uten grunn... Jeg hadde lempet ut aksjene der på flekken om jeg hadde hatt noen og pløyd de midlene inn i noe som er liv laga.. nemlig Vow;)
Slettet bruker
28.01.2022 kl 15:14 3748

Ja her går det unna, hvor ble det av deres store ledestjerne, han med den gyldne linjal ?