BerGenBio Nyheter
PhD : Rolf A. Brekken
https://www.utsouthwestern.edu/labs/brekken/research/
Flink forsker som også har trua på BerGenBio…
BERGENBIO ANNOUNCES POSTER PRESENTATION AT SOCIETY FOR IMMUNOTHERAPY OF CANCER (SITC) ANNUAL MEETING 2021
Bergen, Norway, 01 October 2021 – BerGenBio ASA (OSE:BGBIO), a clinical-stage biopharmaceutical company developing novel, selective AXL kinase inhibitors for severe unmet medical need, is pleased to announce that it will deliver an e-poster presentation at the Society for Immunotherapy of Cancer (SITC) 36th Annual Meeting, taking place online from 10-14 November 2021.
Abstract titles have been announced online at the SITC website. Details of the presentation are below.
Title: AXL targeting with bemcentinb restores PD-1 blockade sensitivity of STK11/LKB1 mutant NSCLC through innate immune cell mediated expansion of TCF1+ CD8 T cells
Author: Rolf A. Brekken
https://www.utsouthwestern.edu/labs/brekken/research/
Flink forsker som også har trua på BerGenBio…
BERGENBIO ANNOUNCES POSTER PRESENTATION AT SOCIETY FOR IMMUNOTHERAPY OF CANCER (SITC) ANNUAL MEETING 2021
Bergen, Norway, 01 October 2021 – BerGenBio ASA (OSE:BGBIO), a clinical-stage biopharmaceutical company developing novel, selective AXL kinase inhibitors for severe unmet medical need, is pleased to announce that it will deliver an e-poster presentation at the Society for Immunotherapy of Cancer (SITC) 36th Annual Meeting, taking place online from 10-14 November 2021.
Abstract titles have been announced online at the SITC website. Details of the presentation are below.
Title: AXL targeting with bemcentinb restores PD-1 blockade sensitivity of STK11/LKB1 mutant NSCLC through innate immune cell mediated expansion of TCF1+ CD8 T cells
Author: Rolf A. Brekken
Redigert 17.01.2022 kl 08:07
Du må logge inn for å svare
Knfo
09.09.2022 kl 08:46
5034
Siste aksjonæroversikt viser at Trond Mohn har økt sin eierandel litt i BerGenBio gjennom Meteva, og akkurat det er positivt oppi all elendighet. Meteva er den klart største eieren, og har ikke solgt en eneste aksje på flere år.
Gullit
09.09.2022 kl 09:10
5106
Nærmer vi oss avklaring på bruk av bem til innlagte covid passienter ?? Bio har aldri vert billigere. Fyller opp nå..
Byzantin
09.09.2022 kl 09:40
5637
Hvorfor øker Trond Mohn sin eierandel i forkant av en svært sannsynlig emisjon til en langt lavere pris? Har han mistet fullstendig innsikt i hva som skjer i selskapet, eller er snarlig emisjon og kurskolllaps likevel ikke like sannsynlig som enkelte vil ha det til? Selv bunnfisket jeg litt på 8.1 tallet, og er foreløpig godt fornøyd med det.
Redigert 09.09.2022 kl 09:44
BioBull
09.09.2022 kl 18:31
5405
Hvis ikke Trond Mohn kjøper - så bør du kjenne din besøkelses tid... Dette er årets Nyttårs rakett på forskudd…
mimer
12.09.2022 kl 09:35
4981
Ja men dette kan vel forklare forrige ukes kursfall... 😎
Meglerhus slakter BerGenBio-kursmål
I en oppdatering kutter DNB Markets kursmålet til BerGenBio med 60 prosent.
Publisert 12. sep. 2022 kl. 08.57
https://www.finansavisen.no/nyheter/helse/2022/09/12/7927842/meglerhus-slakter-bergenbio-kursmal
Meglerhus slakter BerGenBio-kursmål
I en oppdatering kutter DNB Markets kursmålet til BerGenBio med 60 prosent.
Publisert 12. sep. 2022 kl. 08.57
https://www.finansavisen.no/nyheter/helse/2022/09/12/7927842/meglerhus-slakter-bergenbio-kursmal
kongkveite
12.09.2022 kl 10:47
5050
Tja, kursmål fra 63,- til 9,- må vel sies å være noe dramatisk?
Når (inn) sikten er dårlig er det bare å lukke øynene og håpe på det beste.. finne noe å klamre seg fast til , et tegn , et håp et strå. Eller ?
Når (inn) sikten er dårlig er det bare å lukke øynene og håpe på det beste.. finne noe å klamre seg fast til , et tegn , et håp et strå. Eller ?
Monckybizz
12.09.2022 kl 10:51
5084
Jeg har ved etpar anledninger fulgt rådene til disse såkalte meglerhusene. Det har jeg angret bittert på. Tror ikke disse meglerne finner sitt eget rævhøl om de hadde brukt allverdens analytiske instrumenter og programmer. Det er vel stort sett ingenting som har forandret seg i bgbio. Men å ødelegge aksjekursen, det klarer de...
Monckybizz
12.09.2022 kl 10:59
5115
Man må se Bgbio i et 3 - 5 årsperspektiv, og prøve å overse disse tullingene som leker spåkjerringer på børsen. Man har jo sett endel eksempler på hvor "seriøse" disse kan være.....
Water
12.09.2022 kl 11:45
5023
Enig i tidsperspektivet, men 3-5-år fra når?
Jeg tenkte det når jeg begynte å kjøpe i august 2020 og fram mot jul samme år.....
Jeg tenkte det når jeg begynte å kjøpe i august 2020 og fram mot jul samme år.....
JanH
12.09.2022 kl 11:59
5056
Jeg syns det er rart at man snakker om et tidsperspektiv på 3 til 5 år. Man burde heller snakke om 3 til 5 måneder etter min mening. De har feks fått godkjent «Fast Track»,…noe som betyr at det kan komme en godkjenning når som helst (feks fase 3).
Hotdog
12.09.2022 kl 12:08
5047
Godkjenning av bemcentinib mot hva? De har to løp gående (covid og stk11). Ingen av disse har dosert 1 pas. Aml har de valgt å ikke fokusere på lenger. Så hva skal de få godkjent? Enig med fa at i det korte løp er der ingen triggere. Lazerfokus (idiotisk uttrykk) er på disse to og ingen av de har kommer igang.
Knfo
12.09.2022 kl 12:47
4978
Dette må jo være tidenes havari på Oslo Børs. Nå kan vi tidligst vente positive oppdateringer om 1 års tid, og innen den tid trenger selskapet mer cash. Kan fort bli en emisjon ned mot noen få kroner dette her🙈
Monckybizz
12.09.2022 kl 14:04
4905
Da vet vi det.
DNB M er forbannet og fornærmet fordi de ikke får tilgang til resultatet av de avsluttede studiene. Også ser de ingen umiddelbare triggere i et selskap hvor de vet at forskning, utvikling og resultater vil ta flere år ????.
Om en evt.emisjon vil bli 2, 5 eller 10 kroner vet ingen. Da er visst 9 kr pr aksje en riktig pris. ?????
Hva slags haug med idioter er dette egentlig ???
DNB M er forbannet og fornærmet fordi de ikke får tilgang til resultatet av de avsluttede studiene. Også ser de ingen umiddelbare triggere i et selskap hvor de vet at forskning, utvikling og resultater vil ta flere år ????.
Om en evt.emisjon vil bli 2, 5 eller 10 kroner vet ingen. Da er visst 9 kr pr aksje en riktig pris. ?????
Hva slags haug med idioter er dette egentlig ???
Knfo
12.09.2022 kl 14:19
4973
Det er ikke bare DNB M som er negative til denne aksjen. Hvor blir det for eksempel av vaksinen mot Covid-19. Er jo en fordel å komme på banen før sykdommen er utryddet. Nei, BerGenBio faller fordi de ikke klarer å levere varene.
Knfo
12.09.2022 kl 14:28
5020
At ledelsen ikke kjøper på disse nivåene sier jo det meste. Denne aksjen skal videre ned.
Monckybizz
12.09.2022 kl 14:39
5034
Det faktum at bare rundt 0,5 % av aksjene har vært i handel idag, sier vel sitt om hvor seriøst dette er.....
Knfo
12.09.2022 kl 16:20
5038
Det blir nok mye tapsrealisering frem mot nyttår dersom det ikke kommer positive oppdateringer fra selskapet. Som du sier er det uansett positivt at kursnedgangen kommer på lave volumer.
Hotdog
12.09.2022 kl 17:05
4997
Støttes. At det ikke er innsidekjøp på denne prisen sier jo sitt. Nb: TM er ikke i innsideposisjon.
Sitter med følelsen av at ledelsen viser aksjonærene ryggen.
Sitter med følelsen av at ledelsen viser aksjonærene ryggen.
Guuz
12.09.2022 kl 18:56
4945
Ja dette er sorgen, men DNB skal man bare gi lang faen i uansett. Korona-virus er det masse av, ikke bare Covid-19 (fortsatt masse av dette også, bare ikke på Barcode) men masse andre koselige korona virus.
Innsidekjøp er det nesten aldri i biotek har jeg inntrykk av heller.
Uansett jeg skal ikke forsvare aksjen jeg altså, for kursutviklingen sier jo sitt. Potent ved positive nyheter vil jeg i hvert fall driste meg til å si at den er nedpå disse nivåer.
Innsidekjøp er det nesten aldri i biotek har jeg inntrykk av heller.
Uansett jeg skal ikke forsvare aksjen jeg altså, for kursutviklingen sier jo sitt. Potent ved positive nyheter vil jeg i hvert fall driste meg til å si at den er nedpå disse nivåer.
Knfo
12.09.2022 kl 21:31
4855
Det sikreste kjøpssignalet er at Trond Mohn sitter stille, ja han kjøper seg faktisk videre opp. Han kjenner biotech-bransjen godt, og BerGenBio er en nøye gjennomtenkt satsing fra hans side. Med sin dominerende eierpost, er han også i stand til å påvirke selskapets videre utvikling. Den muligheten vil han garantert benytte seg av👌😊
Redigert 12.09.2022 kl 21:33
Falketind
12.09.2022 kl 22:24
4797
Ved en eventuell emisjonen så tenker nok jeg at TM vil stå som en garantist for at dette skjer på en ryddig måte også ovenfor de øvrige nærstående aksjonærene.
Kanin89
13.09.2022 kl 00:31
4856
Eg er sikker på en ting. Sluttresultatet om 5 år blir enten mangedobling eller ingenting. Forskninga har eg ståltru på. Men i usikre tider kan det bli vanskeligare å finne kapital når inntjeninga er fleire år fram. Spørsmålet er om en klarer å få tak i endå billigare aksjar enn no i en emisjon. Det kan godt tenkast, samtidig kan det komme gode nyheter først som pressar opp kursen slik at emisjonen ikkje blir så billig likevel.
Har ikkje denne på ASK, så eg kjem nok til å ta en rask en med å realisere tap i løpet av hausten av skattemessige årsakar. Så inn igjen.
Har ikkje denne på ASK, så eg kjem nok til å ta en rask en med å realisere tap i løpet av hausten av skattemessige årsakar. Så inn igjen.
Knfo
13.09.2022 kl 08:32
4708
Vil ikke utelukke at Trond Mohn kommer med et bud på hele selskapet, og evt. tar det av børs. Ellers vil han uten tvil garantere for en emisjon. Selskaper som har denne milliardæren på eiersiden, trenger ikke å bekymre seg for penger til driften👌🤣
rufus01
13.09.2022 kl 09:28
4410
Ja greit med en slik eier sikkert. Hva hadde selskapet vært uten en rik onkel i ryggen, jeg tror svært lite. Så kan man jo spørre seg hvor lenge Mohn vil være den bærende faktoren i dette selskapet. Alt har en ende og kommer de ikke med noe av verdi snart så blir det nok samme historien med BGBIO som vi har sett i NANOV.
Knfo
13.09.2022 kl 09:39
7415
Ser ut som om bunnen kan være nådd, og jeg tror selskapet kommer med snarlige oppdateringer for å berolige aksjonærene. Tror de som kjøper seg inn i aksjen på dagens kurser vil gjøre en meget god deal.
bj111
13.09.2022 kl 10:23
7550
Kan godt hende det kommer en rekyl men har lest litt hvorfor dere mener dette selskapet er et godt selskap og veldig mye ligger på at Trond Moen har mye aksjer her. Slikt har man sett før og det er en tynn suppe. Ser man bort fra han sitter man vel med emisjon og noe som kanskje skal hjelpe mot Covid-19 noen år etter at pandemien er avblåst. Men en rekyl kan komme, egnet for den kortsiktige spekulant. I det lange løp ligner dette på NANOV, TRVX og PCIB.
Knfo
13.09.2022 kl 12:04
7768
Vel, det er ikke først og fremst Trond Mohn som er core business i selskapet. BerGenBio har utviklet en meget lovende medisin for enkelte hissige krefttyper med stor dødelighet. Hans kone døde av kreft for noen år siden, og deretter har milliardæren fra Bergen engasjert seg sterkt i medisinsk forskning, især behandling av kreft. At han har gått tungt inn i BerGenBio er derfor ingen tilfeldighet, selskapet er nemlig verdensledende innenfor fagområdet de forsker på.
Redigert 13.09.2022 kl 12:05
Mathias
13.09.2022 kl 12:15
7728
Bgbio jobber hovedsaklig med kreft og ikke covid.
Jeg ser selv på selskapet som litt Lotto der muligheten for en enorm gevinst kanskje er 10-20%. Dette tenker jeg er svært gode ods når det kommer til Lotto, så jeg har ikke noen betenkeligheter med å ha en pott liggende her.
Jeg akkumulerer sakte litt på veien nedover nå, og er villig til å sitte på dette helt til kreftmedisinene ev rulles ut. Klarer de ikke å oppnå de resultatene de jobber mot, så får det heller bare være.
Jeg ser selv på selskapet som litt Lotto der muligheten for en enorm gevinst kanskje er 10-20%. Dette tenker jeg er svært gode ods når det kommer til Lotto, så jeg har ikke noen betenkeligheter med å ha en pott liggende her.
Jeg akkumulerer sakte litt på veien nedover nå, og er villig til å sitte på dette helt til kreftmedisinene ev rulles ut. Klarer de ikke å oppnå de resultatene de jobber mot, så får det heller bare være.
SomSa
13.09.2022 kl 12:24
7777
Tok grådigheten over deg i går og klarte ikke holde deg unna kjøpsknappen?
Knfo
I går kl 12:51
1270
JanH skrev
Det vil være ekstremt negativt å gjennomføre emisjon på disse nivåene. Derfor vil det komme flere ny..
Det kan ikke forventes nyheter på lang tid, iallfall ikke positive. Les artikkelen om selskapet i DN i dag. Aksjekursen skal nok dessverre videre ned.
---------------
Man skal holde seg unna Nano, TRVX, PCIB og Bgbio. 4 tidligere hauste selskaper av analytikere og andre som er endt i fiasko. De har ikke et salgbart produkt i lang tid fremover og skal leve av emisjoner. Disse fire må hente penger i løpet av året eller første kvartal 2023. Big pharma er heller ikke interessert i disse fordi dataene har ikke vært gode nok.
Å gi mer penger til disse selskapene er som å vanne tørket epletre og håpe på blomstring i høsten.
Knfo
13.09.2022 kl 12:56
7781
Ha, ha, ha. Jeg kjøpte ikke i går, men har kjøpt i dag. Traff nesten bunnen.
SomSa
13.09.2022 kl 13:30
7741
Haussingen begynte i går, Nano, TRVX og PCIB var også på 7-8 tallet en gang.
Knfo
I dag kl 08:32
297
Vil ikke utelukke at Trond Mohn kommer med et bud på hele selskapet, og evt. tar det av børs. Ellers vil han uten tvil garantere for en emisjon. Selskaper som har denne milliardæren på eiersiden, trenger ikke å bekymre seg for penger til driften👌🤣
--------------
rufus01
Problemet med disse selskapene er at deres studier er endt med fiasko og har lite troverdighet blant investorer og ikke minst de er langt unna et salgbart produkt og inntekter. Bgbio bruker 280-300 mil hvert år og jeg tviler på at Trond Mohn kan alene holde aksjekursen oppe. Tidligere ved fall kjøpte han og pumpet aksjen oppover, det gjør han ikke lenger.
kongkveite
13.09.2022 kl 14:13
7710
Men hvorfor er cash burn på samme nivå når forsøk ble snevret inn i vår til å kun gjelde de forsøk som ga lovende resultater. burde vært halvert
BioBull
13.09.2022 kl 14:30
7734
BerGenBio blir nok snart finansiert gjennom denne ordningen :
https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/globalt_pandemiarbeid/id2927048/?expand=factbox2927050
Det er ingen tvil om at flere og flere COVID-19 vaksinerte blir lagt inn på sykehus : https://youtu.be/szUC8GpGJ4A
Accord studiene hvor Bemcentinib nå testes og evalueres , vil bekrefte positive virkninger langt tidligere enn antatt, tror jeg.
Det samme gjelder også for BerGenBio øvrige pipeline.
https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/globalt_pandemiarbeid/id2927048/?expand=factbox2927050
Det er ingen tvil om at flere og flere COVID-19 vaksinerte blir lagt inn på sykehus : https://youtu.be/szUC8GpGJ4A
Accord studiene hvor Bemcentinib nå testes og evalueres , vil bekrefte positive virkninger langt tidligere enn antatt, tror jeg.
Det samme gjelder også for BerGenBio øvrige pipeline.
Knfo
13.09.2022 kl 21:43
7749
Åsane får milliardærhjelp etter sjokkregning på strøm
Åsane Arena må håndtere en strømregning på 1,3 millioner kroner bare for august. Heldigvis får idrettslaget hjelp av milliardæren Trond Mohn. Han kommer nok også til å hjelpe BerGenBio tilbake på sporet👌😊
Åsane Arena må håndtere en strømregning på 1,3 millioner kroner bare for august. Heldigvis får idrettslaget hjelp av milliardæren Trond Mohn. Han kommer nok også til å hjelpe BerGenBio tilbake på sporet👌😊
Redigert 13.09.2022 kl 21:45
Hotdog
13.09.2022 kl 22:59
7969
Bgbio sin deltagelse i accord studier er terminert/avsluttet. De deltar i eusolidact. Første pas er ikke innrullert. Du kan følge studien her: https://euclinicaltrials.eu/view-clinical-trial?p_p_id=emactview_WAR_emactpublicportlet&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_count=1&_emactview_WAR_emactpublicportlet_number=2022-500363-12-00&_emactview_WAR_emactpublicportlet__facesViewIdRender=%2FWEB-INF%2Fviews%2Fview%2Ftabs%2Fsummary.xhtml
Gullhaugen
14.09.2022 kl 08:46
7765
Kom dere inn i Life så tar dere igjen tapet.
https://www.finansavisen.no/nyheter/helse/2022/09/14/7929117/lifecare-vil-bygge-tysk-fabrikk?internal_source=sistenytt
https://www.finansavisen.no/nyheter/helse/2022/09/14/7929117/lifecare-vil-bygge-tysk-fabrikk?internal_source=sistenytt
Allroad18
21.09.2022 kl 10:00
6996
Triste greier, men jeg gjorde det riktige når jeg solgte meg ut med tap i februar i år. Det er dessverre mange som har papirtap her og ikke innser realitetene. Et børsnotert selskap bør før eller senere ha inntekter, det er grunnleggende for å overleve. Selskapet ble stiftet i 2007, det er 15 år siden! Ting tar tid innen bio, men hvor lang tid? De har kommet langt med forskningen og utvikling av kreftmedisin, men ser samtidig at "covid-medisin" skapte en falsk forhåpning, forsinkelser og et sidespor som kostet dyrt. Veien videre? Umulig å spå !
SomSa
21.09.2022 kl 13:59
6913
4 smågriser (TRVX, NANO, PCIB og BGBIO) gikk rund og omkring i årevis og sa nøff nøff (presentasjon av data og haussinger) og ba om mer mat (penger). Årene gikk og disse ble feit som julegris (lederlønninger) mens grisene vokste ikke (studiene feilet) og det viste seg at disse er minigriser og aldri vil vokse og har liten slakte verdi (teknologien er ubrukelig og verdiløs) .
Hvem satser på disse mens de skal hente penger om kort tid og senere, og aksjene skal utvannes .........?
kongkveite
21.09.2022 kl 16:11
7003
Ble veldig stille i fjøset ( denne tråden) når det ble såpass grisete.Er vel bare bulleren som er på kjøpern 🤡 er jo tross alt bare 1000% opp til gjennomsnittlig kursmål ( 3 mnd siden)
Hotdog
26.09.2022 kl 11:16
6478
Noen tanker her om hva den nærmeste fremtiden vil bringe for selskapet?
JanH
26.09.2022 kl 13:38
6362
Som sagt må det komme nyheter for å løfte kursen. Det gjelder for alle tilsvarende selskaper
JanH
26.09.2022 kl 17:35
6239
Det betyr at kursen vil gå ned hver eneste dag, frem til det kommer en nyhet. Det er flere her som sier at en nyhet ikke vil komme før til neste år. Da kan dere selv regne ut hvor langt med denne skal videre. Å shorte nå er derfor eneste måten det neste året å tjene gode penger på i BergenBio.