RECSI præsenterer på Pareto Securities’ 28th annual Energy Conf.
RECSI præsenterer på Pareto Energy Conference, med deres finans direktør.
Er det fordi han ved mest om fremtiden, eller har alle andre fået mundkurv på.
Om ca 1 måned fremlægges kvartals regnskab, er overbevist om de vil komme med nyt om åbning af lukket fabrik.
Heldigt at det lige falder så godt samme med fremlæggelse af kvartalstal.
Når kursen så er steget til ca 40, eller højere, vil de lave en aktieudvidelse,
Smart og klogt af Formand Røkke at at vente med udvidelsen
til aktie kursen er steget så der kommer så få nye aktier på marked som muligt,
til så høj en pris som muligt.
aktie udvidelsen drejer sig jo ikke om største aktionær skal have endnu større del af kagen, men om penge til ?? opkøb ??
Alt andet ville være stik imod alle aktionærs holdning og ønsker
Er det fordi han ved mest om fremtiden, eller har alle andre fået mundkurv på.
Om ca 1 måned fremlægges kvartals regnskab, er overbevist om de vil komme med nyt om åbning af lukket fabrik.
Heldigt at det lige falder så godt samme med fremlæggelse af kvartalstal.
Når kursen så er steget til ca 40, eller højere, vil de lave en aktieudvidelse,
Smart og klogt af Formand Røkke at at vente med udvidelsen
til aktie kursen er steget så der kommer så få nye aktier på marked som muligt,
til så høj en pris som muligt.
aktie udvidelsen drejer sig jo ikke om største aktionær skal have endnu større del af kagen, men om penge til ?? opkøb ??
Alt andet ville være stik imod alle aktionærs holdning og ønsker
fattigstakkar
15.09.2021 kl 12:46
3050
Her er det noen som forsøker å presse fram stop loss. Tipper den presses litt under forrige bunn, før noen plukker opp stop losser og kjører den over 15 igjen.
drekkapilsen
15.09.2021 kl 12:45
3066
C-Eiken skrev 14,91 ramte vi lige :(
Fint å plukke litt stopploss-aksjer i dag. Lenge siden det har vært så enkelt å få mye aksjer lavt på 15 tallet
He-he.. Dagens!
VL
3000
Haha, ja. Rart at alle skal har uendelig mye til å kjøpe for. Jeg har foreløpig ingen ekstra mynter å kaste inn i spåkulen.
omac
2999
Ja, REC spiser sine barn. Ned på 14 og hente nye ofre på vei opp igjen. Rinse and repeat. Vurderer utgang neste gang den løftes på godvilje
VL
15.09.2021 kl 12:43
3053
fattigstakkar skrev Da ble det nok en gang mulig å kjøpe på lavt 15-tall.
Det er håpløs å tro noe om denne aksjen, TA fungerer ikke, fundamentet fungerer ikke. Tok nesten en mnd for å komme til kr 17 og ned til kr 15 på en uke. Merker at det sliter på tålmodigheten
Skalleknarp
15.09.2021 kl 12:42
3082
Analysen er kun basert på betraktninger hvis-om-i tilfelle osv. Kommer det noe facts vil dette fort falle i grus. Litt synd egentlig at det bare er OK å slenge ut slike analyser når en ser hvor store følger dette får for mange. Jeg sitter stødig i båten og har god helse til å tåle et papirtap. Tror som tidligere nevnt ikke dette blir så langvarig.
PS: Når andre kan synser så gjør jeg det også, men jeg følger dog mine egne råd. Spørs hva andre gjør... det er vel "Noen" som kjøper med begge hendene nå.... Uansett ser ut av vinduet nå - solen skinner når himmelen er blå - Ingen endringer på det.
PS: Når andre kan synser så gjør jeg det også, men jeg følger dog mine egne råd. Spørs hva andre gjør... det er vel "Noen" som kjøper med begge hendene nå.... Uansett ser ut av vinduet nå - solen skinner når himmelen er blå - Ingen endringer på det.
Redigert 15.09.2021 kl 12:43
Du må logge inn for å svare
omac
15.09.2021 kl 12:40
3121
Det er bare å gratulere alle med dype lommer som alltid har ekstra penger å kjøpe mer på. Om det er 17, 16, 15, 14, 13 eller 12. Dere er flinke å lese markedet
Fholm
15.09.2021 kl 12:40
3125
fattigstakkar skrev Da ble det nok en gang mulig å kjøpe på lavt 15-tall.
Går store poster her nede, kan fort se 14 før evt snuoperasjon tror jeg.
Ja tenker også det. Har traderpotten min i DNO nå. Den ønsker jeg egentlig å ha stående, men spørs om ikke den blir flyttet i Rec om vi faller ned i 13kr.
Slettet brukerskrev Jeg er temmelig sikker på at dette skyldes analysen med TP 13kr.
For en fantastisk gavepakke! Sp 1 ass...
Ubehagelig å være fullastet idag, men ikke F om noen får mine til 13! Jeg tar heller fler på 13 om det blir mulig!🥳
Ubehagelig å være fullastet idag, men ikke F om noen får mine til 13! Jeg tar heller fler på 13 om det blir mulig!🥳
Anywhere
15.09.2021 kl 12:34
3312
Slettet brukerskrev Jeg er temmelig sikker på at dette skyldes analysen med TP 13kr.
Det er nok analysen til SB1 som gir litt fart til psykologien, men også store tradermiljøer som anvender dette ultrabevisst.
Aksjen kjøres for ny runde med giga-avkastning på kort tid:) Det som var akkumulering på 15,7-tallet er øket til ekstremakkumulering nå på 15,10.
Det ble min inngang i dag.
Aksjen kjøres for ny runde med giga-avkastning på kort tid:) Det som var akkumulering på 15,7-tallet er øket til ekstremakkumulering nå på 15,10.
Det ble min inngang i dag.
Onmyway
15.09.2021 kl 12:34
3320
Kan ikke ha med konferansen å gjøre - den var godt nytt i mine øyne!!
Jeg er temmelig sikker på at dette skyldes analysen med TP 13kr.
Ingen panikk hos noen her det er den evige leken med kursen vi ser nå:) Overhodet ingen grunn til panikk. Still deg heller spørsmålet på hvorfor disse tar opp dekning akkurat nå:))
Hva er årsaken til fallet i dag? Beklager, som dere vet; ikke fulgt med aktivt i det siste. Ny analyse som er ute eller har dette noe med Pareto konferansen å gjøre eller bare tradere som herjer?
Skalleknarp
15.09.2021 kl 12:23
3004
Tror dette blir en perfekt U-kurve som vil fortsette oppover på andre siden når den passerer 0-punktet. Tar vel ca. 3 dager før vi er tilbake til start og mange realiserer at de ikke skulle solgt så billig. Det er for mage triggere til at det skal bli vedvarende panikk i leiren nå.
Tradinator skrev Styreleder Jens Ultveit Moe... Hvorfor publisere eldgamle artikler??
Tradinator hehe var det vanskelig å skjønne?:) Du ser jo hvor feil dette huset analyserer Rec gjør du ikke:))
Tradinator
15.09.2021 kl 12:17
3108
Styreleder Jens Ultveit Moe... Hvorfor publisere eldgamle artikler??
omac
15.09.2021 kl 12:15
3171
Tradinator skrev Noen tar det seriøst, og kursen faller raskt...
Volumet er stort og, her er det en del som skal ut.....
Kvike11
15.09.2021 kl 12:14
3127
ja gammelt nyt fra 2019
Sp1 marked har aldrig haft forstand på RECSI , mener jeg ikke
Flere andre analytiker siger køb køb og kurs 60-80 og endda højere, når fabrik åbner.
Spild af tid at læse hvad Sp1 marked siger , mener og tror, de skal nok få en masse kunder med den holdning de har..
Sp1 marked har aldrig haft forstand på RECSI , mener jeg ikke
Flere andre analytiker siger køb køb og kurs 60-80 og endda højere, når fabrik åbner.
Spild af tid at læse hvad Sp1 marked siger , mener og tror, de skal nok få en masse kunder med den holdning de har..
Opportunist1 skrev Det er Akastor. Det vises til Sp1 Markets analyse om REC i artikkelen også.
Sp1 markers hever kursmålet på Rec fra 1kr :))
https://aksjelive.e24.no/article/8mzmyQ
Her enda en Rec går tom for penger
https://e24.no/boers-og-finans/i/Wbvyjk/amerika-tur-kan-avgjoere-recs-skjebne-taper-penger-for-hver-dag-som-gaar
Kursmålet har vært 1kr og de løfter den til 13 kr etter og ha tatt grundig feil gang på gang. Hvorfor tar de opp dekning igjen tro :)))
https://aksjelive.e24.no/article/8mzmyQ
Her enda en Rec går tom for penger
https://e24.no/boers-og-finans/i/Wbvyjk/amerika-tur-kan-avgjoere-recs-skjebne-taper-penger-for-hver-dag-som-gaar
Kursmålet har vært 1kr og de løfter den til 13 kr etter og ha tatt grundig feil gang på gang. Hvorfor tar de opp dekning igjen tro :)))
Redigert 15.09.2021 kl 12:13
Du må logge inn for å svare
sigge
15.09.2021 kl 12:07
3185
Live fra Pareto Securities' Energy Conference
Vi sender direkte etter åpningen av Pareto Securities' årlige Energikonferanse onsdag 15. september klokken 09.45,
og gir et innblikk i hva som kommer i løpet av de to dagene konferansen pågår.
Pareto-TV sender live fra Pareto Securities’ 28th Energy Conference:
15 september:
9:45 Velkommen
13:30 IPC
16 september:
10:00 Panoro
12:05 2020 Bulkers
15:00 Wrap up
https://www.facebook.com/paretosec.no/videos/546789396604780
Opportunist1
15.09.2021 kl 11:52
3400
Det er Akastor. Det vises til Sp1 Markets analyse om REC i artikkelen også.
manman01
15.09.2021 kl 11:36
3587
Slettet brukerskrev presentasjonen er lagt ut på newsweb
Tjek (:
Jeg må få set den efter arbejde så (:
Jeg må få set den efter arbejde så (:
omac
15.09.2021 kl 11:31
3622
Noen som har noe her?
https://finansavisen.no/nyheter/finans/2021/09/15/7737107/kjempeanalyse-pa-rokke-aksje
https://finansavisen.no/nyheter/finans/2021/09/15/7737107/kjempeanalyse-pa-rokke-aksje
Slettet brukerskrev presentasjonen er lagt ut på newsweb
Har bare sett lysbildene, og REC ser fortsatt til å være på "track" på batteridelen. Men det ser ut til å være mindre info omkring REC og denne amerikanske solar verdikjeden. Kanskje det ble sagt noe....?
presentasjonen er lagt ut på newsweb
manman01
15.09.2021 kl 11:02
3955
C-Eiken skrev Så det nu https://invitepeople.com/pages/36500
Missede det :(
Nogen der vil give en kort opsummering af key points fra fremlæggelsen? (:
Hvis altså der var noget nævneværdigt (;
Nogen der vil give en kort opsummering af key points fra fremlæggelsen? (:
Hvis altså der var noget nævneværdigt (;
Hadde vært gull hvis noen kom med en oppsummering :)
Slettet brukerskrev ingen news eller noe som kunne drive kursen på presentasjonen idag dessverre..
Har du noensinne vært på en konferanse hvor kursdrivende nyheter blir presentert?
Hadde de noe å melde og noe som var artig å høre om da? Jeg har jo ikke bruker her, men om noen gidder å si noe så settes det pris på :)