500.000 i forsikringspremie.. Hvor investere?
janur44
27.10.2018 kl 09:10
429
Får etterhvert 500.000 inn på kontoen. Eg har en årslønn på ca 800.000 og lån på 2.2mil
Eg synes selv eg har romslig økonomi, og har ca 300.000 i aksjer å fond nå.
Hva er best? Betale ned lån, eller investere pengene? Har lyst til å kjøpe meg inn i equinor med en litt større sum, da eg mener med di framtidsutsiktene osv at det vertfall ikke er et stort taps prosjekt.. Forslag?
Eg synes selv eg har romslig økonomi, og har ca 300.000 i aksjer å fond nå.
Hva er best? Betale ned lån, eller investere pengene? Har lyst til å kjøpe meg inn i equinor med en litt større sum, da eg mener med di framtidsutsiktene osv at det vertfall ikke er et stort taps prosjekt.. Forslag?
Foreslår å ikke skryte, dernest å betale ned det du skylder. Å skylde spenn er nederlag og bør derfor minimeres se.
Å nå fikk du to gode gratis råd gett.
Å nå fikk du to gode gratis råd gett.
janur44
27.10.2018 kl 10:03
420
Skryte? Di 500.000 er av en forsikringsutbetaling. Var overhode ingen skryting eg skulle framtil, men mener bestemt at vist man skal ha gode svar må alle fakta på bordet. Det er godt man har slike som deg som passer på. Takk for tips!!
Innsidehandel kan være ganske lukrativt, men i volatile tider som disse kan kortsiktige gevinster raskt snu til tap. Derfor anbefaler jeg heller en diversifisert portefølje innen smugling, heleri og menneskehandel hvor det bør finnes gode muligheter på kort og mellomlang sikt.
Redigert 27.10.2018 kl 12:05
Du må logge inn for å svare
dirken for president
helt klart se
helt klart se