Ultimovacs - Børsens beste aksje?
Nå er det på tide at forumet åpner øynene opp for børsens desidert råeste aksje. Ultimovacs har fullført fire fase1-studier i flere forskjellige indikasjoner hvor de har testet ut og fått sterke signaler på at den universelle kreftvaksinen de har lagd har gitt både økt effekt og overlevelse sett opp mot sammenlignbare studier. Nå er de i gang med ikke mindre enn fire randomiserte fase2-studier.
Nøkkelmomenter:
- Kreftvaksine som kan brukes på ca 85% av alle krefttyper. Enormt potensiale.
- Topp resultater på både effekt, respons og overlevelse.
- Lite bivirkninger som er viktig når man skal kombinere med immunterapi.
- Svært brukervennlig vaksine som ikke er vevsspesifikk og heller ikke må settes direkte i tumor. Rett og slett svært enkelt for klinikere.
- Samarbeid med 3 big-pharma som sponser immunterapi som benyttes sammen med vaksinen til Ultimovacs.
- Topp eierstruktur. Gjelsten, Canica og flere andre pengesterke aktører som største eiere
- God kontantbeholdning. Sikret drift til godt inn i 2023 hvor man allerede har fått resultatene fra enkelte av de påstartede fase2-studiene.
- Solid ledelse som holder det de lover både vedrørende oppstart av studier og rekruttering.
Her legges det opp til budkrig mellom de forskjellige Big Pharma den kommende tiden, for hvem vil vel la konkurrentene stikke av med en vaksine som forsterker effekten og overlevelsen på pasientene uten å nevneverdig øke bivirkningene? Toget er i ferd med å forlate perrongen og det er bare å ta plass. Rabatterte billetter selges nå til ca 130 kr og prisen vil med stor sannsynlighet minst 5-doble seg de neste 12 månedene.
Neste trigger:
- 2-årsdata for overlevelse i føflekkreft innen få dager.
God tur!
Nøkkelmomenter:
- Kreftvaksine som kan brukes på ca 85% av alle krefttyper. Enormt potensiale.
- Topp resultater på både effekt, respons og overlevelse.
- Lite bivirkninger som er viktig når man skal kombinere med immunterapi.
- Svært brukervennlig vaksine som ikke er vevsspesifikk og heller ikke må settes direkte i tumor. Rett og slett svært enkelt for klinikere.
- Samarbeid med 3 big-pharma som sponser immunterapi som benyttes sammen med vaksinen til Ultimovacs.
- Topp eierstruktur. Gjelsten, Canica og flere andre pengesterke aktører som største eiere
- God kontantbeholdning. Sikret drift til godt inn i 2023 hvor man allerede har fått resultatene fra enkelte av de påstartede fase2-studiene.
- Solid ledelse som holder det de lover både vedrørende oppstart av studier og rekruttering.
Her legges det opp til budkrig mellom de forskjellige Big Pharma den kommende tiden, for hvem vil vel la konkurrentene stikke av med en vaksine som forsterker effekten og overlevelsen på pasientene uten å nevneverdig øke bivirkningene? Toget er i ferd med å forlate perrongen og det er bare å ta plass. Rabatterte billetter selges nå til ca 130 kr og prisen vil med stor sannsynlighet minst 5-doble seg de neste 12 månedene.
Neste trigger:
- 2-årsdata for overlevelse i føflekkreft innen få dager.
God tur!
heilo888
04.10.2021 kl 17:50
7245
Gullit; "tror selv de lykkes om noen år". Det er vel ikke slik det fungerer.
Ultimovacs har så langt lyktes, og verdiene av pipen ,bestående av bla. flere studier med UV1, TET-plattformen og UV2, øker i takt med at gode resultater publiseres fra måned til måned og år for år.
Og i takt med at de forventede resultatene verifiseres så vil aksjekursen stige jevnt og trutt; ikke i en rett linje, men med stadige korreksjoner og konsolideringer.
Velger å tenke et meget sterkt 2022 og et uhyre strekt 2023 for Ulti.
Og til Inven2 så solgte de vel de hele 1,2% av sin beholdning i dag. Så om du Gullit også solgte bare 1,2% av dine aksjer i Ulti så har jeg forståelse for det og du er tilgitt😉!
Ellers er dette Oslo Universitetsykehus som realiseres jevnt og trutt der aksjekursene har godt bra for så å investere i ny forskning og mer umodne selskaper som trenger kapital
Ultimovacs har så langt lyktes, og verdiene av pipen ,bestående av bla. flere studier med UV1, TET-plattformen og UV2, øker i takt med at gode resultater publiseres fra måned til måned og år for år.
Og i takt med at de forventede resultatene verifiseres så vil aksjekursen stige jevnt og trutt; ikke i en rett linje, men med stadige korreksjoner og konsolideringer.
Velger å tenke et meget sterkt 2022 og et uhyre strekt 2023 for Ulti.
Og til Inven2 så solgte de vel de hele 1,2% av sin beholdning i dag. Så om du Gullit også solgte bare 1,2% av dine aksjer i Ulti så har jeg forståelse for det og du er tilgitt😉!
Ellers er dette Oslo Universitetsykehus som realiseres jevnt og trutt der aksjekursene har godt bra for så å investere i ny forskning og mer umodne selskaper som trenger kapital
Redigert 05.10.2021 kl 09:09
Du må logge inn for å svare
Gullit
04.10.2021 kl 17:31
7283
Ikke eneste som sikrer noen kroner, men vil alltid beholde en del her, tror selv de kan lykkes om noen år.
https://finansavisen.no/nyheter/helse/2021/10/04/7747495/selskap-flagger-under-5-prosent-i-ultimovacs?internal_source=sistenytt
https://finansavisen.no/nyheter/helse/2021/10/04/7747495/selskap-flagger-under-5-prosent-i-ultimovacs?internal_source=sistenytt
heilo888
04.10.2021 kl 17:29
7269
Liker dårlig at man blander inn Nanov i en tråd om Ulti.
Men til Araber sitt innlegg så bør han helst sette seg inn i nåværende situasjon i Nanov og ikke bare se i bakspeilet!
Er selv like tungt vektet og tett på både Ulti og Nanov og har nå like stor tro på potensiale for kursoppgang for begge aksjene.
Men til Araber sitt innlegg så bør han helst sette seg inn i nåværende situasjon i Nanov og ikke bare se i bakspeilet!
Er selv like tungt vektet og tett på både Ulti og Nanov og har nå like stor tro på potensiale for kursoppgang for begge aksjene.
Araber
04.10.2021 kl 16:00
7370
At NANO har skuffet aksjonærene er 100 % fakta. De driver med radioaktive stoffer, som ikke er hyllevare, med en spesiell fremstillingsmetode. Kompliserte saker disse stoffene, som ikke kan sendes som normale medisiner. Så har sjefene tatt hatten og gått etterhvert, for styret trodde de kunne styre et hav av studier verden over fra lagerhotellet sitt.
Om det blir noe hurrarop for aksjekursen til NN fremover tviler jeg på, man må gjerne vente til godkjenning foreligger.
Om det blir noe hurrarop for aksjekursen til NN fremover tviler jeg på, man må gjerne vente til godkjenning foreligger.
Redigert 04.10.2021 kl 16:07
fastinvest
04.10.2021 kl 12:49
7485
Ultimo er en aksje man burde sitte med i flere år.
Verdien av selskapet i dag er ingenting i forhold til potensialet om de lykkes.
Om de ikke lykkes så kan jeg forstå de som selger men om man tror de vil klare målene vil aksjen mange doble seg. 50 milliarder som er ti dobling er også for lite i forhold til hva de kan oppnå så vi snakker en potensiell vanvittig kursutvikling de kommende årene. Så selg om du vil gevinst sikre men du vil gå glipp av denne potensielle oppturen som kan komme. Jeg har selv inngang på 4x kr og sitter med litt over 30k aksjer så gevinsten er stor. Men jeg har valgt å sitte løpet ut og om de lykkes så vil pengene være nok til å pensjonere meg. Lykkes de ikke tror jeg fremdeles at kursen skal langt over dagens nivå så det vil komme andre tidspunkt hvor jeg kan selge på høyere nivåer en 160kr
Verdien av selskapet i dag er ingenting i forhold til potensialet om de lykkes.
Om de ikke lykkes så kan jeg forstå de som selger men om man tror de vil klare målene vil aksjen mange doble seg. 50 milliarder som er ti dobling er også for lite i forhold til hva de kan oppnå så vi snakker en potensiell vanvittig kursutvikling de kommende årene. Så selg om du vil gevinst sikre men du vil gå glipp av denne potensielle oppturen som kan komme. Jeg har selv inngang på 4x kr og sitter med litt over 30k aksjer så gevinsten er stor. Men jeg har valgt å sitte løpet ut og om de lykkes så vil pengene være nok til å pensjonere meg. Lykkes de ikke tror jeg fremdeles at kursen skal langt over dagens nivå så det vil komme andre tidspunkt hvor jeg kan selge på høyere nivåer en 160kr
Gullit
04.10.2021 kl 12:29
7477
Klok av skade så gevinstsikret jeg. Kan selvsagt gå begge veier, men lenge til de tjener penger…
Redigert 04.10.2021 kl 12:29
Computum
04.10.2021 kl 10:53
7527
"Tanken min var at ULTI er der Nano var i 2016 på oppturen."
NANO mer enn 4-dobblet seg på noen måneder til Mcap ca 10mrd.
ULTI har dobblet seg på tilsvarende tid til en Mcap på ca 5mrd.
NANO skuffet deretter markedet i nærmere 5 år med voldsomt årlig kapitalforbruk. Ser du for deg det samme med ULTI?
NANO mer enn 4-dobblet seg på noen måneder til Mcap ca 10mrd.
ULTI har dobblet seg på tilsvarende tid til en Mcap på ca 5mrd.
NANO skuffet deretter markedet i nærmere 5 år med voldsomt årlig kapitalforbruk. Ser du for deg det samme med ULTI?
heilo888
04.10.2021 kl 09:05
7671
Bullinvestor; Med overbevisende resultater neste høst vil Ultimovacs gå for å søke midlertidig myndighetsgodkjenning av UV1 i 2023.
rogneveien; Ville ikke bare "ventet enda litt" med å selge, da Ulti ligger an til å bli en langsiktig vinneraksje i flere måneder og år fremover. Det er enda langt frem til en aksjekurs på kr 1000 som er mitt fremtidige minimumsestimat et par år frem i tid.
rogneveien; Ville ikke bare "ventet enda litt" med å selge, da Ulti ligger an til å bli en langsiktig vinneraksje i flere måneder og år fremover. Det er enda langt frem til en aksjekurs på kr 1000 som er mitt fremtidige minimumsestimat et par år frem i tid.
Redigert 04.10.2021 kl 09:06
rogneveien
04.10.2021 kl 07:57
7758
Ekspertene tenker at du kan komme til å angre på det kastet du har gjort.Du skulle ventet enda litt.
Lykke til.
Lykke til.
Redigert 04.10.2021 kl 07:57
Bullinvestor
03.10.2021 kl 23:45
7920
Hadde en student post inne her bare for morro skyld. Etter nesten 200% avkastning kastet jeg kortene, man blir ikke fattig å ta litt gevinst. Tanken min var at ULTI er der Nano var i 2016 på oppturen. Men for all del håper selvsagt at selskapet lykkes. Blir veldig overrasket om medisin er i markedet før 2025, hva tenker ekspertene?
Og det er der jeg også tenker her , markedsverdien er alt for lav for ULTI i forhold til potensialet på hva aksjekursen burde være.
Det att de også trakk seg ifra samarbeidet med PCBI hva skjedde der ?
Det att de også trakk seg ifra samarbeidet med PCBI hva skjedde der ?
heilo888
03.10.2021 kl 23:15
7915
Vaccibody ligger på rundt 20 milliarder fortsatt stort sett på forventninger, og har trolig kommet kortere i løpet mot markedet enn Ultimovacs.
Potensialet kan sikkert diskuteres men jeg velger å mene at dersom Ultimovacs får gjennomslag for sin universelle kreft vaksine så har Ulti langt større potensiale enn Vacc.
Og ikke minst prises Vacc fortsatt mer enn 4 ganger så høyt som Ulti selv etter den siste tids kraftige kursoppgang for Ulti !
Potensialet kan sikkert diskuteres men jeg velger å mene at dersom Ultimovacs får gjennomslag for sin universelle kreft vaksine så har Ulti langt større potensiale enn Vacc.
Og ikke minst prises Vacc fortsatt mer enn 4 ganger så høyt som Ulti selv etter den siste tids kraftige kursoppgang for Ulti !
Nano lå på en markedsveri på ca 10 milliarder på det høyeste på forventninger.
ULTI Bør klare mere enn det med mye bedre forutsetninger, så kursmål på 320 dvs. en dobling opp til 10 milliarder i markedsverdi burde være en "pice of cake"
På kort sikt.
ULTI Bør klare mere enn det med mye bedre forutsetninger, så kursmål på 320 dvs. en dobling opp til 10 milliarder i markedsverdi burde være en "pice of cake"
På kort sikt.
Redigert 03.10.2021 kl 18:34
Araber
02.10.2021 kl 22:54
8421
Lørdagskvelden må man ta vare på familienenenene, det er muzztht. Unntak zu weiter. Det er store nedbørsmengder og div kortslutninger i siderflaskene
Fra onkologisktidsskrift,dette sier Professor Emeritus og Medisinsk rådgiver i ULTIMOVACS STEINAR AAMDAL.
ULTIMOTEKNAFRO?!
ULTIMOTEKNAFRO?!
heilo888
02.10.2021 kl 14:31
9063
Nøkkelen her er at 85-90% av alle krefttyper har kreftceller som uttrykker telomerase som er det UV1 søker opp.
I dagens immunterapi brukes det i hovedsak checkpoint hemmere. Det man nå viser i Ultimovacs sine studier er at effekten av checkpoint hemmerene bedres betraktelig om de kombineres med UV1 vaksine.
Selv om UV1 bare blir tatt i bruk innen èn kreftindikasjon vil verdien av Ultimovacs være verd mangfoldige milliarder, avhengig av populasjonen for akkurat den krefttypen.
Snakker man om 85-90% av kreftindikasjonene blir det nesten useriøst å komme med tall, men at man da snakker om Donald Duck-fantasimilliarder er sikkert😎!
Ellers finnes mye god informasjon her:https://ultimovacs.com
I dagens immunterapi brukes det i hovedsak checkpoint hemmere. Det man nå viser i Ultimovacs sine studier er at effekten av checkpoint hemmerene bedres betraktelig om de kombineres med UV1 vaksine.
Selv om UV1 bare blir tatt i bruk innen èn kreftindikasjon vil verdien av Ultimovacs være verd mangfoldige milliarder, avhengig av populasjonen for akkurat den krefttypen.
Snakker man om 85-90% av kreftindikasjonene blir det nesten useriøst å komme med tall, men at man da snakker om Donald Duck-fantasimilliarder er sikkert😎!
Ellers finnes mye god informasjon her:https://ultimovacs.com
Redigert 02.10.2021 kl 22:42
Araber
02.10.2021 kl 11:50
9206
Godt jobba Ole.... Substans er noe som verdsettes høyt, og gjør at man ser ting i er bedre perspektiv. Har nå ca 3 doblet verdiene i denne aksjen, og kommer til å nyte den fremtidige kursoppgangen, for her selges det ikke en eneste aksje før aksjekursen er kommet opp på et riktig nivå om noen år. Litt humpete blir nok denne oppgangen, men det er helt ok, så får man bare finne seg i at aksjer skiftere eiere med milliisekunder.
.............Etter slutthandelen i går var det ikke en eneste aksje til salgs.
.............Etter slutthandelen i går var det ikke en eneste aksje til salgs.
rogneveien
02.10.2021 kl 09:46
9356
Dakota,
Den påstanden om "kan virke på 90% "har jeg lett etter, hvor finner jeg den framlagt dokumentert?
Når det gjelder verdi av en kreftvaksine som fungerer etter forventning er dette umulig å kunne forestille seg, nen det er meeeeeeeget stort, større en vi kan ane konturene av.
Ha en fin dag.
Den påstanden om "kan virke på 90% "har jeg lett etter, hvor finner jeg den framlagt dokumentert?
Når det gjelder verdi av en kreftvaksine som fungerer etter forventning er dette umulig å kunne forestille seg, nen det er meeeeeeeget stort, større en vi kan ane konturene av.
Ha en fin dag.
Redigert 02.10.2021 kl 09:47
Hva vil verdien av ULTIMO være med kun EN spesifikk vaksine/medisin mot prostata cancer?Trolig mange milliarder.Men UV1 er unik,kan virke i opptil 90% av alle kreftpasienter uavhengig hvilke krefttyper.En TOTAL GAMECHANGER.
OleKyryliuk
01.10.2021 kl 23:03
9646
Gitt at man tar Keytruda (MSD/Merck) som eksempel så omsatte de alene for 36 milliarder NOK i Q2. Keytruda blir imidlertid godkjent for stadig flere indikasjoner og vil nok øke salget kraftig også de kommende årene. Ulempen for MSD er at Keytruda går av patent om få år, noe som gjør at de risikerer miste store markedsandeler. Gitt at de kjøper UV1-vaksinen til Ultimovacs så kan de få en ny standard of care som er overlegen konkurrentene. Hvor stor verdi vil det ha for MSD å ytterligere styrke markedsposisjonen sin?
Det korte svaret er at 100 milliarder NOK er småpenger for MSD. Eksempelvis betalte de nesten 100 milliarder NOK for Acceleron i går, så om de finner kombinasjonen fornuftig med UV1 så vil de raskt kunne legge store beløp på bordet.
Neste uke gir nye muligheter for påstigning. Velkommen ombord!
Kilde:
https://www.merck.com/news/merck-announces-second-quarter-2021-financial-results/
https://www.merck.com/news/merck-to-acquire-acceleron-pharma-inc/
Det korte svaret er at 100 milliarder NOK er småpenger for MSD. Eksempelvis betalte de nesten 100 milliarder NOK for Acceleron i går, så om de finner kombinasjonen fornuftig med UV1 så vil de raskt kunne legge store beløp på bordet.
Neste uke gir nye muligheter for påstigning. Velkommen ombord!
Kilde:
https://www.merck.com/news/merck-announces-second-quarter-2021-financial-results/
https://www.merck.com/news/merck-to-acquire-acceleron-pharma-inc/
rogneveien
01.10.2021 kl 21:56
9722
Har fulgt litt med i disse også, spesielt bb. Kan ikke sammenlignes med Ultimovacs. Helt annet konsept og et annet potensiale.
Lykke til.
Lykke til.
Gullit
01.10.2021 kl 21:48
9741
Hva med nano og Bergen bio. De er nå priset til under 2 milliarder., noe å hente der?? Norsk bio er spennende. Gevinstsikrer en god del alt for tidlig her men dette har virkelig vert en reise den siste tid !!
Byzantin
01.10.2021 kl 21:09
9803
Har ofte angret på å ikke gevinstsikre i andre aksjer, før tilbakefall. Denne gangen skulle jeg ikke gjenta samme tabben, og solgte ut 1/3 på 147 med ca 60% gevinst... Ganske dumt trekk viser det seg nå. Ble litt sjokka når den plutselig sto i 170. Slik er det - når man for en gangs skyld har tæl til å selge seg ned, så går den bare videre.. :
rogneveien
01.10.2021 kl 18:21
9959
Ja, den var helt flat fom 20 desember 2020 og til den begynte å gå nå i høst. Løsna nå ser det ut for.
Lykke til
Lykke til
Computum
01.10.2021 kl 18:05
9991
ULTIMO var helt til august bare et "langt gjesp". Jeg begynte faktisk å lure på om jeg burde selge og sette pengene i noe annet. Men så løsnet det! Da den passerte 135 for noen få dager siden valgte jeg å gevinstsikre 1/3 av beholdningen. For jeg tenkte at dette kan ikke fortsette. Men det skulle jeg selvfølgelig aldri tenkt.
Vel, 100% avkastning er ikke akkurat dårlig. Pengene ble brukt til å øke i PHO. PHO har fått ufortjent mye juling i høst, samtidig som ULTI har gått til himmels.
Nå er det PHO som er det "lange gjespet". Jeg tror vi vil kunne se en lignende opptur som i ULTI til rundt 160 kroner også i PHO om en ikke altfor fjern fremtid. Ca 1/2 år er det verdt å vente.
Vel, 100% avkastning er ikke akkurat dårlig. Pengene ble brukt til å øke i PHO. PHO har fått ufortjent mye juling i høst, samtidig som ULTI har gått til himmels.
Nå er det PHO som er det "lange gjespet". Jeg tror vi vil kunne se en lignende opptur som i ULTI til rundt 160 kroner også i PHO om en ikke altfor fjern fremtid. Ca 1/2 år er det verdt å vente.
Araber
01.10.2021 kl 17:45
10031
Det er mange som hopper inn og ut av div aksjer, noen må bare trade. Dem om det.
Redigert 01.10.2021 kl 17:46
rogneveien
01.10.2021 kl 17:13
10091
Ultimovcs hadde like stor omsetning som DNO og REC i dag det sier litt om interessen. Dette kommer til å fortsette i rykk og napp fremover om ikke noe helt ekstraordinært skjer. Mon tro når folk ser dette potensialet. Jeg er storforær at det ikke handles mer med denne aksjen.
Opp over 10% på stor omsetning og det UTEN noen form for omtale i hverken FA eller e24.. BINGO sier nå jeg.
Lykke til.
Opp over 10% på stor omsetning og det UTEN noen form for omtale i hverken FA eller e24.. BINGO sier nå jeg.
Lykke til.
rogneveien
01.10.2021 kl 16:57
10119
God ettermidag
Måtte bare innom å sjekke litt. Dette er helt rått, hadde ikke trodd dette i dag. Nå ser dere hva jeg mener med lite aksjer og stor beveglse når det kjøpes noen tusen aksjer. Det skal ikke mange kjøp til om det er litt volum før den går rett i taket. Hvis nå dette viser seg å være kjøp fra noen som ønsker å sitte long, noe det ser ut for så blir presset enda større på de frie aksjene. Blir spennende å følge med fremover. Må flytte SL min kraftig oppover på mandag. Har ligget på 120,-
Lykke til.
Måtte bare innom å sjekke litt. Dette er helt rått, hadde ikke trodd dette i dag. Nå ser dere hva jeg mener med lite aksjer og stor beveglse når det kjøpes noen tusen aksjer. Det skal ikke mange kjøp til om det er litt volum før den går rett i taket. Hvis nå dette viser seg å være kjøp fra noen som ønsker å sitte long, noe det ser ut for så blir presset enda større på de frie aksjene. Blir spennende å følge med fremover. Må flytte SL min kraftig oppover på mandag. Har ligget på 120,-
Lykke til.
fastinvest
01.10.2021 kl 15:33
9821
Ja selv om aksjen har steget bra har den lenge vært alt for lavt priset. Med 5 milliarder i marked cap er den priset lik mange grønne selskaper som ikke tjener en krone. Her snakker vi om en mulig standard innen kreft behandling hvor ultimo kan få royalties verdt dagens verdi per mnd.
Det er jo egentlig ingen limit på hvor mye ultimo kan bli verdt
Det er jo egentlig ingen limit på hvor mye ultimo kan bli verdt
Skier
01.10.2021 kl 14:57
9871
Ja, mye som tyder på "stor suksess" for Ultimovacs. Er iallefall noen som kjøper seg stort opp med hensyn til økt omsetning og prising. Lett å være etterpåklok når en har gevinstsikret halvparten. Egentlig bare å takke og bukke og gratulere dere som sitter "muse stille" :-)
rogneveien
01.10.2021 kl 14:54
9871
Sier meg helt enig i dette. Selv mener jeg 20 mrd på sikt er lite slik jeg hevder ovenfor, men pæ 12 mnd..Ja.
Lykke til.
Lykke til.
OleKyryliuk
01.10.2021 kl 14:43
9916
Det mest relevante i første omgang er nok alle krefttypene der hvor immunterapi allerede er godkjent. Vaksinen er universell og kan fungere med all immunterapi. Markedet for immunterapi er i 2026 estimert å være 67 milliarder dollar. Med vaksinen vil big pharma stille sterkere, så et bud vil være godt over 10x dagens markedsverdi på kun 5 milliarder. En verdi på 20 milliarder bør man imidlertid uansett kunne se de neste 12 månedene selv uten bud, så her er det bare å kjøpe billett.
Så langt er aksjen opp godt over 20% denne uken. Selv nåværende kurs er latterlig gunstig og de som vil tjene penger bør virkelig ta en inngang.
Så langt er aksjen opp godt over 20% denne uken. Selv nåværende kurs er latterlig gunstig og de som vil tjene penger bør virkelig ta en inngang.
Hvor mange krefttyper er det?
Kan bli mange spin off selskaper fra ULTIMO ?Store verdier.
Kan bli mange spin off selskaper fra ULTIMO ?Store verdier.
Dnalege
01.10.2021 kl 13:38
9971
Ser ikke ut til å bli noe korreksjon nedover i dag heller gitt... Emisjoner kan absolutt være positivt ja, i hvert fall for selskaper i vekst og med ambisjoner :)
ULTIMO,TELOMERASE finnes i over 80% krefttyper?!!!
FRO,VLCC +Suezmax,supersyklus?
FRO,VLCC +Suezmax,supersyklus?
heilo888
01.10.2021 kl 09:04
10185
Enig, tror Ulti vil forbli relativt sterk fremover selv om den nå kanskje vil falle noe som følge av det litt sure børsklimaet vi nå ser internasjonalt.
rogneveien
01.10.2021 kl 07:57
10244
Der må jeg si meg enig, å hente inn kapital er en styrke. Tror ikke vi trenger være så veldig redd for kursras i denne selv om det nok kan bli noe humpete på veien. Tror vi skal korrigere ned litt i dag etter flere dagers oppgang.
Lykke til.
Lykke til.
heilo888
01.10.2021 kl 00:06
10411
rogneveien: "Tror ikke det er fare for emisjoner heller fremover da de er godt finasiert"
Litt typisk norsk dette hvor man er livredd emisjoner.
Selv om selskapet er greit kapitalisert i dag hadde jeg hadde håpet at Ultimovacs nå eller om ikke lenge benytter den stigende aksjekursen til å sikre seg penger for større frihet til å ekspandere og forsere pipelinen i tiden som kommer.
Litt typisk norsk dette hvor man er livredd emisjoner.
Selv om selskapet er greit kapitalisert i dag hadde jeg hadde håpet at Ultimovacs nå eller om ikke lenge benytter den stigende aksjekursen til å sikre seg penger for større frihet til å ekspandere og forsere pipelinen i tiden som kommer.
Redigert 01.10.2021 kl 00:07
rogneveien
30.09.2021 kl 21:24
10596
Man trenger ikke være farmasøyt for å forstå at denne skal videre opp hvis dette går veien, dvs at de tester som nå kjøres er positive.
Med en aksjekurs på 1000 kr er selskapet verdt omkring 32 mrd. 32 mrd er et musepiss i havet i denne sammenheng om dette går vegen.
Men igjen, da må dette gå inn og nordover.
Det som også er sannsynlig er et oppkjøp om videre tester fortsetter like bra som de har startet, men det vil nok bli til en særdeles god pris da dette vil være en aksje som med stor sansynlighet vil tiltrekke seg mange budgivere.
Lykke til.
Med en aksjekurs på 1000 kr er selskapet verdt omkring 32 mrd. 32 mrd er et musepiss i havet i denne sammenheng om dette går vegen.
Men igjen, da må dette gå inn og nordover.
Det som også er sannsynlig er et oppkjøp om videre tester fortsetter like bra som de har startet, men det vil nok bli til en særdeles god pris da dette vil være en aksje som med stor sansynlighet vil tiltrekke seg mange budgivere.
Lykke til.
Redigert 30.09.2021 kl 21:41
Helt enig jeg har også for meg å være gått ganske så tungt inn her og har en plan om å kjøpe meg videre opp, syns også det att det er Jelsten og co sitter ved roret hjelper.
Jeg er ikke den beste på farma i kunnskap så støtter meg til andre med bedre kunnskaper her
Så også att det kommer milliarder i støtte ifra EU på kreftforskning
Jeg er ikke den beste på farma i kunnskap så støtter meg til andre med bedre kunnskaper her
Så også att det kommer milliarder i støtte ifra EU på kreftforskning
rogneveien
30.09.2021 kl 20:58
10659
Hei.
Denne aksjen har jeg gått tungt inn i. Dette har jeg virlkelig tro på. Har ikke vært så tungt inne i noen enketaksjer siden jeg gikk inn i NEL på 2 kr. Solgte meg ut der på 25 så jeg gjorde det rimelig greit. Finasiert delvis ny bil pluss at jeg nå har gått tungt inn i Ultim. Hvis denne går inn så ser vi 10x garantert.
En markedsverdi i et selskap som knekker denne koden er bare ikke mulig å gjette seg til, men 1000 kroner er ikke for mye tatt i.
Til sammenligning var NEL verdt nær 50 mrd. mrd på den høyeste kursen. Ultimo har nå en markedsvedi med dagens kurs på 4,6 mrd, altså 10x ganger lavere enn NEL var på sitt høyeste.
Hvis denne går inn så er NEL bare småtterier i forhold. Da snakker vi om 100mrd pluss... Har kan du godt bruke Spetalen sine ord som han brukte angående NEL sin merkedsverdi i sin tid. "20 mrd- 50 mrd eller uendelig, hvem vet". Nå har imidlertid lufta gått ut av NEL ballongen , men Ultimovax er på oppadgående kurs.
Det som er så greit og ekstra spennende med denne aksjen er at det er veldig få aksjer som er i markedet for fri omsetning, i underkant av 30% derfor så får man store utslag om volumet er noe høyt.
Vi vil nok fortsatt se en stigning i kurs fremover ser absolutt 200,- i nær fremtid. Hvis det er noen store som plutselig finner ut at de skal handle så vil kursen eksplodere.
Tror ikke det er fare for emisjoner heller fremover da de er godt finasiert.
For å sammenfatte dette i et ord. SPENNENDE.
Lykke til alle uvaxere.
Denne aksjen har jeg gått tungt inn i. Dette har jeg virlkelig tro på. Har ikke vært så tungt inne i noen enketaksjer siden jeg gikk inn i NEL på 2 kr. Solgte meg ut der på 25 så jeg gjorde det rimelig greit. Finasiert delvis ny bil pluss at jeg nå har gått tungt inn i Ultim. Hvis denne går inn så ser vi 10x garantert.
En markedsverdi i et selskap som knekker denne koden er bare ikke mulig å gjette seg til, men 1000 kroner er ikke for mye tatt i.
Til sammenligning var NEL verdt nær 50 mrd. mrd på den høyeste kursen. Ultimo har nå en markedsvedi med dagens kurs på 4,6 mrd, altså 10x ganger lavere enn NEL var på sitt høyeste.
Hvis denne går inn så er NEL bare småtterier i forhold. Da snakker vi om 100mrd pluss... Har kan du godt bruke Spetalen sine ord som han brukte angående NEL sin merkedsverdi i sin tid. "20 mrd- 50 mrd eller uendelig, hvem vet". Nå har imidlertid lufta gått ut av NEL ballongen , men Ultimovax er på oppadgående kurs.
Det som er så greit og ekstra spennende med denne aksjen er at det er veldig få aksjer som er i markedet for fri omsetning, i underkant av 30% derfor så får man store utslag om volumet er noe høyt.
Vi vil nok fortsatt se en stigning i kurs fremover ser absolutt 200,- i nær fremtid. Hvis det er noen store som plutselig finner ut at de skal handle så vil kursen eksplodere.
Tror ikke det er fare for emisjoner heller fremover da de er godt finasiert.
For å sammenfatte dette i et ord. SPENNENDE.
Lykke til alle uvaxere.
Redigert 30.09.2021 kl 21:00
heilo888
30.09.2021 kl 16:23
10860
Vi er langt fra mitt kursmål på minimum kr 1000 pr. aksje, men det ligger 2-3 år frem i tid.
Redigert 30.09.2021 kl 23:54
H888 hadde ikke du et pent kursmål?
ULTIMO oppe på147.4 IDAG,BP på gang?
heilo888
30.09.2021 kl 10:37
11212
Og ulti går og går opp!
Fra Dagens Næringsliv:
"Månedens desiderte vinner er imidlertid kreftvaksineselskapet Ultimovacs, som har steget 43,8 prosent. Selskapet, som er verdsatt til 4,4 milliarder kroner på Børsen, har investor Bjørn Rune Gjelsten som største eier og Stein Erik Hagens Canica som nest største eier."
https://www.dn.no/marked/bjorn-rune-gjelsten/ultimovacs/bioteknologi/biotek-selskapet-ultimovacs-har-fatt-kraftig-kursloft-etter-borsmelding-det-har-ikke-markedet-satt-ordentlig-pris-pa-for-na/2-1-1058512
Fra Dagens Næringsliv:
"Månedens desiderte vinner er imidlertid kreftvaksineselskapet Ultimovacs, som har steget 43,8 prosent. Selskapet, som er verdsatt til 4,4 milliarder kroner på Børsen, har investor Bjørn Rune Gjelsten som største eier og Stein Erik Hagens Canica som nest største eier."
https://www.dn.no/marked/bjorn-rune-gjelsten/ultimovacs/bioteknologi/biotek-selskapet-ultimovacs-har-fatt-kraftig-kursloft-etter-borsmelding-det-har-ikke-markedet-satt-ordentlig-pris-pa-for-na/2-1-1058512
Nu går Ultimo ser ut som det drypper på Ultimovacs ja
EU med milliardsatsing: – En gavepakke til Norges kreftforskningsmiljøer
Sakset ifra Finansavisen
Her må det da dryppe noe til ULTIMOVACS også ?
Sakset ifra Finansavisen
Her må det da dryppe noe til ULTIMOVACS også ?
Alset
27.09.2021 kl 16:16
12030
OleKyryliuk
Takk skal du ha for info.
Det var bare en etterlysning av DOVACC relatert til det som ble kommunisert på Q2, det er jo fortsatt 3 dager igjen. Har ståltro på Ultimovacs, bare så det er sagt.
Takk skal du ha for info.
Det var bare en etterlysning av DOVACC relatert til det som ble kommunisert på Q2, det er jo fortsatt 3 dager igjen. Har ståltro på Ultimovacs, bare så det er sagt.