BORR kan stige 1000%. Investorplace.com

marked1
BORR 10.10.2021 kl 13:36 12343

Sjekk denne nye artikkelen på Investorplace.com fra i går:

«7 Hot Penny Stocks to buy in Q4 for 10 Bagger Potential.»

Borr Drilling (BORR) nevnes som en av 7 hete penny stocks som kan gå ti-gangeren, dvs stige 1000%.

«It’s also worth noting that many of these picks are on the radars of social media traders — retail investors operating on platforms like Reddit. Forums such as r/WallStreetBets have played a big role in the buzz and retail-trading frenzies. So, an increase in that buzz could definitely help send these seven penny stocks higher:

Borr Drilling (BORR)

Staying with the energy sector, BORR stock also looks ready for a strong upside among the penny stocks. Borr Drilling is an owner of jack-up rigs and provides offshore drilling services. It goes without saying that, as oil trends higher, offshore drilling activity will increase along with higher day-rates for the rigs.

From August lows of around 56 cents, BORR is already trading over $1 now. However, considering the company’s rigs and earnings potential, a big part of the rally still seems impending. Currently, Borr Drilling has a fleet of 28 rigs with an average age of about four years.

For the second quarter of 2021, Borr Drilling reported revenue of $54.8 million and a positive adjusted EBITDA of $3.7 million. This was its first quarter of positive EBITDA since the pandemic-driven downturn. As more rigs become operational, EBITDA will also likely accelerate in the coming quarters.

Additionally, Borr Drilling expects “100% utilization of the delivered fleet” by the end of 2022. At the same time, contract renewals are likely to come a higher day-rate. This will boost the EBITDA margin as well as cash flow visibility. Plus, the company has five rigs set for delivery in 2023. That should provide more incremental EBITDA visibility in the medium-to-long term.

Overall, the worst seems to be over for this offshore drilling company. BORR stock looks poised for multifold returns.»

https://investorplace.com/2021/10/7-hot-penny-stocks-to-buy-in-q4-for-10-bagger-potential/?mod=mw_quote_news
Redigert 06.11.2021 kl 09:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.12.2021 kl 14:42 1243

Ja Fuglen har sett ut en ny nyttårsrakett,og jaggu med så ble jeg Dolket i ryggen der også.denne Dølemo forfølger Fuglen.
Kanskje han ser at jeg ser noe han ikke ser.hehe
Det er Kahootiske tilstander nå.
Takk for fine ord Hvalross.
Slettet bruker
29.12.2021 kl 14:48 1215

Tjo ho sitter i bilen og ler😂😂, språkmektige hvalross leker med ord igjen.

Hvis jeg hadde trodd at Trøim ikke løser Borr sine problemer hadde jeg ikke sittet i dette papiret.
Vi kan analysere 24/7 , men når alt kommer til alt så handler dette om energikrise, kommende oljemangel , x faktor med 5 nybygg. Bullish News verden rundt, økende rater.
Det er sterke interesser i sving, hvor alle potensielt kommer ut på plussiden.
Dette kan være løst allerede for alt vi veit.
Men skjedd mye i det siste, og mer kommer.
Redigert 29.12.2021 kl 14:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.12.2021 kl 15:05 1187

Spar kun et lite hjørne av deres besluttningsgrunnlag til Hvalross, for mitt eneste verktøy er Flax. Men det finnes skribenter på HO som man ved å følge jamnt vil slå index. Og ved denne historiske mulighet i utbombet oljeservice på veg mot ATH - rimelig vulgær avanse. Mangedoblingenes rike. Dagens kurs å regne som den sædcelle i pungen som skal bli til Serengetis tyngste elefant! ... Jeg er som en simpel lakei å nevne. Men min ledestjerne er tha Bo$$. Han har sagt Borr og PGS. Tro, håp og kjærlighet
Slettet bruker
29.12.2021 kl 15:44 1108

Nå skal jeg ha litt Ekstra Flax samtidig med richoiso i borr og Kahoot.
De smarte har flere aksjer å hvile på.