Vow i lørdagens utgave av Finansavisen.

bålfreak
VOW 11.09.2021 kl 08:58 1645

Det er mange her på forumet som kritiserer Badin og Vow . De mener det går for tregt og at det ikke oppnås resultater raskt nok. Det hele bunner ut i ungdommelig utålmodighet og selvfølgelig en strategi eller agenda om å få ned kursen for å få kjøpt billigere aksjer.
Kritikken mot Badin er til de grader usaklig, urettferdig og grunnløs.

Sitat fra dagens Finansavisen :

I mars ble Badin kåret til Norges fremste vekstskaper. EY Entrepreneur Of The Year .
Med sine verdensledende miljøteknologiske løsninger bidrar Vow sterkt til det grønne skiftet gjennom økt materialgjenvinning og reduserer forurensning, skrev EY-juryen.

Det er vel maktpåliggende å hevde at en en sammensatt Europeisk Jury bestående av dyktige fagfolk har bedre kompetanse til å vurdere Vow og Badin enn fjortisgjengen på dette forumet.

Fallet i Vowkursen de seneste månedene er et resultat av utålmodighet, uvitenhet og manglende forståelse av hvor langt Vow har kommet i forhold til svært mange av de andre selskapene i det grønne skiftet.

Enova som gjør grundige vurderinger av selskapene de gir støtte til ,bevilget over 80 millioner til Vows nysatsning VGM. Det er et formidabelt beløp som nesten ingen andre prosjekter har fått. Det underbygger hvilken standing og aksept Vow har for sin teknologi og gjennomføringsevne.

Jeg anbefaler Dere å lese dagens utgave av Finansavisen. Forøvrig vil jeg påstå at Vow er et svært godt kjøp på dagens kursnivå for de som har evne til å tenke langsiktig. De som ikke har den evnen kan gi bort aksjene sine på dagens lave kurser. Heldigvis er jeg ikke en av dem.
Lykke til gutter!!

TheKurgan
11.09.2021 kl 20:54 1347

Helt enig, dette kommer til å bli bra men tar selvfølgelig litt tid.
Her er linken: https://finansavisen.no/lordag/reportasje/2021/09/10/7734754/slagmark-av-konkurser-ble-til-gronn-bors
Slettet bruker
12.09.2021 kl 17:43 1030

Dette var en post jeg kan stille bak. De andre innleggene går det ikke an å lese på, bare personangrep og piss