KAHOT dundrer nordover i 2022 !
Da tar vi 20 gangern til julen 2022.
Bybonden
Bybonden
Redigert 26.12.2021 kl 20:20
Du må logge inn for å svare
Amore
30.11.2021 kl 11:12
4620
Riskokeren fortsetter med tøvet sitt her inne - Han er som en sleip amøbe kliner seg fast - Jeg velger å følge folketrygdfondet , det har jeg gjort tidligere flere ganger og lykkes- Q3 var bra ,men kun med 1mnd resultat fra det nye selskapet clever . Når jeg nevner dette, vil riskokeren påstå at det blir mer minus ved fullt kvartal, men det er ikke sikkert det, da ledelsen helt sikkert har sterkt fokus på å få til økt lønnsomhet som de har guidet-Rom ble heller ikke bygget på en dag. Kahoot er i startgropa til å bli et av verdens største på sitt område. Dette er et spennende selskap som kan nå langt.
Moonraker007
30.11.2021 kl 13:38
4452
Enig, fatter ikke at fyren gidder å holde på slik. Renspikket tøv, og argumentasjon uten snev av substans. Bønn til alle her inne: Ikke bry dere om hva som kommer fra den kanten, da research om selskapet synes svært mangelfull, og tilsynelatende er på amatørstadiet. Dette er er vekstselskap, og de leverer som forventet hver gang. Seff ikke hold i noe som går i retning av at dette går nord og ned.
rischioso
30.11.2021 kl 14:24
4477
RE - Riskokeren fortsetter med tøvet sitt her inne
* Kursutviklingen bekrefter at det jeg over lengre tid har kommet med så absolutt korresponderer med aksjekursutviklingen og er således absolutt ikke tøv, mens derimot motparten som har spådd det motsatte av den faktiske kursutviklingen og poster håpefulle selvtrøstingsinnlegg hvor realiteter kalles for tøv er vel nettopp den som er å anse som den mest tøvete av oss alle ... ;)
BTW, 50 tallet står for fall og man skal ikke bli overasket om 40 tallet kommer til syne veldig snart og kanskje allerede i dag ...
* Kursutviklingen bekrefter at det jeg over lengre tid har kommet med så absolutt korresponderer med aksjekursutviklingen og er således absolutt ikke tøv, mens derimot motparten som har spådd det motsatte av den faktiske kursutviklingen og poster håpefulle selvtrøstingsinnlegg hvor realiteter kalles for tøv er vel nettopp den som er å anse som den mest tøvete av oss alle ... ;)
BTW, 50 tallet står for fall og man skal ikke bli overasket om 40 tallet kommer til syne veldig snart og kanskje allerede i dag ...
Redigert 30.11.2021 kl 14:37
3fotsyken
01.12.2021 kl 08:14
3950
Det er jo 50% sannsynlighet for å få rett når spådommen er "opp" eller "ned" uansett grunnlag. Siden januar har det ikke vært så vanskelig å se hva slags trend Kahoot! er inne i. Spørsmålet er når det kommer positive eller evt. negative selskapsspesifikke nyheter.
Dølle
01.12.2021 kl 08:56
3866
Ok, men hvis det ikke skjer noe kanskje ditt og kanskje datt, tar du da signalet på at det du hinter om til stadighet bør droppes ? så får du heller lese innlegg fra de som legger ned langt mer tid enn deg på reflekterte innlegg, og rett og slett, holde fingrene langt fra tastaturet.
Woody
01.12.2021 kl 08:59
3871
Ny virusvariant og nedstengninger er 'en ting, men det er flere gode grunner til at tiden er inne for å kjøp Kahoot nå. Fra midten av desember til midten av januar er sannsynligheten stor for et kraftig rykk oppover for aksjekursen.
NASDAQ. Det er der det store potensialet ligger. Kahoot er et velkjent merkenavn med hundrevis av millioner som spiller Kahoot. Så fort vi passerer nyttår og teller 2022 er vi inne i kvartalet der selskapet skal ta stilling til noteringen. Dette vil øke interessen fra starten av 2022.
Resultat 4. kvartal blir første hele kvartal med Clever og normalt et sterkt kvartal for Kahoot. Det vil komme en markedsoppdatering for hvordan kvartalet har gått i begynnelsen av januar. Kursen tok av etter dette tallslippet forrige vinter. Januar har alltid vært sterk for kursen til Kahoot.
Juletiden er tiden for Kahoot. Normalt stiger bruken av Kahoot kraftig i desember og romjulen. Som regel kommer kursen opp i takt med økt bruk på plattformen. Parametere blir fanget opp og interessen øker.
Dette i sum kan utløse inndekninger av short på toppen.
NASDAQ. Det er der det store potensialet ligger. Kahoot er et velkjent merkenavn med hundrevis av millioner som spiller Kahoot. Så fort vi passerer nyttår og teller 2022 er vi inne i kvartalet der selskapet skal ta stilling til noteringen. Dette vil øke interessen fra starten av 2022.
Resultat 4. kvartal blir første hele kvartal med Clever og normalt et sterkt kvartal for Kahoot. Det vil komme en markedsoppdatering for hvordan kvartalet har gått i begynnelsen av januar. Kursen tok av etter dette tallslippet forrige vinter. Januar har alltid vært sterk for kursen til Kahoot.
Juletiden er tiden for Kahoot. Normalt stiger bruken av Kahoot kraftig i desember og romjulen. Som regel kommer kursen opp i takt med økt bruk på plattformen. Parametere blir fanget opp og interessen øker.
Dette i sum kan utløse inndekninger av short på toppen.
rischioso
01.12.2021 kl 12:45
3673
Fortsatt rekordhøy shortandel og teknisk så ser det også dårlig ut for den setter stadig lavere topper og bunner hvor det derfor ikke er snakk om hvis, men når 40 tallet igjen kommer til syne - og vi må nok ikke vente lenge ... ;)
Redigert 01.12.2021 kl 12:48
Sovepose
01.12.2021 kl 13:17
3608
Jeg håper ikke de går over til Nasdaq før de i det minste har gjort seg fortjent til en prising på 150kr aksjen.
Foreløpig er Kahoot regna som en svært volatil pennystock, som ikke har noe på nasdaq å gjøre.
Når Kahoot er oppe i 500mill usd omsetning og 30% av dette i driftsresultat, da vil jeg tro de er klare for Nasdaq.
Da har de ca. 1,25 milliard i driftsresultat, hvor de kan gi utbytte på en krone eller to evt. kjøpe mer vekst.
Jeg klarer ikke se for meg at de trenger å kjøpe noe mer for å vokse, da det virker som de har "den komplette pakka" i e-læringssektoren.
Nå må de bare snu skuta til positive driftsresultat og vokse fra der.
Foreløpig er Kahoot regna som en svært volatil pennystock, som ikke har noe på nasdaq å gjøre.
Når Kahoot er oppe i 500mill usd omsetning og 30% av dette i driftsresultat, da vil jeg tro de er klare for Nasdaq.
Da har de ca. 1,25 milliard i driftsresultat, hvor de kan gi utbytte på en krone eller to evt. kjøpe mer vekst.
Jeg klarer ikke se for meg at de trenger å kjøpe noe mer for å vokse, da det virker som de har "den komplette pakka" i e-læringssektoren.
Nå må de bare snu skuta til positive driftsresultat og vokse fra der.
rischioso
01.12.2021 kl 13:33
3606
Med dagens lave organiske vekst så må nok selskapet fortsette med oppkjøp for å kunne vokse til et slikt nivå. Det som vokser mest i dette caset er gratisbrukere og som kjent så bidrar ikke gratistjenester til noen økonomisk vekst ... ;)
BTW - der kom 40 tallet til syne ...;)
BTW - der kom 40 tallet til syne ...;)
Redigert 01.12.2021 kl 13:38
Woody
01.12.2021 kl 14:04
3574
Det kunne vært optimalt, men jeg tror likevel interessen øker over nyttår som følge av mulig Nasdaq notering. Volumet er nå lavt, men det er helt sikkert at det er store aktører som følger dette selskapet tett og venter på det rette tidspunktet der risk/reward er så bra som mulig. Plutselig vil volum kunne stige til 5-10 millioner om dagen over en periode (volum i dag er ca. 900.000 til nå).
Kahoot har alt man kan drømme om i et tech-selskap. Høyt kompetente folk fra inn og utland med lang erfaring. Millioner av brukere i et raskt voksende marked som bare er i starten av digitaliseringen. Hundrevis av millioner besøkende på plattformen. Ingen gjeld og mye cash. Sterke eiere som Softbank, og også viktig at CEO er en stor eier (slik man også ser blant de største tech-selskapene) Voksende brukerutvikling. Innovativ produktutvikling. Tilknytter seg de store aktørene på tech-himmelen via samarbeid. Solid fotfeste i USA.
Det er vanlig at slike interessante case som har falt mye året før stiger nettopp pga. av det. Det man kaller nyttårsraketter. Summen av alt kan utløse et massivt rally.
Det er mye frykt for renter og det tynger slike aksjer kortsiktig. På lang sikt kommer fremtiden til å bli nåtid og den er digital, samme hva rentene står i. Ser man svingningene i Microsoft, Facebook, Amazon, Tesla osv. så ser man at det ikke bare var å kjøpe aksjer for 10-20 år siden og lene seg tilbake. Det svinger voldsomt og mange har blitt psyket ut, men for dem som satt fra starten og fortsatt sitter var det verdt lidelsen.
P.S. Merkenavnet og totale brukermasse har et enormt potensiale. Ser man på andre store tech-selskaper ser man at det ofte har tatt lang tid før man fant veien til de store pengene, men historien har vist at hvis man har brukerne er sannsynlighet stor for at man plutselig får et gjennombrudd. Et grep i Kahoot kan endre alt. Hva er informasjonen de får inn gjennom alle spørsmål og svar verdt? Kan man få inn annonseinntekter et sted? Kan en tilknytning til en tech-gigant forme et samarbeid som gir inntekter? Kan man klare å utvikle en "hit" til, som Quiz delen er?
Kahoot har alt man kan drømme om i et tech-selskap. Høyt kompetente folk fra inn og utland med lang erfaring. Millioner av brukere i et raskt voksende marked som bare er i starten av digitaliseringen. Hundrevis av millioner besøkende på plattformen. Ingen gjeld og mye cash. Sterke eiere som Softbank, og også viktig at CEO er en stor eier (slik man også ser blant de største tech-selskapene) Voksende brukerutvikling. Innovativ produktutvikling. Tilknytter seg de store aktørene på tech-himmelen via samarbeid. Solid fotfeste i USA.
Det er vanlig at slike interessante case som har falt mye året før stiger nettopp pga. av det. Det man kaller nyttårsraketter. Summen av alt kan utløse et massivt rally.
Det er mye frykt for renter og det tynger slike aksjer kortsiktig. På lang sikt kommer fremtiden til å bli nåtid og den er digital, samme hva rentene står i. Ser man svingningene i Microsoft, Facebook, Amazon, Tesla osv. så ser man at det ikke bare var å kjøpe aksjer for 10-20 år siden og lene seg tilbake. Det svinger voldsomt og mange har blitt psyket ut, men for dem som satt fra starten og fortsatt sitter var det verdt lidelsen.
P.S. Merkenavnet og totale brukermasse har et enormt potensiale. Ser man på andre store tech-selskaper ser man at det ofte har tatt lang tid før man fant veien til de store pengene, men historien har vist at hvis man har brukerne er sannsynlighet stor for at man plutselig får et gjennombrudd. Et grep i Kahoot kan endre alt. Hva er informasjonen de får inn gjennom alle spørsmål og svar verdt? Kan man få inn annonseinntekter et sted? Kan en tilknytning til en tech-gigant forme et samarbeid som gir inntekter? Kan man klare å utvikle en "hit" til, som Quiz delen er?
Sovepose
01.12.2021 kl 14:35
3566
Greit nok at det er kompetente folk som sitter i førersetet, men de er i starten av et vekst-eventyr. Tror jeg de blir verdens største innen E-læring? ja, jeg mener de alleredet er det. Men de må tjene penger.
Reklame har ingenting å gjøre i et klasserom, og da vil selskapet virke useriøst. Ganske sikker på at det ikke vil bli noe annonseinntekter her. Det de kan selge er informasjon og mønstrene fra elever. Samt bruke dette til å forbedre metoder til å lære våre små og store.
Å få reklame på barbie eller GI Joes for smårollingene som skal lære på skolen, hadde satt alarmbjellene i gang hos mange foreldre, lærere og rektorer tror jeg. Det hører rett og slett bare ikke hjemme i denne sammenheng.
Fortsett å utvikle et bra sammensatt produkt, så betaler folk for det. De er på god vei allerede
Reklame har ingenting å gjøre i et klasserom, og da vil selskapet virke useriøst. Ganske sikker på at det ikke vil bli noe annonseinntekter her. Det de kan selge er informasjon og mønstrene fra elever. Samt bruke dette til å forbedre metoder til å lære våre små og store.
Å få reklame på barbie eller GI Joes for smårollingene som skal lære på skolen, hadde satt alarmbjellene i gang hos mange foreldre, lærere og rektorer tror jeg. Det hører rett og slett bare ikke hjemme i denne sammenheng.
Fortsett å utvikle et bra sammensatt produkt, så betaler folk for det. De er på god vei allerede
Kaisovski
01.12.2021 kl 14:43
3843
Kahoot burde holde annonser unna klasserom for alle under 18, elever, studenter og lærere.
Men de som bruker quizen som underholdning på guttekveld eller julebord, de burde enten betale for premium, eller se en reklame ala youtube.
Men de som bruker quizen som underholdning på guttekveld eller julebord, de burde enten betale for premium, eller se en reklame ala youtube.
Moonraker007
01.12.2021 kl 15:02
3859
Nå må du følge med her da, den siste måneden (fra 7nov) har vi sett høyere bunner og høyere topper suksessivt - hvilken kurve følger du med på egentlig? Det er jo bare tøv du kommer med.
Redigert 01.12.2021 kl 15:03
Woody
01.12.2021 kl 15:24
3813
Enig i det. Spørsmålene var ment som åpne spørsmål. Alt tilknyttet undervisning utgår selvfølgelig. Faktisk får Kahoot allerede annonseinntekter gjennom Drops. Drops kan vokse kraftig. Clever kan også få et internasjonalt gjennombrudd gjennom Kahoot, det er planen. Poenget er mulighetene man ikke ser i dag.
boupa
01.12.2021 kl 15:31
4204
Her har du nok rett Moon, men om den slutter under 49,60 er det svært dårlige nyheter.
Volga
01.12.2021 kl 19:55
3950
Det gjorde den. Brøt 49,6 altså, riktignok på lav omsetning. Man kan kanskje hevde at det er noe støtte på 48,7 som en bunn i den stigende trenden fra 36 i sommer via 46 i begynnelsen av november og til i dag, men både denne og den lange trenden fra august 2019 er under press nå. Noe støtte på 46, deretter 36 nedover.
https://www.marketscreener.com/quote/stock/KAHOOT-ASA-68642717/charts/
Ikke så lovende dette. Shorten er stabil eller noe opp. Kahoot skal som Pexip være Corona-vinner, men markedet ser annerledes på det. Kun et motstrøms blaff på fredag for dem begge, eller (?) Lignende fall på andre elærings-aktører. Hva gjør de store i aksjen - skyr de vekst pga inflasjon her også (?)
Øker salgspresset på nå eller er det noe som kan snu det?
https://www.marketscreener.com/quote/stock/KAHOOT-ASA-68642717/charts/
Ikke så lovende dette. Shorten er stabil eller noe opp. Kahoot skal som Pexip være Corona-vinner, men markedet ser annerledes på det. Kun et motstrøms blaff på fredag for dem begge, eller (?) Lignende fall på andre elærings-aktører. Hva gjør de store i aksjen - skyr de vekst pga inflasjon her også (?)
Øker salgspresset på nå eller er det noe som kan snu det?
Perdenlure
01.12.2021 kl 20:00
4201
Er det så gale at vi bør skifte overskriften? "Kahoot dundrer nedover"
rischioso
01.12.2021 kl 20:36
4298
Har prøvd å fortelle menigheten siden kursen falt igjennom gulvet på 66 at både 50 og 40 tallet vil komme til syne og at den vil vandre i det intervallet frem til at det kommer nytt av betydning som vil bestemme retningen videre. Det er en moderat ørkenvandring frem til neste Q og en avklaring på en mulig Nasdaq notering er igjen forskjøvet frem i tid - et stykke utpå nyåret en gang og i mellomtiden spøker en world wide børskorreksjon så ja - det ser ikke bra ut verken i det korte eller mellomlange bildet ...
Redigert 01.12.2021 kl 20:58
Moonraker007
01.12.2021 kl 21:11
8571
World wide korreksjon er mat for denne aksjen, det trodde jeg du hadde fått m deg
Redigert 01.12.2021 kl 21:11
Moonraker007
01.12.2021 kl 21:13
8632
Går opp og ned dette, vi ser 60 i løpet av kort tid, høyere og høyere topper siste måned
boupa
02.12.2021 kl 10:00
8408
Hvis 45 holder når vi kommer dit så får vi en mulig dobbel bunn. Med et påfølgende brudd gjennom 54 kan det bli morsomt. Alternativt en ørkenvandring fram til nyheter. Innsidesalget tok knekken på den i denne omgang da vi var inne et visst momentum.
Amore
02.12.2021 kl 10:33
8382
Ser enkelte banker dobler belåningsgraden på aksjene nå. Betyr lavere risiko sikkert.
SuperSeven
02.12.2021 kl 10:59
8340
KAHOOT dundrer nordover....
Jeg kan fortelle at jeg ringte en kompis av meg i Hammerfest i går. Han har ikke sett snurten av Kahoot. Ryktene sier at Kahoot sitter værfast rett nord for Trondheim og at veien ikke vil åpnes igjen før til våren...
Jeg kan fortelle at jeg ringte en kompis av meg i Hammerfest i går. Han har ikke sett snurten av Kahoot. Ryktene sier at Kahoot sitter værfast rett nord for Trondheim og at veien ikke vil åpnes igjen før til våren...
rischioso
02.12.2021 kl 13:08
8178
Den siste observasjonen skal visst være i Arendal i full trav på vei sørover mot Norges sørligste punkt (Lindesnes fyr) så ja - så absolutt på tide å få endret headingen på denne tråden hvor nordover har mistet sin betydning - i alle fall i Norge ... ;)
ziik
02.12.2021 kl 13:38
8250
Føler meg værfast jeg også. Kjøpte denne første gang i går etter fallet og igjen i dag. Sitter med 4000 aksjer til 48.3,- så kan fort bli suppe til jul dette her hvis fallet fortsetter i dette tempoet 🙄
Volga
02.12.2021 kl 14:22
8161
Dagens lav 46,10. Tester med det neste støtte på direkten her med 45,9 - evt. dobbel bunn - etter å ha brutt gjennom 49,6 i går. Mer volum i dag. RSI i oversolgt territorium, men trender brytes. Bør snu nå, hvis ikke er 36,7 neste støtte.
Bullen
02.12.2021 kl 14:47
8218
De siste 30 dager har aksjen sluttet under 50 kroner 4 ganger og hentet seg opp til over 50. Uavhengig av det tekniske bildet, ser det ut som om en del tradere kjører aksjen opp og ned rundt 50. Sannsynligheten er stor for at den igjen løfter seg opp til over 50 i nær fremtid
Redigert 02.12.2021 kl 14:48
Pelsen
02.12.2021 kl 15:11
8233
SHORT POSISJONER I KAHOOT
Aktive stillinger
POSISJONSHOLDER KORT POSISJON KORT PROSENT STILLINGSDATO (DD.MM.ÅÅÅÅ)
MARSHALL WACE LLP 5 801 436 1,20 % 17.11.2021
AHL PARTNERS LLP 4 279 050 0,88 % 12.11.2021
ARROWSTREET CAPITAL, BEGRENSET PARTNERSKAP 2 905 115 0,60 % 10.11.2021
SUM 12 985 601 2,68 %
Aktive stillinger
POSISJONSHOLDER KORT POSISJON KORT PROSENT STILLINGSDATO (DD.MM.ÅÅÅÅ)
MARSHALL WACE LLP 5 801 436 1,20 % 17.11.2021
AHL PARTNERS LLP 4 279 050 0,88 % 12.11.2021
ARROWSTREET CAPITAL, BEGRENSET PARTNERSKAP 2 905 115 0,60 % 10.11.2021
SUM 12 985 601 2,68 %
Redigert 02.12.2021 kl 15:12
Volga
02.12.2021 kl 15:54
8146
Ikke tatt noen nye shortposisjoner siden 16.11. Høyt volum i dag, så kanskje endog noen dekker seg inn?
Uansett, rt 46,8. Rett opp etter å ha duppet ned på 45-tallet. Høy derivathandel, mange som driver bunnfiske/tror vi er på en bunn ja.
Uansett, rt 46,8. Rett opp etter å ha duppet ned på 45-tallet. Høy derivathandel, mange som driver bunnfiske/tror vi er på en bunn ja.
Volga
02.12.2021 kl 16:25
8103
CTO handler 127' nye aksjer for nesten MNOK6!
"Jostein Håvaldsrud, primary insider and CTO in Kahoot!
ASA ("Kahoot!"), has today increased his shareholding in Kahoot! by 127,000
shares"
https://finansavisen.no/nyheter/teknologi/2021/12/02/7783656/teknologidirektor-laster-opp-for-millionbelop-i-kahoot
"Jostein Håvaldsrud, primary insider and CTO in Kahoot!
ASA ("Kahoot!"), has today increased his shareholding in Kahoot! by 127,000
shares"
https://finansavisen.no/nyheter/teknologi/2021/12/02/7783656/teknologidirektor-laster-opp-for-millionbelop-i-kahoot
Redigert 02.12.2021 kl 16:38
Hvis direktøren har kjøpt 127000 stykk aksjer idag , for ca. 6 millioner kroner, da vil det komme gode nyheter ganske snart . Direktøren vil ikke ta risk vel når han sitter på gode info , fyker vel opp 10 prosent imorgen.Dette var veldig gode nyheter.
rischioso
02.12.2021 kl 17:18
8449
Er det noe vi kan være sikre på så er det at det IKKE kommer nyheter når det kommer melding om insidehandel nettopp fordi de verken kan kjøpe eller selge rett i forkant av kurssensitiv e hendelser ….
ziik
02.12.2021 kl 17:28
8422
Nei, åsså er det jo lite sannsynlig at han vet hva som skjer feks 1 mnd frem i tid også for så mye innsikt kan vel ikke en direktør ha :)
Amore
02.12.2021 kl 17:39
8428
Riskokeren ute med våset sitt igjen. Så klart in siders kan kjøpe selv om det kan komme nyheter. Kahoot har så mye på gang om dagen at her kan det komme nyheter når som helst. Husk at 2/3 av q4 er fremme.i lyset p. d. Bare en kuriositet.
MSoleim
02.12.2021 kl 17:46
8425
Forsåvidt riktig, MEN må korrigere deg litt.
Kommer helt sikkert ikke noen børsmelding i morgen, men det betyr ikke at selskapet ikke børsmelder noe i fremtiden, feks ila medio desember/januar.
Tenker nå at shorterene burde kjenne sin besøkelsestid og dekke inn før det er for sent.
”Når man snakker om «innsidehandel» i børssammenheng, siktes det som regel til handler som direktører, styremedlemmer og andre nøkkelmedarbeidere gjør. Disse handlene må rapporteres inn til Oslo Børs, og kjøpet eller salget blir offentlig informasjon. Denne informasjonen kan være gull verdt, skal vi tro forskningen til Investtech.
– Nøkkelpersoner som direktører og styremedlemmer sitter på veldig mye kunnskap om bedriften. Når disse enten selger eller kjøper aksjer i eget selskap, kan det ses på som et signal til andre aktører” (LES: andre aktører. Det kan være fond, shortere, større investorer.)
Kommer helt sikkert ikke noen børsmelding i morgen, men det betyr ikke at selskapet ikke børsmelder noe i fremtiden, feks ila medio desember/januar.
Tenker nå at shorterene burde kjenne sin besøkelsestid og dekke inn før det er for sent.
”Når man snakker om «innsidehandel» i børssammenheng, siktes det som regel til handler som direktører, styremedlemmer og andre nøkkelmedarbeidere gjør. Disse handlene må rapporteres inn til Oslo Børs, og kjøpet eller salget blir offentlig informasjon. Denne informasjonen kan være gull verdt, skal vi tro forskningen til Investtech.
– Nøkkelpersoner som direktører og styremedlemmer sitter på veldig mye kunnskap om bedriften. Når disse enten selger eller kjøper aksjer i eget selskap, kan det ses på som et signal til andre aktører” (LES: andre aktører. Det kan være fond, shortere, større investorer.)
Mora di
02.12.2021 kl 18:42
8364
Her må man skille mellom innsidere i ledelsen og innsidere i styret. Han har ikke tilgang til de virkelige store strategisk vurderingene som gjøres i styret, og han kan dermed kjøpe aksjer i dag. Han har nok en meget god formening om veien videre.
Det er svært betryggende at selskapet har en CTO som er til de grader kommersiell anlagt.
Jeg får også takke høflig for de aksjene jeg fikk kjøpt i dag.
Det er svært betryggende at selskapet har en CTO som er til de grader kommersiell anlagt.
Jeg får også takke høflig for de aksjene jeg fikk kjøpt i dag.
Volga
03.12.2021 kl 10:40
8008
Kjempevolum og kraftig rekyl. Beartrap i går med gap i chartet fra morgenen av. Dekket inn nå. Er dette kraften man trenger nedenifra for å bryte opp gjennom 54? Veldig fin dobbelbunnformasjon i tegninga. Innsidekjøpet gjorde seg også.
Amore
03.12.2021 kl 10:53
7981
Sjefen i ultimovak kjøpte aksjer så kom meldingen noen timer etter. Ikke noe galt med det. Riskokeren fortsetter med våset. Makan
I pexip så er det innsidekjøp hele tiden nå.Det hjelper på kursen i fem minutter hver gang,mens her i kahooot så stiger det kraftig fra en føreløpig bunn.Vi får se om det
holder inn.
holder inn.
3fotsyken
03.12.2021 kl 11:29
8077
Patetisk forsøk på å få billigere aksjer. Hvis du har noen aksjer. da.
omans
03.12.2021 kl 11:44
8036
Børs er i korreksjonsmodus, det vil den være inntil bekreftet brudd opp av 1240.
Da vil de fleste aksjer også svinge og ikke stige spesielt, men kan få kortsiktige "booster"
For Kahoot er det hengemyr inntil 54-55 bryter opp, deretter 57-60.
Ørkenvandring her enn så lenge, får se om det blir noe av jule- nyttårs rally.
Kanskje virus-hysteriet blåser over...
Da vil de fleste aksjer også svinge og ikke stige spesielt, men kan få kortsiktige "booster"
For Kahoot er det hengemyr inntil 54-55 bryter opp, deretter 57-60.
Ørkenvandring her enn så lenge, får se om det blir noe av jule- nyttårs rally.
Kanskje virus-hysteriet blåser over...
Det er bare å sjekke selv på pexip så kan Dere se noe man ikke har sett makan til innsidekjøp på så kort tid i et børsnotertselskap som pexip.
omans
03.12.2021 kl 12:11
8047
Hvorfor skal folk som klikker inn på en Kahoot tråd, sjekke forhold for Pexip aksjen?
De innsidekjøpene har ikke akkurat hjulpet på så langt.
Siste analyse fra Pareto, tilsa 80 kroner for 2022. Det kan man jo diskutere der, om man er eksponert.
Innsidekjøp er sikkert ok, men det hjelper ikke på markedssituasjonen en er i for øyeblikket, men det kan indikere sterk tro på gode utsikter lang sikt.
De innsidekjøpene har ikke akkurat hjulpet på så langt.
Siste analyse fra Pareto, tilsa 80 kroner for 2022. Det kan man jo diskutere der, om man er eksponert.
Innsidekjøp er sikkert ok, men det hjelper ikke på markedssituasjonen en er i for øyeblikket, men det kan indikere sterk tro på gode utsikter lang sikt.
Redigert 03.12.2021 kl 12:12
Det var bare for å vise at man ikke er garantert oppgang med innsidekjøp.
Jeg syntes gårsdagens innsidekjøp i kahoot var veldig positivt.
Jeg syntes gårsdagens innsidekjøp i kahoot var veldig positivt.
Redigert 03.12.2021 kl 12:19