BerGenBio Nyheter
PhD : Rolf A. Brekken
https://www.utsouthwestern.edu/labs/brekken/research/
Flink forsker som også har trua på BerGenBio…
BERGENBIO ANNOUNCES POSTER PRESENTATION AT SOCIETY FOR IMMUNOTHERAPY OF CANCER (SITC) ANNUAL MEETING 2021
Bergen, Norway, 01 October 2021 – BerGenBio ASA (OSE:BGBIO), a clinical-stage biopharmaceutical company developing novel, selective AXL kinase inhibitors for severe unmet medical need, is pleased to announce that it will deliver an e-poster presentation at the Society for Immunotherapy of Cancer (SITC) 36th Annual Meeting, taking place online from 10-14 November 2021.
Abstract titles have been announced online at the SITC website. Details of the presentation are below.
Title: AXL targeting with bemcentinb restores PD-1 blockade sensitivity of STK11/LKB1 mutant NSCLC through innate immune cell mediated expansion of TCF1+ CD8 T cells
Author: Rolf A. Brekken
https://www.utsouthwestern.edu/labs/brekken/research/
Flink forsker som også har trua på BerGenBio…
BERGENBIO ANNOUNCES POSTER PRESENTATION AT SOCIETY FOR IMMUNOTHERAPY OF CANCER (SITC) ANNUAL MEETING 2021
Bergen, Norway, 01 October 2021 – BerGenBio ASA (OSE:BGBIO), a clinical-stage biopharmaceutical company developing novel, selective AXL kinase inhibitors for severe unmet medical need, is pleased to announce that it will deliver an e-poster presentation at the Society for Immunotherapy of Cancer (SITC) 36th Annual Meeting, taking place online from 10-14 November 2021.
Abstract titles have been announced online at the SITC website. Details of the presentation are below.
Title: AXL targeting with bemcentinb restores PD-1 blockade sensitivity of STK11/LKB1 mutant NSCLC through innate immune cell mediated expansion of TCF1+ CD8 T cells
Author: Rolf A. Brekken
Redigert 17.01.2022 kl 08:07
Du må logge inn for å svare
tomcat66
14.12.2021 kl 23:29
7087
Vil holde seg på lave nivåer frem til januar da flere småaksjonærer nå realiserer tapet for så å kjøpe seg tilbake over nyttår.
Ref siste tidens aksjonæroversikt...
Ref siste tidens aksjonæroversikt...
Redigert 14.12.2021 kl 23:31
Vkvamba
14.12.2021 kl 23:16
7004
I hvilket univers holder kursen seg utrolig sterk? Vi er jo i fritt fall. Katastrofal kursutvikling!
Matadoren
14.12.2021 kl 22:37
6956
Det er vel i realiteten kun en stor investor i selskapet, og han er allerede tett opp i 30%, og har sikkert ikke noen ambisjon om å ta en større andel, så konspirasjonsteoriene om lav emisjonskurs til noen utvalgte er bortkastet tankegang. Mohn er og blir en hedersmann.
Lakshmi
14.12.2021 kl 19:38
7111
Dr May
Enig med deg, med egen kapital BgBio har blir det lenge til neste emisjon. Kursen holder seg utrolig sterk i forhold til Oslo børs. Om her kommer nyhet om sponset fase 3, så tror jeg vi vil se årets nyttårs rakett bli skutt opp i Bergen. 💪🏻
Enig med deg, med egen kapital BgBio har blir det lenge til neste emisjon. Kursen holder seg utrolig sterk i forhold til Oslo børs. Om her kommer nyhet om sponset fase 3, så tror jeg vi vil se årets nyttårs rakett bli skutt opp i Bergen. 💪🏻
klaesp
14.12.2021 kl 18:19
7244
Her er jeg litt uenig, bare se på vaksiner med også annen behandling mot covid, her faller de fleste av på nye mutasjoner , virkningsgrad faller i bunn. Det blir garantert en stor cocktail av medikamenter i tillegg til vaksiner mot Covid familien...
Rykk tilbake til start...
Rykk tilbake til start...
Redigert 14.12.2021 kl 19:16
🥸En rettet emisjon vil gå til de største aksjonærene - er jo ingen vits i å kjøpe aksjer nå på 17 når man kan få dem til 7 ish neste år med mindre man vil ha en større andel..noen plukker nok opp bongene etterhvert som flere lykkelige bingospillere forlater salen 💸💸💸🤘
Carrera
14.12.2021 kl 17:30
7196
Dr Bingomongo.Topp 20 beholder jo «bongene» sine - av hvilken grunn tror du?
Det er ikke bare BinGoBerGen som et treg.En del aksjonærer her inne sliter oxå med å innse hvor ferden går…
Når hverken topp 20 eller innsidere tar i bongene med ildtang, vet man i realiteten hvor kursen er på vei, Trist å se at det klamres rundt hvert halmstrå som dukker opp - dessverre knekkes de som fyrstikker hver gang.Det brennes bort 70M i kvartalet. Med magre resultater er kassen tom om 4 kvartaler. Hvilken kurs skal det da hentes penger på? Og hvem får være med på den seilasen ? 🤘👀
Når hverken topp 20 eller innsidere tar i bongene med ildtang, vet man i realiteten hvor kursen er på vei, Trist å se at det klamres rundt hvert halmstrå som dukker opp - dessverre knekkes de som fyrstikker hver gang.Det brennes bort 70M i kvartalet. Med magre resultater er kassen tom om 4 kvartaler. Hvilken kurs skal det da hentes penger på? Og hvem får være med på den seilasen ? 🤘👀
Forum forum
14.12.2021 kl 13:59
7376
Det er mange land som skal involveres i prosessen og derav er det nok litt tid som må beregnes.
Trodde også at selve rammeverket ville vært ferdig nå, så ville man tatt de videre forhandlingene og detaljene på medisinsk side deretter.
Det haster nå.
Trodde også at selve rammeverket ville vært ferdig nå, så ville man tatt de videre forhandlingene og detaljene på medisinsk side deretter.
Det haster nå.
A-Spekulant1
14.12.2021 kl 13:45
7272
Tror dessverre du har rett Xjack, det er gått 1,75 år siden de startet å undersøke sette opp Bemcentinib.
At det skulle komme en større aktør så sent virket kult for meg som aksjonær, men nå er også det en måned siden fase 3 skulle trolig spones av en større aktør.
Var det så bra ville vel samarbeidet hvert i gang allerede.
At det skulle komme en større aktør så sent virket kult for meg som aksjonær, men nå er også det en måned siden fase 3 skulle trolig spones av en større aktør.
Var det så bra ville vel samarbeidet hvert i gang allerede.
xjack
14.12.2021 kl 13:06
7361
ja, BioBull, gjev so ville vore! I øyeblikket ser det ut til at Pfizer nok en gang leverer en gamechanger!
BioBull
14.12.2021 kl 08:02
7663
Bemcentinib fungerer nok også på omikronvarianten. Dette blir bare bedre og bedre for BerGenBio aksjonærer jo mer pandemien brer om seg. 8 milliarder mennesker blir mange doser og penger i kassa hvis Bemcentinib blir foretrukket medisin.
Oppdatering kommer torsdag :
BerGenBio to present at DNB Nordic Healthcare Conference 2021
Bergen, Norway, 14 December 2021 – BerGenBio ASA (OSE:BGBIO), BerGenBio ASA (OSE: BGBIO), a clinical-stage biopharmaceutical company developing novel, selective AXL kinase inhibitors for severe unmet medical needs, is pleased to announce that it will be presenting at the 12th DNB Nordic Healthcare Conference on 16th December 2021.
The presentation will take place from 11:35 CET and will be made available on the Company website: www.bergenbio.com/investors/presentations/
Oppdatering kommer torsdag :
BerGenBio to present at DNB Nordic Healthcare Conference 2021
Bergen, Norway, 14 December 2021 – BerGenBio ASA (OSE:BGBIO), BerGenBio ASA (OSE: BGBIO), a clinical-stage biopharmaceutical company developing novel, selective AXL kinase inhibitors for severe unmet medical needs, is pleased to announce that it will be presenting at the 12th DNB Nordic Healthcare Conference on 16th December 2021.
The presentation will take place from 11:35 CET and will be made available on the Company website: www.bergenbio.com/investors/presentations/
Redigert 14.12.2021 kl 20:12
Move Along
13.12.2021 kl 23:01
7956
Vel det mest positive jeg kan si om Bergenbio nå er at tiden har egentlig og utrolig nok aldri vært mer moden for en betydningsfull oppdatering rundt Covid-sporet for Bemcentinib enn nå! Men når i huleste kommer den oppdateringen?!?!
Forum forum
13.12.2021 kl 22:21
8032
Tam forestilling i forhold til investorene i selskapet.
Sikkert spennende for fagfeller med god tid.
Sikkert spennende for fagfeller med god tid.
klaesp
13.12.2021 kl 21:06
8158
Oppdatert fra hjemmesiden til BB
https://www.bergenbio.com/wp-content/uploads/2021/12/Poster_34102.pdf
https://www.bergenbio.com/wp-content/uploads/2021/12/Poster_34102.pdf
Lordstock
13.12.2021 kl 17:07
8516
mOS will be improved no doubt as 3 pt still on trial.
Problem with BB or any such small biotech company is that they need partner to drive these trials fast and big. Otherwise we simply bleed money and have to raise over and over again.
Sure hope BB will get their act together and find partners for AML, NSCLC and Covid (not entirely sure Covid will result in anything) otherwise we all be dead of age when results come.
I see the lack of speed and clear patch to registration as well as the need to redo cohort C in NSCLC as the main reason for being back in the teens.
New CEO needs to prove to market he can get the ship back on track and deliver on promises before market trust BB management again.
Problem with BB or any such small biotech company is that they need partner to drive these trials fast and big. Otherwise we simply bleed money and have to raise over and over again.
Sure hope BB will get their act together and find partners for AML, NSCLC and Covid (not entirely sure Covid will result in anything) otherwise we all be dead of age when results come.
I see the lack of speed and clear patch to registration as well as the need to redo cohort C in NSCLC as the main reason for being back in the teens.
New CEO needs to prove to market he can get the ship back on track and deliver on promises before market trust BB management again.
Hjelpalaus
13.12.2021 kl 13:13
8808
Tja, er vel pr definisjon flere som vil ut enn inn når kursen faller?
Har kjøpt 2000 til idag. Ville snitte litt ned før det jeg tror er positive nyheter kommer ila dagen.
Har kjøpt 2000 til idag. Ville snitte litt ned før det jeg tror er positive nyheter kommer ila dagen.
JanH
13.12.2021 kl 12:04
8920
Det ser ut som at folk vil inn i aksjen i dag. Ikke rart, når det forventes lovende resultater!
Lordstock
13.12.2021 kl 11:39
8908
Last data cut was April I think, so we should see better mOS now even with the July cut off. Hopefully they can give us a up-to-date mOS and not only per July.
MiniMe
12.12.2021 kl 16:37
9496
Ash 2021:
Monday, December 13, 2021, 6:00 PM-8:00 PM EST
3410 Bemcentinib (Oral AXL Inhibitor) in Combination with Low-Dose Cytarabine Is Well Tolerated and Efficacious in Older Relapsed AML Patients.Updates from the Ongoing Phase II Trial (NCT02488408) and Preliminary Translational Results Indicating Bemcentinib Elicits Anti-AML Immune Responses
Results: As of 15 July 2021
«Median OS currently 13.3 months (historical controls suggest 4.5 months mOS in this population) continues to mature.
BEM elicits activation of the two major adaptive immune cell populations responsible for anti-AML immune responses. B+L warrants evaluation in a randomized pivotal trial in this population.»
Håper på oppdatert mOS i positiv retning her og en børsmelding før åpning tirsdag.
Edit: link Paper: Bemcentinib (Oral AXL Inhibitor) in Combination with Low-Dose Cytarabine Is Well Tolerated and Efficacious in Older Relapsed AML Patients.Updates from the Ongoing Phase II Trial (NCT02488408) and Preliminary Translational Results Indicating Bemcentinib Elicits Anti-AML Immune Responses
Monday, December 13, 2021, 6:00 PM-8:00 PM EST
3410 Bemcentinib (Oral AXL Inhibitor) in Combination with Low-Dose Cytarabine Is Well Tolerated and Efficacious in Older Relapsed AML Patients.Updates from the Ongoing Phase II Trial (NCT02488408) and Preliminary Translational Results Indicating Bemcentinib Elicits Anti-AML Immune Responses
Results: As of 15 July 2021
«Median OS currently 13.3 months (historical controls suggest 4.5 months mOS in this population) continues to mature.
BEM elicits activation of the two major adaptive immune cell populations responsible for anti-AML immune responses. B+L warrants evaluation in a randomized pivotal trial in this population.»
Håper på oppdatert mOS i positiv retning her og en børsmelding før åpning tirsdag.
Edit: link Paper: Bemcentinib (Oral AXL Inhibitor) in Combination with Low-Dose Cytarabine Is Well Tolerated and Efficacious in Older Relapsed AML Patients.Updates from the Ongoing Phase II Trial (NCT02488408) and Preliminary Translational Results Indicating Bemcentinib Elicits Anti-AML Immune Responses
GOV
12.12.2021 kl 16:27
9494
Det skal muligens ikke tillegges for mye vekt, men fredag fjernet Investtech BGBIO fra sin såkalte 'verstingliste/hold deg unna-portefølje'..😊👋
Redigert 12.12.2021 kl 16:29
Lakshmi
10.12.2021 kl 10:25
10061
En av ordtakene til Warren B;
“If you aren’t willing to own a stock for 10 years, don’t even think about owning it for 10 minutes.”
Dvs ikke kjøp en aksje du ikke har råd til å sitte på lenge, i Bio Bransjen vil ting gå opp og ned, men BgBio har penger, så vi er langt unna emisjon.
Pipeline er sterk på kreft biten, men ikke forvent at de har et kommersielt produkt neste måned. Utvikling tar tid.
“If you aren’t willing to own a stock for 10 years, don’t even think about owning it for 10 minutes.”
Dvs ikke kjøp en aksje du ikke har råd til å sitte på lenge, i Bio Bransjen vil ting gå opp og ned, men BgBio har penger, så vi er langt unna emisjon.
Pipeline er sterk på kreft biten, men ikke forvent at de har et kommersielt produkt neste måned. Utvikling tar tid.
Allroad18
10.12.2021 kl 10:04
10087
Dere kan takke meg for at kursen stiger, for når jeg solgte på 17 å noe, så kunne den gå begge veier, men erfaringsmessig så stiger aksjer etter at jeg har solgt. 😊😂
Kjøper meg ikke inn igjen, da faller kursen, så dere kan ta det med ro he-he..
Kjøper meg ikke inn igjen, da faller kursen, så dere kan ta det med ro he-he..
OceanQ
09.12.2021 kl 13:48
10574
Ser heller ingen poeng med å selge én eneste aksje. Bgbio's Bem har en annen funksjon enn Pfizer pillesatsing. Egentlig hadde jeg gitt opp hele c19, men begynner å se et gedigent potensial igjen. Så har jeg jo brent meg på det før, men de har så mye annet som vil gi denne en solid boost i relativt nær fremtid, at jeg dermed anser det sm rimelig sikkert aksjen vil få en kraftig rekyl. Så får jeg ta stilling til om jeg vil redusere risikoen noe da. Inntil videre er prisen så lav at det er helt utenkelig å selge noe som helst.
BioBull
09.12.2021 kl 09:43
10873
Lykke til videre !
Du skal få en gratis BGBIO aksje av meg når vi passerer 2500 NOK.
No Guts No Glory
Du skal få en gratis BGBIO aksje av meg når vi passerer 2500 NOK.
No Guts No Glory
Gullit
09.12.2021 kl 09:10
10954
Lov å håpe men trenden er stigende. Ett lite hint om vellykket covid satsning så forsvinner den mot nye høyder.. men alle tar sine egne valg, innimellom er det rett å bare ta tapet. Lykke til med videre investeringer
Allroad18
09.12.2021 kl 09:02
10966
Det var en lang vei opp til min GAV, så uansett hadde jeg måttet ventet lenge og lenger enn langt, så derfor tok jeg tapet. Det kan vurderes å kjøpe seg inn igjen, men da venter jeg til kursen blir lavere enn 15,-, dersom den stiger så er det kun fordi jeg solgte 😂 og da er det uaktuelt å gå inn igjen. Realiseringen var litt skattemotivert, men samtidig ser jeg ikke at denne aksjen beveger seg så veldig langt oppover før den faller tilbake.
Arne_And
09.12.2021 kl 08:47
10893
De langsiktige fortjener virkelig en 1-rader nå i adventstida. Lykke til med BingoBongen.
Lakshmi
09.12.2021 kl 08:15
8776
Satt bingo vertinnen igjen på perrongen nå når toget bar begynt å rulle......tut-tut-tut-tut-tut!
Kan som du selv sier være at de som ønsket å realisere på grunn av skatt har gjort det, kan være at mange av de også fremdeles har troen på BgBio og ønsker seg inn igjen.
Hvem vet, nyhet om phase 3 for Covid kan plutselig komme i år.
Vel vel, uansett så kan det være lurt å være langsiktig når en har satt noen av pengene i et Bio firma, ting tar tid om du ikke er BP.
Kan som du selv sier være at de som ønsket å realisere på grunn av skatt har gjort det, kan være at mange av de også fremdeles har troen på BgBio og ønsker seg inn igjen.
Hvem vet, nyhet om phase 3 for Covid kan plutselig komme i år.
Vel vel, uansett så kan det være lurt å være langsiktig når en har satt noen av pengene i et Bio firma, ting tar tid om du ikke er BP.
Etter 2 dager med oppgang er euforien i Bingolokalet til å ta og føle på🤠Nye og gamle spillere kaster seg ut i dansen rundt gullkalven🐂. Så mye som 163’ bonger ble rakt vekk fra bordet i går og hele 118’ i dag- Spillerene hausser hverandre opp med at her er må det absolutt være noe på gang( se på volumet en gang til …) innsidere eller kanskje shortinndekning? Glemt er nedturen vi alle har vært vitne til siste året, før Q3 pres var forklaringen på manglende innside kjøp at man satt på kursdrivende info- ja på en måte kan man vel si det. For etter q3 ble det heller ikke handlet og kursen fortsatte sørover...
Utrolig lite som skal til for å glede spillere som har blitt vant til knallrøde kuler gjennom året.For 3 uker siden var prisen på bongene en krone over dagens. Men hey, herfra kan det bare gå oppover, eller ? 🤘Som vanlig i BinGoBergen avløses 2 dagers oppgang med ? 🕺👀
Utrolig lite som skal til for å glede spillere som har blitt vant til knallrøde kuler gjennom året.For 3 uker siden var prisen på bongene en krone over dagens. Men hey, herfra kan det bare gå oppover, eller ? 🤘Som vanlig i BinGoBergen avløses 2 dagers oppgang med ? 🕺👀
OceanQ
08.12.2021 kl 22:07
9230
Er stort sett ting ingen leser. Men fortsett med aksjpnærlister. Der gjør du en god jobb!
OceanQ
08.12.2021 kl 22:04
9248
Har kjøpt meg opp. Har 10 000 aksjer nå. Men det kan jo ikke sammenlignes med dine 250 000 (++ som du har nevnt). Du har vel óg nevnt at du er belånt til pipa sånn ca for 1 år siden( kursoppgangen bør bli høy om du skal dekke inn renter... Siden kursen da var på det dobbelte...
Ikke har jeg peiling. Er nybakt tvillingfar, uten noe unormal høy inntekt. Men jeg har troen på dette! Allikevel det smerter hvor mye jeg har tapt siste 1,5 år sammenlignet med index. Dermed er der irriterende at du kommer med innlegg uten noe som helst kursdrivende info.
Ikke har jeg peiling. Er nybakt tvillingfar, uten noe unormal høy inntekt. Men jeg har troen på dette! Allikevel det smerter hvor mye jeg har tapt siste 1,5 år sammenlignet med index. Dermed er der irriterende at du kommer med innlegg uten noe som helst kursdrivende info.
ctrlaltdel
08.12.2021 kl 19:22
9538
Det å selge seg ut av en aksje er ens rett. Det trenger ikke å bli et tema på et forum at noen selger eller kjøper på feil tidspunkt. Hvis det er et tema så opprett en tråd som består av hvem solgte og kjøpte til hvilken kurs. Det blir bare tull og tøys av slikt. Noen bommer/treffer mer/mindre enn andre. Slik er det, slik har det vært og slik kommer det til å forbli.
Redigert 08.12.2021 kl 19:23
JanH
08.12.2021 kl 19:09
9573
Valgte du virkelig å selge på bunnen? Hadde du ventet to dager senere, så hadde du i det minste fått 7 prosent avkastning på de aksjene. Jeg er ganske sikker på at denne aksjen skal opp 200 prosent. Og da er det utrolig amatørmessig å selge nå. Du burde komme det inn igjen så fort som mulig! Det finnes i hvert fall ikke bedre alternativer på Oslo Børs! Dette er sannsyligvis den beste muligheten som har dukket opp på Oslo Børs på lang tid. Og da har jeg hensyntatt for eksempel NEL, hvor jeg varw inne for første gang på kr. 1,75,- pr. aksje.
Og - til dere som snakker om at aksjen skal opp på 30-40 tallet! NEI - vi skal opp på kr. 300,- pr. aksje, om vi får flere fase 3 nå - og en av disse blir kommersalisert. Dersom vi ender opp med flere kommersaliserte studier, så tørr jeg ikke tenke på kursen en gang - men jeg blir ikke overrakset om vi bikker kr. 1.000,- pr aksje. Og da er det meningslpøst å diskutere noen kroner opp eller ned nå!
Og - til dere som snakker om at aksjen skal opp på 30-40 tallet! NEI - vi skal opp på kr. 300,- pr. aksje, om vi får flere fase 3 nå - og en av disse blir kommersalisert. Dersom vi ender opp med flere kommersaliserte studier, så tørr jeg ikke tenke på kursen en gang - men jeg blir ikke overrakset om vi bikker kr. 1.000,- pr aksje. Og da er det meningslpøst å diskutere noen kroner opp eller ned nå!
BioBull
08.12.2021 kl 19:02
9506
Looser 😳
Spar kaloriene dine …
Foreslår at du selger aksjene dine - og tenker på andre ting mot Jul. Har du ikke flere penger bør du spare dem til slekt & venner. Du blir nok aldri rik på BerGenBio.
Husk …,
No Guts No Glory
Spar kaloriene dine …
Foreslår at du selger aksjene dine - og tenker på andre ting mot Jul. Har du ikke flere penger bør du spare dem til slekt & venner. Du blir nok aldri rik på BerGenBio.
Husk …,
No Guts No Glory
JanH
08.12.2021 kl 19:00
9390
Du mener at ansatte skal kjøpe nå? Har du hørt om INSIDE handel? Jeg regner med at du er så oppegående at du vet at personer (ansatte) som sitter på innside-informajson ikke kan kjøpe? Ellers hadde de selvsagt kjøpt nå.
JanH
08.12.2021 kl 19:00
9327
Du mener at ansatte skal kjøpe nå? Har du hørt om INSIDE handel? Jeg regner med at du er så oppegående at du vet at personer (ansatte) som sitter på innside-informajson ikke kan kjøpe? Ellers hadde de selvsagt kjøpt nå.
OceanQ
08.12.2021 kl 18:51
9344
Én ting som kanskje hadde hjulpet, eller I det minste skånet småaksjonærer eller I værre tilfeller nyaksjononærer er den gonzohausingen fra deg, Biobull. Stort sett kun hausing, hentet fra klipp og lim inn. Du skal ha for det at du følger med på topp-20, og oppdaterer oss på det. Det settes pris på!
Resten av det du deler minner meg mer om en alkolisert onkel jeg hadde som lovde så mye, men som jeg allerede i ung alder skjønte bare snakket for snakkingens skyld...Av og til kan det fremstå som du ikke engang selv har skjønt det du viderebringer. Når du begynner å snakke om Bempiller til 8mrd mennesker skjønner faktisk alle at det ikke finnes et snev av virklighet i dine innlegg.
Mvh én som har kjøpt 1000 nye aksjer for første gang siden januar, og som heier på biobull, men er lei av meningsløse innlegg fra den kanten.
Resten av det du deler minner meg mer om en alkolisert onkel jeg hadde som lovde så mye, men som jeg allerede i ung alder skjønte bare snakket for snakkingens skyld...Av og til kan det fremstå som du ikke engang selv har skjønt det du viderebringer. Når du begynner å snakke om Bempiller til 8mrd mennesker skjønner faktisk alle at det ikke finnes et snev av virklighet i dine innlegg.
Mvh én som har kjøpt 1000 nye aksjer for første gang siden januar, og som heier på biobull, men er lei av meningsløse innlegg fra den kanten.
Redigert 08.12.2021 kl 18:53
BioBull
08.12.2021 kl 16:49
9563
HeadsUp…
«Santa Claus Is Coming To Town…»
Jeg tenker at det kanskje er nye medarbeidere eller styremedlemmer på gang. Når BerGenBio skal rulle ut kreft og Covid- medisiner på løpende bånd er det viktig å toppe laget for videre voldsom vekst og ekspansjon.
«Jeg har lagt øret til marken og lytter til søt musikk»… vent og se ….
https://www.bergenbio.com/company/management-team/#0
Gayle Mills joined BerGenBio as Chief Business Officer in November 2021. Ms. Mills has held a variety of positions at senior levels in both major pharmaceutical and biotechnology firms. Her most recent position was as Chief Business Officer at Symphogen A/S, where she executed major collaborators with Merck KGaA and Baxalta. Prior to Symphogen she was in senior business development positions at Abgenix, Inc., Roche Bioscience and Syntex USA. In addition to leading the execution and management of significant partnerships with several major pharmaceutical firms, she has been actively involved in the negotiation and execution of the acquisitions of Symphogen A/S, ROXRO Pharma and Abgenix, Inc.
«Santa Claus Is Coming To Town…»
Jeg tenker at det kanskje er nye medarbeidere eller styremedlemmer på gang. Når BerGenBio skal rulle ut kreft og Covid- medisiner på løpende bånd er det viktig å toppe laget for videre voldsom vekst og ekspansjon.
«Jeg har lagt øret til marken og lytter til søt musikk»… vent og se ….
https://www.bergenbio.com/company/management-team/#0
Gayle Mills joined BerGenBio as Chief Business Officer in November 2021. Ms. Mills has held a variety of positions at senior levels in both major pharmaceutical and biotechnology firms. Her most recent position was as Chief Business Officer at Symphogen A/S, where she executed major collaborators with Merck KGaA and Baxalta. Prior to Symphogen she was in senior business development positions at Abgenix, Inc., Roche Bioscience and Syntex USA. In addition to leading the execution and management of significant partnerships with several major pharmaceutical firms, she has been actively involved in the negotiation and execution of the acquisitions of Symphogen A/S, ROXRO Pharma and Abgenix, Inc.
Redigert 08.12.2021 kl 18:20
klaesp
08.12.2021 kl 15:53
9644
Med dagens covid fokus og momentium vil aksjen lett gå 150 til 200% på kort tid ( fase3)
Lakshmi
08.12.2021 kl 14:12
9794
Dette kan bli morsomt, håper i første omgang at det er 100% finansiert phase 3!!
Forum forum
08.12.2021 kl 13:21
9899
Det ligger an til to mulige utfall i forhold til covid 19 i fase 3.
1. De fullfører avtalen med partner og får dekket majoriteten av kostnadene, og dessuten rulles det raskere ut på teststedene i store deler av europa.
2. Avtalen kanselleres og Bergenbio må tilbake til start.(avslutte videre utvikling mot Covid i sin helhet)
For meg er det ekstremt aggressivt å melde avtalen den 16 november i det hele tatt om den ikke landes. Det er faktisk såpass graverende at Martin Olin burde ta sin hatt og gå.
Jeg anser det som 90/10 i fordel av punkt 1.
1. De fullfører avtalen med partner og får dekket majoriteten av kostnadene, og dessuten rulles det raskere ut på teststedene i store deler av europa.
2. Avtalen kanselleres og Bergenbio må tilbake til start.(avslutte videre utvikling mot Covid i sin helhet)
For meg er det ekstremt aggressivt å melde avtalen den 16 november i det hele tatt om den ikke landes. Det er faktisk såpass graverende at Martin Olin burde ta sin hatt og gå.
Jeg anser det som 90/10 i fordel av punkt 1.
ctrlaltdel
08.12.2021 kl 13:09
9940
Det blir ikke lett for Arrowstreet Capital å dekke sin 0.7% short hvis handelen fortsetter som nå. Det kan bli virkelig morsomt å være med på toget.
A-Spekulant1
08.12.2021 kl 11:50
10056
Det er det vanlige men det er vel ned denne uken også (Frykt vs rådighet tiltro kontra skeptisk)
Lakshmi
08.12.2021 kl 10:51
10166
Dr Mayhem, hva som gjør at vi plutselig klatrer oppover nå? Er der inside handel på nyheter som ikke er kommet ut enda?
A-Spekulant1
07.12.2021 kl 19:04
10654
Short eller ikke, kommer eksempel positive Covid nyheter går aksjen.