BerGenBio Nyheter
PhD : Rolf A. Brekken
https://www.utsouthwestern.edu/labs/brekken/research/
Flink forsker som også har trua på BerGenBio…
BERGENBIO ANNOUNCES POSTER PRESENTATION AT SOCIETY FOR IMMUNOTHERAPY OF CANCER (SITC) ANNUAL MEETING 2021
Bergen, Norway, 01 October 2021 – BerGenBio ASA (OSE:BGBIO), a clinical-stage biopharmaceutical company developing novel, selective AXL kinase inhibitors for severe unmet medical need, is pleased to announce that it will deliver an e-poster presentation at the Society for Immunotherapy of Cancer (SITC) 36th Annual Meeting, taking place online from 10-14 November 2021.
Abstract titles have been announced online at the SITC website. Details of the presentation are below.
Title: AXL targeting with bemcentinb restores PD-1 blockade sensitivity of STK11/LKB1 mutant NSCLC through innate immune cell mediated expansion of TCF1+ CD8 T cells
Author: Rolf A. Brekken
https://www.utsouthwestern.edu/labs/brekken/research/
Flink forsker som også har trua på BerGenBio…
BERGENBIO ANNOUNCES POSTER PRESENTATION AT SOCIETY FOR IMMUNOTHERAPY OF CANCER (SITC) ANNUAL MEETING 2021
Bergen, Norway, 01 October 2021 – BerGenBio ASA (OSE:BGBIO), a clinical-stage biopharmaceutical company developing novel, selective AXL kinase inhibitors for severe unmet medical need, is pleased to announce that it will deliver an e-poster presentation at the Society for Immunotherapy of Cancer (SITC) 36th Annual Meeting, taking place online from 10-14 November 2021.
Abstract titles have been announced online at the SITC website. Details of the presentation are below.
Title: AXL targeting with bemcentinb restores PD-1 blockade sensitivity of STK11/LKB1 mutant NSCLC through innate immune cell mediated expansion of TCF1+ CD8 T cells
Author: Rolf A. Brekken
Redigert 17.01.2022 kl 08:07
Du må logge inn for å svare
Gullit
05.11.2021 kl 12:09
5313
PFIZER: NY PILLE ER EFFEKTIV MOT CORONA
Pfizer har nå publisert en pressemelding med resultater fra testingen av en ny behandling mot covid-sykdom.
Pillen som har fått navnet Paxlovid reduserte risikoen for innleggelse eller død med 89 prosent, hvis gitt innen tre dager etter symptomutbrudd, melder selskapet.
Av de 389 som fikk pillen, ble 3 stykk innlagt på sykehus og ingen døde. Blant de 385 som fikk placebo (altså en pille uten innhold) var det 27 innleggelser og 7 dødsfall.
Studien, som er i fase to og tre, testet pillen på voksne med høy risiko for å utvikle alvorlig sykdom. De planlegger å levere data til det amerikanske legemiddelverket FDA for godkjenning så snart som mulig.
Pfizer har nå publisert en pressemelding med resultater fra testingen av en ny behandling mot covid-sykdom.
Pillen som har fått navnet Paxlovid reduserte risikoen for innleggelse eller død med 89 prosent, hvis gitt innen tre dager etter symptomutbrudd, melder selskapet.
Av de 389 som fikk pillen, ble 3 stykk innlagt på sykehus og ingen døde. Blant de 385 som fikk placebo (altså en pille uten innhold) var det 27 innleggelser og 7 dødsfall.
Studien, som er i fase to og tre, testet pillen på voksne med høy risiko for å utvikle alvorlig sykdom. De planlegger å levere data til det amerikanske legemiddelverket FDA for godkjenning så snart som mulig.
Vkvamba
05.11.2021 kl 12:55
5209
Fra forsiden på dagbladet: "Fredag opplyser legemiddelprodusenten Pfizer at deres kliniske studier viser at deres pille mot covid-19 er 89 prosent effektiv, ifølge Wall Street Journal.
Nå ønsker de å søke om godkjenning for legemiddelet til Det amerikanske legemiddelverket (FDA).
De kliniske studiene skal vise at legemiddelet reduserer risikoen for innleggelser og dødsfall med omkring 89 prosent for personer med mildt sykdomsforløp, dersom behandling iverksettes innen tre dager etter påvist covid-19.
Torsdag godkjente britiske helsemyndigheter bruken av coronapillen molnupiravir, som er produsert av legemiddelselskapet Merck."
Nå ønsker de å søke om godkjenning for legemiddelet til Det amerikanske legemiddelverket (FDA).
De kliniske studiene skal vise at legemiddelet reduserer risikoen for innleggelser og dødsfall med omkring 89 prosent for personer med mildt sykdomsforløp, dersom behandling iverksettes innen tre dager etter påvist covid-19.
Torsdag godkjente britiske helsemyndigheter bruken av coronapillen molnupiravir, som er produsert av legemiddelselskapet Merck."
Lakshmi
05.11.2021 kl 12:56
5350
Tror en må ha fokus på kreft delen, tenker Covid toget har gått.
Meldingen som kom i går var kjempe positiv!!!
The data to be presented suggest that bemcentinib in combination with LDAC is well tolerated and offers promising survival benefit to relapsed AML patients. Translational research has further identified immune-based activity associated with response to treatment, suggesting that bemcentinib elicits activation of the two major adaptive immune cell populations responsible for anti-AML immune effect.
Meldingen som kom i går var kjempe positiv!!!
The data to be presented suggest that bemcentinib in combination with LDAC is well tolerated and offers promising survival benefit to relapsed AML patients. Translational research has further identified immune-based activity associated with response to treatment, suggesting that bemcentinib elicits activation of the two major adaptive immune cell populations responsible for anti-AML immune effect.
Carrera
05.11.2021 kl 13:02
5371
Jeg har spurt før,og spør igjen - Hvor mye tid og krefter og ikke minst penger har BGBIO svidd av på Corona sporet ?
Gullit
05.11.2021 kl 13:10
5327
Dere forstår virkelig ingenting om dere mener covid sporet er ferdig. Er mer aktuelt enn noen gang.. er kommet for å bli og vi trenger all den hjelp som er. Flott om mange produsenter finner veier for å lette sykdomsforløpet..
Hjelpalaus
05.11.2021 kl 13:10
5446
Hvor stort er markedet for AML-medisin?
Hvor mange får sykdommen hvert år og hvor mye vil medisinen koste pr pasient? Og hvor stor andel av verdens AML-pasienter kan BGBIO regne med å levere medisin til? Regner med prodkost er relativt lav og behandlingskost er mange 10-talls tusen eller 6-sifret pr pasient?
Hvor mange får sykdommen hvert år og hvor mye vil medisinen koste pr pasient? Og hvor stor andel av verdens AML-pasienter kan BGBIO regne med å levere medisin til? Regner med prodkost er relativt lav og behandlingskost er mange 10-talls tusen eller 6-sifret pr pasient?
Dårlig futt i den rekylen ..som vanlig rykker BongoBergen tilbake til start …😱
Allroad18
05.11.2021 kl 14:13
5521
I går var det HOD (High of Day), idag er det tilbake til gode gamle Bergen BIO (LOD Low of Day. som vanlig). Mange som kjøpte igår og solgte idag?
High on fire ! 🤘då va vi tebake til start me BingoBergen😱
ctrlaltdel
05.11.2021 kl 14:25
5574
Du er en pussig skrue og langt fra en Dr.
Redigert 05.11.2021 kl 14:26
Tid er penger … om det blir en pengemaskin vil tiden vise..imens siger vi mot sør☠️
Der var ukens BinGo over og vi er fremdeles i limboland🤘Må si BinGoBergen sliter med å skape « shareholder value»mens det stadig settes nye rekorder på børsen…🧐
Hjelpalaus
05.11.2021 kl 17:28
5194
Er vel ganske selvsagt at de stuper når BP kommer med en nyhet som gjør BGBIO sin Covid-satsing fullstendig overflødig. Nå må fokus flyttes til ting de har mulighet for å få gjennomført.
Lakshmi
05.11.2021 kl 17:57
5104
Jepp, der var vi ferdig med Covid delen.
Da er det bare å rette øynene på cancer pipeline.
Jeg solgte meg godt ut i dag, tror vi skal litt nedover frem til desember.
Da er det bare å rette øynene på cancer pipeline.
Jeg solgte meg godt ut i dag, tror vi skal litt nedover frem til desember.
xjack
05.11.2021 kl 18:39
5019
Samme "debatten" som var rådende i biotectiden, (nå AZT), man bites. Nå er det ikke så lenge til resultater kommer fra kreftdelen. Covidhåpet var en skikkelig boost for kursen da man startet utprøvingen i UK. Resultatene der var ikke uten islett av positivitet. Heller ikke de påfølgende utprøvingene undr mer fjerntliggende himmelstrøk utelukket effekt mot Covid. Andre kandidater innen C19 er lansert og lanseres fortsatt, men hvorfor av den grunn utelukke at Bem kan finne sin rolle i bekjempelsen? Kursutviklingen sier sitt, og det er jo deprimerende, likevel tror jeg at bergensbioen fortjener mer tålmod fra sine småaksjonærer. Resultatene vil komme - men ønsker om rask rikdom gjør til at de lange linjer ikke øynes og at forutgående resultater overses.
Allroad18
05.11.2021 kl 20:41
4855
Lakshmi, du slipper å tro, den har gått ned i over 10 måneder, smart å selge. Jeg lider av et hat/elsk forhold til aksjen, så jeg blir med ned til havets bunn, eller oppi skyene!
Fljo
05.11.2021 kl 20:54
4854
Jeg TROR dette er en dårlig aksje. Men kan ta feil, da det er veldig vanskelig å bedømme hvor god effekt Bemcentinib har på kreft. Noen korona effekt tror jeg definitivt ikke på, det løpet må man nok anse som avsluttet med mislykket utfall.
Move Along
05.11.2021 kl 22:34
8771
Når man rister litt i treet, detter ofte apene ut… men treet står like fast. +4% ila neste uke tipper jeg etter å ha lært meg denne aksjen å kjenne ganske så lenge nå. God helg!
Redigert 05.11.2021 kl 22:37
A-Spekulant1
06.11.2021 kl 09:02
8458
Bra for verden at Pfeizer er kommet langt med medisin, Cruise er ikke helt i gang da vaksiner ikke er nok og RCL steg 9% på nyheten.
Dette betyr jo ikke at Bergen bio sin satsing er bortkastet men skjønner ikke hvorfor det har tatt sånn tid å bekrefte avkrefte effekt, var jo spådd at skulle hvert testen ut ferdig i de 2020
Selv om jeg igjen hadde litt tro på Covid ser jeg ikke et like stort marked nå, er det noe jeg misser ?
(Produksjonskapasitet på medisin er trolig lite problem så vinneren tar vel det meste av markedet)
Dette betyr jo ikke at Bergen bio sin satsing er bortkastet men skjønner ikke hvorfor det har tatt sånn tid å bekrefte avkrefte effekt, var jo spådd at skulle hvert testen ut ferdig i de 2020
Selv om jeg igjen hadde litt tro på Covid ser jeg ikke et like stort marked nå, er det noe jeg misser ?
(Produksjonskapasitet på medisin er trolig lite problem så vinneren tar vel det meste av markedet)
Vkvamba
06.11.2021 kl 14:04
8187
Fortjener mer tålmodighet? Foreslår at du ser historisk kursutvikling i denne aksjen. Jeg er fortsatt i rødt etter å ha kjøpt meg inn i 2018 og snittet ned på dupper. Helt katastrofalt dårlig ledelse inntil nylig - så får vi se hva ny CEO kan få til. Selve forskningen holder jo høyt internasjonalt snitt, så det er ikke noe å si på det. Men de må jo evne å synliggjøre verdien selskapet besitter til markedet. Jeg gjør som andre har skrevet under her; legger aksjene i skuffen og blir med til bunns eller på himmelferd om de lykkes en gang i fremtiden.
Hjelpalaus
06.11.2021 kl 14:53
8120
Ny CEO har vel vært enda mindre snakkesalig enn RG.
Men all den tid alt forhenværende sa fikk kursen til å falle så er det kanskje greit at ny CEO holder kjeft.
"Bedre å holde kjeft så folk tror at det ikke er noe nytt enn å åpne den og fjerne enhver tvil."
Men all den tid alt forhenværende sa fikk kursen til å falle så er det kanskje greit at ny CEO holder kjeft.
"Bedre å holde kjeft så folk tror at det ikke er noe nytt enn å åpne den og fjerne enhver tvil."
Byzantin
06.11.2021 kl 15:22
8091
Lurer på hvordan Warren Buffet sin tålmodighet hadde stått seg i møte med BgBio? Det refereres til hans tese om aksjemarkedet som et sted der verdier flyttes fra utålmodige til tålmodige. Så langt har det vel like gjerne gått andre veien i denne aksjen - verdier overføres fra de tålmodige til de utålmodige Men det er kanskje fordi de tålmodige bare må være enda mere tålmodige.
ctrlaltdel
06.11.2021 kl 16:18
8002
Det er jo selve budskapet. Så kommer prøvelsen; hvordan skal tålmodighet måles!
Redigert 06.11.2021 kl 16:20
Hjelpalaus
06.11.2021 kl 16:28
8025
I BGBIO måles tålmodighet i kroner.
Jo mer tålmodig, jo færre kroner
Jo mer tålmodig, jo færre kroner
Byzantin
06.11.2021 kl 19:52
7758
Den som trykker på linken vil kunne lese en artikkel om at nevrotisme gir økt risiko for demens. Men hva i all verden har dette med BgBio å gjøre!!?
Redigert 06.11.2021 kl 19:53
Kajtek
06.11.2021 kl 23:53
7489
Skjønner ikke hva som skjedde her. Det var en artikkel om medisin for depressive som hjelper mot covid 19. Noe gikk feil her. Jeg ville vise at det er en til tablett mulighet å bruke mot Covid-19. jeg mener at man nå konsentrere seg om kreft forsikring i BergebBio og ikke Covid 19.
omans
07.11.2021 kl 08:41
7328
For å oppnå tålmodighet forutsettes at en blir minimum 90 år gammel og starter med børs fra 15-20 års alder.
Hvorfor vet du at NSCLC data kommer på denne dato..November 10 ende har de brukt fast treck ett halvt år. Håper det kommer gode nyheter angående kreft studiene ganske snart..Kanskje Bergenbio har noen ess tross covid. Se ikke vekk i fra at covid også kommer på banen. Men det må formidles noen nyheter snart.
MiniMe
07.11.2021 kl 16:08
6972
BioBull
07.11.2021 kl 17:14
6852
Det ser ut til at presentasjonen blir tilgjengelig 9. november ( 8 :00 AM ET )
https://tools.eurolandir.com/tools/Pressreleases/GetPressRelease/?ID=3972130&lang=en-GB&companycode=no-bergen&v=
«Bergen, Norway, 01 October 2021 - BerGenBio ASA (OSE:BGBIO), a clinical-stage
biopharmaceutical company developing novel, selective AXL kinase inhibitors for
severe unmet medical need, is pleased to announce that it will deliver an e
-poster presentation at the Society for Immunotherapy of Cancer (SITC) 36[th]
Annual Meeting, taking place online from 10-14 November 2021.
Abstract titles have been announced online at the
SITC (https://www.sitcancer.org/2021/home) website. Details of the presentation
are below.
Title: AXL targeting with bemcentinb restores PD-1 blockade sensitivity
of STK11/LKB1 mutant NSCLC through innate immune cell mediated expansion of
TCF1[+] CD8 T cells
Author: Rolf A. Brekken et al.
Abstract ID: 602
Full abstracts will be available on the SITC website beginning November 9th at
8:00 AM ET.»
https://tools.eurolandir.com/tools/Pressreleases/GetPressRelease/?ID=3972130&lang=en-GB&companycode=no-bergen&v=
«Bergen, Norway, 01 October 2021 - BerGenBio ASA (OSE:BGBIO), a clinical-stage
biopharmaceutical company developing novel, selective AXL kinase inhibitors for
severe unmet medical need, is pleased to announce that it will deliver an e
-poster presentation at the Society for Immunotherapy of Cancer (SITC) 36[th]
Annual Meeting, taking place online from 10-14 November 2021.
Abstract titles have been announced online at the
SITC (https://www.sitcancer.org/2021/home) website. Details of the presentation
are below.
Title: AXL targeting with bemcentinb restores PD-1 blockade sensitivity
of STK11/LKB1 mutant NSCLC through innate immune cell mediated expansion of
TCF1[+] CD8 T cells
Author: Rolf A. Brekken et al.
Abstract ID: 602
Full abstracts will be available on the SITC website beginning November 9th at
8:00 AM ET.»
BioBull
07.11.2021 kl 17:59
6774
Nå er det vel snart på tide med en oppdatering fra analytikere på BerGenBio :
https://www.edisongroup.com/wp-content/uploads/2021/08/BerGenBio-Advancing-towards-pivotal-studies-1.pdf
« We value BGBIO at NOK4.91bn.»
Market Cap Nov @ NOK !1.88 bn ( NOK 3.02 bn missing )
https://www.edisongroup.com/wp-content/uploads/2021/08/BerGenBio-Advancing-towards-pivotal-studies-1.pdf
« We value BGBIO at NOK4.91bn.»
Market Cap Nov @ NOK !1.88 bn ( NOK 3.02 bn missing )
klaesp
07.11.2021 kl 19:26
6665
Hvordan går det med Due diligence prosessen som du nevnte for en tid tilbake😉
Forum forum
08.11.2021 kl 08:48
6029
Det ville vært fint om de er i prosess med flere aktører og har et datarom for DD. Tatt litt tid, og det er vel ikke mer enn 4-6 uker som er vanlig.
For meg virker det litt rart at de ikke har fått føringer fra FDA/EMA som viderformidles til markedet. Uten dette er det tøft å få kommitment fra partnere. Det vil også åpne for nye interessenter/partnere.
Å holde denne informasjonen tilbake har liten betydning for DD og bør ikke inngå i eksklusivitet man vanligvis har i DD prosessen.
For meg virker det litt rart at de ikke har fått føringer fra FDA/EMA som viderformidles til markedet. Uten dette er det tøft å få kommitment fra partnere. Det vil også åpne for nye interessenter/partnere.
Å holde denne informasjonen tilbake har liten betydning for DD og bør ikke inngå i eksklusivitet man vanligvis har i DD prosessen.
ctrlaltdel
08.11.2021 kl 14:15
5691
I morgen kl 14:00 kommer nye data. Så spørs det hvilken retning det går.
Matadoren
09.11.2021 kl 09:24
4962
Snakk om død aksje, klokken er 09:23 og den er kun handlet på 19,70, får satse på at det skjer noe etter kl 14:00 :-)
King
09.11.2021 kl 10:35
4843
Det skal store nyheter til for å oppnå bevegelse i aksjen. Fase 3 på AML og NSCLC og partneravtale er nok et minimum for oppnå interesse fra andre investorer. Men med markedstilgang og salg av medisiner etterhvert vil mye selvsagt endre seg. Med suksess der kan det også bli et helt annet fokus på andre studier i pipeline. Covid er en joker her, men jeg håper virkelig at vi får guiding på dette i forbindelse med Q3.