Utrolig flott børsmelding. Og aksjen går ned???????

Slettet bruker
NSKOG 14.10.2021 kl 16:09 2204

Cebina!!! Strålende start på salget av produktet. Meget bra.........og aksjen går ned? Helt utrolig.
Produktutvikling siden 2006 og nå får vi resultater.

DET ER NÅ DU SKAL KJØPE IKKE I GÅR ELLER IFJOR. DOBBLINGSKANDIDAT.....ENKELT!
Tøff
14.10.2021 kl 19:21 2021

Jeg for min del kjøpte på nedtur i dag, men fikk kalde føtter. Her er det mye ukjent. Mye godt er sagt om NSKOG. Hensikten min var å sitte. Solgte i stedet før børsslutt. Jeg venter heller på resultatframlegg og guiding den 22.10..
retur
14.10.2021 kl 20:08 1943

12 år siden sånn ca jeg var inne i Nsg. Husker jeg kom meg ut på håret før de konka. Bestemte meg da for og aldri ta i papir igjen.
Mr Å
15.10.2021 kl 08:52 1670

Jeg kom ikke ut ga F og håper på det beste gangen det ble dyrt, Men slik selskapet fremstår i dag med de prognosene, prosjektene som er i gang satt, med høy pris på papp, papir, Salg og tilskudd av Co2 kvoter, liten gjeld fremstår i dag selskapet i ny drakt, og antagelig et av de beste og tryggeste dobblings kandidatene på Oslo børs innen 3 år, Ebita slik prognosene er nå kan være like mye som hele selskapet verdsettes til i dag i 2025 hvis det inntreffer hva er selskapet vært da ? 100.- ? Klart mye som skal klaffe jeg har snakket med Even som er investor kontakt, foreløpig går alt etter planen, skal dere inn med betydelig beløp Ring og ta en prat med Even og still de spørsmålene dere lurer på 🙂 Jeg tok kjangsen selv om jeg brente meg sist 😬💰💰 Problemet til norske skog nå er omdømme etter konkursen svært få som vil tør investere i de, men jeg tror de få som tør kommer til og få meget godt betalt, fordelen er at kursen foreløpig lav, alle analytikere har kjøps anbefaling kurs mål fra 50 til 72,- ganske konservativt, men svært få følger selskapet av investorer, små sparere så her er det mulig og laste opp en stund til lave kurset, ikke før bunnlinjen vises tror jeg den begynner og gå, men da går det fort 👍🙂
Slettet bruker
15.10.2021 kl 14:08 1516

Jada vi vet det Circa Gr og eierandelen består. Her er det snakk om verdier i balansen, som vil få regnskapsmessig konsekvenser på kort sikt. MEN prosjektet Circa Gr. er fortsatt interessant. Set tar bare litt lenger tid og litt mer penger...
Slettet bruker
15.10.2021 kl 14:09 1511

Sammeligner du Skog med slekspaet for 12 år siden så har du ikke skjønt noe - kanskje bedre at du kjøper i fond?
Slettet bruker
15.10.2021 kl 14:12 1503

Ikke så mye ukjent, les på hjemmesiden til Skog Og de er eneste selskap på børs som både har norsk og engelsk språk i rapporteringehar en n. Om man ikke er stødig i engelsk. De har en liten kostnadseffektiv administrasjon og gir ofte markedsoppdatering.
omans
18.10.2021 kl 22:43 1213

Har tenkt lenge at nå er siste sjanse å kjøpe lav før det bryter opp til oppsiden, men det kommer stadig inn nye muligheter å kjøpe inn på 35 før oppgangen starter, og takk for det.
Mr Å
18.10.2021 kl 23:08 1146

Jule tilbud, løp og kjøp denne kommer 👍🙂💰
omans
19.10.2021 kl 08:43 961

Har Fox'en tro på noe utbytte fra Skogen med det første nå for tiden? Begynner å bli en stund siden forrige.