SuperBull *Hvorfor Jeg tror AKH går over 40kr i Oktober 2021*

Meatskull
AKH 02.10.2021 kl 20:56 28794

Jeg anbefaler ingen og kjøpe basert på hva dere leser i tråden her men jeg anbefaler og gjøre seg belest på AKH nå vertfall :)

Dette er hva jeg tror er hvorfor det er lurt og kjøpe AKH nå:
COP26 er like rundt hjørnet hvor 20.000 av verdens ledere og diplomater+++ skal diskutere klima i Glasgow hvor de har mye press på seg for og gjøre mer en og bare snakke som tidligere år!

Under finner dere info fra de linkene lengre ned pluss noe extra info om en stor ny eier fra usa(Usa sin elsdte bank BNY Mellon) som er top 4 største aksjonær nå etter og ha hamstret noe voldsomt siste måneden. Disse 2 artiklene sammen på kort tid og rett før Statsbudsjettet for 2022 skal fremlegges som forslag pluss en ny storeier i AKH gjør meg nå meget bull!

Putter denne teksten fra linken under opp hit da jeg føler den er viktig info og vite: – Er det naturlig at Aker blir en samarbeidspartner i den nye regjeringens industripolitikk?

– Det er naturlig at store aktører som Aker, Equinor og Statkraft blir klimapartnere, sier Barth-Eide.

– Så Aker er aktuelle som klimapartner?

– Ja, de er det, sier Aps energipolitiske talsmann, som er en av favorittene til å få en statsrådspost.

På Arbeiderpartiets hjemmesider står det: «I kombinasjon med slike forpliktende klimapartnerskap kan det åpnes for å etablere klimafond eller andre støtteordninger.»

Det er ventet flere detaljer når Støres regjeringsplattform ligger på bordet.

*Ved Statsbudsjettet for 2021 ifjord så ga Norges Stat 1Milliard Kroner til ACC og dere kan se hvordan den kursen har beveget seg etter støtten fra Norges stat!
*https://www.nrk.no/norge/rokke-gir-klimarad-til-ap-1.15654439
Sitat fra artikkel over:
I mange år har Røkke og Aker hatt god dialog med Ap. I 2007 overtalte Røkke regjeringen Stoltenberg til å investere 4,8 milliarder kroner i Aker Kværner Holding. Tapet for staten ble 4,4 milliarder kroner.

Denne teksten er Key:
– Hvor mange møter har dere hatt med Arbeiderpartiet?

– Vi har møter med mange aktører, sier Eriksen, men bekrefter at Aker tidvis har hyppig kontakt med Arbeiderpartiet og andre i det politiske Norge.

Senere får NRK bekreftet at det har vært jevnlig kontakt med Ap over lang tid om hvordan grønne investeringer bør utformes. Men ingen i SV har møtt Røkke og hans menn.

En telefon til Espen Barth Eide, energipolitisk talsperson i Ap, gir oss mer informasjon om møtevirksomheten med Aker. Møter der industripolitikk har vært tema.

– Hvor mange møter har det vært?

– Det husker jeg ikke, sier Espen Barth Eide.

– Hvem har deltatt på møtene med Aker?

– Terje Aasland og jeg er blant dem som har møtt Aker en del ganger.

– Hva med Støre og Røkke, har de deltatt?

– Det har også vært møter med Støre og Røkke til stede, bekrefter Espen Barth Eide.

***Ny link som kom idag andre okt 2021;)***
*https://www.nettavisen.no/nyheter/dette-er-stores-klimalofte-til-barnebarna/s/12-95-3424186372

Støre:– Jeg har barnebarn på fem og to år, og jeg føler et ansvar for at i den tiden jeg har i politikken, skal jeg bidra til at det Norge de skal leve videre i, blir et godt land. Da må også jorda være levelig. Og Norges bidrag er å kutte våre klimagassutslipp på en måte som gjør at det fortsatt er jobber, inntjening og framtid i norsk økonomi.

Viktig info: – Jeg skal gjøre mitt for at Norge når målene vi har forpliktet oss til, på en måte som får større effekt enn bare i Norge, nemlig at vi leverer noen løsninger som virkelig kan utgjøre en forskjell ute i verden, svarte Støre.

Hele verden kan fort sikte til AKH når vi faktisk operer mer utenfor Norge en i :)
Mainstream renewable Power som enda ikke er priset inn i AKH(blir børsnotert innen 2023 etter at Aker landet kjøpts avtalen før ESG boomen i fjord høst så de fikk MRP grisebillig og den er verdt mye mer nå!

Top 20 aksjonær liste i AKH med ca 3 dagers delay:
https://www.akerhorizons.com/investors/shareholders

THE BANK OF NEW YORK MELLON har siste måneden kjøpt seg opp kraftig og kom fra ingenstede opp til plutselig top 4 største eier!
De eier nå 7,319,333.00 Ja over 7,3 millions akh aksjer ;)
Men top 20% eier altså hele 90.52% av alle AKH aksjene!

Eliten har tatt plass:
https://www.weforum.org/
World Economic Forum's Members and Partners Our members represent the 1,000 leading companies and 200 smaller businesses - many from the developing world - that play a potent role in their industry or region. Our members are influential, talented and powerful people.

https://www.bnymellon.com/us/en/about-us/newsroom/press-release/bny-mellon-and-world-economic-forum-partner-to-shape-the-future-of-capital-markets-130174.html

Ja Bank of New York Mellon som er USA sin eldste bank blei tidligere i år partner med World Economic Forum som har holdt på i 50 år med og styre verden!

Spørsmål: Fins det noen mulighet at BNY Mellon veit noe som vi ikke veit om hva som kommer ved statsbudsjettet for 2022?
Hvorfor jeg stiller spørsmålet er fordi Øyvind Eriksen:
https://no.wikipedia.org/wiki/%C3%98yvind_Eriksen
Som dere ser så holder denne mannen seg meget opptatt med veldig mye på engang!
Få mennesker som har arbeids kapasitet som dette! Er jo en grunn til at han er Røkke sin høyre hånd ;)
Altså Øyvind Eriksen sitter også på Advisory board til World Economic Forum og Røkke og Øyvind(Aker) Har også dannet havteknologi senter sammen med World Economic Forum tidligere: https://e24.no/naeringsliv/i/dOzKzX/aker-og-world-economic-forum-etablerer-havteknologisenter

Som dere ser så har Mellon og Aker tette bånd med World economic forum og vem veit hva de har av info som kanskje ikke vi har?
Jeg sier ikke at de har drevet med innside trading men at det er lov og tenke tanken om hva vis?
Alt er mulig vertfall :)

Blir vertfall utrolig spennende nå 12 oktober om AKH får støtte penger igjen og om det blir mer en ''bare'' 1 milliard denne gangen ;)
Tror det er stor sjangse AKH får mere penger nå og ved alle de neste statsbudsjette og føler personlig at det er riskikabelt og sitte på utsiden!
Hva om AKH får økninger de neste statsbudsjettene i 2023 og 2024 når Støre bestemmer ;)
Kanskje 1,5 milliard i år og 2-3 neste år og plutselig 4-5 fordi Norge skal vise hvor flinke de er?
Norge gir jo bort over 30-40 milliarder årlig til veldedighet til andre land så dette blir bare litt lommerusk for staten :)

Jeg anbefaler ingen og kjøpe basert på hva dere leser i tråden her men jeg anbefaler og gjøre seg belest på AKH nå vertfall :)















Redigert 20.10.2021 kl 21:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.10.2021 kl 20:48 5884

Hvis du ser på slide 35 i Q2-presentasjonen så viser den at AKH hadde 290 mill i cash. En gjeld på 6,1 milliard. Da er det veldig bra å øke cash-beholdningen med 1 milliard. De fleste av datterselskapene vil fortsatt trenge påfyll av kapital. Nå har de 1 milliard mer å bruke av EK i stedet for ytterligere låneopptak. Smart. Foreløpig er det dessverre bare ACC som har god kursutvikling på børsen og hvor gevinst ved aksjesalg kan regnes hjem. Det ser ut som om ACH og AOW kan bli værende "der nede" en stund. Da er videre nedsalg av ACC mulig eller nedsalg av eierandelen i Mainstream når den skal børsnoteres. Dagens melding var uansett veldig bra for oss aksjonærene.
retur
12.10.2021 kl 21:16 5836

Naivt og tru at Røkke sitter stille. Aow og ach er seff høyprioritert nå. Tror forresten ikke acc legger frem det beste resultatet heller enda.
Meatskull
13.10.2021 kl 11:29 5563

Må si det er behahelig og se at acc er opp 3% idag og at den holdt seg bra igår etter at akh solgte for 1 milliard :)
Meatskull
13.10.2021 kl 18:25 5517

Da fikk jeg mail nummer 2 fra BNY Mellon Investor Relations(Og venter på tlf fra dem i slutten av neste uke) og ikke fått noen konkrete svar på mine spørsmål men mottok en noe vag mail nå;

Hi Peter,

Thank you for your patience. Do you have time for a quick call late next week? Where are you based?

Mulig de ikke vil avsløre skriftlig slik informasjon jeg ber om og at de er mer villige til og gjøre dette muntlig? Tanker?
Mr Å
14.10.2021 kl 11:35 5409

Det er jo tilnærmet flaut, og se Pareto ved Tom Erik Kristiansen, sabler ned kursen og heading med tar grep 😂 Søke om og få igjen skole pengene hadde vært bedre overskrift, kurs mål på 60,- som de hadde og har hatt lenge vitner jo om juks på vitnemålet 😂, verdsettelse ved 60,- priset selskapet rundt 37 Mrd da skal selskapet helst levere 3,7 Mrd i overskudd mest sansynlig 10 år til, hva fikk Pareto til og ha kurs mål 60.- i første omgang ? Nå har de satt kursmål til 35.- det har litt rot i virkeligheten kunne like gjerne ha vert 30 eller 25 de neste 3 til 5 årene. Analytikerene kommer uansett løpende etter markedet hver eneste gang om det er opp eller ned, de burde ha hatt forbud mot og uttale seg i pressen 🤪 Nå slår vell Wang Tom Kristiansen by far i inkompetente kurs mål 😂 Tom har i alle fall truffet på noe
retur
14.10.2021 kl 11:48 5438

Vet dette er dristig av meg å si og håper ingen lar seg påvirke av det. Men hadde jeg selv sitti godt i acc nå hadde jeg gamblet på bytte til Aow. Grunnen til det er at jeg er i stor tvil om acc greier å komme med tall som overbeviser på kurs 27,85. Mot aow 4.9.Tror og at aow legger frem ræva. Men at potensialet for større stigning er der nå.
Redigert 14.10.2021 kl 11:51 Du må logge inn for å svare
Meatskull
14.10.2021 kl 20:11 5383

Jaja. Da blei Espen Barth Eide klima minister. Lover godt for akh sin statsstøtte :)
Meatskull
15.10.2021 kl 11:50 5140

Lurer på hva neste børsmeldinger blir for akh :) AKH fortsetter opp idag og ignorerer at alle under selskapene går ned idag ;)
VanDiemen7
15.10.2021 kl 21:36 5001

Gratulerer til DNB som antakeligvis treffer med sitt kursmål første uke etter analyse 😂
McCartney
15.10.2021 kl 21:57 4973

Dette paraplyselskapet til Røkke og Aker kommer til å fly høyt på børsen de neste 10 år.
Mr Å
16.10.2021 kl 07:55 4852

De har forstått euforien, og hvor vinden blåser, kursen kjøres opp av institusjonelle, snart låner de ut aksjene til Shorting og tjener på rentene, små aksjonerer som drømme om 10 ganger sitter igjen og gråter, dette skjer 95 prosent av gangene inkludert meg selv innimellom :) :), nå har jeg gudskjelov tatt eksponeringen i Akh via Aker og kan glede meg over enorm oppgang og at olje pengene spruter inn mens jeg venter på at de grønne verdiene lever bunnlinje om 10 år :)

Nel er et godt eksempel på hvordan en eurfori kan styre en kurs til himmels uten rot i virkelig heten, toppet med en aksje influenser, dette skjer gang på gang men utrolig gøy for de 1 til 3 prosentene som rekker og selge på topp :)

Begge disse selskapene kan bli veldig bra, først nevnte bør ha gode ods med Aker i ryggen men det er svært få trær som vokser inn i himmel, gode solide trær bør få vokse sakte med god gjødsel :) Det skjer ikke over natta, her vil det svinge opp og ned i flere år fremover, bruk hodet og vær litt forsiktig, roper noen analytikere 10 gangeren, redd dere selv og selg de har som oftes feil eller enda verre en skjult agenda!
Klausre
16.10.2021 kl 18:52 4720

Fornuftige ord!
Meatskull
18.10.2021 kl 20:15 4415

Queen Elisabeth legger nå press på verdens ledere mot COP26!
https://eu.usatoday.com/story/entertainment/celebrities/2021/10/15/queen-elizabeth-caught-mic-irritated-over-climate-change-inaction/8470276002/
Hun er irritert over at det er mye snakk og lite handling ;)
Vi som har penger i AKH er vertfall klare for handling!
Meatskull
18.10.2021 kl 20:19 4406

https://nyheder.tv2.dk/klima/2021-10-17-det-britiske-kongehus-vaekker-opsigt-med-tre-markante-udtalelser-om-klimaFAKTA:

Hvad er COP26?
COP26 er den 26. udgave af FN's klimakonference.

Den er planlagt til at blive afholdt i Glasgow, Skotland mellem 31. oktober og 12. november 2021.

Topmødet har ifølge FN det eksplicitte formål at accelerere den politiske handling, der skal sikre, at temperaturstigningerne på Jorden reduceres.
Redigert 18.10.2021 kl 20:22 Du må logge inn for å svare
Meatskull
19.10.2021 kl 09:10 4178

Tror vi har gode tider i møte nå. Både ACH og AOW ser ut til og ha bunnet ut. Samt at begge lett har minst doblings muligheter fremover nå :)
synste
19.10.2021 kl 13:35 4094

Om vi går videre opp er det 35 som er neste store motstand?
Meatskull
19.10.2021 kl 19:05 3942

Bare 2345 aksje eiere av AKH på shareville. Så virker som små investorene har gått glipp av oppgangen i AKH.
Top 20 har økt til 90.76%.
Om vi fortsetter ut måneden over 34kr så ser denne månedlige candle sticken ut til og kunne bli ganske så bullish med lang wick på undersiden av candle :)
Meatskull
19.10.2021 kl 19:09 3948

Er vel det folk sier! Jeg personlig tror det blir en fake motstand hvor traderne blir ristet av før vi fortsetter opp!
Tviler på at noen på top 20 har tenkt og selge på 35kr! På fredag så får jeg kanskje vite hvem som står bak BNY Mellon sin AKH investering da jeg har en avtale med at de skal ringe meg klokken 1900 Norsk tid på fredag! Blir spennende hvorfor jeg måtte vente helt til fredag denne uken og at de ikke ville gi meg noe info over mail!
De skal kanskje handle endel frem mot fredag så er de ferdig handlet og kan røpe til meg at det er BNY Mellon sin personlige investering i AKH :)
Meatskull
19.10.2021 kl 19:10 3974

Tror folk undervurderer COP26 i Glasgow som er like rundt hjørnet! Kommer til og skje store ting da!
Eliten er klar for handling nå og ikke bare ord ;)
Bullinvestor
19.10.2021 kl 19:27 3958

Mine aksjer i AKH er som å kjøpe bolig, man sitter min 5 år eller kanskje livet ut. Hadde en plan med mine RECSI kjøp når kursen kommer på 30 tallet så sku jeg selge litt for å kjøpe AKH når kursen var på bunn, gikk ikke heilt etter plan. Kursen i AKH kan komme på 40 tallet før RECSI er på 16 tallet.
Hva tenker dere?
Meatskull
19.10.2021 kl 20:03 3885

Anbefaler og lese denne artikkelen fra idag så man skjønner mer om hvor stort COP26 er ;)
https://www.nytimes.com/article/what-is-cop26-climate-change-summit.html

What Is COP26? And Other Questions About the Big U.N. Climate Summit
Some 20,000 people are preparing to attend climate talks hosted by the United Nations starting at the end of the month. Here are some key facts to know before they go.

By Lisa Friedman
Lisa Friedman has spent more than a decade covering global climate negotiations. The Glasgow will be her 10th COP.

Oct. 19, 2021, 10:10 a.m. ET
A United Nations global warming conference beginning this month in Glasgow is considered a crucial moment for efforts to address the threat of climate change.

About 20,000 heads of state, diplomats and activists are expected to meet in person starting Oct. 31 to set new targets for cutting emissions from burning coal, oil and gas that are heating the planet. The conference is held annually but this year is critical because scientists say nations must make an immediate, sharp pivot away from fossil fuels if they hope to avoid the most catastrophic impacts of climate change.

The goal is to prevent the average global temperature from rising more than 1.5 degrees Celsius compared with levels before the Industrial Revolution. That’s the threshold beyond which scientists say the dangers of global warming — such as deadly heat waves, water shortages, crop failures and ecosystem collapse — grow immensely.

But China, Australia, Russia and India have yet to make new pledges to cut their pollution, and it’s not clear that they will before the summit. Meanwhile, only a few wealthy countries have allocated money to help poor and vulnerable nations cope with the impacts of climate disasters that they have done little to cause.

Those two factors make the likelihood of success at the conference, known as COP26, uncertain.

Here are some things to know before it begins:
What is COP26?
What happened the previous 25 years?
When is COP26?
Where is COP26?
Who will attend COP26?
What will happen at COP26?
What is at stake at COP26?
What is COP26?
COP stands for “Conference of the Parties.” In diplomatic parlance, the parties refer to 197 nations that agreed to the United Nations Framework Convention on Climate Change at a meeting in 1992. That year the United States and some other countries ratified the treaty to combat “dangerous human interference with the climate system” and stabilize levels of greenhouse gas emissions in the atmosphere.

This is the 26th time countries have gathered under the convention — hence, COP26.


The U.S. Has a New Climate Goal. How Does It Stack Up Globally?

Global Action Is ‘Very Far’ From What’s Needed to Avert Climate Chaos
Feb. 26, 2021
What happened the previous 25 years?
The first COP was held in Berlin in 1995, after a critical mass of nations ratified the climate convention. It was a milestone and set the stage for the Kyoto Protocol two years later, which required wealthy, industrialized nations to curb emissions.

That accord had its problems. Among them, the United States under former President George W. Bush rejected it, citing the fact that it did not require China, India and other major emerging economies to reduce their greenhouse gases.

Fast forward to 2015. After more than two decades of disputes over which nations bear the most responsibility for tackling climate change, leaders of nearly 200 countries signed the Paris Agreement. That deal was considered groundbreaking. For the first time, rich and poor countries agreed to act, albeit at different paces, to tackle climate change.

Climate Fwd A new administration, an ongoing climate emergency — and a ton of news. Our newsletter will help you stay on top of it. Get it sent to your inbox.
The United States withdrew from the Paris Agreement under former President Donald J. Trump but rejoined under President Biden.

While leaders made big promises in Paris, countries have not done enough to stave off the worst impacts of climate change, which brings us to COP26 in Glasgow, where the pressure is on for leaders be more ambitious.


United Nations Warns of ‘Catastrophic Pathway’ With Current Climate Pledges
Sept. 17, 2021
When is COP26?
The conference runs from Oct. 31 through Nov. 12.

Where is COP26?
The meetings will be held at the Scottish Event Campus, Glasgow’s largest exhibition center. In addition to the more than 20,000 people expected to attend the formal talks and side events, large marches are expected around the city. Saturday, Nov. 6 has been designated the Global Day for Climate Justice and advocacy groups are expecting about 100,000 protesters.

About 10,000 officers a day are planning to patrol the event, and Scottish law enforcement officials have promised that their approach will be “welcoming, friendly and proportionate.”


The Science of Climate Change Explained: Facts, Evidence and Proof
Who will attend COP26?
President Biden said recently that he will “be there with bells on.” He is among about 100 heads of state who have said they will attend, including Queen Elizabeth, Prime Minister Boris Johnson of Britain, and Nicola Ferguson Sturgeon, the first minister of Scotland. Among those who so far have not RSVP’d in the affirmative: President Xi Jinping of China , the world’s largest emitter.

Thousands of diplomats from nearly 200 countries will conduct the nuts and bolts of the negotiations, while business leaders, academic experts and activists, including Greta Thunberg, plan to monitor the proceedings and in many cases will advocate the most ambitious outcome.

What will happen at COP26?
The U.K. and U.N. hosts have said they want to “keep hope alive” of constraining global temperature rise to under 1.5 degrees Celsius.

Meeting that goal means all countries must commit to cutting emissions faster and deeper than they already are doing. There is also an expectation that wealthy countries will significantly boost financial support to help the most vulnerable nations adapt to the impacts of warming and build economies that don’t depend on fossil fuels.


How to Cut U.S. Emissions Faster? Do What These Countries Are Doing.
What is at stake at COP26?
For every fraction of a degree of warming, scientists say, the world will see more intense heat waves and drought, and more deadly floods and wildfires. Humans have already heated the planet by roughly 1.1 degrees Celsius, or 2 degrees Fahrenheit, since the 19th century.

Countries have less than 10 years to reduce emissions enough to keep the planet below 1.5 degrees of warming. So if leaders don’t commit to bold steps now, when so much global attention is focused on Glasgow, many fear the world will barrel toward dangerous levels of warming.

So far 17 countries and the European Union have made new pledges, including the United States. President Biden has said that America will cut emissions 50 to 52 percent below 2005 levels in the next decade. As of now, though, few policies are in place to make that happen.

Whether other countries come on board, and whether the United States can actually make good on its promise, will determine the trajectory of the planet.


A Climate Change Guide for Kids
What Covid safety measures are being taken at COP26?
The annual summit was delayed last year because of the pandemic. Despite calls from environmental organizations to delay again, organizers have been adamant about holding this year’s event in person. The British hosts have offered to help any delegates who need a Covid-19 vaccination obtain one, but they are not mandating that attendees be vaccinated. Instead they will require that delegates show a negative coronavirus test every day in order to be admitted to the conference center. Attendees from countries that Britain has placed on its “red list” because of high infection rates must quarantine upon arrival.
manman01
19.10.2021 kl 20:18 3852

Jeg byttede personligt alle mine AKH ved 32 for RECSI på 14. Lige pt, ser det ikke så smart ud hehe. Det kommer dog til at blive lukrativt såfremt Moses Lake bliver startet op med fornuftige kontrakter. Jeg tror der skal rigtig meget til for at dette ikke sker, grundet den enorme prisstigning i polysilicon priser (som jeg tror vil fortsætte opad).

Så er der alt det politiske. Jeg tænker specielt på Lovforslaget “Solar Energy Manufacturing for America act” (SEMA) og klagen fra Anonymous American Solar Manufacturers Against Chinese Circumvention (A-SMACC)

Hvis disse ender med de “rigtige” udfald, bliver sandsynligheden for Moses Lake fabrikken åbner meget større. Tror jeg.

REC’s FBR teknologi bliver også mange penge værd de næste par år, hvis energikrisen kan fortsætte så længe. Tror jeg.

Nok om det. Nye tal imorgen, og mere guiding. Butte kører forhåbenligt som smurt, og lidt mere info om hva fanden der foregår ved Kina JV’et.

Forhåbenligt også lidt mere om Group 14 samarbejdet hehe.

Uanset, bliver det meget godt for os alle (:
AKH er en meget sikrere måde at investere i REC på. Og så får man en masse andre spændende virksomheder med. Tror begge går langt, en sejr for REC er jo en sejr for AKH (: Jeg satser blot på REC vinder 100 meter sprinten. Jeg lægger uden tvivl mine penge på AKH når det gælder maratonet! (:
McCartney
19.10.2021 kl 20:20 3858

Ikke noe å tenke på, AKH er helt bænkers fremover. Jeg har investert en million kr i bare AKH, i tillegg til mange andre aksjer, blant annet AOW, FRO etc etc.
Bullinvestor
19.10.2021 kl 20:52 3893

Enig, AKH er solid og bankers. Nå er jo AOW billig..:))
Meatskull
20.10.2021 kl 16:44 3696

Wow vi hoppa fra 33.76 til 34.08 på sluttauksjonen!!! Var det BNY Mellon?
Klausre
20.10.2021 kl 16:56 3671

Hvordan fungerer sluttaksjoner - HR ennå ikke skjønt dette...
retur
20.10.2021 kl 17:14 3663

Ja over 3 k på 5 min litt av en time betaling.
Meatskull
20.10.2021 kl 18:12 3582

Jeg tror nå sterkt at det kommer til virkelig og skje store ting for grønn energi på COP26 nå 31/10 til 12 nov.
Og at BNY Mellon sitter på informasjon her! Jeg tror det er et av dems grønne fond som har handlet opp eller bankens egen investering!
Blir spennende og høre hva investor relations til BNY Mellon kan fortelle meg på fredag om hvem som står bak AKH investeringen dems!
Meatskull
20.10.2021 kl 21:09 3458

Børs handel pauses i 5 minutter klokken 16:20 så antar jeg bare at salg og kjøp i sluttauksjonen blir en gjennomsnitts pris av kjøpere mot selgere så om den går opp i sluttauksjonen så er det flere kjøpere en selgere!
Meatskull
21.10.2021 kl 16:33 3288

Heftig avsluttning på dagen igjen. Virker som det er key og være long i denna ;) Nok mange tradere som har blitt ristet av i det siste grunnet de har forventet medgang etter bra oppgang ;) Jeg tror BNY Mellon har handlet bra siste dagene og at de handler seg ferdig imorgen! Kanskje 35kr ryker imorgen allerede ;) Something is going on ;)
Avanceman
21.10.2021 kl 20:10 3164

Meatskull, du må slutte å fabulere om at banken i NY forteller deg hvem de handler aksjer på vegne av. Det er bare latterlig å lese dette og det viser hvor lite peiling du har. Bankenes kjøp på vegne av kunder er konfidensiell informasjon og opplyses ikke til "hvem som helst". Skulle derimot kunden handle så mye at de blir meldepliktige, vil vi få vite hvem som eier aksjene.
retur
21.10.2021 kl 20:58 3145

Bra du henger med Meat. Har du kommet deg inn i aow enda. Aow har stått stille lenge. Kanskje den er verdt et besøk.
Meatskull
22.10.2021 kl 06:54 2981

Er ikke ute etter noen kundes navn jeg. Så du mener at de ikke kan si noe som helst om det er en kunde av banken(uten og nevne kundens navn) eller heller ikke lov og si om det er banken selv eller et av bankens fonds innvestering? Jaja da lærte jeg noe nytt. Trodde jo at om de ikke hadde noe og si at de bare hadde ignorert mailen min eller gitt et kort svar at det er konfidensiell info? Så de ringer meg bare på gøy da....
Meatskull
22.10.2021 kl 09:03 2891

35.10 kr nå ;)
Meatskull
22.10.2021 kl 09:05 2896

35.50 xadddd
Meatskull
22.10.2021 kl 09:19 2872

35.95 dagens høyeste sålangt! Jaja. Da var det hade og snakkas til de ville inn billig igjen 😅
Frodon
22.10.2021 kl 10:17 2802

Utrolig spennende om vi får sluttkurs over kr 35 idag ;) Jeg tror jo at mange som kjøpte på kr 35 ved noteringen, kanskje selger seg ut nå. Mulig volumet er for lavt og at de venter på en positiv mld, som gir høyt volum i aksjen og mulighet for å selge? Håper jo at alle blir med videre, men julenissen har ikke gjort klar årets gaver enda 😜

Jeg tror BNY vil prøve å få deg som kunde 😉 De håper du er en av disse rike fra Norge 🥳 Spør om mest mulig info, før du gir info 💪