NY STOR KUNDE !

Slettet bruker
SOFTOX 08.09.2021 kl 16:04 1557

Softox Solutions jobber med en stor, ny kunde
Softox Solutions kan ikke si noe om hvem kunden er eller når en annonsering vil forekomme.

Plutselig kommer melding !






https://finansavisen.no/nyheter/bors/2021/09/08/7733435/softox-solutions-jobber-med-en-stor-ny-kunde?internal_source=sistenytt

Hanveg
08.09.2021 kl 16:41 1498

Tja, da sprett den opp 6-7%, så kommer melding om emi på kvelden
Slettet bruker
08.09.2021 kl 16:57 1459

Den kan nok sprette høyere enn det, emi kommer selvsagt, før, eller siden. Gode muligheter for at det blir den siste, hva er problemet ?
bj111
08.09.2021 kl 19:56 1325

I grunn ikke noe problem. Jeg trodde de hadde tatt inn nok til et par år drift så ble litt overrasket over cash burn i dag. Samtidig er det jo helt normalt, de fleste bruker penger på å vokse og resultatene kommer ikke før senere. Kan jo håpe på at det blir den siste iallefall på veldig lenge. Er ikke så veldig glad i emisjoner. De tar som regel alt for lang tid særlig med rep emi og mens det pågår skjer det intet fornuftig med aksjekursen. Den er stort sett død på vei til under emisjon kursen. Grunnet det som da er den mest normale markedsreaksjonen har ikke aksjonærer noe igjen for å delta tross rabatt på kursen. Synd men sant.
Selskapet har. Mye godt på gang det skal sies og derfor sitter jeg tross emi. Kan jo hende jeg tar feil.
Aksjeamatøren
08.09.2021 kl 22:53 1167

Enig i at tidsbruken på emi er ødeleggende, men få aksjer i selskapet lav mcap og relativt høy kurs. Kan få inn greit med penger uten å adde en hel haug aksjer. Denne må faktisk bare ligge i skuffen og handle litt til under emikurs siden. Har blitt et mere solid selskap og potensialet er stort. Dette en skuffaksje som ikke bør tas opp på lenge, men når den tas opp om noen år kan man få seg litt av en overraskelse.
Aaleby
08.09.2021 kl 23:22 1100

Bare en misforståelse. Kunden er den samme som ble børsmeldt tidligere i uken. Tatt ut fra sammenhengen, ikke noe annet enn det.
Kruttgubben
09.09.2021 kl 00:15 1019

Tror ting nå løsner her og vi kan se frem mot en fin høst nå:-)
Det er vel ingen som kan si sikkert det er DNB som er kunden når Almås selv seier han ikke kan si hvem det er?