MPCC Bull 2022

Denne tråden er stengt for nye innlegg.
11.04.2022 kl 10:05
Kbkristi
MPCC 01.10.2021 kl 16:14 1703848

Da den gamle tråd ble stengt 1.10.21 med 10.513 innlegg og 2.007.448 leserklikk, åpnes ny.
Forrige tråd brakte oss fra 26.11.20 kr 4,96 til kr 21,20.
Må også legge til at vi i løpet av perioden har fått vår egen logo, hatt medlemsmøte på Tjøme og Mpc har laget en offisiell Caps, "first and only edition". Firmaet var stolte over å være det eneste containerrederiet i verden med egen «fan-club».
Alle skal jo sammenlikne seg med noe, så derfor nevnes pr dags dato:
OSEBX: 1164,43, MPCC: kr 21,20 (NN 11.798) og siden en del av oss er med i ER: € 3,80 (NN 751). (NN= antall aksjonærer i Nordnet)
Suksessen skyldes de 100 speidere som jobber sammen, og ikke mot hverandre.
Så om du er long, short eller ute, kom med saklig info :) Ibsen er saklig info :)

Link til første tråd: https://finansavisen.no/forum/thread/120245/view, siste side: https://finansavisen.no/forum/thread/120245/view/0/0?page=266
Helg11`s regneark: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1a3YdATxno422KLYmlJAnTShft2cEaPunfYXI1AEQrTk/edit#gid=124036591
NetromK`regneark:. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1cB_QoA8qM2piK6ZDoPqkuZ1phPwNEy4ubnGDd8x8khU/edit#gid=0
New Contex: https://www.vhbs.de/index.php?id=28&L=1
Operational update 18.1.2022: https://www.mpc-container.com/files/Public/17513/3488076/220118-market-and-company-update.pdf
https://www.marinetraffic.com/
Teknisk analyse: Market screener: https://m.marketscreener.com/quote/stock/MPC-CONTAINER-SHIPS-ASA-40531046/charts/
Link til 21-22 mai treffet i Stavanger: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe_DLhlRW-ZWTDbvi4c8mhezuE_VAeqLHzJM6RIzm0HkKgiig/viewform?fbclid=IwAR1u1kYGZVh7cAz8oWLKeKQ_v_eU0_pkbZ3vj6kIG9avvzJxoA_cr_DlOXI
Redigert 16.03.2022 kl 21:33 Du må logge inn for å svare
jodelmann
04.10.2021 kl 14:06 9100

Tenker dette er en del av forklaringen på fallet i dag. Fikk fyllt på litt til 19,80 og føler meg særdeles bekvem med det. Har vært inne siden desember i fjor og kan ikke se at denne på noen måte er i nærheten av noen topp. MPC har snart en pengebinge som Onkel Skrue. Takk til bidragsyterne her som stort sett treffer innertier med regneark.
Slettet bruker
04.10.2021 kl 14:08 9054

Trur du kan ha truffet blink. (på nytt)..
Slettet bruker
04.10.2021 kl 14:10 9023

Enig, dette forumet flommes over av konspirasjonsteorier om kursmanipulasjon. Kjøpte forøvrig mer idag
Kjosfast
04.10.2021 kl 14:25 8847

Nå må vel de japanske selskapene snart være halvert i kurs, på tross av rater på ATH.
PSI- Investor
04.10.2021 kl 14:29 8796

Traff tydelig vis ikke bånn, men om et halvt år er jeg sikkert fornøyd også med handelen i dag.

Det står jo over her om at noen har klart å få med containere til lavere pris enn for en uke siden, men at det anses å være kortsiktig nedgang.
Sånn var det jo for en tid siden også, et raskt fall og kjapt opp igjen.

Det som burde påvirke MPCC i større grad burde være at det ikke er ledige skip å oppdrive, at det blir flere ruter for feedere, og at bedriften snart skal legge frem gode resultater og gode fremtidsutsikter.
Markedet leter alltid etter negative nyheter, relevante eller ikke, og vi har nå blitt rammet av en del sånne.
Selv om ingen av disse egentlig har hatt noe å si for MPCC's drift.
Ja ja, over og ut som Fleksnes sa
Slettet bruker
04.10.2021 kl 14:48 8615

AS COLUMBIA er på vei til havn etter å ligget utenfor Long Beach siden midten av september.
https://www.marinetraffic.com/en/ais/home/centerx:-118.1/centery:33.6/zoom:10

Det er mange båter utenfor ..
HeHe ..sardinene i hermetikkboksen har bedre plass ...

Havneforsinkelser kan påvirker lasten på linje med vidre transport.
M.o en bør ikke bestille hva som helst fra Kina.

Containere med plast juletrær annet skrot til jul bør helst være
fremme nå men slikt råtner ikke ikke opp med det første.

Transport forsinkelser er en risiko ...
3D printere kan være nyttig med mindre "råmateriale" må
kjøpes fa Kina

Container transporten stopper ikke med det første men forsinkelser
vil tvinge flere til å produsere mere lokalt ...
NetromK
04.10.2021 kl 14:52 8617

Ja, dette smittar over på selskapa dei skal leige skip av også.
Dei veit at dei vil trenge kapasiteten deira over tid.

For MPCC som leiger ut vert risikoen for brudd av kontrakter også openbart lågare når linere sikrar lengre kontrakter og går med mindre spotrater.

Óg, dette understrekar at aktørane i marknaden trur etterspurnad vil halde seg høg over år.
Ærligtalt
04.10.2021 kl 15:00 8584

https://www.youtube.com/watch?v=rRKTrpGItbM

Freight watch organizations are warning that the shipping container crisis is about to get a lot worse. Corporate CEO's claim that the supply issue will continue well into the year 2023 and government's in the UK have been warned that this problem could move into the year 2025.

🤣🤣🤣🤣
hill
04.10.2021 kl 15:04 8580

God eftermiddag Londonmannen!
Ser at det tok litt tid, før det kom noe svar på mitt inlegg. Ditt svar var så langt, at jeg nesten følte meg beæret, helt til jeg leste din konklusjon:
"Jeg tør fortsatt påstå at ditt innlegg er fullt av feil og derfor feilaktige konklusjoner."

Nå er det min tur til å peke på feil som du har kommet med.
"En ting er tallet, men her insinuerer du at dette også, eller spesielt gjelder feedermarkedet."
Å påstå dette er helt feil! Har skrevet generellt om container-markedet og ikke nevnt noe spesiellt segment innen dette markedet.

Du anbefaler meg og andre, om å lese oss bedre opp angående MPCC, samtidig som du spør, gjentatte ganger, om hvor i Q2 rapporten tallet 5171 finnes?
Hadde nesten lyst til å svare deg, slik du svarte Unikum lenger oppe i tråden:
"Dersom du bruker noen timer å lede deg opp på caset så vil du finne dem på egen hånd. Da vil du samtidig få en god innføring i MPCC slik at du slipper å handle på feilaktig grunnlag. Dersom jeg gjør jobben for deg vil du ikke lære en noe."

Skal heller svare deg, slik de fleste av oss forventer å få svar på et ærlig spørsmål, istedenfor å drive med hersketeknikk.

Du finner tallet 5171 på side 14, under avsnittet ORDER BOOK DEVELOPMENT.
Om du ikke tror det du leser, så kan du se avsnittel litt til høyre for overnevnte avsnitt: TEU ON ORDER PER SEGMENT (AUGUST 2021).
Her kan du sumere de siste ordrer i de forskjellige segmenter og se hvilket tall som er totalsummen for ordrer av nye containerfartøyer!

Mener du fortsatt at tallet er for høyt, bør du kanskje heller henvende deg til MPCC, som har lagt ut disse tallene.
Med slike tall, bør en vel heller begynne å tenke selv; istedenfor personangrep på budbringer.

Til slutt vil jeg heller anbefale deg å lese rapportene fra MPCC mer nøye, slik du anbefaler oss andre å gjøre.

En fornøyelig dag til deg også!

Kbkristi
04.10.2021 kl 15:06 8615

Hehee, med containergeddon er vel eventyret i container over, og ratene vil falle til under break even.
Når det ikke finnes ledige skip, så er det vel bare å selge til lavest bydene :)
Her må man ikke tenke selv!
Ærligtalt
04.10.2021 kl 15:19 8608

...Jeg skal ikke være noen våpendrager i andres fravær... Men du må se på feedersegmentet - det er det som er viktig for MPCC
PSI- Investor
04.10.2021 kl 15:33 8563

Når det ikke er ledige skip så kommer vel DNB på nytt og påpeker lavere aktivitet he he, og det vil de jo ha rett i da forsåvidt men...

Ser at noen mener at vi ikke må se på feedersegmentet spesielt.
Men det er jo der vi driver da, feedersegmentet.
Så da, når man er langsiktig investor i MPCC som denne tråden er om, så må det vel være lov til å være opptatt av det som MPCC driver med.
Det må også være lov å rett og slett drite i ting som ikke er relevant. Det synes i alle fall jeg.
Redigert 04.10.2021 kl 15:36 Du må logge inn for å svare
Ærligtalt
04.10.2021 kl 15:39 8517

Ja... man fokuserer ikke på stresskoffertsalg dersom man selger pappesker!


Lykke til, alle sammen :)
hill
04.10.2021 kl 15:45 8462

Ja, er klar over det. Men, hva vil skje med hele dette markedet, når det kommer et så stort antall nye fartøyer i det største sigmentet?

Vi så hva som skjedde med antallet mindre tankskip da supertankerne kom - - -. De ble nesten borte.
Vi så også hva som skjedde med linjefartøyene (stykkgodsbåtene) da containerskipene kom - - -. De ble helt borte!

Er det da feil å anta, at containermarkedet vil krympe, når et så stort antall nye, kjempestore fartøyer kommer på markedet?

Legger ved link til en meget intresann artikkel, som jeg anbefaler alle containerskip-interesserte å lese:

https://www.klikk.no/motor/verdens-storste-containerskip-6732510

Redigert 04.10.2021 kl 15:47 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
04.10.2021 kl 15:45 8592

Hei igjen.
Men det er jo ikke noe rart jeg ikke fant det, og jeg ville heller ikke funnet uansett hvor mange ganger jeg hadde lest rapporten. For du skriver følgende:
« På den annen side, har bestilling av ny tonnasje gått i været siste året - med hele 5171 nye containerskip, iflg. MPC's Q-2 rapport!»

Men tabellen du henviser til omhandler ikke antall containerskip, men antall TEUk. Jeg antar at du vet hva TEU står for? Hvis ikke så er en TEU en 20 fots container. Det er i min verden noe ganske annet enn et containerskip. Tabellen på side 14 i rapporten viser st det pr august 2021 er i ordre containerskip tilsvarende en kapasitet på 5,2 mill TEU. Men som jeg henviste til i mitt forrige innlegg, så er det kun noen hundretusen TEU som angår segmentet som MPCC operer i.

Men poenget er at det slett ikke er 5171 containerskip det er snakk om.
Dan123
04.10.2021 kl 15:46 8573

Feederskipene kan jo ikke bli borte, når de store skipene ikke får plass i de mindre havnene..
velkjent
04.10.2021 kl 16:03 8446

Kan ikke tenke meg at rotet til hill har betydning for kursutviklingen i dag. Når oljen er opp nesten 5% sier det seg selv at investorene hopper fra shipping, som har vært sterkt en stund til de økende oljeaksjene. Men dette rokker ikke ved inntjeningen eller utsiktene for MPCC.
Ærligtalt
04.10.2021 kl 16:04 8388

Premisset du legger er feil

Se på feedere som flageller - og de største containerskipene som ribosomer!

Faktisk... Blir det behov for ENDA flere feedere dersom/når det kommer flere store containerskip på markedet
Slettet bruker
04.10.2021 kl 16:14 8274

Aksjen blir presset ned av hysteriske mennesker. Hvor er bunnen?
Mine aksjer får de ikke, jeg benytter anledningen til å fylle på med flere aksjer.
Rekyl blir det også-en vakker dag.
Hoasis
04.10.2021 kl 16:19 8186

Må si jeg blir skuffet over ledelsen hvis de ikke snart begynner å kjøpe tilbake aksjer, trenger ikke nødvednigvis å være mye men det sender hvertfall et signal til markedet. nesten tjenesteforsømmelse å ikke kjøpe tilbake aksjer når vi er på 19 kr!
Slettet bruker
04.10.2021 kl 16:21 8243

Det gir jeg min fulle og hele støtte til.
Bra innspill!
Rederiet må komme på banen og forsvare kursen.
Redigert 04.10.2021 kl 16:22 Du må logge inn for å svare
AlanS
04.10.2021 kl 16:25 8323

Hva er poeng med å kjøpe egne aksjer nå? Mye bedre å betale ned gjelden eller starte med utbytte fir å tiltrekke utbyttefonder.

Få som forstår forretningsmodellen til MPCC som befrakter ikke containere, men eier skipene som leies ut til befraktere, og har innsikt i verdikjeden. Feedere går ikke normalt mellom hubs. Det er omtrent som å bruke regionale fly på interkontinentale ruter.

Med den sikrede kontantstrømmen fremstår MPCC som trygghavn. Ellers er det bare bra at saueflokken blir mindre fordi de mest utålmodige håper av.
Redigert 04.10.2021 kl 16:41 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.10.2021 kl 16:40 8156

Normalt vil slike fall utløses av store negative nyheter.

Men i tilfellet MPC er det vel egentlig motsatt; vi mates daglig med nyheter om rateoppgang, økende overskudd, mangel på feedere og senest idag; coca cola som har hyret inn tre bulkskip til frakt av colaprodukter. Dessuten, og for å gjenta meg selv og mange andre; regnearkene som nesten alltid stemmer veldig godt, viser at vi allerede i 2021 vil oppnå et årsresultat på vel en milliard!!
Londonmannen
04.10.2021 kl 16:46 8135

Det er korrekt. Dersom kapasiteten blant e største, interkontinentale skipene øker, må nødvendigvis kapasiteten på «matesystemet» til/fra de største havnene øke tilsvarende. Hvis ikke vil det kun bidra til enda mer opphoping av containere. Kapasiteten må økes på kaiplassen, kraner til handling, lagringsareal i tillegg til infrastruktur for bil og jernbanetransport. Problemet er bare at det er raskere å produsere et 24k TEU skip enn det er å bygge ut havnekapasiteten.
Slettet bruker
04.10.2021 kl 16:49 7959

Investors start reaping the returns in extreme container market
For both Maersk and Hapag-Lloyd, the share price has decreased after a week of notable declines among Asian competitors. Analysts estimate to ShippingWatch that investors will start buying again. After a year of record-high freight rates, Jefferies eyes a "turning point."


Photo: Brendan Mcdermid/Reuters/Ritzau Scanpix
BY DANIEL LOGAN
Published: 04.10.21 at 15:44
After a surge that has lasted more than a year, listed container lines are looking on from the sidelines as their share prices cool down.

In the past couple of days, share prices of Maersk and Hapag-Lloyd have declined while Asian competitors have seen their share prices fall by upwards of 10 percent Monday.

This downtrend trend among Asian shipping shares is now rubbing off on Maersk and Hapag-Lloyd, says analyst Mikkel Emil Jensen from Danish bank Sydbank to ShippingWatch.

These companies had broadly speaking seen their stock increase significantly in value, and now there's some cashing in.

MIKKEL EMIL JENSEN, ANALYST, SYDBANK
Principally, this is due to a number of uncertainties pertaining to China. Jensen points to the closedown of factories, triggered by power outages, as well as the debt crisis related to the major Chinese property developer Evergrande as prominent factors, which have now led investors to harvest some of the fruits of the market upturn.

"We've seen Asian carriers plummet in the past week. These companies had broadly speaking seen their stock increase significantly in value, and now there's some cashing in. It's this correction among Asian shipping shares that is spilling over to Maersk, among others," says Jensen while adding that there is nothing company-specific at Maersk that has caused the share to decline.

Jefferies: Faced with "a turning point"
Analyst firm Jefferies also points to power cuts having caused factory shutdowns as one of the biggest reasons why the container market now appears to be faced with a "turning point" after considerable rate hikes since last year.

"We believe that the freight rates are close to a turning point due to pressure from energy shortages in China affecting factory output as well as container rates peaking now that the delivery window for the Christmas holidays is closing, driving up surcharges for guaranteed capacity on vessels," writes Jefferies.



At Sydbank, Jensen considers it likely that the share prices will turn and start climbing again – depending on what happens in China.

"The share performance is very much dependent on the news flow from China in coming weeks, but with the prospect of continued strong commodity demand for the rest of 2021 and continued high freight rates some time into 2022, investors could be tempted to once again buy into carriers," the analyst says.

Looks overdone
Tan Jua Hoo, a former chief analyst at Alphaliner and self-employed consultant today, also expects that investors will pounce on the container lines' shares once again.

"At this point, the selling seems overdone, but it depends on how quickly the market demand can recover so that rates could stabilise and regain some upward momentum," says Tan Jua Hoo in a comment to ShippingWatch.

We believe that the freight rates are close to a turning point.

JEFFERIES
Since late summer 2020, container carriers have seen their earnings trend one way: upwards. Huge demand on the Asia-US and Asia-Northern Europe routes have triggered capacity shortages and sky-high freight rates, providing carriers with record earnings and leaving their customers, the shippers, with frowns on their faces.

In addition, this has led container carriers' share prices to soar. By mid-2021, Yang Ming and Evergreen topped the list of carriers with the largest returns of 2,732 percent and 1,716 percent over the past 12 months, respectively, according to a Sydbank analysis.

English Edit: Christoffer Østergaard
Titleist
04.10.2021 kl 16:50 7957

Folkens, fallet i dag er ikke selskapsspesifikt..

Se på ZIM, DAC, MAERSK m.fl...

At vi som "kan regne" vet at MPCC allerede er "for billig", gjør at vi kan benytte denne muligheten til å laste inn mer til god pris.

Slutt å mas på ledelsen, de gjør det meste riktig (så langt). Dere vil vel heller ha utbytte, enn at selskapet skal kjøpe aksjer? Aksjer kan vi aksjonærer kjøpe, når det passer oss. Selskapet kan utbetale overskudd til oss, så kan hver enkelt aksjonær gjøre som de vil med pengene..
Bikez
04.10.2021 kl 16:53 7951

Svært synd å se hva som skjer med kursen til Mpcc. Men med alle urolighetene som er i markedet nå så vil nok dette vare frem til q3. Spørsmålet nå er hvor mye den vil klare å løfte kursen når vi surrer nede på 19.50 tallet nå.Fortsetter denne negative trenden ser vi fort 18-17-16 kroner. Dette er vel faren med at det finnes så mange som kan ta gevinstsikring langt ned og allikevel tjene mye penger.
Jeg har troen på mpcc i det lange løp, men tror aksjonærene nå trenger en skikkelig melding om utbytte for at dette skal snu. Hjelper lite med høye rater når markedet reagerer som det gjør. Kursene på "container aksjer" faller jo over hele fjøla.
Greit at shipping er volatilt, men det får da være grenser tenker jeg
Kbkristi
04.10.2021 kl 17:41 7580

Helt enig Titleist. Aksjer kan vi selv kjøpe, men kom med et snarlig utbytte. Det trenger ikke være så stort, men guidingen er viktig.
Dessuten er det jo ikke så rart om det ikke er sø høy aktivitet i Asia nå da, under Golden Week.
Rema har katastrofal omsetningsfall de også 1. juledag.
Slettet bruker
04.10.2021 kl 17:44 7613


Jeg er delvis enig med deg, Bikez. Årsaken til at kursen falt etter 2. kvartal var mye at utbyttesituasjonen forble usikker.

Det er nok ganske avgjørende den 18. november at vi får noen helt konkrete opplysninger om utbytte, gjerne gjentagne opplysninger om at 75% av resultatet skal deles ut i form av utbytte og ikke minst når dette første gang vil skje. Selvom det er styret som vedtar utbytteutbetaling, er det lov å være klar på dette nå først som sist. Da må i så fall daglig leder få tillatelse fra styret til å ta opp dette direkte med markedet. det tror jeg absolutt vil være smart i denne miserable situasjonen for aksjekursen.
Normalone
04.10.2021 kl 18:33 7223

MPCC falt i dag over 7 % - og kursen har vært tilnærmet i fritt fall den siste tiden, og er snart ned 30 % på relativt kort tid. MCAP endte i dag på ca 8.7 mrd. Det vi er at MPCC vil få mrd overskudd i 2021 - og selv kun med kontraktene som er inngått så langt i 2021, vil MPCC for årene 22-24 få et overskudd på ca kr 5,6 mrd. Dvs at 2021-2024 gir et overskudd på mellom minst 6,6 mrd - selv om de 35 skipene MPCC skal inngå i Q4 2021 og 2022 ikke vil gi noen inntjenning.

Jeg er helt enig med deg Hectorgonzales - en bør fokusere på EPS, PE og utbyttekapasiteten - og er det riktig at et selskap som eier 74 skip, er sikret minst et overskudd på 6,6 mrd frem til 2024 (vi vet at de neste 35 slutningene også vil gi et meget høyt overskudd til ut 2025) kun er verdt 8.7 mrd? Hva er det de siste 2 ukene som tilsier at MPCC skal være verdt 3.5 mrd mindre?
Gullhaugen
04.10.2021 kl 18:51 7088

Jeg tok et lodd i sluttauksjonen i dag. Så får vi se om den snur oppigjen fra dette nivået noen den har gjort noen ganger før.
Bikez
04.10.2021 kl 18:53 7069

Ja uten noen tydelig melding om utbytte vil kursen trolig kun fortsette ned. Som jeg har nevnt tidligere har nok flere av de store regnet hjem mye av den samme informasjonen som Helg11 sitt regneark. De besitter derfor mye av den samme informasjonen og vet at mpcc tjener mye penger, skal tjene enda mere penger, og vil tjene sjukt mye penger hvis de kan sikre resten av skipene på superkontrakter. Men problemet er, skal det bli utbytte, skal de nedbetale gjeld, skal de kjøpe tilbake aksjer, skal de kjøpe flere skip?. Alt dette er usikkert, markedet er usikkert, pga strømmangler, covid, høyere energipriser, Evergrande, Fed/pengetrykking, økende renter. Ja Mpcc sine kontrakter er lange og gode, mest sannsynlig vil resten av de også bli lange og gode. Men det er kanskje noe i det de sa på aksjesldder: Kjøpe shipping når ratene er ræva, kjøpe når de går fra ræva til greit, kjøpe fra greit til bra, men selge når de går fra bra til fantastisk.

Vi har spekulert i både manipulasjon av kursen, tradere, idioter som selger, redde amatører, fond som presser prisen for å komme inn billigst mulig, osv osv.
Det er kanskje en kombinasjon av alt sammen. Men mest av alt, tror jeg det vi ser nå er gevinstsikring i ett usikkert aksjemarked. Der man kan selge og selge på lavere og lavere kurs og fremdeles tjene gode penger. Aksjen blir nå handlet på lavere kurs enn den var i sommer, og alt tilsier nå egentlig at mpcc er en sikrere investering enn hva den var i våres/sommer. Kursen vil nok snu opp igjen. Men hvor langt ned vi skal først er ikke lett å si. Tror nok det er mange som har sittet på gjerde og tenkt at går den under 20kr selger jeg, jeg tjener fremdeles gode penger, jeg kjøpte jo på 5 kroner.

Men det er klart at det vi ser nå er synd. For alle dere som kom inn tidlig, jeg forstår at dere fremdeles er komfortable... Men veldig mange andre kom inn mye senere enn dere. At de ikke har eller ønsker å ha like mye is i magen som dere må man nesten bare respektere. Er nok mange som har solgt mpcc med både gevinst og tap den siste tiden.
Bikez
04.10.2021 kl 19:08 6977

Ingenting tilsier at de er verdt 3.5mrd mindre, men nå vil nok mange sikre gevinst og heller komme tilbake når ting er mere sikkert. Bedre å kjøpe noen kroner dyrere opp enn å bli med langt ned nå som kursen er i en svært negativ trend. Alle støttenivåer ryker en etter en. Jeg sier ikke at mpcc skal langt ned, men alle kan vel være enig at magien i mpcc er helt borte. Den blir tradet i filler på vei ned, og klarer ikke å hente seg inn for hver dag den faller 7%.. Veldig veldig synd, men fortsetter den ned 5-7% 2 ganger i uka frem til q3 ser det ikke så lyst ut med tanke på kursen, en guiding alene klarer ikke å løfte dette mye. Derimot en bra q3 med faste lovnader om 75% i utbytte kan hjelpe betraktelig.
Redigert 04.10.2021 kl 20:03 Du må logge inn for å svare
AlanS
04.10.2021 kl 19:12 6927

Vet noen om andre selskap på OSE eller andre Europeiske børser som kommer til å utbetale i utbytte mer enn aksjekursen ila 2022-24?

En grei kilde for de som er skeptiske til regnearket til Helg11 https://www.marketscreener.com/quote/stock/MPC-CONTAINER-SHIPS-ASA-40531046/financials/
Redigert 04.10.2021 kl 19:17 Du må logge inn for å svare