Tråden er privat, og bare inviterte kan svare

168% oppside i VOW .. Triggerne for å komme dit.

CapitaL
VOW 25.09.2021 kl 12:04 276905

Kursen på Vow-aksjen er halvert på 6 mnd.. SP1 markets, Nordea og DNB har nylig kommet med grundige, ferske analyser der de laveste TP ligger på ca 40 kr.

Årsaken til det store avviket fra kurs (27kr) til disse kursmålene skyldes trolig en kombinasjon av flere ting. Et svakt H1, mye grunnet pandemiens negative virkning på Cruise og Aftersales, et uheldig utspill vedr formuesskatt og trolig også forventninger om noen store håndfaste avtaler innen landbasert som foreløpig ikke har blitt oppfylt.. Landbasert hadde en backlog på 87 mill etter første halvår...

Triggerne kan listes opp slik:

Oppsving innen Cruise nå som pandemien ebber ut.

Høymargin Aftersales kommer i gang igjen med stadig flere cruiseskip på vannet.

Ordreinnganger på landbasert, bl.a
200 mill+ fra Follum.

Betula melder om at finansiering er på plass, hvilket betyr ytterligere en ordre på 200 mill+

Noe mer håndfast fra avtalene med store aktører, ikke minst ArcelorMittal og biogassanlegget i Luxembourg.

Melding om flere spinoffs, eks tror DNB Markets på Green fuels eller jordendringsmidler.. her menes vel produksjon av biokull ala Wakefield?

Ytterligere kontrakter innen cruise.
Ytterligere avtaler innen landbasert.

Det er 3 måneder igjen av året og 40 kr innen den tid er slett ikke usannsynlig etter min mening, men det betinger at opp til flere av triggerne slår til;)

EDIT: Endret oppside i aksjen basert på ferskeste kursmål 50 kr...
Redigert 25.03.2023 kl 17:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.03.2023 kl 21:43 4036

Hvorfor går luften utav slottet om det er så bra greier dette her ?
Record
16.03.2023 kl 21:54 4037

Komme seg inn , Hvor , det er jo VOW som faller ?
Det som er viktig for VOW,VGM og alle aksjonærene er vel å få ett anlegg av noe dimensjoner opp å gå slik at det kan dokumentere kvalitet og kvantitet ovenfor de kundene som sitter å venter på dette ?
Vow og VGM vil uten tvil klare finansieringen , om det skulle være noe tvil vil det vel måtte være om de store aksjonærene har tilgjengelige finanser om det viser seg nødvendig .
Storm i ett vannglass ,aldri før har vi hvert så nære oppscalering av flere av VOWs teknologier .
Dagens nyheter om at EU tar virkelig store grep for å konkurrere med USAs kvantesprang sier vel hvor mye de er villige til å satse på det grønne skifte, VOW har posisjonert seg greit ,når det først kommer kommer det masse , VGM/VOW har vel dokumentert teknologien i Sverie og delvis i Norge , når 2500 anlegget er oppe å går vil det nok poppe opp mange ordrer også der :-)
Foggy
16.03.2023 kl 22:11 4006

Hammers!
Er på hyttetur med Eigel, og han heier på deg... Stå på!
CapitaL
16.03.2023 kl 22:15 4001

Commodore - Du serverer som vanlig tøv.. Jeg er fortsatt inne i Vow og ute av VGM.. Jeg er slett ikke interessert i inngang i VGM før finansiering er avklart.. Jeg forventer jo en emisjon her.
Dine falske påstander har jeg allerede rapportert til admin to ganger, men moderatorene her er visst travle med andre ting...

Hammers, det forbauser meg litt at du ikke innser at situasjonen til VGM også påvirker Vow.. Dessuten, regnestykket ditt er helt korrekt, bortsett fra det faktum at VGM allerede har brent av midler du ikke medtar i regnestykket. Det spiller heller ingen rolle hvem som har hånda på rattet, selv ikke Badin kan trylle frem penger til VGMs kasse som vil være i minus når Vow har fått sine 215 mill. Her må det lånes og egenkapital økes om man skal komme i mål med VGMs mange planer. Her snakker vi altså ikke om et nytt område av pavens skjegg.. Det er akkurat samme skjeggflippen jeg har gnålt om siden kvartalsrapportene kom...

Og et tankekors til deg.. hvis dette var så enkelt som du mener, hvorfor i all verden har ikke Vow kommet opp med noe bedre enn "finansiering er under diskusjon??"
Noe burde jo selskapet gjøre når kursen faller som en stein pga usikkerhet rundt dette.. Det er nå min mening.

Upsidedown.. det er opplyst i rapporten hva som behøver finansiering. Jeg har på en ny låst tråd kommet med et anslag på beløp, fordi hverken Vow eller Vgm har kommet med nøyaktige tall. De har dermed skapt usikkerhet med påfølgende kursfall i begge selskapene.
nolast
16.03.2023 kl 23:02 3953

Grattis Hammers, 4-0 var sterkt. En god dag for oss. Nå snur det både her og der.
Hammers
16.03.2023 kl 23:17 3937

Did you know on February 12, 2023:
PortMiami broke another record of most passengers in a day with 58,984? Previous record was on December 9th, 2018 with 55,819.

Dagens fra Badin på sosialt medium når han kommenterer disse tallene:
"Signaling a strong “Cruise is back”.
What a great backdrop when we all meet at Seatrade Cruise Global Florida convention in two weeks time👍😄🛳️🚢⚓️☀️🌤️🌏

Eller via oversetter:
"Signaliserer et sterkt "Cruise er tilbake".
For et herlig bakteppe når vi alle møtes på Seatrade Cruise Global Florida konvensjonen om to ukers tid👍😄🛳️🚢⚓️☀️🌤️.

På den tiden hadde Hammers ikke en gang hørt om forgjengeren SSHIP - og det gjensto fortsatt 2 år til landbasert var på banen.
I mellomtiden er Pandemi x2 overlevd. Cruise var nedstengt og VOW driftet videre på 1/3 kapasitet.
Landbasert er kjøpt og bygget opp og ble raskt VOW's største enhet. Veksten bare fortsatte.

VGM's utsettelse er også overlevd og selskapet har bygget opp en mulig ordreportefølje på pyrolyseutstyr m/nesten 500.000 tonn/år.
Utstyr som i tur (når/hvis blir realisert) vil bli bestilt fra VOW.

ALT kommer uansett når det kommer - OG det kommer etter hver MYE!
Redigert 16.03.2023 kl 23:28 Du må logge inn for å svare
BMW_E30
17.03.2023 kl 06:42 3888

Som en del av diskusjonen er de vell ikke umulig at vow står som eier og vgm drifter 2500tonn anlegget ? En slags leie avtale. Blir bare spekulasjon til selskapet legger frem sin plan.
CapitaL
17.03.2023 kl 07:18 3866

Sikkert en mulig løsning på 50-60 mill anlegget det, men det var neppe Vows intensjoner å være en bank for VGM. Skulle tro Vow trenger pengene selv, gitt den store veksten i selskapet.. og så har man det faktum at opprinnelig fabrikk på Follum er underfinansiert. Man kan også legge til kapasitetsdoblingen på Follum..

Byggekostnadene for følgende er heller ikke avklart:

- Fabrikken vil bestå av flere bygninger. Det skal bygges et mottak for trevirke, tørkeanlegg, siloer, et bygg for prosessutstyr og produksjon av biokarbon og et kjelhus for energiproduksjon, står det i nabovarselet.

Den høyeste delen av fabrikken vil bli 16 meter over terrenget. En fakkel på taket vil rage 36 meter over terrenget, men skal kun fungere som en nødfakkel, opplyses det.

Ingenting av det ovenstående er gratis.. men noe av det inngår kanskje i Vows leveranse?

https://www.ringblad.no/slik-blir-den-nye-follum-fabrikken-byggestart-til-varen/s/5-45-1555089

Med tanke på 600.000 tonn i pipeline, og en skokk med folk som skal ansettes utover sommeren, burde det være åpenbart for de fleste at det trengs penger i VGMs kasse. Det er hvor de pengene skal komme fra, og om det blir med eller uten emisjon som opptar meg. Det burde jo interessere flere enn meg, og den begredelige kursutviklingen i begge selskapene gjenspeiler usikkerheten rundt dette.
upsidedown
17.03.2023 kl 09:39 3732

Høres fornuftig ut hvis VGM vil generere inntekter fra start. Og enig med de som mener dette er peanuts.

VGM kan i liten grad lastes for forsinkelsen da den kom som følge av grunnforholdene på et historisk industristed. Endringer i planene i denne fasen fører dessverre ofte til usikkerhet og det er det vi er vitne til i VOW akkurat nå.

Vi som har troa på VOW har fått en ny mulighet til å ta en solid posisjon med rabatt. Look at det bright side of life!
CapitaL
17.03.2023 kl 09:57 3734

Ja, bevares det er fin inngang i VOW nå.. man får landbasert mer eller mindre gratis på dagens kurser!

Og ellers så setter jeg strek for mine innlegg på denne tråden nå.. føler at jeg tråkker folk på tærne ved å påpeke enkelte ting...

;)
Slettet bruker
17.03.2023 kl 10:21 3713

Ja, du må gjerne påpeke ting. Men ikke konstruere problem. Vi vil nok oppleve at pilotanlegget vil starte opp omlag ved skoleststart ;)
upsidedown
17.03.2023 kl 10:27 3766

Har aldri hatt problemer med dine innlegg CapitaL.

Det er åpenbart et finansieringsbehov i VGM siden de har økt ambisjonene fra start og fortsatt står uten inntekter. Min teori er at de jobber mot å slutte avtaler før de går ut i markedet og reiser kapital.
IvanBliminse
17.03.2023 kl 10:50 3841

Jeg tror finansiering fra innovasjon Norge er det mest realistiske for utvidelsen av 2,5K anlegget. Prosjektet passer fint i forhold til kravene for finansiering, søknaden er sannsynligvis allerede levert, men godkjennelse tar noe lengre tid en konvensjonelle lån. VGM har tilnærmet null i lån, så hvorfor skal de foretrekke emisjon på disse nivåene?
ihende
17.03.2023 kl 11:56 3811

Det er veldig tett bånd mellom vgm og vow.
De største eierne har ikke solgt seg ned i noen av selskapene, så jeg ser det som et godt signal videre.
Noen har tydeligvis en agenda på å få noen til å selge aksjer, enten fordi de er short, eller bare vil ha lavest inngang.
Noen skifter ham, når de er inne kontra ute .
Derfor skulle jeg ønske at man ikke kunne være anonym.
Jeg har for en stund siden at disse aksjene ( vow og vgm) vil gå litt opp og ned. For tiden er de en bølgedal, men en bekreftelse om finansiering, kontrakt vil plutselig endre bilde, til det jeg trur vil bli en mer stødig vekstaksje.
Om jeg vil anbefale å selge NEI for min egen del, at jeg vil tjene penger på sikt? Ja det trur jeg. Jeg tør ikke å selge å være ute, pga jeg kan ikke alltid kjøpe meg inn på veldig kort varsel.
Ingen er her på forum for å være grei for andre. Roper noen kjøp eller selg, så er ofte mine tanker : gjør det omvendt.
Slettet bruker
17.03.2023 kl 12:45 3797

Meldingene fra VGM er at de har finansieringen under kontroll. De forhandler kun om hva VOW ASA skal ha for anlegget. Og det avhenger også hvordan VGM fordeler de midlene de har . VGM vil ikke ha de minste problem med å få pilotprosjektet i havn økonomisk. Hadde de ikke brukt en del på forestående anlegg ville de hatt mer enn nok allerede; Og de får helt sikkert solgt Biokarbonet fra første tonn de produserer

Når det kommer til VOW ASA ville jeg vært meget forsiktig med å sitte med aksjer. For de balanserer ubehagelig nær stupet med den gjeld de har
Redigert 17.03.2023 kl 13:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.03.2023 kl 07:56 3645

Ser vi 13-14 kr kommende uke ?
Wils70
18.03.2023 kl 07:59 3709

Ser vi 19-20 neste uke?
Slettet bruker
18.03.2023 kl 11:39 3602

Umulig.
Naustberget
18.03.2023 kl 15:22 3625

Norge, Nederland, Sverige, Tyskland og Danmark hadde utarbeidet et felles forslag om å forby alle per- og polyfluorerte stoffer.

- PFAS er blant de mest bekymringsfulle stoffene vi omgir oss med. Et forbud i EU og EØS mot hele gruppen av PFAS vil være svært positivt for både mennesker og miljø, fortalte klima- og miljøminister Espen Barth Eide.

Nå hiver Kreftforeningen seg på og advarer mot per- og polyfluorerte stoffer.

- Det finnes mer enn 10 000 forskjellige fluorkarboner, og mange av dem er svært helseskadelige
Slettet bruker
18.03.2023 kl 22:28 3472

Det er stor stemning blandt hausserne på den tråden som er lukket med hengelås. Fabrikantene av hengelås har sikkert høyere nettoavkastning enn VOW
Og CapitaL ser fram til Q1 , for da skal kursen være 22.- Det som er synd er at det ikke finnes noe Q1 i VOW lenger
Og at C:H Evensen skal velge aksjer er nok mest en våt drøm, så her får VOW en ny utgift som svekker økonomien ytterligere
Beklager å måtte helle kaldt vann i blodet på de håpefulle
Men fortsatt God Helg!
Redigert 19.03.2023 kl 10:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.03.2023 kl 22:57 3556

Du har helt rett i dine skriverier. Støttes 100%
royroy
19.03.2023 kl 20:21 3257

Det er rent stusselig hvor mye av sin tid noen her prioriterer og bruker på å skrive om en aksje de ikke sitter i selv
Slettet bruker
20.03.2023 kl 09:19 2989

15,50 stø kurs mot mine 12,- som jeg varslet om for en tid siden. Kransen ligger klar til mønet
Slettet bruker
20.03.2023 kl 11:07 2876

Det er heldigvis ikke så dårlig stilt med VOW ASA at det bør gå ut over VGM. De vil sikkert kunne levere det VGM trenger i framtiden av teknisk utstyr
Men handlefriheten til VOW er sterkt begrenset på grunn av den økonomiske situasjonen
De som har aksjer der vil trolig måtte se langt etter utbytte i flere år
Sjansen for at de må foreta en emisjon for å rette opp saldoen er ganske overhengende
Og de største eierne er vel også interesserte i å sikre seg en enda større andel av selskapet
VGM sOm har en sunn økonomi bør gjøre seg mer og mer uavhengig av Vow etter min mening
Slettet bruker
20.03.2023 kl 11:34 2887

Kanskje Hammrs vil lage en teknisk analyse ? Det ser ikke lystig ut nå, svarte natta. Dødsrike neste sånn rent kursmessig ? Jeg utelukket nå ikke 5,- om 12,- ryker. Da er det ukjent farvann. Som å seile Hustadvika vinters natta i snøkava, kuling uten kart og radar. Hvem ville det.
Record
20.03.2023 kl 13:48 2756

Er vel lite trygt å lene seg på det tekniske da , farlig å undervurdere det fundamentale .
Siste bevis på det i samme metafor som du vektlegger var vel "Helge Ingstad "
royroy
20.03.2023 kl 15:12 2682

Ja det råder lite tvil rundt nicket ‘Tora’, trollet med flere forum-nicks og enda flere komplekser!
Slettet bruker
20.03.2023 kl 15:17 2681

Skjønner ikke hva du mener ? Skal Vow installere pyrolyse på Helge Ingstad ?
royroy
20.03.2023 kl 16:03 4838

Oi… Du må prøve bedre enn dét!
Slettet bruker
20.03.2023 kl 18:25 6423

Hehe, kransen skal nok snart i mønet skal du se.

Vel, fasit i dag ble 14,90 som laveste, close 15,24 på ett enormt volum, ikke bra.
Mens OSE karret seg i fra 2,5% minus til solid pluss og sterk avslutning, så ender VOW i søla og minus av det vonde slaget på nesten 4% - igjen på solid volum.

Her er det nok det fundamentale som veier tyngst, folk har ikke trua, og så det tekniske som sier selg på mange parametre.

CapitaL
20.03.2023 kl 19:29 6346

CFO i VGM går av..

Vow Green Metals: Chief Financial Officer resigns

Lysaker, 20 March 2023

Vow Green Metals AS (the “Company”) announces that Chief Financial Officer, Lars Mårdalen, has resigned from his position to pursue other opportunities.

Mr. Mårdalen, who has been with the Company since incorporation, will continue and secure internal handover while the Company finds a replacement.

“Mr. Mårdalen has been instrumental to the development of the Company since its incorporation, the demerger from Vow ASA, stock listing of the Company and as member of the executive management. We thank him for his valuable contributions and wish him every success in the future,” said Cecilie Jonassen, Chief Executive Officer of Vow Green Metals.

https://newsweb.oslobors.no/message/585726

Og så kan man spørre seg hvorfor..

;)
Slettet bruker
20.03.2023 kl 19:57 6297

Jeg håper Hammers kommer med en teknisk analyse.
Og en fundamental analyse når sjefen går.
Slettet bruker
20.03.2023 kl 20:53 6221

Sendte en mail til CFO for noen mnd siden , og svaret jeg fikk var både veldig forsinket og sådär. Tenkte mitt. Så jeg tror dette er en god løsning
royroy
20.03.2023 kl 22:58 6086

Jeg tenker umiddelbart at dette ikke er positivt.

CapitaL: er «;)» fordi du mener dette er bra, eller fordi du, som meg, er mer positiv til VOW enn VGM?
Om det er det sistnevnte, så er det da heller ikke positivt for VOW..?
CapitaL
20.03.2023 kl 23:57 6022

Jeg har i lengre tid etterlyst en løsning på finansieringsbehovet til VGM.. Jeg har også ment at kursfallet til Vow for en stor del skyldes usikkerhet rundt den manglende avklaringen av dette. (H2 var slett ikke så elendig at det skulle tilsi et kursfall på 30 prosent) Det har nå gitt seg utslag i (tror jeg) at CFO i VGM måtte gå pga uenigheter.

Jeg tolker avgangen som en bekreftelse på mitt syn.. Det blir jo heller ikke noen spade i jorda på Follum før finansiering er på plass.. I Q3 het det jo at Follum var "fully financed" og 3 mnd etterpå var de ikke det lengre. Så hvem har gjort en dårlig jobb her? Det var flere enn meg på denne tråden som så det komme.. Man burde i det minste ha fikset en lånefasilitet pr nå?

Jeg solgte alt i VGM etter H2.. og pr nå er jeg ganske fornøyd med den avgjørelsen.. derav ;)

Kursutviklingen til Vow har ikke akkurat vært positiv i det siste allikevel, men denne avgangen er kanskje det som skal til for å få litt fortgang i finansieringsløsningen.. Det er jo grenser for hvor lenge de kan ha dette under diskusjon?
royroy
21.03.2023 kl 05:29 5959

Skjønner.

Vet at du har etterlyst det, og jeg har også tenkt det samme.

Angående oppsigelsen - av hvilken part man man kun spekulere i - men jeg tenker det er 2 muligheter.
Den ene er den du beskriver, at CFO ble sagt opp.
Den andre muligheten er at CFO selv sa opp.
Du spør hvem som har gjort en dårlig jobb… Det kan godt være du har rett, at det var CFO, men i og med at tilfellet er at det har blitt utsettelser grunnet jordsmonnet, så kan det da tenkes at VGM dermed har havnet i en situasjon hvor pengene lekker ut (lønninger etc…) mens man venter og venter på (sårlig tiltrengt - og budsjettert) inntekt fra første produksjon. 2 år utsettelse er lenge, og skummelt dersom dersom økonomisk buffer er for liten.

Det er kanskje ikke så viktig hvem det var. Men personlig heller jeg mot at det er like stor sjanse for at CFO forlot en synkende skute, ettersom bufferen er gått tom pga. utsettelsene, noe som sånn sett ikke er hans feil.

Jeg har tidligere stilt spørsmålstegn ved, uten å vite fasiten, timingen av utskillelsen av VGM. Skulle man ha ventet til flere skritt var på plass? Eller skulle man ha gjort en større emisjon for å skaffe større økonomisk buffer(trygghet)? Om ikke annet, bare ventet med utskillelsen, fordi da ville VOW selv hatt finansielle muskler til å dekke uforutsette utsettelser og utgifter?

Det er synd, for VGM og Follum ville (og vil fortsatt…) akselerert kommende ordre for VOW og deres banebrytende teknologi. Heldigvis har VOW mye annet på gang, men nå tar biokull-segmentet, som selvfølgelig er viktig, dessverre lenger tid…
Redigert 21.03.2023 kl 05:37 Du må logge inn for å svare
CapitaL
21.03.2023 kl 08:45 5806

Jeg tenkte først og fremst på opplysningen om "fully financed" fra oktober.. Den var jo regelrett misvisende.

Jeg er ikke bekymret for at VGM skal havne i noen økonomisk skvis, dette er jo løsbart. Jeg er bare frustrert over at man ikke avklarer noe som i utgangspunktet burde vært plankekjøring. Som det er nå skaper det bare masse usikkerhet og kursfall i begge selskaper.

Emisjonen for å finansiere VGM var i knappeste laget.. 230 mill totalt inkl Enovas andel minus ordren til Vow på 215 mill gir ikke mye armslag.. men den var også bare initiell. Mer måtte jo komme på et eller annet tidspunkt, men da trenger man ikke fremstille det som at alt er bare velstand i kvartalsrapportene heller.

Jeg tipper at det blir dobling på Follum som det nå planlegges for og overtakelse av 2500 tonns anlegget. Emi og lån er det jeg ser for meg her, der Vow f.eks stiller med 2500 tonns anlegget som sin andel. Det er mange muligheter, man må bare få ut fingeren og gjøre det som trengs. Det er jo nettopp muligheten for emisjon som fikk meg til å gå ut av VGM.. Billigere inngang senere osv..
Slettet bruker
21.03.2023 kl 08:52 5777

Det er facinerende at folk som ikke kan eller vil lese regnskap skal uttale seg om finanser. Og ikke klarer å skille mellom de enkelte prosjekt
At de sager over grenen de selv sitter på får være en rimelig bra lærepenge
VOW ASA har gått ned 30% siste 6mnd, mens VGM har gått ned 10% . For sistnevnte er ikke dette mer enn den generelle globale nedgangen og knapt nok det
Og ser en på gjeldssituasjonen er VGM omtrent gjeldfri mens VOW har rotet seg inn i en gjeld de vil slite med i overskuelig framtid
Basert på den lille kontakten jeg hadde med nåværende CFO og trackrecord er jeg fornøyd med at han ser seg om etter noe annet
Redigert 21.03.2023 kl 10:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.03.2023 kl 15:09 5631

Vow ligger i en fallende trendkanal på mellomlang sikt. Det viser at investorer over tid har solgt til stadig lavere kurser for å komme seg ut av aksjen, og indikerer en negativ utvikling for bedriften. Aksjen ga salgssignal fra en rektangelformasjon ved bruddet ned gjennom støtten ved 17.93 kroner. Videre nedgang til 14.87 kroner eller lavere er signalisert. Det er ingen støtte i kursdiagrammet og en videre nedgang indikeres. Ved reaksjoner opp har aksjen motstand ved cirka 17.30 kroner. RSI er under 30 etter kursnedgangen de siste ukene. Aksjen har et sterkt negativt momentum og videre nedgang indikeres.
Slettet bruker
21.03.2023 kl 15:48 5572

Hvor får en kjøpt linjaler for TA ;)
Redigert 21.03.2023 kl 17:04 Du må logge inn for å svare
vow
21.03.2023 kl 16:21 5534

Badin begynner vel å bli fornøyd med kursen nå. Tidligere var den jo for høy p.g.a formueskatt.
Slettet bruker
21.03.2023 kl 16:48 5240

Sitter Badin short - shorter med egne aksjer for å få kursen i emisjon lengst mulig ned ?
Redigert 21.03.2023 kl 16:48 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.03.2023 kl 17:06 5455

Slettet bruker skrev Innlegget er slettet
Må øke 250% da, om den skal ned på 12 kr slik jeg spådde for lenge siden.
Slettet bruker
21.03.2023 kl 18:09 5384

Over 25 kr i Mai?? Javel . Hva om betalingen ikke blir aksjer? Da blir det vel i herlige suppa ! Må hoste opp penger og samtidig pøse de innkjøpte million aksjene ut i markedet. Markedet er nok ikke der lenger at kursen går 4 kroner på svevende planer om plast panting i tredje verden osv. Hvor gikk det egentlig galt her ?
Slettet bruker
21.03.2023 kl 19:16 5303

Er dette QFUEL V2.0 ?
CapitaL
21.03.2023 kl 19:27 5290

Skulle tro formueskatten er mer overkommelig nå ja :))
Vi får se hvor lenge det varer dog ;)

Vi får også se hvor aksjen bunner ut.. kan justere oppsideprosentene da, men det blir nok fort 200% pluss :) Jeg forventer at kursen ligger godt over 20 kroner i mai. Det er nå mitt nærmeste kursmål, og så får andre ha sine kursmål uansett om det er opp eller ned.. Min begrunnelse har jeg lagt ut på en tråd som er låst fordi enkelte på forumet bare er ute etter å sabotere diskusjonen på åpne tråder.
Slettet bruker
21.03.2023 kl 20:03 5251

Det må gå an å skrive litt realitets orientert uten å ende opp i toskaskap! Skipssjefer kan tyte på i AXA og B2H.