REC diskusjonstråd uke 44.

Slettet bruker
RECSI 31.10.2021 kl 10:03 107207

Ja folkens!! Da går vi snart inn i en spennende uke, der mye kan skje.
Det antydes at pakkene til Biden signeres tirsdag. Står kontrakter og annonsering av åpning av ML klar og bare venter?
Hvor lenge holder Voleon før de begynner inndekking? Og hva med J.P Morgan, som satte shorten sin 12.08 @ 16.95, er de interessert i mest mulig avkastning? Kan vi få noe bra shortsqueeze?

Hold på aksjene!!
Redigert 08.11.2021 kl 09:40 Du må logge inn for å svare
Marketwatch
01.11.2021 kl 19:41 6060

Jeg kan trade opptil 1/3 av beholdningen i Rec (tør ikke mer enn det da den brått kan fyke til værs), men forstår ikke hvorfor det er nødvendig å skrive om det, slike trader er da av null interesse for andre. Ellers er jeg drittlei alle som backtrader i ulike aksjer, for å vise alle oss andre hvor flink de er.
Slettet bruker
01.11.2021 kl 19:46 6410

Hva tjener Manchin på dette da? Hva vil han? 🤦‍♂️

https://thehill.com/homenews/senate/579443-manchin-demands-infrastructure-vote-holds-off-support-on-spending-bill
Slettet bruker
01.11.2021 kl 19:49 6417

Nå skjønner jeg ingenting. Hvorfor skal folk gi Amatør pin for å ha tradet litt og delt med oss? Jeg er helt enig med hva han sier. Det er mye bedre å trade et selskap som du kjenner til godt fra før av. Jeg har selv tradet de siste månedene, mens det har vært dønn stille på REC. Jeg har ikke tradet REC derimot, det tørr jeg ikke. Mine trades er høy risiko, slik som SDRL når alle shipping og olje aksjer tok helt av. 50% på to dager eller - 50% på to dager, haha. Pengene som blir igjen reinvesteres i REC. Og tro meg, jeg har bommet! Det har alle! Faktisk så sier de at så lenge 51% av dine trades lykkes, så er du en god trader.

Folkens, jeg skjønner at mange av oss er traumatisert på veien fra 24kr til 12kr. Jeg er også helt enig om at det er mange tradere som er aktive i REC og dette fører til enda mer volatilitet. Hvem bryr seg? Volatilitet vil det alltid være i vekst aksjer og dette vil bli mer stabilt desto mer trygghet REC kan gi markedet. Det er ikke aksjonærer som Amatør som har dratt ned aksjekurs så drastisk. Fallet fra 24kr til 12kr var fordi mange store byttet hender, frykt i markedet og negativ psykologisk sentiment når det kom til REC og grønne aksjer generelt. Nå begynner alt å snues igjen.

TT sa med egne ord i forrige q3: "We might make a decision regarding ML as soon as the end of this month". Før dette ble sagt informerte han om at REC venter på at lovforslag skal gå gjennom. Dette er på vei til å forekomme fortløpende, tidligst i morgen, senest innen en uke eller to. Vi nærmer oss sluttfasene her nå. Jeg forventer at en melding om gjenåpning av REC kan komme når som helst, etter at klima reformen blir stemt igjennom. Uavhengig vil Sila N ta en avgjørelse snart, det samme gjelder REC. Gode tider er i vente mener jeg.

Som Omac er inne på: INGENTING er garantert i fremtiden. Som en investor påtar man seg risiko. Kalkulert risiko liker jeg å kalle det. Man trenger ikke å være Einstein til å forstå hvilken retning verden er på vei til eller hvordan dette vil både direkte og indirekte påvirke vekst mulighetene til REC. Quote meg om 5 - 10 år, så får vi se om visjonen min var riktig, men jeg har lenge sagt at det kommer langt flere fabrikker enn kun ML. Joint venture, nye fabrikker gjennom emisjon og økt eierskap - jeg oppfordrer til begge.

Så pust litt nå. Det vil alltid være tradere i enhver aksje. Det er lov det! Ikke angrip en god bidragsyter på forumet bare fordi du er i mot trading. Gode tider kommer. Selg på 14, 15, 16, 17, 18, 19kr. Hva enn du synes er en god pris! Er trossalt dine aksjer! Mine beholder jeg til vi ser tresifret. Faktisk, stryk det. Mine beholder jeg de neste årene til jeg enten finner en bedre vekst case fordelt på risiko, eller REC ikke leverer - og som sagt før, kommer REC til å gå i mot sine ord vil jeg nok være en av de første som vil skrive om dette. Slapp av!

Har alltid vært mega bull til langsiktige prospekter med REC, men nå er jeg også mega bull kortsiktig når det gjelder aksjekurs og markedsverdi.
Redigert 01.11.2021 kl 20:12 Du må logge inn for å svare
Paala
01.11.2021 kl 20:27 6061

Ja den gikk jo fra 20 tallet og ned til 12 tallet, mens du og fler andre skrek kjøp på toppen, så slutt å vær så ille bessevisser, den kan absolutt gå ned betraktelig og opp, var masse hausing om drømme kurser på 40 tallet og 100 også i januar og utover, ingen av triggerene har slått til ennå, kan like gjerne gå ett år til det her med kurser som svinger sykt mye. Det en del skrev har i hvert fall ikke blitt fakta ennå, så litt ydmykhet er vel kanskje på sin plass før en fortsetter med kun repeat og later som om ingenting har hendt
Redigert 01.11.2021 kl 20:36 Du må logge inn for å svare
questi
01.11.2021 kl 21:15 5641

En faktor til at algoritmisk handel fungerer tror jeg skyldes faste psykologiske mønstre. Når feks kursen halveres fra topp (24->12) og det er mange nok eiere i aksjen, vil vanligvis en bestemt andel av eierne begynne selge. Bruker Voleon og Morgan en viss mengde penger for å shorte en aksje til det halve, kan de beregne seg til hva de vil kunne tjene...

Det kan hende Voleon og Morgan har feilberegnet i REC fordi eierne er godt informerte og har stor motstandskraft mot psykologiske angrep.
Redigert 01.11.2021 kl 21:16 Du må logge inn for å svare
moneymay
01.11.2021 kl 21:18 5611

White House expresses confidence Manchin will ultimately support reconciliation package

The White House has released a statement insisting Joe Manchin will ultimately support the $1.75tn reconciliation package, even though the Democratic senator has not committed to doing so.

“Senator Manchin says he is prepared to support a Build Back Better plan that combats inflation, is fiscally responsible, and will create jobs,” press secretary Jen Psaki said in a new statement.

“The plan the House is finalizing meets those tests—it is fully paid for, will reduce the deficit, and brings down costs for health care, child care, elder care, and housing.

“Experts agree: Seventeen Nobel Prize-winning economists have said it will reduce inflation. As a result, we remain confident that the plan will gain Senator Manchin’s support.”

https://www.theguardian.com/us-news/live/2021/nov/01/house-democrats-vote-infrastructure-reconciliation-bills-biden-us-politics-live?page=with:block-618037378f080b0ce21939bf#block-618037378f080b0ce21939bf
Redigert 01.11.2021 kl 21:19 Du må logge inn for å svare
LukyStokwalker
01.11.2021 kl 21:21 5633

Aker Horizons hadde stand i Glasgow, Christian Røkke stå ved siden av Støre da han ble intervjuet på Dagsrevyen. Knall god lobby muligheter.
Slettet bruker
01.11.2021 kl 21:39 5476

Falco og Nemi's er faktisk ikke så ulike, bare forskjellige agendaer.
polion
01.11.2021 kl 21:41 5458

Enig i mye av det. Jeg er også en av de som noen ganger har forsøkt å strø litt sand på REC-euforien, og prediket at REC nødvendigvis ikke har vært den risikofrie aksjen som altfor mange vil ha det til, og at den annonserte himmelferden nødvendigvis ikke har vært like om hjørnet. Falco1 er en av de hårsåre som ikke har tolerert noe av det som kan oppfattes i retning av litt REC-skepsis. Han har nærmest tatt dette som et personlig angrep, og kommet med de samme evigvarende frasene. Kunne nevnt flere nick som har hatt den samme unyanserte vissvass-holdningen.

Ser forresten at Uchihabrah har moderert seg kraftig i den senere tid. For 7-10 måneder siden, var skråsikkerheten og REC-GARANTIENE på et helt annet plan. Vil mene han muligens har lært litt av sin egen haussing på NOK 24-nivået, og ned mot aksjens lavmål på NOK 12. Hele veien nedover så var det bare en helt fantastisk gyllen mulighet til å "fylle ytteligere på", alltid en vanvittig god kjøpsmulighet. Nå snakkes det derimot høyere om "ingenting er garantert", "kalkulert risiko" og en tidshorisont på hele 5-10 år (forresten en mannsalder i aksjesammenheng).

I stedet for å være konstant like kjepphøy, kan noen ganger litt selvransakelse være på sin plass. Vil tro at altfor mange er blitt "lokket" all in i REC (på godt over 20-tallet), pga. alle de skråsikre, bombastiske, garantistlignende og aldeles euforiske REC-innleggene.
va_le
01.11.2021 kl 21:45 5443

Skjønner ikke fokuset til FA! I dette eksempelet skryter de av røkke. https://finansavisen.no/nyheter/finans/2021/11/01/7764243/rokke-kan-bli-14-milliarder-rikere

Men det kan gå uker uten at REC nevnes og da i negativt ladet folus. Why?
voff
01.11.2021 kl 21:46 5424

Veldig bra. Men alt er fortid . Hva skjer NÅ er spørsmålet. Spennende dager.
Slettet bruker
01.11.2021 kl 21:47 5438

Har aldri nevnt 100 kr i denne på kort sikt? Så dette blir bare tull. Har hele tiden nevnt at kursen burde ligge mellom 25 og 30 kr på det vi vet i dag og er enig i Arctic og Pareto om det. Så hvor du får dette fra må være i ditt hode, jeg lager heller ikke egne baisse tråder om 10 kr som du gjør det får du stå for selv:)))
Slettet bruker
01.11.2021 kl 21:58 5325

Når jeg solgte meg ut på 22-23 kroner og argumenterte for at REC sansynligvis skulle ned pga. ML prosjektet sansynligvis vil ta mye lenger tid enn det "menigheten her inne forventet" og at Yulin sansynligvis ikke ville funke pga Kina / USA problematikken, fikk jeg nærmest trusler fra Falco, jeg sendte faktisk en melding vedrørende Falco til administrasjonen den gang. Nemis er harmløs i forhold til Falco.
Slettet bruker
01.11.2021 kl 22:00 5328

Nå er jeg imidlertid superbull på REC både kort og lang sikt. Ønsker heller ikke tullpreik og dritt slenging her inne, men Falco er vel den på REC tråden som etter min mening burde holde seg lavt i terrenget og helst skrive minst mulig.
Nsxnsx
01.11.2021 kl 22:02 5361

Fra under 3,- til nå 16,- på ca 1 år, mens meglerhus (et)som er selvutnevnte eksperter spådde 1,-

Kanskje noen flere som trenger å være ydmyke og har behov for selvransakelse.
MorganKane
01.11.2021 kl 22:05 5323

Ikke glem 42,5 garantiene til Morgan Kane.

Greit nok. Ingenting er risikofritt, men at REC skal himmelhøyt er praktisk talt garantert. Har du fulgt med i Glasgow? Har du fulgt med på batteri utviklingen? Har du fulgt med på fokus på å domestic produksjon, ikke bare i USA/Europa, men også India og andre større økonomier? Har du fått med deg amerikanske enkeltstaters “backup planer“ hvis føderale myndigheter ikke tar ansvar? Har du fått med deg energikrisen det siste året?

Hvis ikke build back better planen blir banken igjennom på tirsdag, er det kun en liten fartdump. Fremtiden ser ekstremt lys ut for REC uavhengig av hva som skjer de neste par-tre ukene. Thats the point. Ikke selg REC til knapper og glansbilder bare fordi noen mener at ingenting er "garantert". Selvfølgelig er det ikke det. Poenget, i et 3-6 måneders perspektiv, er at risiko/gevinst forholdet i REC er bland de beste på Oslo Børs. Punktum.
Redigert 01.11.2021 kl 22:06 Du må logge inn for å svare
voff
01.11.2021 kl 22:12 5239

Liker det Morgan Kane skriver. Nå og framover. Synd noen kommer med gamle ting. Lite relevans i slikt.
polion
01.11.2021 kl 22:12 5221

Nok et unyansert tulleinnlegg (ref.: REC skal himmelhøyt er praktisk talt garantert).
Jeg har faktisk fått med meg alt dette, tro det eller ei. Du får dra deg selv nedpå en smule ved å lese siste innlegget til Uchihabrah.

EDIT: Jeg besitter selv fremdeles REC for adskillige hundretusener, og håper selvsagt på det samme som mange andre her på forumet. Men en nærmest risikofri plassering, det vil jeg ikke høre snakk om.
Redigert 01.11.2021 kl 22:15 Du må logge inn for å svare
questi
01.11.2021 kl 22:13 5219

REC vil gå til 100 på dagen, hvis vi på en eller annen måte får Greta til å nevne REC som et eksempel på konkrete prosjekter som vil redde verden :D
Redigert 01.11.2021 kl 22:13 Du må logge inn for å svare
Trollstuket
01.11.2021 kl 22:15 5230

Vi er vell alle enig i att recsi er en god case om man ser 2 år frem.
Slik verdensmarkedet er idag ser det veldig lyst ut både for ML fabrikken og utbygging.
Har man fulgt med på blant annet Q2 og Q3 er det mye i gjære.

Når vi var på topp (24) så tror jeg flesteparten her inne ventet på en snarlig melding angående ML fabrikken.
Slik ble det ikke.

Jeg har selv snittet opp fra 10.- til 18.- og nå ned til 14,92

MYE er forandret siden vi var på topp, og spørr du meg ser det langt lysere ut nå enn på vårparten.

Risiko vil det alltid være, men akkurat her og nå ser jeg en rimelig grei risk/reward og det tror jeg vi er flere om.

Skittkasting som har vært på tråden her skulle vært unngått for lengst. Dette er ett debatt forum og det vil alltid være pessimister.
Takler man ikke røde tall, og kommentarer på det man skriver om burde man holde det for seg selv.
Børsen er ikke for alle, og følelser holdes utenfor.
Redigert 01.11.2021 kl 22:22 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.11.2021 kl 22:18 5247

Selvransakelsens dag?

Jeg har vært superbull på REC siden jeg gikk inn for over ett år siden. Men når en ser på hvordan ting har utviklet seg, så skjønner jeg at jeg bare var for tidlig ute. Mer feil innrømmer jeg ikke.
Nå derimot, tar vi av snart. Bare siste kneiken igjen nå. Sitter isåfall til 2023 og gjerne lengre.
questi
01.11.2021 kl 22:18 5276

Planene til REC ble forsinket med 1 år, hovedsaklig pga VioletPower blindsporet og delvis pga corona.

Redigert 01.11.2021 kl 22:20 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.11.2021 kl 22:21 5240

hehe Ja noen er tydeligvis livredde for at jeg skriver min mening :)) Sa den gangen at det ikke var noen grunn for at denne lå på 3kr og kjøpte veldig mye der nede mange nett-troll mente også den gangen at den skulle ned mot krona:))).
Har også kjøpt en del mye høyere opp som jeg har sagt tidligere. Så snittet har blitt høyere.
Solgte ikke på 24 kr da jeg mener klart den er hvert mer.
At den gikk ned er det lite å gjøre med, solgte ikke da jeg mente at det ikke ga noen mening, vurderer alltid mine investeringer etter det fundamentale og potensiale da det alltid vinner til slutt. Sånn tjener jeg også penger:))
Har sittet med nedgang i mange aksjer men når det fundamentale og potensiale sier klart opp blir jeg sittende det slår sjelden feil og slik tjener jeg også penger:)). Så gjerne nett-troll si at hva var det jeg sa osv:))

La oss snakke om det fundamentale og potensiale i Rec/Røkke, ikke personhets det er det ingen som bryr seg om allikevel:))
Redigert 01.11.2021 kl 22:24 Du må logge inn for å svare
omac
01.11.2021 kl 22:22 5258

Bra guttastemning her nå, da blir jeg nervøs.
Slettet bruker
01.11.2021 kl 22:25 5273

Ja nå er det stemning, det artige er vel at alle stort sett er enige om hvor vi skal. Krangler om gamle saker, litt intradag trading (😂) og annet snacks!

Skikkelig sånn uproduktiv nachspiel fanteri når alle egentlig burde ha lagt seg😅
voff
01.11.2021 kl 22:26 5309

Uff, hjelp hverandre med innspill fra NÅ av og avslutt selvranskelsen som Inforthe win så treffende sier. COME TOGETHER sa Lennon. Fra NÅ .
Slettet bruker
01.11.2021 kl 22:27 5333

Du tar helt feil når det kommer til dine utsagn om meg Polion. Skråsikkerheten rundt fremtiden REC er fremdeles der. Dette er fremtiden. Jeg har alltid sagt at REC er en langsiktig case som en bør ha over de neste årene. Det jeg ikke liker i FA, er at det er få som har investor tankegangen. Som en investor har du tro på selskapets fremtidige prospekter. Man rir bølgene opp og ned. Markedet reagerer ikke alltid som en håper, men så lenge selveste investerings casen ikke har endret seg og du har planer om å selge betyr det egentlig veldig lite.

Jeg innså for flere måneder tilbake at markedet mangler tillit til selskapet og at det vil ta litt tid før avgjørelser er tatt, både på politisk front og for REC som en organisasjon og dette sa jeg tydelig ifra om, noe som også er årsaken til min fravær de siste månedene. Deilig med pusterom sånn at jeg slipper å bruke tiden min unødvendig, slik som dette her. Konkrete meldinger på makro og mirko nivå er hva som mangles. Konkrete meldinger fra REC om fremtiden og politiske avgjørelser som stadfester at USA er åpen for grønne investeringer.

Dette er naturlig når vi tenker rundt fortiden til REC. Dessverre for deg Polion så lever jeg ikke i fortid, men nåtid samtidig som jeg planlegger for fremtiden. Jeg dømmer ikke REC pga. fortiden til selskapet eller at aksjekurs på et tidspunkt halverte seg fra toppen i februar. Dette er en del av livet og en del av prosessen vi alle er involvert i. Jeg er involvert i REC på grunn av visjonen jeg kan se for meg i fremtiden. Nå som brikkene faller til plass politisk vil det bygges enorme verdikjeder innenfor grønt. Batterier og solar industrien er fremtiden. REC leverer ingrediensene disse selskapene trenger. Kan jeg klare å forenkle språket noe mer? Er 2023 for lang ventetid? Klarer du ikke å se for deg hvor tungt Røkke & co. har vært innenfor fornybart? Hvor mye som har blitt jobbet med bak kulissene både i REC og på politisk nivå.

Jeg mener at 24kr var underpriset i forhold til fremtiden, da vet du hva min mening er om 12kr eller 15.97kr for ordens skyld. Som nevnt tidligere er jeg en investor. Noen ganger kan det tar tid før markedet ser hva du ser. For å være helt ærlig så mener jeg at markedet er dum og oppfører seg om en 5 åring. Det er viktig at jeg ikke lar aksjekurs eller markedsverdi påvirke meg. Fundamentet er hva jeg baserer mine avgjørelser etter - og fundamentet til REC er knallsolid, det vet vi begge. Jeg var derimot forberedt for at vi kan se lavere tall når vi konsoliderte rundt 13kr. Dette grunnet ekstremt negativ markeds sentiment innenfor fornybart, hvor flere grønne selskaper som REC ble truffet. Nå er ting annerledes. Det gjenstår to måneder igjen av året og både Sila N. og REC har sagt at de vil ta en avgjørelse innen året er ferdig. Forrige kvartals presentasjon sa daglig leder for selskapet at en avgjørelse kan bli tatt så fort som slutten av måneden og hintet til at de venter på hvordan politikken utformer seg. Vi nærmer oss sluttfasene når det kommer til forhandling for enighet for de politiske pakkene. Så ja, jeg er positiv for at ventingen blir verdt det og jeg mener at alle med litt forståelse for politikk bør juble over hvordan ting utformer seg i USA. Som sagt tidligere, en dag eller noen uker - hvem bryr seg? Alle argumentene mine for REC snakker om fremtiden og mulighetene jeg tror selskapet vil utnytte.

Mine ord er de samme. Søk historien min. Alt er der. Jeg har selv fylt på for millioner på 20-tallet og jeg gråter ikke halvparten så mye som du eller andre mennesker på forumet gjør. Det handler ikke om å bli lokket inn, det handler om å ha tro på fremtids prospektene til selskapet. Er fundamentet eller fremtids prospekter endret negativt? Nei, så ta det helt rolig.

Selvfølgelig er det flere brikker som må falle på plass, som jeg allerede tar for gitt. Tiden får vise om mine teorier og spekulasjoner kommer til å treffes eller om jeg tar feil. Jeg kan ikke garantere noe, fordi jeg kan ikke spå fremtiden. Det kan ingen. Det jeg derimot kan gjøre - og noe jeg anbefaler alle til å gjøre, er å samle så mye informasjon som mulig. Informasjon og kunnskap er makt og det gjør deg også mer sikker på din investerings case, slik at man ikke rister over dag til dag kurs, knekker mentalt og selger - for så å gå glipp av Norges beste vekst case i forhold til risiko. Alt av informasjon tilsier at fornybart vil bli satset på på verdensbasis, ettersom menneskehetens overlevelse er avhengig av det. Markedet REC har ventet på vil vokse og blomstre og dette vil gi REC muligheter til å kapitulere og vokse enda mer. Holde fortrinnet de har med all kunnskap og teknologi innenfor bransjen. Det vil komme flere konkurrenter, fordi markedet vil bli så stort og her vil REC få muligheten til å ekspandere ytterligere. Årsaken til at jeg sier at REC er 5-10 års tidshorisont er fordi det er så mye spennende som foregår.

Det som er positivt Polion er at du engasjerer meg til å skrive mer, så for det må jeg bare takke deg. Mine meninger rundt REC har aldri forandret seg. Fremtids prospektene er enorme. Om markedsverdi er på 5 eller 10 milliarder i morgen spiller ingen rolle for meg. Hvis noen ikke klarer å forstå hva slags muligheter jeg ser for meg her og hvor langsiktig jeg tenker når det kommer til REC - eller hvor stort dette kan bli, ja.... da må jeg bare finpusse mine skriveferdigheter enda mer.

God kveld! :)
Slettet bruker
01.11.2021 kl 22:28 5390

Hehehe 100 kr tar nok litt tid med eller uten Greta:)) Men at den kommer dit fremover skal man ikke se bort fra nei og forhåpentligvis uten at Greta nevner Rec:))
Småplukker
01.11.2021 kl 22:37 5241

Takk for ny vitamininnsprøyting, gir meg fornyet vilje til å tenke langsiktig. Veldig mye skal gå galt om ikke Rec i løpet av 3 år - og vi som har kjøpt nå - er på den grønne gren for å si det litt poetisk, hehe
questi
01.11.2021 kl 22:44 4994

*haha* Bra beskrivelse av stemningen :) Den starter som oftest i mindre miljøer.. og sprer seg til resten av småsparere :D
Slettet bruker
01.11.2021 kl 22:45 4981

Og bare så du vet det. Jeg tror Kjell Inge er i USA for å fikse noen greie avtaler i disse dager. Både for REC og Philly. Skal bare se på at det drypper litt på ACC og AOW også...
Kristian Røkke er på stand på COP26.

Good times😎
Redigert 01.11.2021 kl 22:46 Du må logge inn for å svare
questi
01.11.2021 kl 22:46 4953

Hvordan vurderer du REC opp mot feks vind, karbonlagring, biobrensel, hydrogen, kjernekraft eller andre miljøalternativer? :)
Skalleknarp
01.11.2021 kl 22:56 4831

Ser ut til at møtet i Glasgow medfører at alle vil. Sol er det som er minst kontroversielt og som alle kan akseptere. Say no more!!
Nsxnsx
01.11.2021 kl 22:56 4823

600% på et år er en helt ok start på et eventyr 😉👍

Tallene lyver aldri, det er det mennesker som gjør.

Hvor mange prosent snakker vi i 2025 ? (fra mitt utgangspunkt på 2,67,-) ?? 1000,2000,3000, etc....

OBS OBS: Jeg sier ikke at mitt snitt er 2,67,- men mine 90.000 første aksjer i Rec hadde det snittet.
Redigert 01.11.2021 kl 23:00 Du må logge inn for å svare
questi
01.11.2021 kl 23:01 4777

For land som ligger nær ekvator er sol det som gjelder, usikker på hva som skjer med vindturbinene i disse tropiske stormene. Eneste kontroversen innen solar er vel om USA skal importere kullproduserte paneler fra Kina.. men om den faller bort er det ingen kontroverser igjen :)
Redigert 01.11.2021 kl 23:03 Du må logge inn for å svare
drapper12
01.11.2021 kl 23:05 4781

Uchi du er en legende. Faen meg godt å ha deg tilbake her! Du sa slutten av året og nå nærmer vi oss. Aker Horizons med Kristian Røkke har fått stand med Bellona på COP26

https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/statsministeren-apnet-bellona-paviljong?publisherId=17847726&releaseId=17919314
MorganKane
01.11.2021 kl 23:09 4768

Hehe,

Jammen, så smart du er da👍

Edit: (I dont think you have)
Redigert 01.11.2021 kl 23:56 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.11.2021 kl 23:46 4548

Familien Røkke vet å posisjonere seg!
voff
01.11.2021 kl 23:49 4562

"Spot On" som de sier i Trøndelag.Jemo har skjønt det. Skryt er noe dritt.
polion
01.11.2021 kl 23:59 4703

Uchihabrah, du er uansett en svært romslig kar, du takker for mitt engasjement som videre trigger deg til å skrive. At du er superpositiv, så er selvsagt intet bedre enn det.

Men samme hva som nå sies, så er og blir det forskjell på det du har postet i den senere tid kontra det som ble servert for en god stund tilbake. Jeg skal her ikke klippe inn noe som helst av gammel historikk. En av grunnene til at jeg maner til i større grad å også spe på med risikoaspektet (som du dog gjør mer av nå - gjelder for så vidt de fleste aksjer), er at for "svake sjeler" så har de tidligere i stor grad fått inntrykket av at REC er det samme som å plukke penger rett fra gata. Det er det definitivt ikke, spesielt når man etter kort tid opplever å kunne handle samme aksjen for halve prisen.

Du skriver meget godt, derfor har du adskillig større effekt og påvirkningskraft på forumdeltakerne enn det visse andre har. Jeg drar dette litt langt og kaller det ørlite "større ansvar" enn folk flest. Håper du ser poenget, eller? PS. Er ellers fullstendig klar over at alle og enhver er sin egen lykkes smed, ansvar for egne handlinger, osv. - men allikevel.

Redigert 02.11.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare