Nå blir det forhåpentligvissnart slutten forum-trollene!

heilo888
FORUM 28.12.2017 kl 19:08 2680

Med det nye Hegnar-forumet hvor TS. kan utelukke forumtrollene som bare har til hensikt å ødelegge alle seriøse forsøk på diskusjon, samt Tekoinvest som som kjører en stram linje ovenfor alle useriøse trolle-innlegg er det håp om at at 2018 kan bli et langt bedre år for alle oss seriøse på økonomiske diskusjonsfora!

Det er å håpe at useriøs skribenter som focuss og Korsar blir utestengt på livstid!
Jeg har meget tett fulgt det internasjonale og norske aksjemarkedet i 34 år men maken til det enkeltpersoner som de nevnte m./ flere har prestert de siste årene er bare helt uvirkelig dårlig!

Tror forhåpentligvis det er håp for de nevnte diskusjons-forumene etter de tiltakene som nå blir tatt!

Redigert 20.01.2021 kl 22:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.12.2017 kl 19:39 2573

Hva er et forum troll?

Er det en person du er uenig i, som har et annet syn på aksjen, eller andre ting?
Dette er et tilbakesteg, og slik Kina og Rakettmannen Kim driver på med.

SS
rockpus
28.12.2017 kl 19:40 2562

Vet ikke om jeg er like optimistisk. Dette nye forumet har jo f.eks. innen farma sektoren vært sterkt dominert av tidligere troll fra gamleforumet!
spaggio
28.12.2017 kl 20:01 2555

Hva/hvem er forumtroll ? Er det de som ikke passer inn i hva du mener ? Ser det her skinner gjennom at det er spesielt Nano du er opptatt av , Er det Korsar som nærmest har vært «spot on» med kursutviklingen eller er det Merlin/ andre som har bommet totalt .
Slettet bruker
28.12.2017 kl 20:24 2505

Jeg vil anbefale det helt nye aksjetips.no, med en forumløsning som gir moderator helt suverene hjelpemidler for moderering, samt at hver enkelt bruker kan ignorere nick som troller, slik at spammen forsvinner som dugg for sol, i stedet for at trollene får utestenge de seriøse fra tråder.
Slettet bruker
28.12.2017 kl 21:01 2477

For øvrig er påstanden om at trollene kan utelukkes fra tråder på det nye forumet her hos Hegnar, ikke helt opplysende. Saken er at ingen enkeltbrukere kan utestenges fra en tråd. Velger man å lukke en tråd for en eller flere, vil den bli lukket for også absolutt alle andre skribenter, unntatt de man eksplisitt gir tilgang. Generelt vil TS neppe ta bryet med å liste opp tusen brukere som skal få tilgang, så da vil i praksis de fleste bli utestengt fra tråden.
Redigert 28.12.2017 kl 21:04 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.12.2017 kl 22:33 2417

Da jeg var hyper-aktiv på det gamle forumet 2009-2011 med nicket NFL 98/2 og derivater av det nicket, ble jeg gjentatte ganger utsatt for spammere som fylte mine tråder med "100" innlegg med likelydende tekst , eller uten tekst - tomromspamming - på få sekunder.
Det er umulig på det nye forumet.
Spammere er den verste formen for trolling.
.
Eneste aber med det nye forumet er at hver tråd kun kan ha en tickerkode, mens det gamle forumet kunne ha en tickerkode i hvert innlegg - hvis nødvendig...
.