FLYR vs NAS vs SAS
Hvilket flyselskap er best rigget for fremtiden, og hvorfor? Kjør debatt.:)
Jopaul
13.09.2021 kl 13:48
1921
Investerings case for Flyr etter min mening er mulighet for å nå kjøpe under emi kurs, lite gjeld og mulighet for vekst, nylig lagd med mye teknologiske løsninger på mye annet andre selskaper må bruke mye ressurser på. «Why invest in Flyr?
Flyr targets a modern, digital and low cost setup to ensure high efficiency through simplicity, optimized resource utilization and smart use of technology. Flyr is the first new airline in Europe to be listed following the outbreak of Covid19 and will be scaled to serve a post-pandemic market.»
Flyr targets a modern, digital and low cost setup to ensure high efficiency through simplicity, optimized resource utilization and smart use of technology. Flyr is the first new airline in Europe to be listed following the outbreak of Covid19 and will be scaled to serve a post-pandemic market.»
Strategi
13.09.2021 kl 14:17
1879
Ingen ting galt med Flyr, har selv hatt bøtter med aksjer der, men måtte trå tilside.
Norwegian er nå selskapet å satse på på kort og lang sikt.
Har nok fly i lufta til å tjene penger, selger billetter til god pris, noe som bekrefter god fyllingsgrad.
Beste balanse av flyselskapene i Europa.
Sterke og langsiktige investorer.
Slik jeg ser det selger nå Flyr sine billetter unødvendig billig .
Sammenligner man hva billettene selges for ser det ikke pent ut for Flyr.
Norwegian er nå selskapet å satse på på kort og lang sikt.
Har nok fly i lufta til å tjene penger, selger billetter til god pris, noe som bekrefter god fyllingsgrad.
Beste balanse av flyselskapene i Europa.
Sterke og langsiktige investorer.
Slik jeg ser det selger nå Flyr sine billetter unødvendig billig .
Sammenligner man hva billettene selges for ser det ikke pent ut for Flyr.
Redigert 13.09.2021 kl 14:25
Du må logge inn for å svare
Jopaul
13.09.2021 kl 19:54
1683
FLYR føler jeg har mer å gå på med tanke på at de har bevist at de er flinke på å holde kostnader lavt nå og med mulighet for rask vekst og evt ta over NAS om det skulle gå skeis. Selvom NAS er kanskje utenfor veldig stor fare for å gå konk
Frodon
13.09.2021 kl 22:06
1582
Norske fly selskaper er og har alltid vært store tapsprosjekter. Bare SAS og NAS har tapt over kr 35 milliarder de siste årene. Tenk hvor mye en fly billett faktisk må koste, for at disse selskapene skal gå med overskudd. Og hvem i Norge er villige til å betale så mye for en fly billett, som gjør at de norske fly selskapene får overskudd?
Hvorfor kjøper dere ikke aksjer i utenlandske fly selskap som går med overskudd, som er med på å bestemme pris nivået for fly billetter?
Hvorfor kjøper dere ikke aksjer i utenlandske fly selskap som går med overskudd, som er med på å bestemme pris nivået for fly billetter?