BORR kan stige 1000%. Investorplace.com
Sjekk denne nye artikkelen på Investorplace.com fra i går:
«7 Hot Penny Stocks to buy in Q4 for 10 Bagger Potential.»
Borr Drilling (BORR) nevnes som en av 7 hete penny stocks som kan gå ti-gangeren, dvs stige 1000%.
«It’s also worth noting that many of these picks are on the radars of social media traders — retail investors operating on platforms like Reddit. Forums such as r/WallStreetBets have played a big role in the buzz and retail-trading frenzies. So, an increase in that buzz could definitely help send these seven penny stocks higher:
Borr Drilling (BORR)
Staying with the energy sector, BORR stock also looks ready for a strong upside among the penny stocks. Borr Drilling is an owner of jack-up rigs and provides offshore drilling services. It goes without saying that, as oil trends higher, offshore drilling activity will increase along with higher day-rates for the rigs.
From August lows of around 56 cents, BORR is already trading over $1 now. However, considering the company’s rigs and earnings potential, a big part of the rally still seems impending. Currently, Borr Drilling has a fleet of 28 rigs with an average age of about four years.
For the second quarter of 2021, Borr Drilling reported revenue of $54.8 million and a positive adjusted EBITDA of $3.7 million. This was its first quarter of positive EBITDA since the pandemic-driven downturn. As more rigs become operational, EBITDA will also likely accelerate in the coming quarters.
Additionally, Borr Drilling expects “100% utilization of the delivered fleet” by the end of 2022. At the same time, contract renewals are likely to come a higher day-rate. This will boost the EBITDA margin as well as cash flow visibility. Plus, the company has five rigs set for delivery in 2023. That should provide more incremental EBITDA visibility in the medium-to-long term.
Overall, the worst seems to be over for this offshore drilling company. BORR stock looks poised for multifold returns.»
https://investorplace.com/2021/10/7-hot-penny-stocks-to-buy-in-q4-for-10-bagger-potential/?mod=mw_quote_news
«7 Hot Penny Stocks to buy in Q4 for 10 Bagger Potential.»
Borr Drilling (BORR) nevnes som en av 7 hete penny stocks som kan gå ti-gangeren, dvs stige 1000%.
«It’s also worth noting that many of these picks are on the radars of social media traders — retail investors operating on platforms like Reddit. Forums such as r/WallStreetBets have played a big role in the buzz and retail-trading frenzies. So, an increase in that buzz could definitely help send these seven penny stocks higher:
Borr Drilling (BORR)
Staying with the energy sector, BORR stock also looks ready for a strong upside among the penny stocks. Borr Drilling is an owner of jack-up rigs and provides offshore drilling services. It goes without saying that, as oil trends higher, offshore drilling activity will increase along with higher day-rates for the rigs.
From August lows of around 56 cents, BORR is already trading over $1 now. However, considering the company’s rigs and earnings potential, a big part of the rally still seems impending. Currently, Borr Drilling has a fleet of 28 rigs with an average age of about four years.
For the second quarter of 2021, Borr Drilling reported revenue of $54.8 million and a positive adjusted EBITDA of $3.7 million. This was its first quarter of positive EBITDA since the pandemic-driven downturn. As more rigs become operational, EBITDA will also likely accelerate in the coming quarters.
Additionally, Borr Drilling expects “100% utilization of the delivered fleet” by the end of 2022. At the same time, contract renewals are likely to come a higher day-rate. This will boost the EBITDA margin as well as cash flow visibility. Plus, the company has five rigs set for delivery in 2023. That should provide more incremental EBITDA visibility in the medium-to-long term.
Overall, the worst seems to be over for this offshore drilling company. BORR stock looks poised for multifold returns.»
https://investorplace.com/2021/10/7-hot-penny-stocks-to-buy-in-q4-for-10-bagger-potential/?mod=mw_quote_news
Redigert 06.11.2021 kl 09:43
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »
kaymo
16.12.2021 kl 13:47
3850
Slettet brukerskrevInnlegget er slettet
Spydde litt i egen munn nå, takk, tidlig helg!
KaiRK
16.12.2021 kl 13:49
3840
I stede for et "ja" eller "nei", så måtte du poengtere at det var betalingsmur og at du kan se hva som står?
Sprekt!
Sprekt!
Nå rautes det på ny, fra en sjøkubabe jeg kjenner Over There.
Vurder å kjøpe mer før 15.30 ;)
Vurder å kjøpe mer før 15.30 ;)
Du virker desperat. Om du har ekstremt behov for raske penger vil jeg anbefale deg å selge. Kursen går ikke noe fortere opp av at du skriver 30 paniske innlegg daglig. Flaut å eie aksjer i samme selvskap som deg
https://newsfilter.io/a/b1aa6422b17f4205b472b1426162e616
Leading and Lagging Sectors
Energy shares climbed 2.2% on Thursday. Meanwhile, top gainers in the sector included Borr Drilling Limited (NYSE: BORR), up 14% and Brooge Energy Limited (NASDAQ: BROG) up 9%.
In trading on Thursday, information technology shares fell 2.2%.
Mon tro hvor de store pengene skal nå da
Leading and Lagging Sectors
Energy shares climbed 2.2% on Thursday. Meanwhile, top gainers in the sector included Borr Drilling Limited (NYSE: BORR), up 14% and Brooge Energy Limited (NASDAQ: BROG) up 9%.
In trading on Thursday, information technology shares fell 2.2%.
Mon tro hvor de store pengene skal nå da
Litt Ville Drømmer de har over there,selv om denne er fra oktober.
Dølle
27.12.2021 kl 16:26
2698
Helt korrekt. Direkte flauta, Fugleskremsel epidemien spammer døgnet rundt med en ide om å være vittig. Gid han holdt seg til sine egne tråder.
Mulla3
27.12.2021 kl 16:33
2670
Ser aksjen stiger fint i dag, men er det et godt fundament i bunn til slike sprett. Noen har nevnt tallet 1000% ?? Hva bygger de på
Fearnley securities ser 64kr aksjen. Fin reise nå, i retning de 400 fra 2018
BORR has the biggest leverage towards market recovery. We estimate that BORR
operates with gross LTV of 85% and most of the fleet is open for ‘23e. Thus, BORR sits
with massive financial and operational leverage towards the coming market
momentum. If agreement is reached with its creditors, we believe BORR will flourish.
Our base case NAV of NOK 27/sh is based on USD 100m in avg. steel value per JU.
High leverage works beautifully for improving steel values, crystalized by our Bull case
at NOK 64/sh, which assumes 20% higher steel values. FEF
BORR has the biggest leverage towards market recovery. We estimate that BORR
operates with gross LTV of 85% and most of the fleet is open for ‘23e. Thus, BORR sits
with massive financial and operational leverage towards the coming market
momentum. If agreement is reached with its creditors, we believe BORR will flourish.
Our base case NAV of NOK 27/sh is based on USD 100m in avg. steel value per JU.
High leverage works beautifully for improving steel values, crystalized by our Bull case
at NOK 64/sh, which assumes 20% higher steel values. FEF
Da er Borr i rute. Da mangler vi bare en tilsvarende avtale om gjelds forskyvning i PGS så tar vi neste julebord på Bahamas...
Smashes på toppen av smashes. Alt går inn. Glade dager. Yeah its good to be a nisseman 🎅
Gull i pungen
28.12.2021 kl 11:23
2029
Granular capital - large share holding disclosure 27.12.21 - BORR Drilling Ltd - ISIN BMG1466R1732)
Granular Capital Ltd has purchased additional shares in Borr Drilling Ltd ("Borr") (ISIN BMG1466R1732) on the Oslo Stock Exchange on 27 December 2021.
Granular Capital Ltd now owns 27,498,802 shares in Borr which constituted 20.04% of the shares and votes in Borr.
Before the Allocation, Granular Capital Ltd owned 24,438,802 shares and votes in Borr which constituted 19.99%.
https://newsweb.oslobors.no/message/550437
Granular Capital Ltd has purchased additional shares in Borr Drilling Ltd ("Borr") (ISIN BMG1466R1732) on the Oslo Stock Exchange on 27 December 2021.
Granular Capital Ltd now owns 27,498,802 shares in Borr which constituted 20.04% of the shares and votes in Borr.
Before the Allocation, Granular Capital Ltd owned 24,438,802 shares and votes in Borr which constituted 19.99%.
https://newsweb.oslobors.no/message/550437
Redigert 28.12.2021 kl 11:24
Ruda9
28.12.2021 kl 11:28
2002
Analytiker spår Boor til Kr.0,20. Det vil si at dette er en risiko aksje og mange kan taper penger
Svørt så ivrige de store aksjonærene var nå midt i Jula.det var jo ikke det shortherene hadde tenkt seg,
Det er notert, og velkommen etter. Jeg har økt min beholdning takket være Uggedal.
Litt forundret over utviklingen selv. Hadde trodd denne ville etablere seg på 22+ etter emi-nyheten.
30mill usd hentet på null komma nix med stor overtegning og solid oppvekting av de største gir en god indikasjon på hvor vi er på vei
Det fundamentale har vel aldri sett bedre ut i Borr og fremtiden ser lys ut. Med litt tålmodighet ser vi nok mye høyere kurser enn dagens.
30mill usd hentet på null komma nix med stor overtegning og solid oppvekting av de største gir en god indikasjon på hvor vi er på vei
Det fundamentale har vel aldri sett bedre ut i Borr og fremtiden ser lys ut. Med litt tålmodighet ser vi nok mye høyere kurser enn dagens.
Det er alltid noe Pakk som presser kursen ned,men de må vel gi opp til slutt.
Tror Dere shortherene sover.med alle de gode nyhetene siste døgnet?
Kroner 17.19 liksom satt 22.12.21.God Jul.
Det er mange andre luringer også,slik er det å være på børs.
Tror Dere shortherene sover.med alle de gode nyhetene siste døgnet?
Kroner 17.19 liksom satt 22.12.21.God Jul.
Det er mange andre luringer også,slik er det å være på børs.
Redigert 28.12.2021 kl 12:20
Det har du nok helt rett i, hadde jeg vært short i borr hadde jeg dekket inn dette brennkvikt..
Er langsiktig investert og har allverdens tid, har stor tro på borr som en av børsvinnerene når 2022 blir oppsummert. Er bare et spørsmål om tid før denne tar fyr på nytt
Er langsiktig investert og har allverdens tid, har stor tro på borr som en av børsvinnerene når 2022 blir oppsummert. Er bare et spørsmål om tid før denne tar fyr på nytt
Ja når vi har aksjer som er notert i Norge og Usa.så føles det som det trikses litt i premarkedet før aksjene åpner,slik som borr og fro.Det er bare en tanke jeg har da jeg ikke hvet hvordan det fungerer så er jeg litt usikker.
Når de fleste har fått våknet før børsen har åpnet kl 15.30 så får vi et mere riktig bilde tenker jeg.
Når de fleste har fått våknet før børsen har åpnet kl 15.30 så får vi et mere riktig bilde tenker jeg.
Redigert 28.12.2021 kl 12:28
Ikke bry deg om dem o' stærkt gnistrende Fugl i sky! Du har mange svorne tilhengere hvis ditt kvitter er som lyrespill i vakre haver. Blandt dem hører tåper (eller kalt så) som undertegnede som tror at aktivitet på forum resulterer i økt omsetning, og at positivitet gir avkastning i et spill som for hver dag blir mer irrasjonelt - en slagmark for bloggere, lystløgnere, kjeltringpakk, fastlønnede nymoralister, brainiacs og roboter; - stadig mer likt fiolinen enn kulerammen. La det være plass til de mugne, og de hakeholdne skeptikere med hevet øyebryn og sin blå skatt Alvor. Skjønt ikke la de henge merket sitt i blyring rundt din lette klo. Kvittr fritt og høyt Diamantfugl! I Stor Haussernes Forening er du med stribe og stjærne. Man har da sagtens selv måtte tåle spott: Kalt for russisk troll, controlled opposition, losjens løpegutt, den egentlige forfatter av den farsepregede Investing in the Hypermodernity, covidfornekter, talsperson for MBD Norge, Count Ilseng, Nord Europas minst kresne swinger, drug fiend, krøllete, flekkete og verre. Ja det har haglet. Syng du bare. Hilsen den eneste på HO som er åpen på at flaksen er det viktigste verktøy. Som stoler på en eller to i tekniske spørsmål, og som holder Diamantfuglen sammen med en liten håndfull andre som den beste til å tidlig se det som for andre blir åpenbart først senere.
Earlybird gets the worm.
Og nå tar Betty på sin grønne kjole
Earlybird gets the worm.
Og nå tar Betty på sin grønne kjole
Redigert 29.12.2021 kl 14:44
Ja Fuglen har sett ut en ny nyttårsrakett,og jaggu med så ble jeg Dolket i ryggen der også.denne Dølemo forfølger Fuglen.
Kanskje han ser at jeg ser noe han ikke ser.hehe
Det er Kahootiske tilstander nå.
Takk for fine ord Hvalross.
Kanskje han ser at jeg ser noe han ikke ser.hehe
Det er Kahootiske tilstander nå.
Takk for fine ord Hvalross.
Tjo ho sitter i bilen og ler😂😂, språkmektige hvalross leker med ord igjen.
Hvis jeg hadde trodd at Trøim ikke løser Borr sine problemer hadde jeg ikke sittet i dette papiret.
Vi kan analysere 24/7 , men når alt kommer til alt så handler dette om energikrise, kommende oljemangel , x faktor med 5 nybygg. Bullish News verden rundt, økende rater.
Det er sterke interesser i sving, hvor alle potensielt kommer ut på plussiden.
Dette kan være løst allerede for alt vi veit.
Men skjedd mye i det siste, og mer kommer.
Hvis jeg hadde trodd at Trøim ikke løser Borr sine problemer hadde jeg ikke sittet i dette papiret.
Vi kan analysere 24/7 , men når alt kommer til alt så handler dette om energikrise, kommende oljemangel , x faktor med 5 nybygg. Bullish News verden rundt, økende rater.
Det er sterke interesser i sving, hvor alle potensielt kommer ut på plussiden.
Dette kan være løst allerede for alt vi veit.
Men skjedd mye i det siste, og mer kommer.
Redigert 29.12.2021 kl 14:51
Spar kun et lite hjørne av deres besluttningsgrunnlag til Hvalross, for mitt eneste verktøy er Flax. Men det finnes skribenter på HO som man ved å følge jamnt vil slå index. Og ved denne historiske mulighet i utbombet oljeservice på veg mot ATH - rimelig vulgær avanse. Mangedoblingenes rike. Dagens kurs å regne som den sædcelle i pungen som skal bli til Serengetis tyngste elefant! ... Jeg er som en simpel lakei å nevne. Men min ledestjerne er tha Bo$$. Han har sagt Borr og PGS. Tro, håp og kjærlighet
Nå skal jeg ha litt Ekstra Flax samtidig med richoiso i borr og Kahoot.
De smarte har flere aksjer å hvile på.
De smarte har flere aksjer å hvile på.
-
«
- 1
- 2 »