Argeo kursmål 18 kr, 125% til kursmål Sparebanken 1

Davinci_me
ARGEO 17.10.2021 kl 21:41 124871

Jeg er generelt en kortsiktig investor. Men Argeo skal bli med litt lengre horisont. Argeo handles nå nær støtte på 8 kr og er i ferd med å sette en teknisk dobbel bunn.

Ifølge CEO tar Argeo sikte på å omsette for 250 millioner kroner i 2022 – det tilsvarer over dagens børsverdi. Argeo-sjefen anslår at verdensmarkedet for undervannskartlegging er på 20 milliarder dollar årlig.

– Vi har ambisjoner og å bli et selskap som satser globalt, sier han.

I den nylig gjennomførte emisjon på 175 millioner kroner, som priser selskapet til 225 millioner kroner når handelen starter mandag morgen, har flere kjente investorer tegnet seg. Noen av disse er nå på vei ut som gir kurspress.
- Urbanium Gruppen AS har igjen ca. 315,000 aksjer pr tirsdag close.
- Aars As har igjen 328,000 aksjer pr tirsdag close.
- Minotaurus Energi 100,000 igjen pr tirsdag close

Onsdag, torsdag og fredag ble det omsatt ca. 1,3 millioner aksjer. Så det er sannsynlig at dem straks er tom.

I tillegg fikk Argeo 22. september tildelt 12 millioner kroner fra innovasjon Norge.

Samlet har da Argeo fått ca 187 millioner kroner. Av disse er 60 mill investert.

16. august 2021.
Sparebank 1 Markets tar opp dekning på undervannsrobotselskapet Argeo med en kjøpsanbefaling og kursmål 18 kroner.
Meglerhuset anslår at selskapets omsetning øker fra estimatet på 66 millioner kroner i 2021 til 506 millioner kroner i 2024, samt at driftsresultatmarginen øker fra 5 prosent til 27 prosent i perioden.

Selskapet har bestilt en AUV til 65 millioner kroner. Fartøyet går under navnet SeaRaptor 6000, fordi det kan dykke ned til 6.000 meter. Fartøyet blir levert Q1 2022. Og har allerede fått kontrakter verd 60-70 mill NOK. Man forventer ca 30-40 % margin på kontrakter. Da skjønner man at man kan tjene inn utstyr og investeringer fort.

Vi ønsker å bygge et stort, internasjonalt selskap. Internasjonaliseringen har vi allerede startet på gjennom å etablere et kontor i Houston. Nå er vi i ferd med å fylle ledige posisjoner både her i Norge og i USA, sier Crantz.

Meld deg inn, skjer mye her neste tiden, mulige kontrakter – nedsalg ferdig, rekyl og masse retail inn. Det er også opprettet en selskapsspesifikk facebookgruppe der jeg skriver en del fremover.

https://www.facebook.com/groups/298002078820866/

Kilder:

Artikler fra Finansavisen
Infront

Omnislash
22.10.2023 kl 20:15 4021

"* Jeg tok aldri høyde for at selskapets CEO ville sitte og hausse selskapet før han satt en sterkt rabattert emisjon noe som er helt unormalt - det var det som løftet kursen fra 6-tallet."

Det var etter haussingen at du advarte meg. Kursen steg 30% i tiden etter. Men fordi jeg ikke hørte på emisjonsadvarselen din, så er det du som sitter igjen med "hva var det jeg sa"-kortet.


"At du velger å ta et slikt bet når selskapet har oppført seg som de har gjort og gjennomført en griseemisjon som den Haussende CEO'en ikke en gang brydde seg med å bli med etter all haussingen bare kort tid i forveien forteller ikke rent lite hvor sterkt håpet er hos noen - at de velger å overse fakta og ikke minst at de fortsatt mener at de har tillit til ledelsen hvor det normalt sett ikke skulle være tillit igjen ... Når det er sagt så må jeg innrømme at det er trist at de har en slik uærlig frontfigur noe som er svært ødeleggende og vi skal ikke bli overrasket om han veldig snart forsvinner ut døra - og hvis så, ja da kunne mye ha endret seg til det bedre - etter hvert - men før det skjer så er jeg redd for at mange vil snu ryggen til dette caset og dette sammen med viten om en rep emi som CEO kanskje blir med i så er sannsynligheten svært høy for at vi vil se kurs under eminivået"

Hvis CEO velger å delta i rep.emi, så motsier det poenget ditt med at hans manglende deltakelse i rettet emi sier sitt. Men hvem vet, kanskje valget om ikke å delta i rettet emi ikke bare var hans? Eller at det ikke handler om lyst, men strategi? Mer spiselig å bli med i rep.emi enn rettet emi kanskje? Være en del av småaksjonærene fremfor de priviligerte? Hvorfor kursen skal gå under 3,2 som en konsekvens av at CEO vil bli med i rep.emi skjønner ikke jeg. Sabotasje av rep.emi for å straffe CEO?

Det er mulig du har rett. Kanskje har CEO (aka bilselger, som du kaller han) ødelagt for selskapet med sin haussing og oppførsel. Jeg tror selv at en saftig kontrakt til uka, gode kursmål fra de meglerhusene som deltok på presentasjonen hans for et par uker siden, knallgod Q3 og en personlig sjarmoffensiv i media vil bote på det meste av griserier rundt emisjonen.

Hans bakgrunn, både med hensyn til utdannelse og erfaring, er helt spot-on Argeo.

rischioso
22.10.2023 kl 19:50 4086

RE - Jeg har lært meg til å være varsom med å bette mot deg. Du frarådet å kjøpe seg inn her da kursen lå på 6. Der bommet du, men til gjengjeld traff du på årsaken til advarselen, som var emisjon.

* Jeg tok aldri høyde for at selskapets CEO ville sitte og hausse selskapet før han satt en sterkt rabattert emisjon noe som er helt unormalt - det var det som løftet kursen fra 6-tallet...

RE - Likevel våger jeg meg på å bette mot deg - at kursen ikke kommer under 3,2. Det er utelukkende fordi jeg, utrolig nok, har tillit til ledelsen og de børsmeldingen som har kommet.

* At du velger å ta et slikt bet når selskapet har oppført seg som de har gjort og gjennomført en griseemisjon som den Haussende CEO'en ikke en gang brydde seg med å bli med etter all haussingen bare kort tid i forveien forteller ikke rent lite hvor sterkt håpet er hos noen - at de velger å overse fakta og ikke minst at de fortsatt mener at de har tillit til ledelsen hvor det normalt sett ikke skulle være tillit igjen ... Når det er sagt så må jeg innrømme at det er trist at de har en slik uærlig frontfigur noe som er svært ødeleggende og vi skal ikke bli overrasket om han veldig snart forsvinner ut døra - og hvis så, ja da kunne mye ha endret seg til det bedre - etter hvert - men før det skjer så er jeg redd for at mange vil snu ryggen til dette caset og dette sammen med viten om en rep emi som CEO kanskje blir med i så er sannsynligheten svært høy for at vi vil se kurs under eminivået ...
Redigert 22.10.2023 kl 19:53 Du må logge inn for å svare
Omnislash
22.10.2023 kl 19:24 4142

Kursen ligger der den ligger fordi emisjonen sørger for at alle kan få en vesentlig lavere inngang enn der den var. Jeg vil nyansere oppside poenget litt - den KORTSIKTIGE oppsiden er borte. Med kortsiktig mener jeg 6-12 måneder. Det kan være mye oppside igjen i et 5-års perspektiv, for eksempel.

Jeg har lært meg til å være varsom med å bette mot deg. Du frarådet å kjøpe seg inn her da kursen lå på 6. Der bommet du, men til gjengjeld traff du på årsaken til advarselen, som var emisjon. Likevel våger jeg meg på å bette mot deg - at kursen ikke kommer under 3,2. Det er utelukkende fordi jeg, utrolig nok, har tillit til ledelsen og de børsmeldingen som har kommet. Her vil mest sannsynlig kunngjøring av superkontrakt motvirke spådommen din. Jeg tror svært mange vil se på dagens kurs som en mer enn god nok inngang etter kommende nyheter, slik at det kun er de med aksjer i selskapet på torsdag som får mulighet til å bli med på tegningskurs.

Når det gjelder supersyklus, så merker jeg meg at dette blir meldt rundt forbi. Jeg forholder meg ikke så mye til disse påstandene. Årsaken til at jeg er svært positiv til dette markedet, er at energi nå blir offer for de-globalisering. Dette vil alle markeder bli offer for, men energi kan man ikke unnvære. Det betyr at når frakt og deling av energi blir mindre og mindre smooth, flere og flere handelsforbindelser brytes, vil prisene skyte i været og nye funn og ny utvinning blir helt essensielt. Tilbudssiden har ikke annet valg enn å levere.
elnomi
22.10.2023 kl 19:05 4080

Ser du ikke at dette er et rent ran?»

Enig, dette er et rent «ran» og det er alltid småaksjonærene som kommer tapende ut av slike grisete emisjoner. Dette er bare trist for alle som trodde på hausingen til ledelsen i forkant av denne emisjonen og som nå desverre får svi for det.
loket
22.10.2023 kl 18:59 4111

Hører det du sier, men hvorfor åpna Pareto for at de som fikk være med i emmisjonen kan shorte aksjen? Ser du ikke at dette er et rent ran?
rischioso
22.10.2023 kl 18:57 4104

RE - Det er ingen grunn til å ha mindre tro på selskapet nå - heller tvert imot. Det man har grunn til å ha mindre tro på er at kursen vil nå langt opp på tosifret innen kort tid, som flere spekulerte i. Til det er det for mange aksjer nå.

* Mye av tilliten er nå borte, men helt korrekt at veldig mye av oppsiden nå er forsvunnet og av samme grunn ligger kursen der den ligger ...

RE - Men kjære vene, hvis du ser på det fundamentale, på markedet de opererer i, samarbeidspartnere, selskapets teknologiske konkurransefortrinn etc. så er det da ingen grunn til ikke fortsatt ha tro på Argeo!

* Vi må ikke glemme at realiteten er at 2 tredjedeler av markedet er forsvunnet hvor det fortsatt ligger båter til kai uten oppdrag - det trigger jo ikke akkurat rateutviklingen og det på tross av at man mener at man befinner seg i en supersyklus - noe også kursutviklingen bekrefter. Blir spennende og følge kursutviklingen fremover - mitt bet er at vi vil se kurser på undersiden av eminivået på 3,2 før det eventuelt snur - eventuelt fordi supersyklusen kan være over før de er kommet ordentlig i gang ...
Redigert 22.10.2023 kl 19:00 Du må logge inn for å svare
Omnislash
22.10.2023 kl 18:43 4038

En stor kontrakt er allerede børsmeldt, så den kommer. Dette har også CEO bekreftet skriftlig til meg på epost, som jeg la ut her på torsdag.

Det er ingen grunn til å ha mindre tro på selskapet nå - heller tvert imot. Det man har grunn til å ha mindre tro på er at kursen vil nå langt opp på tosifret innen kort tid, som flere spekulerte i. Til det er det for mange aksjer nå.

Men kjære vene, hvis du ser på det fundamentale, på markedet de opererer i, samarbeidspartnere, selskapets teknologiske konkurransefortrinn etc. så er det da ingen grunn til ikke fortsatt ha tro på Argeo!

Shearwater har naturligvis vært sterkt deltakende i denne emisjonen. Selv om CEO har hausset kursen unødvendig mye, så er det selvfølgelig full transparens mellom Argeo og Shearwater.
loket
22.10.2023 kl 18:32 4022

Akkurat nå så tror jeg ikke så mye på Argeo lenger, nå får de komme med en stor kontrakt og bevise at noe av det de har sagt er sant, og for og være helt ærlig frykter jeg for at Shearwater ikke vil ha noe mere med de å gjøre, ryktene sier at Pareto åpna for å shorte aksjen til de som fikk aksjer i emmen,
Redigert 22.10.2023 kl 18:34 Du må logge inn for å svare
rikdom
22.10.2023 kl 18:28 4034

Vi som fortsetter å kjøpe og deltar i reparasjonsemisjonen har tro på selskapet. Vi trenger håndfast info på kontrakter før kursen igjen vil stige. Når det vil skje vet vi selvfølgelig ikke.
Krelva
22.10.2023 kl 17:44 4107

To spørsemål
1,Tror Dere kursen vil komme tilbake til 8 kroner igjen
2, Dere som tror at kursen vil komme tilbake til 8 kroner igjen ,,når vil det skje (tidsperspektiv?
rischioso
22.10.2023 kl 17:32 4143

Absolutt ingen problemer med å sove - kollapsen i NODL gir jo uante muligheter. De som går og venter på 10øre vil nok vente forgjeves. For meg er det ingen forskjell og minusen blir kortvarig. Jeg hadde GAV på 3,92nok før meldingen kom og har allerede snittet meg ned til lav 2 noe den var oppe i senest på fredag. Her i ARGEO har du en rep som er garantert å komme om ikke kursen går under 3,2, mens i NODL har man allerede cash til å føre anken en god stund siden de allerede har mellom 70-80mnok dedikert til saken hvor annen cashburn er svært lav og vil derfor ikke trenge å hente penger på en stund hvor mye triggende kan skje i mellomtiden som feks forlik og/eller medhold i Cobalt kravet og da snakker vi om en reprising opp til midten av 20 tallet. Her i ARGEO sitter majoriteten med lavt snitt så ingen har noe hast med å kjøpe mens i NODL så sitter de fleste med 2 sifret GAV og dermed vil sloss om å snitte ned fremover så kampen om aksjer i det korte til mellomlange bildet vill være langt større i NODL enn her - mao, aldri dumt å forholde seg til realitetene og ikke minst det er lov å tenke selv ...;)
Redigert 22.10.2023 kl 19:40 Du må logge inn for å svare
rikdom
22.10.2023 kl 13:20 4340

Har ståltro på Argeo etter samarbeidet med Shearwater ble klart. Dippen ifm emisjonen gir meg en mulighet til å snitte ned og redusere utvanning av egen posisjon. Har aksjer i både Argeo og Shearwater.
Blue Cow Group
22.10.2023 kl 11:59 4473

Hadde det ikke vært for at det koster penger å anke hadde det vært en kjempeidé å kjøpe seg inn i NODL da! Men at en ny runde med rettssak og advokater ikke er gratis kunne jo ingen ha visst, det var jo ren skjær uflaks!
oivindl
22.10.2023 kl 11:02 4593

"Så klarer han ikke å få solgt caset ut til investorene uten å måtte gi 55% rabatt."

Og hvor mye rabatt er antydet i emisjonen i NODL?
Allerede ned 70% og fortsatt ikke i nærheten av antydet emisjonskurs.
Men det er visstnok helt uproblematisk.
Redigert 22.10.2023 kl 11:03 Du må logge inn for å svare
moneymachine
22.10.2023 kl 09:01 4798

Noen har visst vanskelig for å sove etter kollapsen i NODL. NODL skal vel ned til 10 øre til uke, med kun et ørlite håp om ikke og bli nullet.
Det er forskjell på å miste litt papirgevinst, eller ligge litt i minus en kort stund, kontra å bli ruinert.
Redigert 22.10.2023 kl 09:01 Du må logge inn for å svare
Codiak73
22.10.2023 kl 02:03 4883

De fleste selskaper er vel ferdig med emisjoner..Noen selskaper tjener faktisk penger selv,og er ikke avhengig av å *svindle* aksjonærene.
rischioso
22.10.2023 kl 01:20 4916

Vel, hva gjør vi på børs da for det er jo nettopp pga emisjoner at selskapene er på børs ...;)
Codiak73
22.10.2023 kl 01:18 4884

Lærdommen får vel være at man holder seg langt unna aksjer der det er fare for emisjon...
rischioso
22.10.2023 kl 01:13 4870

He - he, den i NODL var et skudd for baugen noe ingen kunne forutse, men jeg var en av få som fikk rett i anken og hadde bare den meldingen kommet alene - ja så hadde det blitt fest.

Når det kommer til den andre emisjonen - i LIFE - så var den forventet da jeg allerede satt godt lastet og har planer om å forbli nettopp det så en med en rabatt på knappe 15% i dagens marked og ingen rep emi så var jo det bare en genistrek.

Noen tredje emi er ukjent for meg - men for noen som ønsker å fremstille andre som bløffmaker er jo nettopp den som burde holde seg for god til å bløffe, men du kom vel bare i skade av å overdrive så du er tilgitt - for denne gang ...;)
Redigert 22.10.2023 kl 01:15 Du må logge inn for å svare
skadi
22.10.2023 kl 00:41 4901

Finnes vel bare en like stor bløffmaker som CEO i ARGEO som turner rundt på Oslo børs. Og det er riskokeren.
Men han er unnskyldt til en visst grad, ikke hver dag noen få to, kanskje tre møkka emisjoner slengt midt i trynet. 😳😅
rischioso
22.10.2023 kl 00:28 4818

Nei - det jeg sier er at han hausset som bare en bruktbilselger kan om både 5 og 10 gangern på Hegnar TV når han samtidig visste at det ville komme en emisjon. Så klarer han ikke å få solgt caset ut til investorene uten å måtte gi 55% rabatt. Allikevel kjøpte han ikke en eneste aksje i emisjonen som halverte kursen etter at han satt og hausset om 5 og 10 gangern - da burde man skjønne at det han kommer drassende med har null verdi for han tror jo ikke en gang på det han selv sier ..
Videre sier han at han kanskje kommer til tegne seg i rep emisjonen - herregud for en bløffmaker, om han virkelig hadde ment at 7 tallet var et varp og at kursen vill gå 5 til 10 gangern der i fra så skulle han ha tegnet seg for alt han kunne i emisjonen, men han valgte altså å ikke tegne seg overhodet - og akkurat det forteller det meste og av samme grunn sier jeg - ikke gjør som han sier men gjør som han gjør - mao, stay away og se det an for det ligger an til å bli en tung tid fremover noe både svekket tillit og rep emien vil sørge for ....
Redigert 22.10.2023 kl 00:32 Du må logge inn for å svare
Omnislash
22.10.2023 kl 00:13 4835

Her bikka det litt i siste avsnitt ris!

Jeg skjønner rett og slett ikke hva du mener. Enig i at det er talende at han ikke tegner seg for sin andel i den rettede emisjonen (med mindre det er en slags kostyme at CEO holder seg unna?).

Hvilken agenda du beskylder han for med hensyn til verdien av hausing, usikkerhet om hvorvidt kursen vil holde seg over tegningskurs, avventing etc. catcha jeg ikke helt rett og slett. Mener du at han trekker frem aksjonærene sin vilje til å tegne til torsdagens sluttkurs for å sørge for en rep.emi til seg selv?
rischioso
21.10.2023 kl 23:11 4904

RE - Lock-up på 6 mnd på emisjonsaksjer tegnet av de tyngste investorene. Disse selger ikke.

* Det stemmer jo ikke - LES

I forhold til den Rettede Emisjonen har Selskapet, dagens medlemmer av Selskapets daglige ledelse og styre, Kistefos AS og Shearwater, inngått vanlige lock-up forpliktelser med Forvalter som vil begrense, med visse unntak, deres mulighet til å utstede, selge eller avhende aksjer, alt etter hva som er aktuelt i en periode på seks måneder fra datoen for dette uten skriftlig forhåndsgodkjenning fra forvalteren (må ikke holdes tilbake uten rimelig grunn).

* Mao, her er det flytende regler og man kan søke om å ommgå seksmåneders regelen så den er heller ikke mye verdt ...

Videre så tar han høyde for at om kursen vil gå under 3,2 så vil ikke en rep emi bli gjennomført for da kan man kjøpe rimeligere over børs - LES

Etterfølgende Emisjonen ikke skal gjennomføres i tilfelle Selskapets aksjer handles til eller under tegningskursen (dvs. Tilbudskursen) i det Etterfølgende Emisjonen til meningsfulle volumer.

* Han har også sagt at han tror kursen veldig snart er tilbake der den var før emisjonen og allikevel velger han å ikke tegne seg for 1 eneste aksje i emisjonen og sier at han kanskje skal tegne seg i rep emisjonen - mao, han er nok ikke sikker på om kursen vil duppe under 3,2 og derfor avventer så all haussingen med at eksisterende aksjonærer ville tegne seg til markedspris er null verdt siden han ønsker å vente - makan til bløffmaker skal man lete lenge etter så ikke gjør som han sier men gjør heller som han gjør og stay away en stund for å se hvor dette ender for her kan det bli tungt en god stund fremover hvor rep emien vil sørge for det...

https://newsweb.oslobors.no/message/601742
Redigert 21.10.2023 kl 23:28 Du må logge inn for å svare
jonnyvang
21.10.2023 kl 22:17 4976

I går sa jeg at aksjen ble shortet. Dette var jeg helt overbevist om, selvom ikke Nordnet gjør det. Pareto tilrettela for at aksjen blir shortet på fredag i følge Svend Egil Larsen, som selv deltok emisjonen og solgte unna på 3.90. Gitt at det ikke kommer frem en formidabel kontrakt på mandag så vil vi se at de som deltok i emisjonen vil shorte denne aksjen ned til 3.2. Kilde: aksjesladder
Redigert 21.10.2023 kl 22:18 Du må logge inn for å svare
Kontur
21.10.2023 kl 19:52 5089

Ble en smule irritert når jeg så emisjonen. Men mest på meg selv, men men. Var med på Paretopresentasjonen og de også var jo svært positive til aksjen, klart det de visste jo allerede da at de skulle være tilrettelegger. Har flere handlekonti, skal bruke helgen på å tenke ut om jeg tilgir Pareto det stuntet.
Kjøpte ettpar hundre tusen aksjer og var med opp de siste dagene og solgte 2/3 før emi så det var ren og skjær flaks.
Nå er det bare å sitte, regner med at kursen skal opp og vil selvsagt delta på rep. Så at EOGF er kommet allerede.
Vi lærer så lenge vi lever.
Tror uansett på olje, oljeservice, seismikk
Billyjojimbob
21.10.2023 kl 16:29 5196

Vi får svar om litt hvem en kan høre på, historisk har det gått under når det settes bæsj på leggen baconemi,time will tell👍
Newbe75
21.10.2023 kl 16:20 5151

Med tanke på hvordan han har bløffet til nå er jeg ikke sikker på at dette er sant, er vel bare et forsøk på å rettferdiggjøre måten han har ræ. Kjørt oss på.
rikdom
21.10.2023 kl 15:10 5114

Med Shearwater som partner blir dette veldig bra. Jeg kjøpte ikke aksjer i Argeo før avtalen med Shearwater ble offentliggjort. Sitter nå med 111 000 aksjer og skal selvfølgelig kjøpe mye mer. Har også aksjer i Shearwater .
SAUDIKING
21.10.2023 kl 12:22 3043

De som vet i aksjemarkedet kan man aldri høre på, du er en av de, bare å skygge banen for billublowjob
Billyjojimbob
21.10.2023 kl 09:19 3199

Resten kan kjøpes under emipris over børs👍
moneymachine
21.10.2023 kl 08:57 3244

Alle som skal ha rep.emi. aksjer, måtte eie aksjer kl 16:25 i går.
castro1
20.10.2023 kl 22:07 3411

Les Finansavisen i morgen. Meget spennende. Dette blir veldig bra. Vi er nok snart tilbake der vi var. Alle eksisterende aksjonærer ville kjøre ( og kjøpe i) emisjonen på markedskurs. Kommer mange gode nyheter her snart.
Redigert 21.10.2023 kl 09:33 Du må logge inn for å svare
elnomi
20.10.2023 kl 21:54 3378

Der er jo ødeleggende på flere områder.

En, for alle aksjonærer som desverre trodde på fantasifortellingen til ledelsen og kjøpte på kurs kr 6-8 etter hausingen og nå har tapt +50% av investeringen (da må kursen stige +100% for å gå i null)

To, tillit til ledelsen og selskapet skades.
Se feks på Archer (der Skindlo gruset aksjonærverdiene med 80% rabatt). Ingen vil tro på ledelsen neste gang.

Tre, oppsiden vannes ut.
Når det trykkes opp et enormt antall aksjer til krisrpris så blir total antall aksjer høyt og en oppgang må deles på mange flere aksjer.


Redigert 20.10.2023 kl 21:54 Du må logge inn for å svare
Kalleklovn547
20.10.2023 kl 21:47 3397

Emisjonen var ventet.. de var tomme for penger og har kjørt et hypeshow i media de siste ukene, som dessverre mange lot seg lure av...
kaedureddfor
20.10.2023 kl 21:06 3469

Rett og slett eit ran. Fantastisk😂
Codiak73
20.10.2023 kl 18:01 3693

Kanskje positivt for de som hever lønn i selskapet,men ikke positivt for oss som har aksjer.
SAUDIKING
20.10.2023 kl 17:59 3600

Og så peiling har du på emisjoner😳
Da vet vi hvilket nivå du innehar👍
Bullfight
20.10.2023 kl 17:44 3619

Skjerp deg Codiak, det finnes da mer enn nok av POSITIVE emisjoner
moneymachine
20.10.2023 kl 16:34 3772

For de som ikke har panikk, har kapital og litt hoirisont, så vil det ikke være feil. Nå er selskapet rustet for fremtiden.