Archer - Kjøp før Q3

Q3 vil kunne sende archer over kr.10 når tallene som kommer inn blir bedre enn det aksjen er priset til.
Her kan man raskt gjøre en 40-60% på få dager..
Redigert 25.10.2018 kl 19:30 Du må logge inn for å svare

I dag er siste sjanse før Q3.
Kjøpere på banen i går før stengning. Måtte ta på stadig høyere kurser og aksjen steg over 8% på slutten.
I dag ble det krysset en større post på 7 og det er kjøperne som må ta bevege seg og ta ut på høyresiden.
Chartmessig har vi nå bunnet ut og første kjøpssignal er kommet med kryssende WMA.

Når denne begynner å gå vil det skje med et brak. Det er det store tradisjoner for. Bare sjekk kurshistorikken

MEN........ Alt henger nå på Q3 og outlook.
mini3
01.11.2018 kl 11:37 1572

Er enig her, med gårsdagens kjør ble mange som ville ut solgt ut på 6 tallet, jeg er ikke i tvil om at kjøpere kommer på banen i løpet av dagen, slik som i går.
Spørsmålet er om de som selger er disiplinerte, er de det går den godt i løpet av dagen i dag på stort volum.

Tipper faktisk den skal teste motstand på 8,2 i løpet av dagen.

Time vil Show

Det er jo hele 20% opp dit, men ikke meg i mot...
mini3
01.11.2018 kl 12:07 1520

Jepp, det var 25% ned og, etter gamechanger med forlenget og forbedret kontrakt på 7 platformer i UK der de har ansatt 50 personer i oktobert, det viser økt aktivitet på vedlikehold og nye prosjekter, dette vil det jo guides om i morgen, det samme gjelder booster i Argentina der Argentina skal redde sin økonomi med voldsom økning i investeringer, dette vil det guides om.
Alle andre som har aktivitet i argentina har lagt frem tall som viser at valutavekslingen i deres kontrakter er en fordel.
Med andre ord,
3Q vil komme på forventing eller over.
Guidingen vil vise blå himmel.
Da vil det være dyrere å kjøpe i morgen.

Ps. jeg selv solgte 20K i går for å sikre tradingen fra 6,4 så har sikret litt selv, men dette er vurderinger fra meg av ting og tang fra dokumenter på nett og fra bekjente i systemet Archer.
Redigert 01.11.2018 kl 12:10 Du må logge inn for å svare
Vikusen
01.11.2018 kl 12:11 1511

Som sagt er iallefall eg ute av denne og ville avvente til etter kvartelet med å komme på banen igjen. Blir utrulig spennende etter alle diskusjonene frem og tilbake anngående dette kvartalet og se hvem som får rett. Fortjener oppløftende resultat aksjonærene nå.