Nå flytter vi fra Australia til Norge og søker på hovedlisten
Nå har flyttingen til Norge startet og søknadsprosessen for notering på hovedlisten er i gang.
Begge forventes implementert i desember. Her er det bare å glede seg!!!
Scheme of Arrangement; Financial Calendar Amendment
PetroNor Australia (OSE ticker: “PNOR”), the independent oil and gas exploration
and production company with a focus on Africa, is pleased to announce its
intention to re-domicile from Australia to Norway via a proposed Australian
Scheme of Arrangement (“Scheme”), subject to shareholder, regulatory and court
approvals.
In the event approval to have its securities admitted to the Oslo Børs main list
is not forthcoming, PetroNor Norway will alternatively apply to have its
securities admitted to trading on Euronext Expand, thereby facilitating the
tradability of the New PetroNor Norway Shares on the same securities exchange
that PetroNor Australia is presently listed.
Shareholders will be given the opportunity to vote on the Scheme at the Scheme
meeting, expected to be held in late November 2021 and, subject to the
conditions of the Scheme being satisfied, the Scheme is expected to be
implemented in late December 2021.
Further, the Company advises that it will no longer release an Interim Financial
Report for the quarter ending 30 September 2021. However the Company will in due
course provide a Trading Update announcement covering the same period.
https://live.euronext.com/en/node/6906225
Begge forventes implementert i desember. Her er det bare å glede seg!!!
Scheme of Arrangement; Financial Calendar Amendment
PetroNor Australia (OSE ticker: “PNOR”), the independent oil and gas exploration
and production company with a focus on Africa, is pleased to announce its
intention to re-domicile from Australia to Norway via a proposed Australian
Scheme of Arrangement (“Scheme”), subject to shareholder, regulatory and court
approvals.
In the event approval to have its securities admitted to the Oslo Børs main list
is not forthcoming, PetroNor Norway will alternatively apply to have its
securities admitted to trading on Euronext Expand, thereby facilitating the
tradability of the New PetroNor Norway Shares on the same securities exchange
that PetroNor Australia is presently listed.
Shareholders will be given the opportunity to vote on the Scheme at the Scheme
meeting, expected to be held in late November 2021 and, subject to the
conditions of the Scheme being satisfied, the Scheme is expected to be
implemented in late December 2021.
Further, the Company advises that it will no longer release an Interim Financial
Report for the quarter ending 30 September 2021. However the Company will in due
course provide a Trading Update announcement covering the same period.
https://live.euronext.com/en/node/6906225
Redigert 06.01.2022 kl 13:00
Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
16.12.2021 kl 07:53
3987
Han er ikke dømt. Dette kan bero på misforståelser. Jeg håper det.
Og vi snakker vel om mer enn en person så vidt jeg kan forstå.
Og vi snakker vel om mer enn en person så vidt jeg kan forstå.
Redigert 16.12.2021 kl 07:55
Fogge
16.12.2021 kl 07:54
3994
Enig der. Usikkerheten har økt nå, men at dette skal barbere bort flere hundre millioner I aksjeverdier, synes jeg fortsatt er drøyt, så lenge dette er en sak av privat karakter, utenfor dette selskapet.
Blir å kjøpe mer idag også. Dette ble nesten litt for spennende. En skal huske at dette ikke påvirker driftsresultatet i selskapet, så noe ytterligere 20% kursnedgang har jeg lite tro på.
Blir å kjøpe mer idag også. Dette ble nesten litt for spennende. En skal huske at dette ikke påvirker driftsresultatet i selskapet, så noe ytterligere 20% kursnedgang har jeg lite tro på.
512tr
16.12.2021 kl 07:57
3952
Det er nå vi får se om styret i PNOR er voksne folk med brain, det er de som må sørge for å berolige markedet.
Så gutter hva gjør vi, kjøper mer eller dumper, det kan være en kjempemulighet eller katastrofe?
What a mess😊
Så gutter hva gjør vi, kjøper mer eller dumper, det kan være en kjempemulighet eller katastrofe?
What a mess😊
Ev88
16.12.2021 kl 07:57
3947
Tror man skal være veldig forsiktig med å være overbevist om noe som helst om dagen. Det dreier seg uansett om tillitt, mannen har vært ceo i flere år nå og hvis han ikke har rent mel i posen som privatperson, hva da i rollen som ceo. Dessuten var børsmeldingen i går formulert som personer i flertall, så at det bare dreier som om han som privatperson er det ingen som vet noe som helst om. Alt er usikkert per nu.
FkL
16.12.2021 kl 08:01
3903
Det stemmer, han er ikke dømt og vi vet heller ikke om det er alvorlige anklager mot ham. Jeg har hatt gleden av å møte Knut personlig og mitt inntrykk av ham er dønn solid. Ser på ham som en redelig person og jeg blir veldig overrasket hvis tiltalen inneholder noe som tilsier at med vel viten har utført noe kriminelt.
nkamok
16.12.2021 kl 08:05
3866
Hvis pnor på nogen måde er indblandet, så skal handlen jo stoppes - det er ikke sket, men kan selvfølgelig komme.
Jeg tror stadigvæk på at det er noget med Knuts egne selskaber og flytning af aktiver fra det ene til det andet 🤷♂️
Jeg tror stadigvæk på at det er noget med Knuts egne selskaber og flytning af aktiver fra det ene til det andet 🤷♂️
FkL
16.12.2021 kl 08:07
3824
Det står tydelig i børsmeldingen at selskapet ikke involvert.
« The Company has no reason to believe that there are any suspicions against the Company as such, and further information can only be given if and when available to the Company.»
I da kom bekreftelsen på at det er Knut som er siktet. Hadde dette gjeldt selskapet så hadde det kommet en kontrabeskjed på dette og så hadde nok handelen blitt pauset i tillegg.
« The Company has no reason to believe that there are any suspicions against the Company as such, and further information can only be given if and when available to the Company.»
I da kom bekreftelsen på at det er Knut som er siktet. Hadde dette gjeldt selskapet så hadde det kommet en kontrabeskjed på dette og så hadde nok handelen blitt pauset i tillegg.
512tr
16.12.2021 kl 08:10
3796
Jens Pace har tidligere vært administrerende direktør og gikk av i februar i fjor da Sjøvold overtok.
Nybegynner2
16.12.2021 kl 08:11
3782
Jeg har også møtt Knut og han har gitt meg et veldig godt inntrykk, er derfor overrasket. Det kommer nok mer informasjon etterhvert.
nkamok
16.12.2021 kl 08:12
3763
FKL vi må jo også bare erkende, at det ikke altid er nemt at gennemskue en person ved blot at møde ham og tale med ham. Folk kan være vældig flinke og redelige i deres fremtræden, men når det kommer til penge, kan selv de bedste vise sige at blive lidt for kreative 😉Efter 35 år i dansk politi kan jeg stadigvæk blive overrasket i min dømmekraft af en person 😉😇
Fluefiskeren
16.12.2021 kl 08:12
3765
Men det brukes flertall her. Det gjelder flere enn Knut.
« The Company has been informed that CEO of PetroNor E&P Limited, Knut Søvold, is one of the individuals being detained as part of the authorities’ investigations to obtain information that may confirm or disprove a suspicion of a criminal offense.»
« The Company has been informed that CEO of PetroNor E&P Limited, Knut Søvold, is one of the individuals being detained as part of the authorities’ investigations to obtain information that may confirm or disprove a suspicion of a criminal offense.»
Redigert 16.12.2021 kl 08:13
FkL
16.12.2021 kl 08:14
3740
Hva man gjør må enhver finne ut av selv, her bør det ikke være noe vi. For min egen del så sitter jeg, da jeg er langsiktig. Her gjelder det å legge dette bak seg så fort som mulig og rette blikket videre. Kjøpte en del i går og kommer nok til å gjøre det i dag også.
Mdg1
16.12.2021 kl 08:16
3691
De andre jobber nok ikke for Petronor. Det beste nå hadde vel vært om Søvold fratredde stillingen slik at selskapet kan finne ny CEO. Ellers kommer det til å bli mye støy fremover. Det er tross alt standard prosedyre å gå inn både på jobb og privat når man skal sikre digitale og andre spor i forbindelse med etterforsking.
Redigert 16.12.2021 kl 08:20
FkL
16.12.2021 kl 08:19
3663
Absolutt, det er ikke noen garanti for noe som helst, men jeg kan gjenta at her blir jeg veldig overrasket hvis han har gjort en bevisst kriminell handling.
Fogge
16.12.2021 kl 08:22
3633
Sitter med samme inntrykket av Knut, så ville blitt svært overrasket om dette er utført med overlegg. Han har mange jern i ilden, i en rekke selskaper, så dette kan enten gjelde han som privatperson eller som involvert i et annet selskap. At dette har noen tilknytning til petronor er allerede avkreftet, så at dette skal rive bort store verdier i selskapet har jeg liten tro på (altså verdiene som selve selskapet besitter). Jeg gir iallefall ikke bort mine aksjer på disse nivåene, uten å vite noe mer, blir vel mest sannsynlig en god mulighet for å snitte enda litt mer ned.
Redigert 16.12.2021 kl 08:27
nkamok
16.12.2021 kl 08:23
3624
Det håber jeg da også - jeg har også stadigvæk tillid til selskabet - og holder mig fra salgsknappen - pnor tjener jo stadigvæk kassen, og vi får vel også snart melding om en anselig lifting til en fin oliepris 🤩🤩
Nybegynner2
16.12.2021 kl 08:24
3607
Ser av ordredybden per kl. 08.23 at kjøp og selger ligger på 0,81. Dette gir en indikasjon på hvor vi åpner. Det blir turbulent i åpningen.
GullogGråstei
16.12.2021 kl 08:33
3497
Da tror jeg vi fikk bekreftet min antagelse om at gårsdagens melding ikke var ment å skulle tolkes med snille øyne. Det var en melding som forsøkte å beskrive situasjonen med så vakre ord som mulig, uten å være direkte løgn. Det burde ikke overraske at PNOR kommuniserer på denne måten, men jeg forstår virkelig ikke hvorfor de fortsetter med det, når vi uansett får vite at Søvold er pågrepet dagen etterpå. Det går bare enda mer på tilliten løs.
Jeg tror det er klokere å angripe dette caset i andre enden nå: "damage control". Vi vet at Søvold er pågrepet. Vi har indikasjon på at andre også kan være pågrepet. Spørsmålet som er avgjørende for selskapets drift er hva det gjelder.
For meg ville det mest alvorlige forholdet være en korrupsjonsanklage knyttet til virksomheten i Kongo-Brazzaville. Det tror jeg (optimistisk?) at det ikke er. Både fordi anklagen kommer fra norsk Økokrim, men også fordi PNOR på mange måter bare en en andelshaver mens Perenco er ansvarlig for butikken. Det er i mindre grad her at PNOR eventuelt har interaksjon med myndigheter.
Det nest verste er eventuelle korrupsjonsanklager knyttet til Aje eller noen av de andre lisensene der selskapet opererer. Også dette virker veldig rart. Spesielt er det rart om det gjelder Aje. Korrupsjon er jo dessverre den enkle veien til fremdrift i et land som Nigeria. Fremdrift er det PNOR IKKE har hatt.
Hvis jeg skal gjette er det kanskje mer nærliggende å tro at mistanken dreier seg om straffbare forhold begått mot norske myndigheter eller i strid med norsk lov. Hvis vi har "flaks" kan det være noe angående skatteundragelse eller innsidehandel eller andre brudd på verdipapirloven. Også dette vil selvfølgelig undergrave tilliten til de angjeldene personene, men det vil ikke ramme inntektssiden og bunnlinjen i selskapet på samme måten.
Det var det mest positive jeg klarte å skrive akkurat nå.
Jeg tror det er klokere å angripe dette caset i andre enden nå: "damage control". Vi vet at Søvold er pågrepet. Vi har indikasjon på at andre også kan være pågrepet. Spørsmålet som er avgjørende for selskapets drift er hva det gjelder.
For meg ville det mest alvorlige forholdet være en korrupsjonsanklage knyttet til virksomheten i Kongo-Brazzaville. Det tror jeg (optimistisk?) at det ikke er. Både fordi anklagen kommer fra norsk Økokrim, men også fordi PNOR på mange måter bare en en andelshaver mens Perenco er ansvarlig for butikken. Det er i mindre grad her at PNOR eventuelt har interaksjon med myndigheter.
Det nest verste er eventuelle korrupsjonsanklager knyttet til Aje eller noen av de andre lisensene der selskapet opererer. Også dette virker veldig rart. Spesielt er det rart om det gjelder Aje. Korrupsjon er jo dessverre den enkle veien til fremdrift i et land som Nigeria. Fremdrift er det PNOR IKKE har hatt.
Hvis jeg skal gjette er det kanskje mer nærliggende å tro at mistanken dreier seg om straffbare forhold begått mot norske myndigheter eller i strid med norsk lov. Hvis vi har "flaks" kan det være noe angående skatteundragelse eller innsidehandel eller andre brudd på verdipapirloven. Også dette vil selvfølgelig undergrave tilliten til de angjeldene personene, men det vil ikke ramme inntektssiden og bunnlinjen i selskapet på samme måten.
Det var det mest positive jeg klarte å skrive akkurat nå.
Redigert 16.12.2021 kl 08:37
hofa
16.12.2021 kl 08:43
3383
kursen nu fortæller intet om åbningen. Jens Pace kender flere af os fra tidligere, han er meget udadvendt og meddelsom. Sagen stiller naturligvis spørgsmål om det var i firmaets interesse eller for egen vinding og anmeldelsen, der er meget uafklaret, men jeg tror dog på vi skal op, jeg køber.
Fogge
16.12.2021 kl 08:44
4177
Lite sannsynlig at det er noen andre i selskapet, da skulle handelen vært stoppet igår. Bruken av flertall her, vurderer jeg til mest sannsynlig å gjelde individer utenfor selskapet, eksempelvis i tilknytning til et av hans andre selskaper eller privatøkonomi.
Helt normalt at politiet går til ransakelse på hjem, arbeidsplasser og andre lokasjoner for å sikre bevis, på samme tidspunkt, dette selv om politiet ikke har en mistanke mot arbeidsplassen. Herunder ønsker man eksempelvis å sikre digitale spor.
Helt normalt at politiet går til ransakelse på hjem, arbeidsplasser og andre lokasjoner for å sikre bevis, på samme tidspunkt, dette selv om politiet ikke har en mistanke mot arbeidsplassen. Herunder ønsker man eksempelvis å sikre digitale spor.
Redigert 16.12.2021 kl 08:46
FkL
16.12.2021 kl 08:46
4157
Her er vi helt klart uenige og jeg forholder meg til den informasjonen som er gitt. De som er involvert har blitt godt orientert om dette nå og hva saken gjelder. Hadde selskapet være involvert, eller noen av våre operasjoner så hadde vi fått informasjon om dette. Isteden har selskapet bekreftet det de fremla i går. Det er ingen informasjon om at vi er involvert og at dette er et privat anliggende for Knut.
At det kunne være ledelsen var jo alle åpne for etter melding i går, men jeg er helt klart overrasket over at det var Knut. Jeg har derimot ikke investert penger i Knut, men i PetroNor. Det er et selskap jeg har like stor tro på i dag.
At det kunne være ledelsen var jo alle åpne for etter melding i går, men jeg er helt klart overrasket over at det var Knut. Jeg har derimot ikke investert penger i Knut, men i PetroNor. Det er et selskap jeg har like stor tro på i dag.
512tr
16.12.2021 kl 08:47
4126
Det er nok det siste som er mest sannsynlig, hadde det vært forhold knyttet til virksomheten i Kongo-Brazzaville eller Aje utført av Søvold, har han representert selskapet og PNOR ville vært den skyldige, slik er det ikke....skulle det ha vært slike mistanker ville aksjen blitt suspendert umiddelbart for handel.
nkamok
16.12.2021 kl 08:48
4112
Det håber jeg da også - jeg har også stadigvæk tillid til selskabet - og holder mig fra salgsknappen - pnor tjener jo stadigvæk kassen, og vi får vel også snart melding om en anselig lifting til en fin oliepris 🤩🤩
nkamok
16.12.2021 kl 08:59
3961
Ja det er jo en drømmekurs at købe på, men jeg har desværre ikke flere frie midler til dette 😞Nok en del daytradere, som vil hejre i køb og salg i dag 😉
zaq1
16.12.2021 kl 09:08
3764
Vel, da doblet jeg min post ved åpning og har nå snitt på 0,93.., jeg har tro på 4Q21 tallene kan bli gode. Ellers er min erfaring at Økokrim har for mye offentlige midler de mye bruke opp..de har rotet med mye og sjelden har det før til noen domfellelser..håper det blir tilfellet også her..men om det har jeg ikke noe informasjon..ha en fin dag:-)
smaa
16.12.2021 kl 09:14
3642
Jada her er alt på stell, og ledelsen fantastisk. De trenger nok all ros de kan få nå. Er det mulig å ikke se noe negativt med en kurs som har halvert seg fra vår/høst. Jeg sitter, men ikke med god smak og glede.
hofa
16.12.2021 kl 09:23
3496
Jeg paniksolgte 300 i går og har tilbagekøbt 150 i dag. Et par insiderhandel kunne måske hjælpe.
Får ihvertfall medie oppmerksomhet nå på tv2. Som et spekulativt daytrading objekt kan man tjene noen kr her, men jeg vil si at nedsiden her kan fort være enorm fortsatt. Tillit har enormt mye å si på børs, her kan man risikere handelspause i lengre tid i en etterforskning.
FkL
16.12.2021 kl 09:26
3457
Nå skal vi vel vente til vi vet nøyaktig hva Knut er mistenkt for ,og ikke minst om han faktisk blir siktet, før vi dømmer ham. Derimot så er dette selvfølgelig trist, men så langt har jeg ikke sett noe annet enn tydelig informasjon om at dette ikke gjelder selve selskapet. Trist, men nå må vi bare går videre.
tuja
16.12.2021 kl 09:27
3432
Fra xi:
"i følge Stantons INternational Securities indipendent experts report fra 31. mars i år ligger preferred valuation av assets i PNOR på 0.1389USD. "
Vi ligger langt under verdiene i selskapet, så her er det bare å kjøpe med begge hender. Verdien pr aksje fra rapporten fra 31 mars med dagens dollarkurs er da den nette sum av ( 8,99 x 0,1389) = 1,248 kr pr aksje. Mye positivt har hendt siden mars, så verdiene er nok i realiteten mye større.
"i følge Stantons INternational Securities indipendent experts report fra 31. mars i år ligger preferred valuation av assets i PNOR på 0.1389USD. "
Vi ligger langt under verdiene i selskapet, så her er det bare å kjøpe med begge hender. Verdien pr aksje fra rapporten fra 31 mars med dagens dollarkurs er da den nette sum av ( 8,99 x 0,1389) = 1,248 kr pr aksje. Mye positivt har hendt siden mars, så verdiene er nok i realiteten mye større.
Redigert 16.12.2021 kl 09:28
upsidedown
16.12.2021 kl 09:32
3370
nkamok skrev Vildt at det kan trykke kursen såååå langt ned 🤭
Det er noen erfaringer jeg har høstet gjennom livet. En av dem er at en CEO som har stilt seg slik at han er kommet i søkelyset til Økokrim aldri vil få tillit igjen. Så Søvold er en død hest uansett utfall av saken.
La oss for aksjonærenes skyld håpe at dette ikke skader omdømme til PNOR i lang tid fremover. Jeg vil påpeke at Pace i sin melding sier selskapet vil bistå Økokrim etter beste evne, så hvordan noen drar slutningen at dette er kun et privat anliggende for Søvold og eventuelle andre i selskapet forstår ikke jeg.
La oss for aksjonærenes skyld håpe at dette ikke skader omdømme til PNOR i lang tid fremover. Jeg vil påpeke at Pace i sin melding sier selskapet vil bistå Økokrim etter beste evne, så hvordan noen drar slutningen at dette er kun et privat anliggende for Søvold og eventuelle andre i selskapet forstår ikke jeg.
hofa
16.12.2021 kl 09:44
3256
Søvind er jo ikke varetægtsfængslet, som nogen antyder. Han er i politiets varetægt og vil i dag blive fremstillet for en dommer og herunder kommer det til offentlighedens kendskab, hvad økokrim vil sigte ham for. Spændende måske lidt for spændende vi får se.
nkamok
16.12.2021 kl 09:51
3183
Ja vi har jo lov til at gætte på alle mulige årsager : hvad med kursudviklingen 2021 ? Vi har undret os RIGTIG MEGET over den kurs, og ingen er kommet med en plausibel forklaring - jeg tænker bare højt igen: har Knut med sine aktier haft en eller anden form for indflydelse i kursudviklingen - insiderviden osv … ja der er flere bolde i luften 🤭
nkamok
16.12.2021 kl 09:53
3167
Der er du vist lidt for langt fremme med rygterne - hvor står det, at Knut er blevet varetægtsfængslet ??
E Desperados
16.12.2021 kl 09:55
3145
Kun personlig anliggende = kursen opp
Jobbrelatert = kursen ennå mer ned?
Med mindre det kommer frem opplysninger som påvirker driften vår så føler jeg at all nedgang er tatt ut, men det er absolutt risiko for mer nedgang om det inkluderer firmaet ja. Krysser fingrene for best mulige nyheter iløpet av dagen.
Jobbrelatert = kursen ennå mer ned?
Med mindre det kommer frem opplysninger som påvirker driften vår så føler jeg at all nedgang er tatt ut, men det er absolutt risiko for mer nedgang om det inkluderer firmaet ja. Krysser fingrene for best mulige nyheter iløpet av dagen.
512tr
16.12.2021 kl 09:58
3122
Mesteparten av Søvolds finanser er knyttet til PNOR, hvor han er storeier.
Så hvis det er noe skattesnusk runt hans foretninger er det trolig at det er rundt hans eierskap i PNOR, så PNOR's styre, revisor og regnskapsfører vil gi opplysninger hvis økokrim ønsker.
Har han hatt andre tvilsomme foretninger er det mest sannsynlig disse er utført når han er på jobb, dataspor, fra PNORS PC'r, servere, telefoner, arkiver etc. derfor rassia på PNOR's kontorer, en kan være helt sikker på at det har vært rassia hjemme hos han også.
Vi skal ikke dømme noen enda , en vet at økokrim har hatt mange fiaskoer, Transocean saken, Jo Lunner og Funcom sakene for å nevne noen.
Så hvis det er noe skattesnusk runt hans foretninger er det trolig at det er rundt hans eierskap i PNOR, så PNOR's styre, revisor og regnskapsfører vil gi opplysninger hvis økokrim ønsker.
Har han hatt andre tvilsomme foretninger er det mest sannsynlig disse er utført når han er på jobb, dataspor, fra PNORS PC'r, servere, telefoner, arkiver etc. derfor rassia på PNOR's kontorer, en kan være helt sikker på at det har vært rassia hjemme hos han også.
Vi skal ikke dømme noen enda , en vet at økokrim har hatt mange fiaskoer, Transocean saken, Jo Lunner og Funcom sakene for å nevne noen.
Redigert 16.12.2021 kl 09:58
nkamok
16.12.2021 kl 09:59
3099
Hofa har du link til det med, at der skal være retsmøde i dag i forhold til en evt. varetægtsfængsling - jeg synes kun, at jeg kan finde noget med at være tilbageholdt i går - er han anholdt eller hva ?
512tr
16.12.2021 kl 10:05
3037
– Selskapet er informert om at administrerende direktør i Petronor E&M Ltd, Knut Søvold, er en av personene som er varetektsfengslet som en del av myndighetenes etterforskning for å innhente opplysninger som kan bekrefte eller avkrefte mistanke om et straffbart forhold, skriver Petronor i en børsmelding torsdag morgen.
https://www.dn.no/bors/okokrim/petronor/euronext-growt/petronor-sjef-pagrepet-etter-okokrim-razzia-aksjen-stuper/2-1-1127296
https://www.dn.no/bors/okokrim/petronor/euronext-growt/petronor-sjef-pagrepet-etter-okokrim-razzia-aksjen-stuper/2-1-1127296
thief
16.12.2021 kl 10:05
3042
Om det bare er personlig anliggende ,så er jo all nedgang fra fra 1.05-1.1kr total galskap.Da er det jo ingen forandringer i verdier/drift.Og selskapet hadde ingen grunn til å tro at det hadde noe med pnor å gjøre i går, og heller ikke i dag.Så satse på det er riktig, og at kursen kommer tilbake der den var.Har Knut gjort noe på vegne av PNOR, er der annerledes.Men foreløpig tyder det ikke på det.At politiet ransaker jobben,for å sikre spor,er jo helt vanlig. Skjedde på min arbeidsplass for noen år siden.Politiet kom på jobben,hvor en kollega hadde blitt anklaget.De tok da alle ting hvor de kunne finne digitale spor. Hvor da min arbeidsplass samarbeidet med politiet og gav dem tilgang til alt.Så satse på usikkerheten snart blir oppklart mtp om dette bare personlig gjelder Knut.
Fluefiskeren
16.12.2021 kl 10:08
3018
Han er i hvertfall varetektfengslet. Fra dagens melding:
Skal ærlig innrømme at jeg ikke visste hva detained var, men det betyr altså varetektsfengslet.
Skal ærlig innrømme at jeg ikke visste hva detained var, men det betyr altså varetektsfengslet.
Tanjiro
16.12.2021 kl 10:09
3008
Verdiene er uten tvil mye større, median snittet fra meglerhusene er på 2,1kr, 174% oppside fra dagens kurs. Spørs bare når vi kommer dit. Hele situasjonen er bare trist, men jeg velger å sitte som langsiktig aksjonær. Er også redd for at dette skader omdømmet til selskapet, håper ikke det da det gjelder enkeltpersoner ikke selskapet i seg selv. Så må man minnes om at der det finnes selgere er det også kjøpere, noe vi ser med omsetningen
hofa
16.12.2021 kl 10:10
2993
Ja i nyheterne stod det at han var blevet pågrebet og var i politiets varetægt. Vi ved jo begge at politiet ikke kan varetægtsfængsle nogen. Derfor skriver jeg at han skal fremstilles og en anklage må for dagens lys, eller må de løslade ham.
nkamok
16.12.2021 kl 10:12
2972
I min verden/engelsk oversættelse betyder detailleddet vel noget i retning af tilbageholdt ?? Og ikke varetægtsfængslet, men jeg kan godt tage fejl 🥴The Company has been informed that CEO of PetroNor E&P Limited, Knut Søvold, is one of the individuals being detained as part of the authorities’ investigations to obtain information that may confirm or disprove a suspicion of a criminal offense. In order to ensure that the Company’s ongoing operations are well taken care of during the investigation period the board has appointed board director Jens Pace as interim CEO with immediate effect.
512tr
16.12.2021 kl 10:18
2916
Ikk heng deg for mye opp i detaljer 😊
Han var kansje varetektfengslet mens okokrim jorde rassia hjemme hos i natt, kanskje ikke...uvesentlig.
DN skriver nå at han er varetektsfengslet--
Han var kansje varetektfengslet mens okokrim jorde rassia hjemme hos i natt, kanskje ikke...uvesentlig.
DN skriver nå at han er varetektsfengslet--
nkamok
16.12.2021 kl 10:20
2898
Ja ok Hofa det giver mere mening - ved heller ikke om de kunne nå et retsmøde i går i forhold til et evt. anholdelstidspunkt. I DK skal man jo for en dommer inden for 24 timer, det gælder nok også i Norge 😉