Strongpoint #5-21 Opp og frem, det hemmelige selskapet!

tunktee
STRO 25.09.2021 kl 04:08 158352

Strongpoint er i en megatrend!

Selskapet jobber primært mot dagligvarebransjen, og mot noe annen detaljhandel og hotell/restaurantbransjen i enkelte markeder.
Vi har egne avdelinger i Norge, Sverige, Baltikum og Spania.
I tillegg et stort nettverk av samarbeidspartnere fra Australia i øst til USA i vest og Russland i nord, til Sør-Afrika (ja, i syd da).

Dagligvarebransjen er i større endring mht. netthandel. Endringene startet for fult før pandemien, og blant annet Sverige ligger foran Norge i trenden.
Pandemien har i tillegg gitt ekstra energi til endringene, når færre ønsker å besøke folkerike steder som matvarebutikker.

Siste året har vi solgt to avdelinger som lå utenfor fokusområdet. (Cash Security og Labels)
Etiketteavdelingen ble nylig solgt, og blir bokført i 3. kvartal.
Salget vil gi et ekstraordinært overskudd på ca 165 mill i inneværende kvartal, samt en positiv kontantstrøm på over 200 mill.
Selskapet er fra før 100% gjeldfritt (netto), og har etter salget anslagsvis 200 millioner i kontanter.
Ledelsen ønsker oppkjøp hvis de finner aktuelle kandidater, og det planlegges så vidt vi vet ikke et ekstraordinært utbytte.
(Av eget synspunkt ser jeg ikke vekk fra et høyt ordinært eller ekstraordinært utbytte om noen kvartaler dersom ledelsen ikke finner attraktive investeringer innen den tid.)

Strongpoints omsetning er ellers fordelt mellom proprietær teknologi/egne produkter, og som grossist for blant annet Pricer som produserer de elektroniske etikettene som man finner i mange norske butikker.

Noen av deres egne produkter har vært på markedet i en årrekke, som blant annet Cashguard som er kontanthåndteringssystemet som sees i de fleste norske matvarebutikker, og Vensafe, automatene som leverer snus, tobakk m.m.

Av de mer disruptive produktene har vi Click & Collect, som er skap med kjøl og frys der kunder kan hente varer de har bestilt på nettet. Produktet er solgt og utplassert i stort kvantum i Sverige, mens Norge ligger etter. I tillegg har vi salg i Spania og noen mindre salg/piloter i andre land.

Blant de mest interessante produktene til Strongpoint er Ecommerce Order Fulfillment og Order Picking. Systemer som effektiviserer online-ordrer og vareplukk i butikk betydelig, opp til 400-500% raskere plukk enn tradisjonelle metoder.
Det er i år inngått flere store avtaler i Europa på produktene.
Årsaken til at jeg heier på disse produktene er at de kan og vil gi store repetitive inntekter ettersom de helt eller delvis blir priset etter bruk. Det kan derfor sammenlignes med et dataprogram som har høye utviklingskostnader men dertil høye lissensinntekter når ferdig utviklet.
De nevte systemene er i hovedsak ferdig utviklet.

Strongpoints produktportefølje består av så mye mye mer, se denne lenken for mer info:
https://www.strongpoint.com/solutions/



Etter alt å dømme ligger altså Strongpoint an til å være i teten innen et nytt disruptivt marked i eksplosiv vekst!

Som en ekstra trygghet for investorer har vi i år fått betydelig med ordrer innen mer tradisjonelle markeder, som elektroniske prisetiketter og kontanthåndteringssystemer (Nei, de er ikke død enda ;)
Anslagsvis utgjør ordrereserven 4-500 millioner med fradrag av det som har blitt levert dette kvartalet. Mye bli levert dette, neste og første kvartal neste år. Vi kan derfor se frem til gode tall fremover.

Børsmeldte ordrer:
https://newsweb.oslobors.no/search?issuer=6793



For interessenter av Strongpoint, les rapporter og se presentasjoner!
https://www.strongpoint.com/about-strongpoint/investor/reports-financial-data/

Se også nyheter her og på andre forum, som ikke blir børsmeldt.
Redigert 25.09.2021 kl 16:59 Du må logge inn for å svare
tunktee
25.09.2021 kl 04:15 27031

For tre uker siden var selvutsjekken fra den lokale Remaen her vekke.
Betjeninger er ikke spesielt hyggelige på den sjappen, så har ikke spurt tidligere om årsaken, trodde og håpet kanskje at de skulle ha et nytt system. (fra Strongoint!?)

For å fylle inn, så har kasseområdet vært nærmest ubjent i et par år.

Anyways. Jeg spurte en søt person i kassen i dag.
Årsaken til at det er vekker var pga. svinn.
Hele selvbetjeningsområdet er altså vekke, demontert og kommer ikke tilbake. og jeg bor ikke i gangsterområde.
JosMag
25.09.2021 kl 09:27 26938

Er ikke veldig fan av overskriften where the... osv
Kanskje heller bytte ut med;
Order Picking agreement with leading grocery chain in Spain

Stryk gjerne siste avsnitt også. Fint om resten av teksten sees gjennom i dagslys👍🤗

I tillegg til økt aktivitet, omsetning og utbytte er all god omtale viktige bidrag for å få denne litt glemte aksjen frem i lyset👍
Redigert 25.09.2021 kl 09:34 Du må logge inn for å svare
HitIT
25.09.2021 kl 09:36 26920

Drister meg til å lime inn Mpaets oversikt fra den gamle tråden:
"Begynner å bli mange store aktører på lista til SP og det siste året er dette meldt:
Gebr Heinemann(point-of-sale software, LS One)
Palink(Self-Checkout solutions)
Glovo(grocery picking technology)
Norges Gruppen(ESL og CG)
Halodi(investering i in-store grocery retail robotics solution)
Byggern(ESL)
Coop Norge(ESL)
Rema 1000(CG)
AutoStore(SP blir distributør)
Ledende grocery retailer i Spania på plukkesystemet
Bullion(CG)"
HitIT
25.09.2021 kl 09:40 26908

Forøvrig tror jeg det snart bryter opp og forbi 32-33kr, senest i forbidelse med Q3tall. Vi har sett tidligere at det kam gå fort når aksjen først bryter oppover.
tunktee
25.09.2021 kl 09:43 26907

Hehe, sånn e det når du ikke grep muligheten til å starte ny tråd JosMag!

Syns det var på sinn plass med en understatement når det er så mye av det motsatte 😅
Skal rydde litt når jeg våkner helt opp!
tunktee
25.09.2021 kl 09:55 26900

Er enig at den ser fin ut nå!
Jeg kan ikke forklare det vitenskapelig, men etter å ha fulgt kursen og og markedspsykologien i Strongpoint i så mange år, og tradet kursen med suksess gjentatte ganger frem til en bom nå i sommer, så ja…
Jeg er enig med deg HitIT: Den ser sterk ut!
(Som vanlig med forutsetning av at markedet står seg.)

Ingen som har innspill til det jeg skrev om Rema og selvutsjekk?
Det jeg skrev er fullstendig tilfelle, og det har i flere år vært lite betjening og ofte ingen betjente kasser de siste par timene før stengetid.
Husker ikke om jeg skrev noe om hvor dårlig systemet var også, der fingeravtrykket aldri fungerte, og man måtte vente på betjening.

Noen andre som opplever at butikker går mot trenden inne dette?

Kan også nevne at to store Rema i utkanten av Bergen som jeg bruker mye har valgt å aldri installere selvutsjekk.
Mens noen av de store, mer sentralt, har satset alt på egen utsjekk.

Har aldri blitt klok på hvem og hvorfor noen gjør det, mens andre ikke!?
Ser ut som både OBS og Meny satser 100% på selvutsjekk.
OBS set ut til å ha begrenset suksess med det, for det er alltid kø i de få åpne kassene og gjerne de som ikke orker køen som går i selvutsjekken.
Tror det kan ha sammenheng med at mange handler mye på OBS. Gjelder også meg når jeg skal på hytten, så har aldri forsøkt det alternative kjørefeltet der.
Redigert 25.09.2021 kl 10:09 Du må logge inn for å svare
tunktee
25.09.2021 kl 13:22 26771

Jeg får ikke lenken til NewsWeb til å fungere.
Noen som hadde en liste over alle avtaler i år, eller eventuelt en lenke som faktisk funker?
Norviking
25.09.2021 kl 13:41 26752

Prøv denne
Da skal man vel få opp det meste

https://newsweb.oslobors.no/search?issuer=6793

Jeg liker at du er positiv i trådtittelen din 😊
Redigert 25.09.2021 kl 14:12 Du må logge inn for å svare
tunktee
25.09.2021 kl 13:46 26742

👍
kössa
25.09.2021 kl 18:34 26535

Viktigt att dagligvaruhandlarna effektiviserar sina online-plocklösningar snarast med Strongpoint lösningen Pick & Collect Click & Collect skåp och Drive Thrue !

https://www-freightwaves-com.cdn.ampproject.org/c/s/www.freightwaves.com/news/grocers-love-online-sales-they-hate-the-impact-it-is-having-on-margins/amp
HrDuck
26.09.2021 kl 02:46 26337

Gir en tommel opp for revidert innledning :)
Ellers synes jeg vi kan nevne at EV/EBITDA (estimert rolling) nå ser ut til å ligge rundt 10 så dette er ikke akkurat overpriset fremtidig vekst. Takk for innsats tunktee (som sparte meg for en del jobb).
edit: Dette er gjeldfritt og med Labels ute så er avskrivninger redusert betydelig. Ikke for å påpeke det åpenbare, men dette er et selskap med lav kapitalkostnad og solide resultat.
edit 2: Ser noen nevner Tomra og 70 mrd MCap... Ok, dette er ambisiøst og krever mye av proprietær teknologi for å lykkes. Men i det lange bildet (ca fem år) tenker jeg at 100-300 kr pr aksje er realistisk. Lavt priset i dag, ingen gjeld og en bransje som kommer til å vokse kraftig de kommende årene. Kanskje er jeg for optimistisk, men kanskje også for pessimistisk. Uansett så er "margin for error" stor her for at det skal være spesielt feil å være investert.
Redigert 26.09.2021 kl 03:14 Du må logge inn for å svare
Storebetong
26.09.2021 kl 05:45 26317

Det ble en virkelig fin ny tråd fra tunktee etter en revisjon av en sikkert litt provoserende første versjon som ble lagt ut for ca et døgn siden. Det er dog helt ok å provosere litt for det er mange av oss som er litt for "forelsket i aksjen" og det er tross alt markedet som bestemmer aksjekursen fra dag til dag. Hvis selskapet leverer som de har guidet på 2025 og vi er så heldige at vi slipper et oppkjøp hvor over 90% aksepterer underveis er jeg helt enig i med HrDuck sin vurdering i oppsiden. Det er bare å regne litt på hva som skjedde med oppkjøpet av Autostore (som tross alt kun ga 40% og ikke kontroll) fra Soft Bank for å kunne se for seg kr 300 i et eventuelt oppkjøp i for eksempel i år 2026 etter at resultatene er levert fra Strong slik de guider. Vi må alle la være å sutre om kursen er lavere enn forventet og bare være tålmodige. Fortsatt god helg til alle Strongere:)

PS! For mange av oss småaksjonærer så anser jeg ikke Strong som noen tradingaksje på grunn av svak likviditet i aksjen og risikoen for å føle seg short om den får et plutselig løft. Mitt råd er å ha aksjene i en lukket skuff for oss små. De store kan gjøre som de vil og selv om det ikke er mulig å shorte aksjen pr i dag kan de antagelig innta shortposisjoner via derivater. At noen aksjonærer har programmert maskiner til å trade aksjen er bare positivt for det skaper bedre likviditet i aksjen.
Redigert 26.09.2021 kl 06:27 Du må logge inn for å svare
tunktee
26.09.2021 kl 19:27 26087

Takk HrDuck og Storebetong!
Håper det er greit at det ble en lett presentasjon av selskapet for nye interessenter, fremfor for oss som allerede kan selskapet.

HrDuck, jeg estimerer at årlige avskrivninger i Labels har vært ca 16 millioner, og at disse derfor sannsynligvis utgjør en vesentlig del av alle avskrivingene av varige driftsmidler i selskapet. (Rundt 50%)
(Siden det trolig ikke finnes immaterielle eiendeler/goodwill i Labels, da avdelingen ikke er kjøpt i nyere tid.)
Estimeringen er gjort på bakgrunn av differanse mellom EBITDA og EBT, og at eventuelle finanskostnader for utstyr er i form av leasing og derfor blir behandlet som en avskrivning. Korriger meg hvis jeg har bommet helt på tankegangen her!
Redigert 26.09.2021 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
Just_Nilsen
26.09.2021 kl 21:44 25979

Jeg leste aldri førsteutgaven, kom inn nå i kveld. Jeg syns det var bra førsteinnlegg, Tunktee! Så trenger vi9 kanskje ikke legge så mye i den Tråden fortsetter kan være nok, men en treffende overskrift og oppdatert trådnummer. Jeg kan bidra der neste gang, men jeg føler noen som virkelig kan tall, og det er et par av dere der ute, som lager en ny tråd etter Q3 tallene, bør klage en ny. Puuh, for en setning,!

Om det ikke dukker opp utgifter vi ikke kjenner til, som Spania sist. Da får vi det gøy fremover. Det er mange konkurrenter der ute, men også store selskaper som ikke er med og trenger å kjøpe seg inn.
Softbank har helt klart SP i sin oppkjøpsplan, men er jo inne og vil kanskje konkurrere isteden. Men mange fellesnevnere på investeringene de har gjort. Så kjenner jeg ikke selskapene ellers. For meg var sammenslåing med Pricer et ønske, men jeg tror det ikke lenger. Og Tomra, men det er jo hardware. Og kanskje nettopp derfor.
Jeg tror det kommer et PE eller en stor USA basert gigant som får kloa til slutt i SP. Et selskap med en McKinsey sjef. JT har mange venner og er en hardtarbeidende leder som sin forgjenger, med stor tiltro i organisasjonen og i hver fall meg som aksjonær.
Skal jeg være fornøyd med salg så snakker vi andre kurser og et selskap jeg har tro på. Best pris kommer fra et PE.
Norviking
27.09.2021 kl 07:35 25795

+ artikkel i DN
https://www.dn.no/handel/handel/rema-1000/norgesgruppen/rema-1000-taper-kampen-om-kundene-havnet-i-en-veldig-ond-spiral-sier-dagligvareekspert/2-1-1068058

Her står det blant annet :

– Fallet i markedsandeler ser ut til å være et akselererende fenomen, og det er ekstremt vanskelig å stoppe, sier han.
– Dette kan være begynnelsen på slutten. Det er en sterk sammenheng mellom volum og forhandlingskraft, og situasjonen blir ikke noe bedre for Rema, sier Andreassen.
Han tror det er særlig en ting som ødelegger for Rema.
– Rema, ved Norsk innovasjonsindeks, blir oppfattet som vesentlig mindre innovative enn de andre aktørene. Når dette er folks holdning til konseptet, så er det mye lettere å bare kjøre videre i rundkjøringen og velge Kiwi istedenfor, sier Andreassen.
Leder for kommunikasjon i Rema 1000, Hanne Knudsen, svarer kort på kommentarene til Andreassen og Fagerlid.
– Vi bruker ikke tid på å svare opp synsing og spekulasjon. Vi går inn i årets forhandlinger positive og offensive, med spennende vekstplaner sammen med våre leverandører, skriver hun i en epost.
– Vi hviler ikke med dagens markedsandel – Rema 1000 skal vokse og ta andeler fremover, legger hun til.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Når jeg ser på de Remabutikkene jeg har i mitt område så stemmer dette rimelig bra med det som står skrevet over her.
De har fortsatt gamle kassasystemer med en vanlig skuff for kontanter , Ingen CashGuard ,
De har vanlige skap for tobakk og snus og driver å roper og hoier til hverandre i kassene og kaster snusesker til hverandre når en kunde skal ha av disse varene.
Ikke har dem self check out , ikke vensafe og i alle fall ikke click & collect ..
Pricer har de men de stemmer ikke da de er mangelfulle og til tider helt fraværende ved det aktuelle produktet.

Så ja
Det er slett ikke rart om Rema taper terreng.

Skal virkelig bli spennende å se fremover hvem som går for full pakke fra Strong ....
Jeg tror dem som gjør det vil få et massivt konkurransefortrinn
Redigert 27.09.2021 kl 07:40 Du må logge inn for å svare
HrDuck
27.09.2021 kl 10:50 25655

Godt innlegg viking og helt enig med deg. Å gå inn i en del rema-butikker er som å reise 25 år tilbake i tid.
Norviking
28.09.2021 kl 07:09 25248

+ artikkel i FA om Norske Skog og emballasje...
https://finansavisen.no/nyheter/industri/2021/09/27/7743259/emballasjeprosjekt-dobbelt-sa-lonnsomt-som-antatt-for-norske-skog

Der står det blant annet :
Under pandemien har imidlertid netthandelen tatt av, og dermed også etterspørselen etter emballasje.
I år vil dette markedet vokse med mellom 6 og 7 prosent.
Sannsynligvis vil ikke den prosentvise veksten bli like god i 2022 og 2023, men vi ser for oss at den blir mellom 3 og 4 prosent.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Netthandelen øker og den vil fortsatt øke...
Dette har vært kjent lenge , Det er også kjent at ODA nå skal ta markedsandeler og leverer på døren til samme pris som i butikk.
Er det ikke da noe merkelig at de andre dagligvareaktørene fortsatt sitter på stumpen å se på ? Vi har vel ennå ikke hørt noen av de store etablerte i Norge som tar opp hansken?
For den som kan litt om markedspsykologi så er det rett ut livsfarlig for de etablerte kjedene å ikke komme med motsvar til den konkurransesituasjonen som er i ferd med å etablere seg.
Det handler mye om kjøpsvaner , kjøpsvaner og atter kjøpsvaner , Og det er akkurat det ( som feks ODA ) nå satser på. Å ENDRE FOLKS KJØPSVANER.
Når man er vant til å bruke en butikk eller et spisested , en bensinstasjon osv så holder vi oss der over lang tid.
Om ODA klarer å få flere kunder til gjentagende handel så vil en stor % av den handlende massen fortsette å handle hos ODA .
Hvor ødeleggende er ikke det for de etablerte kjedene ?
Så da spør jeg .... Hvilke alternativer har de etablerte ?
Noen tanker rundt dette som jeg ikke har tenkt på?
Kan det være at de etablerte har det for godt ? Så godt at de ikke tror noe vil rokke ved dem ?

PS
Som en spekulasjon så vil jeg tro at om ODA skal drive effektivt så vil de med stor sannsynlighet gå for Autostore-lager
De kan ikke ha folk til å manuelt plukke alle varene om de skal ha den veksten de ser for seg.
Så bare vent .. Konkurransen i dagligvaremarkedet skal bli mye tøffere enn mange har forestilt seg.
Her må nok "noen" investere i teknologi.
Hvem som da får levere kan vi jo bare spekulere på 😜


EDIT
For den som tror 3 - 4 % er lite så er det absolutt ikke lite .
Man må også ha i hodet at bak disse tallene er det "rente og renters rente" effekt som gjelder
Så at netthandel vil vokse eksepsjonelt er det vel liten tvil om.
Jeg tror click & collect vil bli stort hos de fleste mens en kombinasjon av click & collect samt hentestasjoner ved hjelp av scanning av bilskilt vil bli hos de større.
Og husk ... Det er vel ingen ting som stopper ODA fra å sette ut click & collect heller
OG de kan like gjerne scanne bilskilt for utlevering av varer til den som svinger innom et lager som de har stående..

Her er det duket for et skikkelig bikkjeslagsmål fremover
Redigert 28.09.2021 kl 07:56 Du må logge inn for å svare
Luftputa
28.09.2021 kl 08:36 25169

Ja her er du inne på noe Vikingen. Tror det er et tidsspørsmål før de større må satse på e-handel. Oda har en 12mnd rullerende omsetning på 2,4mrd. Setter ned prisene med i snitt 6% for å bli konkurransedyktige mot lavpris. Dette går hardt ut over marginene, disse må da hentes inn på kraftig vekst i omsetningen, noe jeg tror de lykkes med så lenge ingen andre av kiwi/rema/coop henger seg på. Hvorfor skal en travel barnefamilie bruke tiden i butikk når de får handlet til samme pris over nett, levert på døren og med en ubetydelig leveringskostnad.
Oda nevnte effektiv plukk med 200 plukk/time, Strongpoint påstår de kan klare opptil 240plukk/time i butikk med løsningen sin...
Sylfest
28.09.2021 kl 08:49 25167

Strongpoints samarbeidspartner Autostore vil på børs, trenger frisk kapital til ytterligere ekspansjon ( i bla.a dagligvaresektoren ) https://finansavisen.no/nyheter/industri/2021/09/28/7743729/autostore-vil-noteres-pa-oslo-bors
JosMag
28.09.2021 kl 09:10 25118

Voldsom verdi på dette selskapet med tanke på omsetning i 2020... men vokser jo veldig mye i 2020 sammenlignet med 2019.

Ps: laaaaaaaaang tekst i trådstarten gjør at det blir mer blaing enn noen sinne for å komme til nye innlegg. Fint om "analysen/folkeopplysningen kan legges inn som et vanlig innlegg i stedet 👍
Norviking
28.09.2021 kl 09:24 25066

Se her JosMag

Om du klikker som vist på bildet jeg har lastet opp så vil du alltid komme til siste innlegg

https://drive.google.com/file/d/1-mMgNG0ufUIutsFx6LFhf5MlWyduhbbs/view?usp=sharing
JosMag
28.09.2021 kl 10:47 24976

Takk👍🤗
Norviking
28.09.2021 kl 16:01 24730

Jeg fatter ikke iveren etter å selge strong-aksjer...
Selskapet er jo i aller beste posisjon for mega-vekst
Tjener grunker , har penger på bok og jakter på oppkjøpskandidater.
Alt ligger til rette for en fantastisk opptur...
Likevel selges det aksjer til dumpingpris...
Jaja Jeg kjøpte litt i dag også :)
HitIT
28.09.2021 kl 22:51 24446

Forstår nada av det som sies i videoen, men det er sikkert noe lovende:p
(noen slides sier jo litt da)
https://www.strongpoint.com/lt/naujienos/pranesimo-irasas-kada-parduotuvese-prasilenkinesime-su-robotais/
JosMag
28.09.2021 kl 23:08 24407

Når skal vi plassere roboter i butikkene...
tunktee
28.09.2021 kl 23:16 24392

Siden han sa robotus, robotas og robottiss over 300 ganger, kan man skyte et blindskudd på at han snakker om roboter?

Kjekt å omsider sette et ansikt og stemme til en kar som har vært med i ledelsen i Strongpoint i en årrekke! (Julius Stulpinas)

Jeg har trodd at robotene fra Halodi tidligst ville være ferdig testet og satt i masseproduksjon i 2023.
Forbauser meg derfor at SP gjør en såpass omfattende presentasjon så tidlig i løpet.
Håper med det at Halodi ligger forran planen!
Redigert 28.09.2021 kl 23:17 Du må logge inn for å svare
Rijeam
28.09.2021 kl 23:58 24329

Have we bougth this company Halodi or what?
Julius stulpinas is employed at strongpoint but why is he talking for halodi?!
(I know we have small post in halodi )
tunktee
29.09.2021 kl 00:19 24332

I don’t belive that SP has deployed asset trading or stock investment as a strategy, and therefor I don’t believe them to be occupied by the value of Halodi.

I think the deal with Halodi was that SP funds the company in exchange for Halido to teach and develop there humanoid “Eve” to be able to engage in the grocery segment.
SP has a wish to be first mover and supplier in the segment of robots to their niche, and therefore also has an interest in both advertising the concept and helping Halodi reach its goals.
Storebetong
29.09.2021 kl 00:33 24311

Markedet er som det er Vikingen og det er alltid noen som når de føler at det går nedover blir redd for pengene sine, eller at de ser det sannsynlig å få kjøpt tilbake ønsket posisjon billigere. Ikke umulig at det blir muligheter til å kjøpe under 30 igjen i nærmeste framtid. Teknisk analyse sa selg på 28 fordi neste støttenivå var 20. Når vi kom opp til 31,4 sa teknisk analyse strong buy. Den viktigste verdien teknisk analyse har for Strongaksjonærer er å vurdere hvordan andre aktører vil agere på disse analysene ved å dermed vurdere hvem som kjøper litt ivrig og hvem som selger med frykt. Gå litt imot strømmen er en litt skummel men antagelig god plan om man har en uansett solid posisjon i aksjen. Utviklingen i totalmarkedet vil ha stor betydning for en aksje som Strong i og med at den er tynn likviditetsmessig. Grådighet og frykt er småinvestorers natur. For oss som har god tid og fokuserer på de fundamentale forventningene, tror på ledelsens guiding som stadig bli underbygget med gode nyheter, så er det vel bare å time kjøp best mulig og analysere kvartalsrapportene best mulig🙂
Norviking
29.09.2021 kl 12:42 24044

ABG er på kjøpern igjen
Ringerunde for en kunde for å få kjøpt en større bunke aksjer.
Bare hold på de dere har gutta …🤑
Ols123
29.09.2021 kl 12:44 24071

Dax för alla o få köpa Strongpoint i öppna marknaden
HitIT
29.09.2021 kl 20:48 23736

Bare sånn at noen flere skjønner hvilken mulighet Strongpoint har i å være Autostore partner:
https://www.esmmagazine.com/technology/czech-grocery-delivery-firm-rohlik-to-invest-e400m-in-automation-147416
(Strongpoint er ikke involvert i avtalen i linken bare så det er sagt)

Gode muligheter for at Strongpoint kan bli distributør i flere land på sikt, men får ta et steg av gangen.
Redigert 29.09.2021 kl 21:03 Du må logge inn for å svare
JosMag
29.09.2021 kl 23:37 23575

Enorme og imponerende tall ja. Kanskje noe for Oda?
En storkunde på kroken og omsetningen til StrongPoint vil slå alle tidligere rekorder 👍
Storebetong
30.09.2021 kl 00:06 23560

De fikk visst ikke tak i noe utenfor børs i dag og det kommer nok mange flere på kjøpern her etterhvert skulle jeg tro. Det er kun ca 2600 aksjonærer i dag! Igjen, være tålmodig og la selskapet levere i ro og fred så blir det nok meget artig å være Strongaksjonær på sikt😉
tunktee
30.09.2021 kl 01:36 23527

Ok
Ols123
30.09.2021 kl 16:19 23116

Är nog ingen högoddsare och tro att USA bolaget OPTICAL blir en del av Strongpoint ?
https://mailchi.mp/f97d672e266f/opi-newsletter-2201474?e=485a166982
totte174
30.09.2021 kl 16:25 23100

Microsoft og Strongpoint på Handelskonferansen

Første video som ligger under "Parallellscene: Digitalisering og teknologi"

https://www.virketv.no/handelskonferansen-2021