Lilbit

True
LILBIT 26.09.2021 kl 13:19 1485

The crap that people buy XD Noen som er sugen på å investere i dette? Er det noe verden har behov for så er det mer tydelig kommunikasjon med hunder ikke sant? XD

https://www.youtube.com/watch?v=9CGFz_ScxPE
Osvaldsen
24.01.2024 kl 21:36 801

Litt teit innlegg å se tilbake på? Uvitenheten kommer vertfall greit frem 😉

Osvaldsen
rolas
12.02.2024 kl 20:40 719

Noen som vet om lilbit kommer på børs til Q2 2024 ?
Osvaldsen
12.02.2024 kl 20:57 709

https://www.finansavisen.no/teknologi/2023/12/29/8075538/lilbit-er-et-av-selskapene-som-planlegger-notering-ved-oslo-bors-i-tiden-fremover

I følge planen skal de det ja. Har litt troen på at det skjer nå, omsetning er meget stigende med ca10mill i Q4 23. De har tydeligvis en større investor i bakhånd som hadde klar målsetting for omsetning før børsnotering, i følge artikkel er dette nå innfridd og alt skulle da ligge til rette for børsnotering.

Edit: men ingenting er skrevet i stein så vil ikke bli sånn kjempe overrasket om det blir litt utsatt. Må også legge til at Morten og hele selskapet virker både seriøs og tillitsvekkende m.t.p verdi utvikling og kommunikasjon med oss aksjonærer. Hyppige oppdateringer og svarer på e-post. Og at brikkene har vært utsolgt flere steder er heller ingen ulempe.

Osvaldsen
Redigert 12.02.2024 kl 21:18 Du må logge inn for å svare
rolas
13.02.2024 kl 16:10 619

Svært spennende å se nå!
Har selv stor tro på en snarlig notering med den pene økninga de har i omsetning.
Vet du hvilken stor investor de har i bakhånd ?

Med de målsetningene de har for en global launch, er det absolutt verd å følge med på .
Tamotama
13.02.2024 kl 17:37 593

Denne skal man ikke le av. Dyktig ledelse, svært god fremdrift og vekstambisjoner. I tillegg har markedet tatt produkter svært godt i mot, og jeg vurderer det derfor dithen at dette også kan bli en folkeaksje relativt hurtig.

Jeg har fulgt mange selskaper gjennom IPO og til notering, mange av de pill råtne. De jeg har fulgt med på av kvalitet har gitt god valuta for investeringene, og jeg antar det samme for Lilbit.

Den som lever får se!
Osvaldsen
13.02.2024 kl 18:12 574

Nei, vet ikke hvem de har i bakhånd, men å ha en solid langsiktig investor i bakhånd er betryggende. Regner med de kjøper ut en del av oss mindre ved notering, såfremt noen av oss små vil ta exit. Oppdatering for Q4 kommer sikkert innen en liten stund, blir spennende lesning.

Ja, markedet er enormt og Lilbit er enda bare i startfasen. Fortsettelsen blir meget spennende.

Osvaldsen
rolas
13.02.2024 kl 18:23 565

Alltid fint å få renska ut litt før notering så blir alle fornøyde når bjella ringer
Q4 rapport blir svært spennende lesing, mulig de kommer med litt mere info rundt børsnoteringen, mener pareto var tilrettelegger.
Osvaldsen
13.02.2024 kl 18:50 541

Ja. Utelukker ikke å selge litt selv i noteringen men kommer an på kursen. Så om noen skulle være interessert i inngang før IPO er det bare å ta kontakt ;) Kanskje TS angrer seg litt å vil inn i noe som har inntekter i stedet for Ensurge?

Regner med de leverer overskudd for Q4 + guiding blir spennende. Får nok også litt info for så langt i år.
Må legge til at de har behandlet oss aksjonærer fra starten av meget fordelaktig. Å få mulighet til å spytte inn penger til den verdivurderingen som har vært de siste gangene forteller meg at selskapet ønsker å skape verdier for aksjonærene også, og ikke bare seg selv.

Osvaldsen
rolas
13.02.2024 kl 19:41 516

Med den guidingen for 2025 selges ikke en aksje herifra, men hva som er best vet man aldri.
Guiding blir mer spennende enn tall for Q4 egentlig, men det snakkes vel om rundt 100 % økning i omsetning.

Den avtalen med agria de nylig tegnet er fantastisk for videre vekst, samt de fleste elektrokjedene. Blir volum av sånt!

Osvaldsen
13.02.2024 kl 20:37 484

Det som er sikkert er at fortsettelsen blir veldig spennende!

Ja, tror veksten i 2023 var 100% kvartal for kvartal. Det virker mye for inneværende år, brikkene skal produseres og ut til markedet også. Veksten kunne nok vært høyere også siden brikkene var utsolgt i perioder flere steder. En emisjon i forbindelse med notering vil nok akselerere produksjonen og dermed unngå tomme hyller.
Agria avtalen hadde jeg nesten glemt! Den er genial! Her kan hunde og katte-eiere så og si tjene inn igjen brikken i form av rabatt på forsikringen. Det vil selvsagt avhenge av rase og hvor godt forsikret dyret er.

Osvaldsen
Redigert 13.02.2024 kl 20:40 Du må logge inn for å svare